• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; OhMyZiall
    -Liam James Payne; Luminoase
    -Harry Edward Styles; Danosaur
    -Zayn Javadd Malik; Danosaur


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen Cadwalader Llamarmy
    - Serena Melody Woods Hersheys
    - Rosalie Sarah Angels Lootus
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    - Leandra Eloïse Coaster Caleo
    - Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood
    - Raven 'Razz' James xJigglyPuff
    - Charlotte (Lottie) Tomlinson SkinnyGirl



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waar kan Mackenzie naartoe?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics

    Zou iemand me een soort samenvatting kunnen geven?]


    Reality's overrated.

    ( Gestuurd (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik schrijf c:]

    Leandra Eloïse Coaster

    Langzaam en met veel moeite slik ik de brok in mijn keel weg. Met trillende handen ga ik op de weegschaal staan. Mijn ogen knijp ik kort dicht, bang voor het voor mij zo belangrijke getal dat het apparaat aan gaat geven. Met een bibberende zucht open ik mijn ogen weer. Bij het zien van het getalletje gaat een korte golf van opluchting door me heen. Die al snel verdwenen is. Weer één kilo er af, ik ben niet bijgekomen, maar het is lang niet genoeg. Ik ben nog steeds een oliebol.
    Ik trek de wollen trui over mijn hoofd, een trui die ik een jaar geleden samen met Sascha gekocht heb. Weer sluit ik kort mijn ogen en slik. Waarom moest nou net haar wat overkomen? Waarom ik niet? Ik heb geen toekomst, ik heb toch geen leven. Wie zou mij missen? Maar Sascha, zij had Liam en Drake. Nu ik het toch over hen heb, misschien moet ik maar naar hen op zoek gaan.
    Terwijl ik mijn handen diep in mijn zakken verschuil slenter ik rond, ik tuur om me heen en kijk of ik een blik op kan vangen van Liam en zijn zoontje, en daarmee mijn neefje, Drake. Als ik ze eindelijk heb gevonden verschijnt er een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik loop naar ze toe en leg mijn hand op de schouder van Liam.
    "Gaat het wel?" vraag ik zachtjes.


    Reality's overrated.

    Raven 'Razz' James
    Mopperend en over mijn achterhoofd wrijvend slof ik naar het park toe. Ik weet dat ik niet gewenst ben, maar dan hoeft die man me niet te slaan. Ik zet de pet op - die ik ergens vandaan gevist heb - op mijn hoofd en plof ergens in het park neer op een bankje. Ik grinnik als een hond met een veels te grote stok rond zeult. De bakker, aardige man, had me een, nog warm, broodje meegegeven. Hij was de enige die aardig was. Tja daar kan ik ook niks aan doen. Ik schrok me dood als een hond, die eerder met een veels te grote tak liep rond te zeulen, op mijn schoot springt en het broodje uit mijn handen probeert te grissen.
    "Hé! verontwaardig kijk ik naar de hond, die een stukje heeft kunnen pakken. Levi, de eekhoorn die me altijd achtervolgde, sprong op mijn schouder en gromde op zijn manier naar de hond, die verschrikt een piepend geluid maakte en wegschoot. Hij kwam met een doffe plof voor mijn voeten neer en gromde terug.
    "Muffin!" Een jongen, waarschijnlijk de baas van de hond, was opgestaan.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 18:32 ]

    Danelea Lockwood
    Ik keek voor een laatste keer naar Niall en het andere meisje voor ik Darina optilde. 'Gaan we mama?' Vroeg ze met grote blauwe puppy ogen waardoor ik knikte. Het was wel een hele opluchting dat ze me na al die tijd toch 'mama' noemde, in plaats van haar zus. Ik pakte Kyle zijn pols beet en trok hem mee in de richting van het park. 'Sorry, maar ik moest daar echt even weg.' Verontschuldigde ik me waarna ik hem na een tijd losliet.
    Mijn blik viel op een jongen op het bankje dat ruzie had met een hond en één eekhoorn op zijn schouder had. Ik schudde mijn hoofd en keek toe. Ik twijfelde tot Darina naar de jongen toe waggelde. De overbleven muffin duwde ze in de jongen zijn handen voor ze de hond een knuffel gaf. Deze bleef verbazend genoeg stil liggen en rolde zich juist om. Mijn ogen werden groot en trok Kyle weer mee die kant op. 'Dat bedoel ik dus.' zei ik tegen hem en richtte me toen op de jongen op het bankje. 'Het spijt me.' Is het jou hond of niet? Al had ik het idee van niet.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 13:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Grijnzend keek ik naar het kleine kind in de kinderwagen die zachtjes zat te zingen. Het was onverstaanbaar, maar wel behoorlijk schattig. 'Drake, wat zing je?' vroeg ik hem maar, toen ik me lichtelijk voorover boog. Hij keek achterom me even aan, stopte meteen en moest even giechelen. 'Raar, raar jongetje dat je bent' grinnikte ik, toen hij afgeleid raakte door een vrouw die verderop met een hond wandelde. Het fijne was dat Drake zichzelf erg goed kon vermaken. Het was jammer dat hij geen kleiner broertje of zusje had, of een grotere broer of zus want later zou hij nog wel eens eenzaam kunnen zijn. Maar we kwamen er wel doorheen. Ineens herinnerde ik me dat ik al twee keer gebeld werd, en ik twee keer niet opgenomen had. Nadat ik mijn telefoon uit mijn zak had gehaald, en hem aan had gezet keek ik wie er me gebeld had. Twee gemiste oproepen van Eirwen. Die belde ik zo wel terug, want ik was benieuwd waarom ze belde. Mijn telefoon stopte ik weer in mijn zak en ik keek naar Drake, die opnieuw een hond zag. Hij brabbelde wat, maar ik kon er uithalen dat hij "hond" bedoelde. Misschien zou ik wel een hond in huis halen, gelijk ook iemand voor Drake. Ik stond stil toen ik een hand op mijn schouder voelde. 'Gaat het wel?' hoorde ik een zachte stem. Toen ik omkeek glimlachte ik. Leandra stond achter me, en had zelf ook een klein glimlachje op haar gezicht. 'Leandra! Fijn om je weer te zien. Het gaat prima, en hoe gaat het met jou?' vroeg ik haar. Leandra had ik al een tijdje niet gezien, maar veel was ze niet veranderd. Het was echt heel fijn om nog contact te hebben met het zusje van Sascha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leandra Eloïse Coaster

    Ik werp even een vertederde blik op Drake, voor mij het meest schattige kind van deze wereld. Wat moest het dan ook, hij is en blijft mijn neefje, wat dan ook. Ik hou van hem, ook al heb ik hem al een hele tijd niet gezien.
    "Leandra!" begroet Liam me met een glimlach op zijn gezicht. "Fijn om je weer te zien. Het gaat prima, en met jou?" vraagt hij me dan.
    Ik voel dat mijn wangen kleuren. Gewoon omdat ik niet weet wat ik moet zeggen.
    "Euh, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Ik... Euh..."
    Ik zucht en buig mijn hoofd even, wegens alles heb ik me een hele tijd opgesloten in mijn appartement. Maar ik kan Liam toch niet vertellen hoe het allemaal zit?
    "Met mij gaat het wel... goed." eindig ik dan.
    Zenuwwachtig schuifel ik met mijn voeten, dan ga ik over op een ander onderwerp.
    "En hoe gaat het met Drake?" vraag ik zowel Liam als het jongetje, terwijl ik voor zijn buggy hurk en hem met een glimlach aankijk.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 18:52 ]


    Reality's overrated.

    [Sorry, ik moet wéér op mijn broertjes en zusjes passen, en had net een lang stuk getypt die in één keer weg is ._. Vanavond schrijf ik weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Owh, dat had ik daarnet bij het andere topic (LWWY bedoel ik c; ):(]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 22:07 ]


    Reality's overrated.

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik keek naar Harry toen hij antwoordde. Hij maakte me niet echt rustiger, Rose haar antwoord trouwens ook niet. Ik liet me door haar in een knuffel trekken nog voor ik kon antwoorden, al hield ik mijn telefoon wel aan mijn oor. Bij haar voorstel schudde ik stellig mijn hoofd. "Nee, dat hou ik echt niet vol. Daarbij zijn ze nog geen dag oud, ik laat ze echt niet alleen. Gaan jullie maar. Ik denk dat hij waarschijnlijk bij een van de bruggen is." Ik was wat buiten adem en overstuur. Als ze hem niet optijd zouden vinden zou dit waarschijnlijk slecht eindigen. Hij kon natuurlijk gewoon een blokje om zijn, maar in zijn toestand zou dat niet. Rosalie zei dat het goed kwam, maar ik geloofde dat pas als ik het met mijn eigen ogen zag. Ik keek even over mijn schouder. "Ja. Je kan Hailey ook wel hier laten. Als je haar maar komt ophalen. Misschien is het namelijk niet fijn om haar mee te nemen als het iets minder fraai is dan een wandeling in het park." Ik wilde er niet aan denken maar de kans was vrij groot. Ik zuchtte. "Kom anders heel even binnen. Liam neemt maar niet op en ik weet niet hoe lang het nog stil blijft in mijn huis." Ik stopte uiteindelijk mijn mobiel maar weg. Hij leek niet van plan te zijn op te nemen. Misschien was hij wel bij Sasha, tja, dan nam hij niet op.


    (Voor Cookies)


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    Ik knikte en liep naar Eirwen toe. Ik keek vragend naar Harry. Hij zat aan de telefoon en gebaarde dat ik alvast naar binnen moest. Verbaasd kijk ik hem aan, maar knik dan. Ik kijk naar Hailey en gebaar of ze wilt komen. Zie laat Harry los en loopt naa rmij toe. Ik til haar op en loop vlug achter Eirwen aan naar binnen. Daar zet ik Hailey weer neer op de grond. 'Moet ik Niall proberen te bellen,' vraag ik Eirwen. De deur laat ik voor Harry open staan. Ik kijk Eirwen met grote ogen aan. Ik begon te stressen nu en dat moest ik niet doen. 'Wil je wat thee,' vraag ik Eirwen en kijk haar aan. Ik loop de woonkamer in en zucht even. 'Hailey ga maar op de bank zitten,' zeg ik haar en kijk dan naar Eirwen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik snap de reactie van xJigglyPuff niet helemnaal. wie staat er nu op dan? ;x daarbij, Muffin is helemaal doorweekt dan van het zwemmen. Like, dat je het even weet ;3]

    Zayn Malik
    ik keek met opgetrokken wenkbrauwen naar Lottie die als een bezetenen naar Louis staarde. Eerlijk, ik werd een beetje bang van haar gespannen blik en strake lichaamshouding. rusitg bleef ik met mijn vingers door Louis haar glijden en at ik de laatste resjes van mijn hoortje op. 'Verder gaat die goed?' Vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen aan het zusje van mijn geliefde. ze gedroeg zich vreemd en ik werd er nerveus van. Ik stak een sigaret op met de hand die ik nu vrij had. 'Louis, vertel haar het goede nieuws.' mijn stem klonk opeens een stuk opgewonder en ik wiebelde heen en weer, doelend op de ring om zijn vinger. Iedereen moest het weten, dus ook Lottie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    [ik snap de reactie van xJigglyPuff niet helemnaal. wie staat er nu op dan? ;x daarbij, Muffin is helemaal doorweekt dan van het zwemmen. Like, dat je het even weet ;3]

    Zayn Malik
    ik keek met opgetrokken wenkbrauwen naar Lottie die als een bezetenen naar Louis staarde. Eerlijk, ik werd een beetje bang van haar gespannen blik en strake lichaamshouding. rusitg bleef ik met mijn vingers door Louis haar glijden en at ik de laatste resjes van mijn hoortje op. 'Verder gaat die goed?' Vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen aan het zusje van mijn geliefde. ze gedroeg zich vreemd en ik werd er nerveus van. Ik stak een sigaret op met de hand die ik nu vrij had. 'Louis, vertel haar het goede nieuws.' mijn stem klonk opeens een stuk opgewonder en ik wiebelde heen en weer, doelend op de ring om zijn vinger. Iedereen moest het weten, dus ook Lottie.


    [Lou, of Zayn... in ieder geval iemand die muffin kent c:]