• Hey,

    ik wou gewoon eventjes iets kwijt en vandaar dit topic.
    Het irriteert me echt mateloos hoe er gehaat word op Justin Bieber. Hij is ook gewoon een mens. En ja, ik geef jullie gelijk, hij hoeft niet te laat te komen op concerten. En een al te goed voorbeeld is hij ook niet. Maar so what? Elke celeb doet wel eens iets fout. Maar toch haten heel veel mensen dan meteen op hem. Hij is ook gewoon een jongen van 19 jaar oud. Heel veel jongens van 19 steken wel eens een jointje op, dus waarom zou hij dat niet mogen doen? Velen vergeten te kijken naar de dingen die hij goed doet. Dat vind ik als belieber erg jammer.

    Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Hij doet soms echt dingen waar ik met mijn verstand niet bij kan.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    En daar gaan we weer..


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Omdat ik vind dat hij geen mooie stem heeft, de hype heel quizlet overspoelt en ik zat ben van al die kwijlende fans die gaan freaken als je iets verkeerds over hem zegt.


    26 - 02 - '16

    Dit wordt weer een ruzie topic, ik voel het aankomen.


    Pretty is just a pretty word.

    Cyborg schreef:
    Omdat ik vind dat hij geen mooie stem heeft, de hype heel quizlet overspoelt en ik zat ben van al die kwijlende fans die gaan freaken als je iets verkeerds over hem zegt.


    Soms wat kan wat jullie zeggen, ook niet door de mand hoor. Maar ik ben het wel met jullie eens als er gezegd word dat het verkeerd is als hij te laat komt op een concert.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Omdat jij je het alleen maar aantrekt welke haat er op hem komt. Elke artiest ontvangt zoveel haat, maar die zie je niet omdat je daar geen fan van bent. Daarbij, hij doet soms echt absurde dingen. Kan me niet schelen dat hij 'maar' een jongen van 19 is, hij is volwassen en heeft een verantwoordelijkheid. Anderen van 19 en zelfs jonger kunnen zich al beter gedragen dan hem.


    Your make-up is terrible

    Ik vind Bieber al totaal geen sympathiek persoon buiten het feit dat het een marketing popje is. Maar het zijn vooral de reacties van zijn fans die me irriteren.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 1:03 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cas schreef:
    Omdat jij je het alleen maar aantrekt welke haat er op hem komt. Elke artiest ontvangt zoveel haat, maar die zie je niet omdat je daar geen fan van bent. Daarbij, hij doet soms echt absurde dingen. Kan me niet schelen dat hij 'maar' een jongen van 19 is, hij is volwassen en heeft een verantwoordelijkheid. Anderen van 19 en zelfs jonger kunnen zich al beter gedragen dan hem.


    Ik ken geen artiest die meer gehaat word dan Justin Bieber...


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Grappig, hij verdiend meer in een maand dan een van ons in zijn/haar hele leven verdiend.


    Dance with me tonight ~Olly Murs

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Ik ken geen artiest die meer gehaat word dan Justin Bieber...


    Wat dacht je van Britney Spears?


    Your make-up is terrible

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Ik ken geen artiest die meer gehaat word dan Justin Bieber...

    Omdat je daar niet op let waarschijnlijk. Het valt je niet op, want het is geen Justin Bieber. Mij valt al die bieber-haat niet op, omdat ik geen fan ben.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hetgene wat mij irriteert is dat mensen zeggen dat ie zo slecht is omdat ie bijvoorbeeld één keer wiet heeft gerookt. Bij andere negentienjarigen zeggen ze dat hij of zij negentien is en jong is, dat -dat weer over gaat.


    Dance with me tonight ~Olly Murs

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Omdat je daar niet op let waarschijnlijk. Het valt je niet op, want het is geen Justin Bieber. Mij valt al die bieber-haat niet op, omdat ik geen fan ben.


    Can I get an amen?

    We mogen haten wie we willen. Niet het probleem van de beliebers, jullie moeten jullie daar niet mee bezig houden.


    Some people are art and do art at the same time

    Iedereen heeft het recht om hem te adoreren en zo heeft iedereen ook het recht om hem te haten. Ik behoor tot de tweede groep, omdat ik me mateloos kan irriteren aan zijn arrogante en betweterig gedrag. Ook begin ik me langzaam te storen aan de fans die hem als onze lieve heer aanprijzen en hun hele identiteit weggooien alleen vanwege zo'n vervelend mannetje. Vervangen, s'il vous plaît!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.