• Hey,

    ik wou gewoon eventjes iets kwijt en vandaar dit topic.
    Het irriteert me echt mateloos hoe er gehaat word op Justin Bieber. Hij is ook gewoon een mens. En ja, ik geef jullie gelijk, hij hoeft niet te laat te komen op concerten. En een al te goed voorbeeld is hij ook niet. Maar so what? Elke celeb doet wel eens iets fout. Maar toch haten heel veel mensen dan meteen op hem. Hij is ook gewoon een jongen van 19 jaar oud. Heel veel jongens van 19 steken wel eens een jointje op, dus waarom zou hij dat niet mogen doen? Velen vergeten te kijken naar de dingen die hij goed doet. Dat vind ik als belieber erg jammer.

    Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    "Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag."

    Klopt niet?

    Hij is 19 maar gedraagt zich als een 14 jarige puber, die geen gevoel voor verantwoordelijkheid heeft. En dan heb ik het nog niet eens over zijn veel te grote ego.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ach, ieder mens hier heeft zijn eigen mening. ik trek me niet veel aan van die reacties, want iedereen denkt er anders over. maak er niet zo'n probleem van zeg, trek je er niks van aan dan is er ook geen probleem/een discussie.

    DarkSavior schreef:
    Hij is 19 maar gedraagt zich als een 14 jarige puber, die geen gevoel voor verantwoordelijkheid heeft. En dan heb ik het nog niet eens over zijn veel te grote ego.

    Eens in de zoveel tijd verschijnt er weer zo'n topic. En eens in de zoveel tijd mag ik weer eens zeggen dat ik het gewoon een over het paard getild kutkind vind.


    ars moriendi

    Sempra schreef:
    (...)

    hij is wel een van de grootste popsterren ooit.


    ars moriendi

    Sempra schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze dat eerder zei om hem respect te betuigen, ik bedoel, hij is wel een van de grootste popsterren ooit. -al haat ik het om dat toe te geven-


    Je hebt het zonet toegegeven (y)


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Sempra schreef:
    "Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag."

    Klopt niet?


    Sorry, vergeten door te leven. Klopt inderdaad niet.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Je hebt het zonet toegegeven (y)


    Ja, dat weet ik, ook al haat ik het. Maar dat betekent niet dat hij alleen maar fans heeft.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Je hebt het zonet toegegeven (y)

    Hij is groot, bijna iedereen kent hem, maar dat zegt niet meteen dat hij goed is.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Iedere artiest krijgt wel haat.


    •*• Lululu •*•

    Hii, ik zag dit topic, en had gewoon zin om te reageren. Wat ik nu ga zeggen is gewn mijn mening, dus het hoeft niet per se waar te zijn in jullie ogen, dat hoeft van mij ook niet, ik uit alleen even mijn mening.

    Ik ben zelf geen Belieber, maar ook geen JB-hater.
    Ik respecteer hem omdat hij op jonge leeftijd al zo veel berijkt heeft in zijn leven, maar zijn muziek leuk vinden, is wat anders.
    Iedereen maakt fouten, dus ook jongens van 19. Sometimes people forget that he's just a boy, as all boys of 19. Waarschijnlijk komt dat door dat hij heel beroemd is, en gewoon zo erg dat mensen vergeten dat hij ook maar een jongen is, dat zie je soms al bij populaire mensen gebeuren, en over Justin Bieber maar te zwijgen.
    Hij gebruikt drugs, maar daar is hij niet de enige in. Ik heb ooit gehoord dat sommigen denken dat je daardoor beter zingt, ik vind dat echt onzin als je dat denkt, maarja, ik weet niet of degene die mij dit verteld heeft ook gelijk heeft, dus daar houd ik over op.

    Maar over dat hij gehaat wordt: als je zijn haters vergelijkt met al zijn Beliebers, of mensen die neutraal blijven, zoals ik, valt het heus wel mee. Ik zag een reactie van KusjeeMerel over dat hij het meest gehaat wordt, maar hij is ook het meest geliefd, al begint One Direction hem aardig in te halen.
    Dat hij gehaat wordt hoort gewoon bij zijn vak. Een idool zonder haters bestaat niet. En omdat Justin Bieber een idool is voor vele tieners, heeft hij ook veel haters.

    Ik heb zelf geen problemen met haters of Beliebers. Iedereen z'n eigen smaak, toch? En ik respecteer iedereen zoals hij/zij is.


    It's your life, your story, write it. It's all in your hands

    Ribery schreef:
    (...)



    HAHAHAHAHAHA (':

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:57 ]

    Ik zal je even een lijstje geven (dit is op willekeurige volgorde):
    1. Zijn fans irriteren MIJ mateloos. Hij is een god voor hen, wordt op handen gedragen, kan nooit iets fout doen en elk woord dat uit zijn mond komt is een godsgeschenk. Dit is misschien voor de wat extreme fans, maar het probleem is dat ze bestaan en het er vrij veel zijn. Ik mag dan niet eens mijn mening geven, hoe lief ik daar dan ook in ben. Want, regel 1: Justin Bieber is onschendbaar.
    2. Mensen mogen hun mening geven. Sommigen doen dat in andere worden dan anderen. Het interesseert mij bijvoorbeeld geen hol wat die gozer doet, dus laat ik het allemaal langs me heen gaan of maak er een grapje van. Anderen interesseert het ook niet, maar zij verwoorden hun mening op een soms wat grovere manier dan anderen (denk aan scheldwoorden en doodsverwensingen). Uiteindelijk zijn we het er wel over eens dat we hem niet mogen. Dat kun je gewoon zo opvatten of je neemt alle woorden heel letterlijk als je het er niet mee eens bent, want deze reactie is dan ook vaak niet aan jou persoonlijk gericht. Doe dan niet alsof dat wel zo is.
    3. Ik vind hem geen interessante artiest. Live playbackt hij vaak, net als veel andere artiesten. De nummers zijn vaak niet originele, typische popnummers voor een tienerjochie. Dan vind ik het vooral heel jammer dat hij zo bekend is, terwijl er veel betere artiesten alleen al op YT te vinden zijn.
    4. Zijn gedrag vind ik verschrikkelijk. Hij heeft zo'n attitude en ik hoop echt dat iemand eens de moed verzamelt dat uit hem te slaan, anders doe ik het. Wat nou respect, die gozer laat er níks van zien.
    5. Als jullie als beliebers van hem mogen "houden", dan doen de mensen die het daar helemaal niet mee eens zijn het tegenovergestelde: hem "haten". Nee, ik ken hem niet persoonlijk, maar jullie ook niet, dus als wij het recht niet hebben om te zeggen dat we hem haten, wat geeft jullie dan het recht om te zeggen dat jullie van hem houden. Voor dat je vingers gaat wijzen, kijk eerst naar de groep waar jij bij zit; hebben jullie echt niks gedaan om zulk gedrag van anderen uit te lokken?
    En zo gaan we weer terug naar punt 1.

    Hierbij wil ik even onderstrepen dat ik hem niet haat, want dat vind ik een te groot woord. Ik ken hem niet, maar ik vind hem een verschrikkelijke artiest. Dat is wat anders dan hem persoonlijk haten.
    Zo, ik heb mij ei gelegd :')


    From these ashes, I will rise


    Klik op het plaatje voor groter beeld

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 20:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.