• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Niall Horan

    'Natuurlijk wil ik bij je slapen'glimlacht hij en ik word weer al wat vrolijker. 'dat klonk verkeerd'even denk ik na en schud dan mijn hoofd. 'best wel eigenlijk' hij pakt mijn hand en we liepen weer naar de keuken. 'Heb je niets anders te doen dan Niall vervelen' gromt hij naar Dan en ik stuur even een blik naar Phil dat hij zich er niet mee moet bemoeien. 'Ik heb honger' zucht Twist en ik knik instemmend. 'Dat van Mackenzie werkt trouwens maar een paar uur, dadelijk valt ze in slaap' stelt hij Justin gerust. 'Mooi, want wil je voortaaan kinderen met rust laten?' vraagt Justin aan Twist die ja trekt. Ik schiet kort in de lach als hij me op zijn schoot trekt en nestel me lekker tegen hem aan. Ik grinnik even als hij mijn oren bekijkt. 'waarom neem jij geen oorbellen?' vraagt hij 'Hmm dat staat mij niet, en ik hoef ze niet' glimlach ik. 'etuuuuh' roep ik vrolijk. Een onbekende vrouw zet een grote pan met macaroni neer en kaas. Snel schep ik een beetje op zodat de bodum van mijn bord bedekt is en schep Justins bord vol waarna ik de lepel aan Twist geef. Ik hoor Mackenzie van alles zingen en dansen en praten als ze ineens stil is en op de grond valt waar ze stil blijft liggen. Ik kijk even verschrikt op maar hoor dan een snurkgeluid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Man, hoe snel typ jij wel niet? o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ 180 woorden per minuut als ik wil... langleven blind typen....ben niet verslaafd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Twist schepte ook op en schoot in de lach toen Mackenzie neerviel. 'Dat moet ik filmen' zei hij en hij haalde zijn telefoon tevoorschijn, waarmee ie Mackenzie filmde. Ik dacht zo dat niemand het erg vond om te bidden, dus keek ik voor de zekerheid maar even rond. Twist was weer aan tafel komen zitten en knikte even, waarbij hij zijn handen vouwde en zijn ogen sloot. Ik glimlachte naar Niall en deed Twist toen ook na.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Ik grinnik zacht door Twist. Ik zie dat Justin een beetje rond kijkt naar Twist en zie dat hij zijn handen vouwde en zijn ogen sloot. Na Justin volgde ik ook en in mijn hoofd ratelde ik snel een gebedje en vroeg God om vergevenis omdat ik vreemd ging. En dat Alex en Justin het beste uit de ewereld zouden krijgen met veel geluk want dat was wat ik wou, hun die gelukkig waren. Daarna sluit ik af en sla een kruisje. Ik wacht even op de andere twee voor ik beign te eten. Al snel is mijn bord leeg zonder dat ik gemerkt heb 'Ohmygod Justin kijk!' juich ik blij en steek het bord bijna tegen zijn gezicht aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik bedankte God zoals altijd voor het eten, en natuurlijk Niall nu. Mijn gebed sloot ik af, en ik begon net als Niall te eten. Ineens had Niall had op en duwde zijn bord onder mijn neus. 'Je hebt het op!' riep ik uit. 'Niall, je bent geweldig' meende ik. 'Komt dat nou echt allemaal door Jazzy?' vroeg ik. Ongelooflijk dat zo'n klein meisje zoiets kon verrichten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Je hebt het op!'roept Justin trots uit en ik hoorde gewoon hoe blij hij was. 'Niall, je bent geweldig' 'Komt dat nou echt allemaal door Jazzy?' Glimlachend knik ik van ja. 'Gaan we vanavond Skypen met haar? Ik voel me niet meer dik' geef ik geowon toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ja, zeker weten. Ze baalde er zo van omdat ze niks meer van jullie hoorde' knikte ik. 'Je was niet dik, je bent niet dik en je zult ook nooit dik worden met jou lichaamsvorm' zei ik tegen hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall horan

    'Ja, zeker weten. Ze baalde er zo van omdat ze niets meer van jullie hoorde' knikt hij en ik glimlach. 'Je was niet dik, je bent niet dik, en je zult ook nooit dik worden met jou lichaamsvorm' ik glimlach dankbaar. 'Weet je, in het begin zag ik altijd vertrollen en toen ik vanmiddag keek was het weg. Ik wo u niet geloven dat ik het voor me zag en niet echt was, want dat zou bij mij niet zijn dacht ik maar eigenlijk wel. Ik ben eigenlijk ook gruwelijk dun' mompel ik op het einde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ik wil me graag met Perrie Edwards uitschrijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luminoase ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hey Hey! Ik kom een keer reageren met JJ Deni! ;p Hahaha, je weet dat ik niet kon reageren door privé redenen, maar waar kan ik inspringen?]


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    [CHEY!!! Haha, je kan JJ vanaf California laten komen? Je weet wat er is gebeurd allemaal dus je weet waarom California (: ]


    El Diablo.

    JJ Hamblett - 24

    Ik trok de tas nog wat beter op mijn schouder en loop met een emotieloos gezicht naar de voordeur. Na 5 maanden Californië was ik weer terug, waarom ze me naar Californië stuurden weet ik ook niet. Alleen door wat mislukte zelfmoordpogingen, wat een bullshit.. Ik zucht en bel aan. Een van de verzorgers laat me al snel binnen en ik loop zonder wat te zeggen verder. 'Zelfde kamer JJ!' roept de verzorger en ik loop gewoon verder. Alsof het mij wat boeit.. Ik loop kamer 8 in en gooi mijn tas op het bed. Mhm, ik wist niet wie mijn kamergenoot was, maar oké.. Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik gooi mijn stapel kleding gewoon in de kast. Ik ruim het nog wel een keer op. Ik loop mijn kamer uit en kijk even verveeld om me heen. Na een diepe zucht liep ik verder en mijn ogen glijden kort over de vele littekens op mijn arm. Alsof het nog wat uitmaakt. Ooit zou ik mijn zin krijgen, geloof mij nou maar...


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Justin Drew Bieber

    'Eindelijk heb je het door' glimlachte ik. Mijn bord at ik leeg en net op het moment dat ik het bestek neerlegde, werd ik gebeld via facetime. Jazmyn. Niall tikte ik aan en ik schoof wat naar achter. Grijnzend nam ik op. 'Jazzy!' zei ik opgewekt. 'Justin!' klonk haar stem en ze zwaaide vrolijk. 'Zit je nog in het vliegtuig?' vroeg ik en ze knikte gelijk. 'Nog een paar uur. Het duurt zo lang' mompelde ze. 'Niall, wil je Jazz vertellen wat je hebt gedaan?' grijnsde ik naar hem. 'Niall?! Niall!' gilde Jazmyn. Jazmyn wist wat er met Niall was en ze begreep het ook wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."