• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Nialler

    'eindelijk je hebt het door'glimlacht justin. Als Justin klaar is word hij gebeld op facetime. 'Jazzy' roept hij blij en ik krijf een glimlach om mojn mond.ik luister hun gesprek en kijk op. 'Niall wil je Jazmyn vertellen sat je hebt gedaan' en ik kbik. Ik grijns even als ze mijn naam roept en zwaai naa haar. 'ik he twee appels op en een bord macaroni'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Iew, macaroni' mompelde Jazmyn waardoor ik moest lachen. Jaz hield niet bepaald van macaroni. 'Maar dat is goed! Niall eet!' riep ze vrolijk. 'Weet je wie ook gaat optreden volgende week?' vroeg ik en ze schudde haar hoofd. 'Niall' grijnsde ik. Jazmyn begon te gillen en het beeld werd op en neer geschud. 'Jazmyn, niet zo hard' siste Erin. Erin? 'Wat doet Erin daar?' vroeg ik aan Jazmyn. 'Mama kwam ons ophalen' glimlachte ze. 'Gil maar, Jazzy' grinnikte ik en onmiddellijk begon het meisje weer te gillen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    JJ Hamblett

    Ik hoor wat uit de eetkamer en ik loop naar binnen. Mijn t-shirt hangt losjes aan mijn lichaam en ik steek mijn handen in mijn zakken. De littekens waren goed zichtbaar, maar de meeste hier waren het wel gewend. Ik kijk even naar de mensen die er zitten en herken er een paar. Justin Bieber, die kent iedereen... Niall Horan, van One Direction. Union J wordt best vaak met hun vergeleken, maar oké.. Ik pak een glas water en plof op een stoel. Mijn blik glijd kort over de zaal maar eindigd al snel weer bij mijn glas...


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Niall Horan

    'ieeew macaronie maar Niall eet'roept ze vrolijk uit. ik grinnik door haar gedrag. 'eeet je wie er ook met get concert is?' het mwisje schuddebhaar hoofd 'Niall:zegt Justin en hard begint ze te gillen waardoor ik on de lah schiet. Ik besloot Justin even met haar te laten praten en pak nijn mobiel. 'heey lads hoe gaat het. Je raad nooit wat gebeurd is dankzij Jazzy eet ik weer en ik ben hetvvoorprogamma van hem met zijn conceet we spreken elkaar nog x'daarna kijk ik weer naat het scherm. '


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Justin?' vroeg Jazz. 'Wat is er, princess?' vroeg ik haar. 'Wil je voor me zingen? Ik verveel me' mompelde ze. 'Heel weven wachten' zei ik. Ik liep naar buiten en ging tegen de muur aanzitten. 'Waarom heb je geen shirt aan?' vroeg Jazmyn door. Lachend keek ik haar aan. 'Daarom. Welk liedje?' grinnikte ik. Even dacht ze na maar grijnsde toen. 'Boyfriend' antwoordde ze. Had ik kunnen verwachten. Na een paar zinnen van het liedje te hebben gezongen merkte ik dat Jazmyn mee aan het zingen was, dus stopte ik en ook zij stopte gelijk. 'Slim' grijnsde ik. Ze glimlachte terug en ineens werd het scherm zwart, waarna Erin in beeld kwam. 'Wat?' gromde ik. 'Jazmyn gaat slapen, we zijn nog lang onder weg' besloot ze. 'Ze is geen twee' kefte ik. 'Ze komt nog even' zei Erin en Jazzy verscheen weer. 'Doei Justin' mompelde ze. 'Doei Jazz, hou van je' sloot ik af. 'Hou ook van jou' En toen werd het scherm zwart. Zuchten stopte ik mijn telefoon weer in mijn zak en liep in een depri stemming naar binnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    " justin? Wil je voor me zingen ik verveel me" ik glimlach even door Jazzy, ze keek zo gelukkig zo. Hij zegt wat en ze antwoord Boyfriend waardoor ik even grijns. " toepasselijk" knipoog ik naar hem Erin komt in beeld en zegt dat ze afscheid moet nemen. Ze nemen afscheid en Justin is gelijk weer depri. " shhh liefie volgende week zie je haar weer bij het concert" fluister ik en druk een kusje op zijn neus waarna hij een Horanhug kringt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik besloot nog een keer te bellen. Gewoon om het zeker te weten. Ik vertrouwde de andere jongen wel, maar ik wilde het uit Niall's mond horen. Ook had ik het op twitter zien staan en facebook, zo vaak dat het zelfs Jalex overstemde, en dat was vrij moeilijk op mijn dash. Ook stonden er foto's van onmiskenbaar de kliniek. Ik viste mijn mobiel uit mijn zak en belde. Ik was voor ze zekerheid in een klein hoekje gekropen, gewoon voor als ik een mentale breakdown zou krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Oran

    Ik hoor mijn telefoon afgaan en herken het nummer van Alex. " het is mijn broer, we zouden wat bespreken maar hij wou me even iets geheimszeggen dus ik ga even houd je sterk" zeg ik hem en loop daarna naar buiten zodat ik alles mooi in de gaten kan houden. " lieverd, gelukkig je belt me, ik heb je gemist en ik wordt gek hier, Justin vertelde me dat hij op mij is en en ik wist niet wat te doen en nu is hij nogal boos" zucht ik nepgebroken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik hoorde een gebroken stem van Niall, maar het was anders dan toen ik hem de laatste keer gebroken hoorde. Hij loog. "Ik trap er niet in, Niall. Je gaat vreemd en ik weet het. ik ben niet gek en zit niet zonder wifi. Geef nou maar toe." Mijn stem klonk hard en koud. Ik wilde echt neit dat hij spelletjes met me speelde.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Mijn ogen worden groot vij zijn woorden. " ik trap er niet in Niall je gaat vreemd en ik weet het ik ben niet gek en ik zit niet zonder wifi geef het maar toe. " ik zucht weer zacht en begin te snikken." Ik hou van je" fluister ik dit keer niet liegend " Justin vertelde dat hij op me is en, jij, jij was weg. Je hebt me achtergelaten. Ik voelde me alleen Alex. En en e en eigenlijk weet ik nietmop wie ik ben. Ik wil gewoon niemand pijn doen of kwijtraken en ik moet het Justin zeggen maar straks wordt hij boos en dan mag ik zijn zusje niet zien maar zijn zusje, ze ze heeft ervoor gezorgt dat ik weer eet en ik zie in dat ik niet dik ben. Ik hou gewoon van jullie" snik ik nu wat luider maar dit meende ik. " het was zo dom om dit te doen dadelijkheb ik zeker niemand meer, fluister ik genroken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Glimlachend keek ik Niall aan. Hoe kon één persoon gewoon zó perfect zijn? Hij zei dat Greg hem belde en begrijpend knikte ik. 'Was Jazzy dat? Had je dat niet even kunnen zeggen?' Twist keek me quasi-triest aan. 'Sorry, niet aan gedacht' giechelde ik. Ik had iets met giechelen vandaag, geen idee wat. 'Volgende week denk ik dat ik Nate laat overvliegen' besloot hij en instemmend knikte ik. 'Dan hoeven Jaz en Jax elkaar niet te vervelen' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar Niall. Ik kreeg wel wat meelij met hem, maar bar weinig. "Ik vind het echt super dat je weer eet, Niall, maar zo doe je ons bijden pijn. je moet kiezen, anders houd je geen van ons tweeen meer over. Of dan ben je in ieder geval mij kwijt." Ik zuchtte en slikte het brok uit mijn keel weg. "Je hebt tot morgen avond. Als ik dan niets heb gehoord ga ik er vanuit dat je door bent met je leven en mij er niet meer in hoeft te hebben. ik kan het begrijpen, maar ik heb dan wel afsluiting nodig." Ik haalde een hand door mijn haren en zuchtte eens diep. dit was best nog moeilijk.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Hij zegt van alles wat. Ik smijt boos en verdrietig mijn mobiel weg en huil hard met grote snikken. Boos been ik naar de boom waar ik bij zat en trap er een paar keer hard tegen. " verdomme verdomme, kutleven ik heb het helemaal gehad" schreeuw ik hard en zak vervolgens als een hoop ellende in mekaar waar ik huilend blijf liggen. Ik kon gewoon niet kiezen, Alex eas een schat maar Justin mijn idool. Kon ik niet beter dood zijn, niemand die me dan dus zou missen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik schrok toen met een harde knal het gesprek werd verbroken. Hij had zijn telefoon kappot gegooit. Ik had hem hierdoor niet vrolijker gemaakt, maar ik had hem wel de waarheid vertelt. Hij moest net denken dat hij iederen zomaar aan het lijntje kon houden. Zo werkte het ten minste niet voor mij in een relatie. Of een iemand of one night stands, maar niet twee. Ik was dan wel een rockster, ik had principes en dan moest hij als popsterretje van 19 niet gaan denken dat hij daar boven stond.


    Bowties were never Cooler

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    'Nate zal het geweldig vinden' grinnikte ik. 'Maar ik ga even naar buiten, roken' meldde ik en Justin knikte. Neuriënd liep ik naar buiten en zag daar Niall, huilend. Eén wenkbrauw trok ik op en ik besloot er maar op af te gaan. 'Hé, wat is er?' vroeg ik wat ongemakkelijk. Ik was niet bepaald goed in dit soort dingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."