• Hey,

    ik wou gewoon eventjes iets kwijt en vandaar dit topic.
    Het irriteert me echt mateloos hoe er gehaat word op Justin Bieber. Hij is ook gewoon een mens. En ja, ik geef jullie gelijk, hij hoeft niet te laat te komen op concerten. En een al te goed voorbeeld is hij ook niet. Maar so what? Elke celeb doet wel eens iets fout. Maar toch haten heel veel mensen dan meteen op hem. Hij is ook gewoon een jongen van 19 jaar oud. Heel veel jongens van 19 steken wel eens een jointje op, dus waarom zou hij dat niet mogen doen? Velen vergeten te kijken naar de dingen die hij goed doet. Dat vind ik als belieber erg jammer.

    Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Van mij mag je hoor :D


    Moet die eerst wel komen met een betere voetballer dan Ribery, want daar overtuig je me niet echt mee.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Zoals jij het recht hebt om hem goed te vinden, hebben anderen het recht om hem te haten. Het is gewoon een heel irritant en arrogant mannetje naar mijn mening en hij gedraagt zich gewoon totaal onprofessioneel wat ik niet vind kunnen ook al ben je pas 19. Je hebt een voorbeeldfunctie als artiest en hoe hij zich gedraagt daaruit kan ik concluderen dat hij totaal niet geschikt is voor dit vak, omdat alleen talent hebben en (volgens sommigen) goed kunnen zingen niet het enige is wat je nodig hebt als artiest.

    En natuurlijk heeft die ook zo zijn goede dingen gedaan, maar hij wordt ook afgerekend op zijn slechte dingen. En als ik hier een optelsommetje van maak met al zijn goede en slechte dingen, moet ik concluderen dat het gewoon een artiest is waar ik me persoonlijk ontzettend aan kan ergeren. En dat mag ik vinden!


    Hier geef ik je volledig in gelijk!


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Bvlgari schreef:
    Ik vind 't altijd een beetje naar dat ik - omdat ik een 'belieber' heb zo'n rothekel aan het woord ben, direct vergeleken wordt met een of andere hysterisch geval dat flauw valt bij elke scheet die hij laat. Ik ben bijna 19 en ben absoluut niet zo :')
    En ja, hij doet dingen fout en ja sommige dingen zijn onbeschoft en onacceptabel. Maar aan de andere kant: hij doet ook weer goede dingen. (ja, zoals veel celebs, voor ik dat antwoord weer krijg)
    Dus nee, niet alle fans kussen z'n kont. (:


    Whahaha inderdaad. als zijn scheten stinken val ik inderdaad flauw, maar dan van de stank.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Destined schreef:
    (...)

    Moet die eerst wel komen met een betere voetballer dan Ribery, want daar overtuig je me niet echt mee.

    Hahaha ;D Arjen Robben? Bastian Schweinsteiger? Manuel Neuer? Mario Mandžukic? (;

    edit: wow, hij tripte hem om het laatste streepje op Mario's achternaam.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:01 ]


    ars moriendi

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Whahaha inderdaad. als zijn scheten stinken val ik inderdaad flauw, maar dan van de stank.


    Haha precies! Nee maar kom op, je kunt ook te ver gaan. Een meisje zei laatst dat ik geen fan was, omdat ik 't belachelijk vond dat ze 'Justin Bieber' op haar arm had laten zetten. Helemaal top meid, je komt er wel achter als je 40 bent en het staat op je arm :')


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Ja nee dat snap ik, maar als je zegt dat je 'Belieber' bent, ben ik direct zo'n fan en dat steekt me gewoon een beetje.
    Nee precies, ik heb een aantal van die meiden op Twitter en ik snap gewoon niet hoe diep je erin kan gaan. Er heeft er zelfs eentje een tattoo van 'm. Dan vraag ik me serieus af, nou ja.. ik vraag het me niet eens meer af maar ga er gewoon vanuit, dat je niet spoort. :')


    What. The. Fack. Een tattoo? Dat meen je niet serieus toch 0.0


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Precies! En naar een concert gaan is ook niet leuk meer, want ik hoor gewoon niks door al het gegil.. Echt jammer.
    Ik zou overigens echt bang worden als mijn kamer er zo uitziet, is ook leuk voor je vriendje. :Y)



    Om even met een nutteloze reactie te komen; ik heb geen 1 poster van niets of niemand in mijn kamer hangen ;p


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Om even met een nutteloze reactie te komen; ik heb geen 1 poster van niets of niemand in mijn kamer hangen ;p


    Nope, me neither. Heb wel een tourposter van de My world tour. Maar die ligt ergens achterin m'n kast. HAHA.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Haha precies! Nee maar kom op, je kunt ook te ver gaan. Een meisje zei laatst dat ik geen fan was, omdat ik 't belachelijk vond dat ze 'Justin Bieber' op haar arm had laten zetten. Helemaal top meid, je komt er wel achter als je 40 bent en het staat op je arm :')


    Dat is ook gewoon belachelijk. ;o


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Trouwens, even heel wat anders, je bent kissesmerel @ Instagram, toch?


    To infinity and beyond •

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Dat is ook gewoon belachelijk. ;o


    Klopt. Maar goed, dan maar geen belieber, wat zij wil. HAHA.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Nope, me neither. Heb wel een tourposter van de My world tour. Maar die ligt ergens achterin m'n kast. HAHA.


    Ohja ik heb trouwens nog wel ergens een hele grote poster liggen en heel veel kleine posters maar die hangen allemaal niet en ik ben ook niet van plan dat te doen.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Ribery schreef:
    (...)
    Hahaha ;D Arjen Robben? Bastian Schweinsteiger? Manuel Neuer? Mario Mandžukic? (;

    edit: wow, hij tripte hem om het laatste streepje op Mario's achternaam.


    Naah, Robben begint een beetje oud te worden en is een beetje doorzichtig. Soms is ie ook weleens irritant.
    Sweinsteiger is op zich een goede voetballer, maar ik ben niet echt fan van hem of zo.
    Neuer is wel een goede keeper alleen, maakt die nog wel een paar keer wat vreemde foutjes.
    Mandzukic vind ik op zich wel een leuke voetballer, maar iets te traag voor echt de top.

    Ik ben meer fan van Thomas Múller als je het bij Bayern wilt houden en die nieuwe Zwitser Shaqiri heeft ook wel iets en die Toni Kroos vind ik ook wel een talentje en die Gomez kan aardig scoren. Beetje een Klose type vind ik, hoewel Klose beter is in koppen en Gomez ze meer met de voet erin legt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Naah, Robben begint een beetje oud te worden en is een beetje doorzichtig. Soms is ie ook weleens irritant.
    Sweinsteiger is op zich een goede voetballer, maar ik ben niet echt fan van hem of zo.
    Neuer is wel een goede keeper alleen, maakt die nog wel een paar keer wat vreemde foutjes.
    Mandzukic vind ik op zich wel een leuke voetballer, maar iets te traag voor echt de top.

    Ik ben meer fan van Thomas Múller als je het bij Bayern wilt houden en die nieuwe Zwitser Shaqiri heeft ook wel iets en die Toni Kroos vind ik ook wel een talentje en die Gomez kan aardig scoren. Beetje een Klose type vind ik, hoewel Klose beter is in koppen en Gomez ze meer met de voet erin legt.


    Van Justin Bieber naar voetballers hahaha ;p


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    On-topic graag


    But I still have this faith in the truth of my dreams.