• Hey,

    ik wou gewoon eventjes iets kwijt en vandaar dit topic.
    Het irriteert me echt mateloos hoe er gehaat word op Justin Bieber. Hij is ook gewoon een mens. En ja, ik geef jullie gelijk, hij hoeft niet te laat te komen op concerten. En een al te goed voorbeeld is hij ook niet. Maar so what? Elke celeb doet wel eens iets fout. Maar toch haten heel veel mensen dan meteen op hem. Hij is ook gewoon een jongen van 19 jaar oud. Heel veel jongens van 19 steken wel eens een jointje op, dus waarom zou hij dat niet mogen doen? Velen vergeten te kijken naar de dingen die hij goed doet. Dat vind ik als belieber erg jammer.

    Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Sempra schreef:
    (...)

    Goede comeback.

    Anyway; jij vraagt waarom we JB haten, we geven je antwoorden en je begint tegenargumenten te verzinnen..?


    Okey, misschien is dat fout. Maar ik heb ook een paar keer toegegeven dat Justin Bieber inderdaad heel vaak fout is.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Hoe kunnen wij ons er niet mee bemoeien, als jullie op elk topic wat wij openen over Justin Bieber, gaan haten.
    Lang niet iedereen doet dat. Maar laat ons dan ons eigen mening uiten. Het is zelfs meer irritant dat jullie steeds gaan freaken over die Bieber bij de haters. Vind je het irritant dat we ons mening zeggen, maak dit topic dan niet meer aan.


    Some people are art and do art at the same time

    Sempra schreef:
    (...)

    Volgens mij heet dat gewoon 'je mening geven'.


    Exactly, maar klaarblijkelijk voelt elke fan zich onmiddellijk aangesproken en vinden het nodig om hem te verdedigen. Terwijl hij deze onzinnige discussies niet eens leest. Doesn't make any sense, does it?


    26 - 02 - '16

    Tja, ik vind het ook altijd een beetje nutteloos als mensen reacties gaan plaatsen in topics die bedoeld zijn voor fans wanneer ze toch alleen maar negatieve dingen te zeggen hebben. Laat mensen gewoon in hun waarde als ze iets leuk vinden waar jij niets in ziet. Het is vooral nogal kinderachtig als je de behoefte voelt om het plezier van anderen te verpesten, niet stoer.
    Daar moet ik trouwens wel nog aan toevoegen dat ik me om heel eerlijk te zijn goed kan voorstellen dat er mensen zijn die het liefst zo min mogelijk van JB zouden zien. Hem haten om zijn muziek is onzin, maar hij daalt wel steeds verder in mijn achting door al zijn vreemde acties. Al dat te laat komen en zijn uitspraak over Anne Frank vind ik dan nog tot daaraan toe, maar het hele "everything happens for a reason" gedoe in relatie tot verkrachting was echt niet meer oké, zelfs al werd er achteraf weer geroepen dat hij het niet op die manier bedoeld had.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:20 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik krijg bij hem gewoon het gevoel dat het beroemd zijn naar zijn hoofd is gestegen. :') Natuurlijk heeft hij ook goede dingen gedaan, maar vergeet niet dat hij ook vaak negatief in de publiciteit is gekomen en dan kunnen mensen al snel een hekel aan hem hebben. Dat is niet alleen bij Justin Bieber zo, dat is bij elke artiest.
    Ik vind trouwens dat de haat hier nog wel redelijk meevalt. Ok, er is hier wel veel haat/kritiek, maar op Facebook kom ik vaak mensen tegen die hopen dat hij doodgaat. In dat opzicht vind ik Quizlet wel volwassener reageren.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:21 ]


    Take me to wonderland

    Ik begin het hier plotseling eens te worden met mensen waar ik het bijna nooit mee eens bent :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Exactly, maar klaarblijkelijk voelt elke fan zich onmiddellijk aangesproken en vinden het nodig om hem te verdedigen. Terwijl hij deze onzinnige discussies niet eens leest. Doesn't make any sense, does it?


    Amen.
    De meesten doen alsof hij een God is. Op elke site is er wel iets te vinden over Justin Bieber of One Direction, ik wordt er echt gek van. -Alhoewel ik wel fan ben van One Direction.-

    Square schreef:
    Tja, ik vind het ook altijd een beetje nutteloos als mensen reacties gaan plaatsen in topics die bedoeld zijn voor fans wanneer ze toch alleen maar negatieve dingen te zeggen hebben. Laat mensen gewoon in hun waarde als ze iets leuk vinden waar jij niets in ziet. Het is vooral nogal kinderachtig als je de behoefte voelt om het plezier van anderen te verpesten, niet stoer.
    Daar moet ik trouwens wel nog aan toevoegen dat ik me om heel eerlijk te zijn goed kan voorstellen dat er mensen zijn die het liefst zo min mogelijk van JB zouden zien. Hem haten om zijn muziek is onzin, maar hij daalt wel steeds verder in mijn achting door al zijn vreemde acties. Al dat te laat komen en zijn uitspraak over Anne Frank vind ik dan nog tot daaraan toe, maar het hele "everything happens for a reason" gedoe in relatie tot verkrachting was echt niet meer oké, zelfs al werd er achteraf weer geroepen dat hij het niet op die manier bedoeld had.


    Wat hij bij Anne Frank had geschreven vond ik ook niet kunnen hoor..


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Sempra schreef:
    (...)

    Amen.
    De meesten doen alsof hij een God is. Op elke site is er wel iets te vinden over Justin Bieber of One Direction, ik wordt er echt gek van. -Alhoewel ik wel fan ben van One Direction.-


    Het is eigenlijk nog veel erger dan dat. Mensen gooien gewoon in identiteit daarvoor weg en worden iemand waar er al honderden, misschien wel duizenden anderen van zijn. Echt zonde is dat, maar dat heb ik ook bij één richting fans soms :X (Dit geldt trouwens niet voor iedereen, want er zijn ook genoeg mensen die normaal fan kunnen zijn).


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Square schreef:
    Tja, ik vind het ook altijd een beetje nutteloos als mensen reacties gaan plaatsen in topics die bedoeld zijn voor fans wanneer ze toch alleen maar negatieve dingen te zeggen hebben. Laat mensen gewoon in hun waarde als ze iets leuk vinden waar jij niets in ziet. Het is vooral nogal kinderachtig als je de behoefte voelt om het plezier van anderen te verpesten, niet stoer.
    Daar moet ik trouwens wel nog aan toevoegen dat ik me om heel eerlijk te zijn goed kan voorstellen dat er mensen zijn die het liefst zo min mogelijk van JB zouden zien. Hem haten om zijn muziek is onzin, maar hij daalt wel steeds verder in mijn achting door al zijn vreemde acties. Al dat te laat komen en zijn uitspraak over Anne Frank vind ik dan nog tot daaraan toe, maar het hele "everything happens for a reason" gedoe in relatie tot verkrachting was echt niet meer oké, zelfs al werd er achteraf weer geroepen dat hij het niet op die manier bedoeld had.


    Wat had hij geschreven?

    Vind 't best grappig dat mensen vet schijnheilig reageren :') Jij maakt ook zo je fouten, alleen omdat er geen loep op je gericht staat, haat niemand erop.


    To infinity and beyond •

    Sempra schreef:
    (...)

    Wat had hij geschreven?


    Iets in de trant van 'als ze geleefd had, was ze vast een belieber geweest'


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Iets in de trant van 'als ze geleefd had, was ze vast een belieber geweest'
    'Ik hoop dat, als ze nog had geleefd, ze een belieber zou zijn'


    Some people are art and do art at the same time

    Bvlgari schreef:
    Vind 't best grappig dat mensen vet schijnheilig reageren :') Jij maakt ook zo je fouten, alleen omdat er geen loep op je gericht staat, haat niemand erop.

    Onze fouten hebben minder grote gevolgen. Dát is het verschil.
    En mensen haten mij ook echt wel eens voor iets wat ik doe hoor.
    Dit topic is daar een prachtig voorbeeld van

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:26 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bvlgari schreef:
    Vind 't best grappig dat mensen vet schijnheilig reageren :') Jij maakt ook zo je fouten, alleen omdat er geen loep op je gericht staat, haat niemand erop.


    Mensen zijn hypocriet :P
    Maar daarbij vind ik wel dat je als artiest een voorbeeldfunctie hebt tegenover je fans en je niet zomaar kunt gedragen, alsof je het leven leidt van een normale tiener. Mensen betalen om jou te zien en om technisch gezien fan van jou te zijn en als ze dan zien hoe erg jij jezelf verneukt dan vind ik dat niet kunnen tegenover de fans. Je hebt een voorbeeldfunctie en moet je normaal als een professionele artiest gedragen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.