• Hey,

    ik wou gewoon eventjes iets kwijt en vandaar dit topic.
    Het irriteert me echt mateloos hoe er gehaat word op Justin Bieber. Hij is ook gewoon een mens. En ja, ik geef jullie gelijk, hij hoeft niet te laat te komen op concerten. En een al te goed voorbeeld is hij ook niet. Maar so what? Elke celeb doet wel eens iets fout. Maar toch haten heel veel mensen dan meteen op hem. Hij is ook gewoon een jongen van 19 jaar oud. Heel veel jongens van 19 steken wel eens een jointje op, dus waarom zou hij dat niet mogen doen? Velen vergeten te kijken naar de dingen die hij goed doet. Dat vind ik als belieber erg jammer.

    Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    waarom al die haat op One DIrection
    Waarom al die haat op The Wanted
    waarom al die haat op de Teletubies.

    Het hoort erbij.. en de een houd daar niet van en de ander daarvan.
    Ikzelf vind opzich een paar liedjes leuk maar meer niet. En als je hoort wat hij de laatste tijd uitspookt denk ik gast waarom verziek je je leven als je het zo goed hebt? en ik vind dat hij nogal denk dat hij heel de wereld is en hij is mijn muziek smaak niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Destined schreef:
    (...)

    Mensen zijn hypocriet :P
    Maar daarbij vind ik wel dat je als artiest een voorbeeldfunctie hebt tegenover je fans en je niet zomaar kunt gedragen, alsof je het leven leidt van een normale tiener. Mensen betalen om jou te zien en om technisch gezien fan van jou te zijn en als ze dan zien hoe erg jij jezelf verneukt dan vind ik dat niet kunnen tegenover de fans. Je hebt een voorbeeldfunctie en moet je normaal als een professionele artiest gedragen.


    Natuurlijk, ik praat zijn gedrag ook niet goed, want sommige dingen zoals 3 uur te laten komen bij M&G's waar je 400+ euro voor betaald vind ik belachelijk. Maar ja, hij is en blijft 19 en probeert ook allerlei dingen uit. Dus je kunt het vanaf twee kanten bekijken.


    To infinity and beyond •

    Destined schreef:
    (...)

    Het is eigenlijk nog veel erger dan dat. Mensen gooien gewoon in identiteit daarvoor weg en worden iemand waar er al honderden, misschien wel duizenden anderen van zijn. Echt zonde is dat, maar dat heb ik ook bij één richting fans soms :X (Dit geldt trouwens niet voor iedereen, want er zijn ook genoeg mensen die normaal fan kunnen zijn).


    Haha, inderdaad. Sommige fans gaan echt té ver.
    Maar om nog even op het topic terug te komen, ik denk dat de meesten hem niet haten omdat ze jaloers zijn, zoals bijna alle fans dat zeggen maar omdat ze gek worden, al die meisjes die nergens anders over kunnen praten, op elke site wel iets over hem en dan is hij bijna altijd wel op tv.

    Het is een verwaande tieneridool die zich verheven voelt.

    Het is een groot Klein kind(mijn mening)


    Queer zijn is gewoon alles

    Sempra schreef:
    (...)

    Wat had hij geschreven?


    "Truly inspiring to be able to come here. Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber,"


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    "Truly inspiring to be able to come here. Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber,"


    Egoïstisch.

    Sempra schreef:
    (...)

    Egoïstisch.


    Ik vond 't vooral grof.


    26 - 02 - '16

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Natuurlijk, ik praat zijn gedrag ook niet goed, want sommige dingen zoals 3 uur te laten komen bij M&G's waar je 400+ euro voor betaald vind ik belachelijk. Maar ja, hij is en blijft 19 en probeert ook allerlei dingen uit. Dus je kunt het vanaf twee kanten bekijken.


    Ik ben 19 en ik heb nog lang niet alles gedaan wat hij deed, maar je kunt mensen ook niet vergelijken met elkaar. Iedereen is anders en het zou nogal immoreel zijn mensen met elkaar te vergelijken :X Ik vind alleen wel dat meneer zich moet bedenken dat alles wat hij doet groot uitgelicht wordt in de media en het is aan hem wat voor visitekaartje hij wilt afgeven aan de fans. Dus als hij iets stoms doet of iets uitprobeert dan kan hij erop wachten (en de fans ook) dat er veel kritiek komt van de kant die hem wat minder mag. Ik vind dit vrij logisch eigenlijk en waarschijnlijk zou het meneer een zorg zijn, want die stopt toch zo een paar miljoen in zijn zak en tja dan zou mij het ook niet meer interesseren wat anderen over mij vonden :X
    Maar ik vind wel dat hij professioneel als artiest moet werken en zich ook zo moet gedragen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    "Truly inspiring to be able to come here. Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber,"

    Dat laatste. Waarom moest dat erbij? de egoïst De rest is fine by me maar dat. Hell no.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Sempra schreef:
    (...)

    Egoïstisch.


    Daar ben ik het wel mee eens hoor.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik vond 't vooral grof.


    Nogal, 't is lang geleden en best historisch voor Nederland.

    Sempra schreef:
    (...)

    Nogal, 't is lang geleden en best historisch voor Nederland.


    Exactly, vooral om die historische waarde vind ik het een nogal lompe opmerking.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Exactly, vooral om die historische waarde vind ik het een nogal lompe opmerking.


    Lomp was 't, maar de ophef erover vind ik toch echt te ver gaan..


    To infinity and beyond •

    Sempra schreef:
    (...)

    Nogal, 't is lang geleden en best historisch voor Nederland.


    Wat ik wel raar vind dan is dat de stiefzus van Anne Frank hierop gereageerd heeft, op dit bericht en heeft gezegd dat ze waarschijnlijk een belieber was geweest -,-


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Wat ik wel raar vind dan is dat de stiefzus van Anne Frank hierop gereageerd heeft, op dit bericht en heeft gezegd dat ze waarschijnlijk een belieber was geweest -,-


    Ik denk dat ze dat eerder zei om hem respect te betuigen, ik bedoel, hij is wel een van de grootste popsterren ooit. -al haat ik het om dat toe te geven-