• Hey,

    ik wou gewoon eventjes iets kwijt en vandaar dit topic.
    Het irriteert me echt mateloos hoe er gehaat word op Justin Bieber. Hij is ook gewoon een mens. En ja, ik geef jullie gelijk, hij hoeft niet te laat te komen op concerten. En een al te goed voorbeeld is hij ook niet. Maar so what? Elke celeb doet wel eens iets fout. Maar toch haten heel veel mensen dan meteen op hem. Hij is ook gewoon een jongen van 19 jaar oud. Heel veel jongens van 19 steken wel eens een jointje op, dus waarom zou hij dat niet mogen doen? Velen vergeten te kijken naar de dingen die hij goed doet. Dat vind ik als belieber erg jammer.

    Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Canadians schreef:
    Hetgene wat mij irriteert is dat mensen zeggen dat ie zo slecht is omdat ie bijvoorbeeld één keer wiet heeft gerookt. Bij andere negentienjarigen zeggen ze dat hij of zij negentien is en jong is, dat -dat weer over gaat.

    ..Mij boeit het niets dat hij wiet rookt. Het is dom, maar shit happens. Andere dingen daarintegen..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Canadians schreef:
    Hetgene wat mij irriteert is dat mensen zeggen dat ie zo slecht is omdat ie bijvoorbeeld één keer wiet heeft gerookt. Bij andere negentienjarigen zeggen ze dat hij of zij negentien is en jong is, dat -dat weer over gaat.


    Bieber-fans zijn al even dom als hemzelf. Het gaat om zoveel dingen die hij doet, zijn fans laten zitten terwijl die hem door dik en dun blijven steunen, tegen mensen schreeuwen en ze het restaurant uitsturen omdat hij perse met zijn crew op die plek wilt zitten, zo kan ik nog wel honderd dingen opnoemen. Open je ogen eens.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Wat dacht je van Britney Spears?


    Ik haat haar niet.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Ik haat haar niet.


    God, ben je nou echt zo dom? Het gaat erom dat zij nog veel meer haat ontvangt door Bieber, maar dat zie jij niet omdat je ogen op hem gefucust zijn en niet op haar. Wat dacht je van MJ en Amy Whinehouse voor zij doodgingen, hoe zij op alles bekritiseerd werden? Hij is heus niet de enige en zeker niet de ergste.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Bieber-fans zijn al even dom als hemzelf. Het gaat om zoveel dingen die hij doet, zijn fans laten zitten terwijl die hem door dik en dun blijven steunen, tegen mensen schreeuwen en ze het restaurant uitsturen omdat hij perse met zijn crew op die plek wilt zitten, zo kan ik nog wel honderd dingen opnoemen. Open je ogen eens.


    Ik wil niet zeggen dat ie veel slechte dingen heeft gedaan, maar nu noem je alleen de slechte dingen op. Hij heeft genoeg goede dingen gedaan. Maar ik ga hier niet eens meer op reageren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cas schreef:
    (...)

    Bieber-fans zijn al even dom als hemzelf. Het gaat om zoveel dingen die hij doet, zijn fans laten zitten terwijl die hem door dik en dun blijven steunen, tegen mensen schreeuwen en ze het restaurant uitsturen omdat hij perse met zijn crew op die plek wilt zitten, zo kan ik nog wel honderd dingen opnoemen. Open je ogen eens.


    Begin maar alvast met je honderd dingen dan. En pardon? noem je mij nou dom?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Luminoase schreef:
    (...)

    Ik wil niet zeggen dat ie veel slechte dingen heeft gedaan, maar nu noem je alleen de slechte dingen op. Hij heeft genoeg goede dingen gedaan. Maar ik ga hier niet eens meer op reageren.


    Ben het eens met jou.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Begin maar alvast met je honderd dingen dan. En pardon? noem je mij nou dom?


    Ja.


    Your make-up is terrible

    Luminoase schreef:
    (...)

    Ik wil niet zeggen dat ie veel slechte dingen heeft gedaan, maar nu noem je alleen de slechte dingen op. Hij heeft genoeg goede dingen gedaan. Maar ik ga hier niet eens meer op reageren.


    Awh, dus als ik heel veel slechte, maar ook goede dingen doe is het weer allemaal goed? Mooi om te weten.


    Your make-up is terrible

    Cyborg schreef:
    Omdat ik vind dat hij geen mooie stem heeft, de hype heel quizlet overspoelt en ik zat ben van al die kwijlende fans die gaan freaken als je iets verkeerds over hem zegt.


    This.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cas schreef:
    (...)

    God, ben je nou echt zo dom? Het gaat erom dat zij nog veel meer haat ontvangt door Bieber, maar dat zie jij niet omdat je ogen op hem gefucust zijn en niet op haar. Wat dacht je van MJ en Amy Whinehouse voor zij doodgingen, hoe zij op alles bekritiseerd werden? Hij is heus niet de enige en zeker niet de ergste.


    Ik heb nooit ergens gezegd dat hij de enige is. Maar mensen die op hun haten, zijn net zo slecht bezig als mensen die op Justin Bieber haten.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Hij zou een stuk minder gehaat zijn als hij niet van die irritante fans had.


    i put the fun in funeral

    Cas schreef:
    (...)

    Awh, dus als ik heel veel slechte, maar ook goede dingen doe is het weer allemaal goed? Mooi om te weten.


    Ja, want dan weet je zeker dat je een goed mens bent. Maar veel van jullie behandelen Justin alsof hij nooit iets goeds doet.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Vinter schreef:
    Hij zou een stuk minder gehaat zijn als hij niet van die irritante fans had.


    Zelfde geldt voor mij in dit geval ook voor één richting hoor. :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Ja, want dan weet je zeker dat je een goed mens bent. Maar veel van jullie behandelen Justin alsof hij nooit iets goeds doet.


    Je bent dan geen goed mens. Open je ogen nou toch eens, maar volgens mij kunnen die fans dat niet. Het komt volgens mij ook nooit goed met zulke mensen.


    Your make-up is terrible