Justin Drew Bieber
'Justin?' vroeg Jazz. 'Wat is er, princess?' vroeg ik haar. 'Wil je voor me zingen? Ik verveel me' mompelde ze. 'Heel weven wachten' zei ik. Ik liep naar buiten en ging tegen de muur aanzitten. 'Waarom heb je geen shirt aan?' vroeg Jazmyn door. Lachend keek ik haar aan. 'Daarom. Welk liedje?' grinnikte ik. Even dacht ze na maar grijnsde toen. 'Boyfriend' antwoordde ze. Had ik kunnen verwachten. Na een paar zinnen van het liedje te hebben gezongen merkte ik dat Jazmyn mee aan het zingen was, dus stopte ik en ook zij stopte gelijk. 'Slim' grijnsde ik. Ze glimlachte terug en ineens werd het scherm zwart, waarna Erin in beeld kwam. 'Wat?' gromde ik. 'Jazmyn gaat slapen, we zijn nog lang onder weg' besloot ze. 'Ze is geen twee' kefte ik. 'Ze komt nog even' zei Erin en Jazzy verscheen weer. 'Doei Justin' mompelde ze. 'Doei Jazz, hou van je' sloot ik af. 'Hou ook van jou' En toen werd het scherm zwart. Zuchten stopte ik mijn telefoon weer in mijn zak en liep in een depri stemming naar binnen.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."