• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; OhMyZiall
    -Liam James Payne; Luminoase
    -Harry Edward Styles; Danosaur
    -Zayn Javadd Malik; Danosaur


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen Cadwalader Llamarmy
    - Serena Melody Woods Hersheys
    - Rosalie Sarah Angels Lootus
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    - Leandra Eloïse Coaster Caleo
    - Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood
    - Raven 'Razz' James xJigglyPuff
    - Charlotte (Lottie) Tomlinson SkinnyGirl



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phrases schreef:
    | Brooke, wij weten allebei dat jouw mening is gebaseerd op een voorgeschiedenis tussen ons, dus alsjeblieft? (;
    Naomi komt zelf naar mij toe om te vragen of ik mee wil doen, drama en weet ik het wat wil toevoegen. Als ik iets probeer, wordt het al meteen afgekraakt door Mufinn, die in het begin al in mijn nek stond te hijgen met hoe onrealistisch het allemaal wel niet is. Weet je, rpg is niet realistisch dus give it a rest, ga er om janken in een hoekje. Beth blijft, duw je mening door me strot als het je gelukkig maakt en blijf doorgaan. ^-^

    Ik zal morgen een zien wat ik kan aanpassen/veranderen, mijn eigen mening telt immers ook, niet waar Brooke? :]

    Bye x |


    [Doe normaal. Het enige wat er gezegd word, is dat we het onrealistisch vinden en jij reageert of we je beschuldigen van moord ><' ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Phrases schreef:
    | Brooke, wij weten allebei dat jouw mening is gebaseerd op een voorgeschiedenis tussen ons, dus alsjeblieft? (;
    Naomi komt zelf naar mij toe om te vragen of ik mee wil doen, drama en weet ik het wat wil toevoegen. Als ik iets probeer, wordt het al meteen afgekraakt door Mufinn, die in het begin al in mijn nek stond te hijgen met hoe onrealistisch het allemaal wel niet is. Weet je, rpg is niet realistisch dus give it a rest, ga er om janken in een hoekje. Beth blijft, duw je mening door me strot als het je gelukkig maakt en blijf doorgaan. ^-^

    Ik zal morgen een zien wat ik kan aanpassen/veranderen, mijn eigen mening telt immers ook, niet waar Brooke? :]

    Bye x |


    [Oh alsjeblieft zeg, laat me niet lachen. Mijn mening is mijn mening en dat zou je toch echt maar moeten accepteren want het boeit me geen reet wat jij denkt.

    Lieve schat, mijn mening is puur gebaseerd op nu, op deze RPG. En als jij zo nodig dat allemaal naar voren wilt gaan halen alleen om het perfecte meisje te willen zijn wat je niet eens bent en aandacht te gaan zoeken, dan doe je dat toch lekker allemaal? Mij best, ik heb er geen last van. Ga alleen niet zo lopen zeiken over anderen, begin eens te kijken naar jezelf en verander daar wat aan voordat je iedereen gaat afkraken. Amen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Nee, ik ben er gewoon een beetje klaar mee dat er altijd wat te zeiken valt. Ik klaag er toch ook niet om dat dit wereldje bestaat uit Zayn en Louis drama? Het is een mening, maar dat betekend niet dat ik hem onder je neus duw. Ik doe niet alsof ik word beschuldigd van moord: ik zorg er gewoon even voor dat ik ook mijn zegje kan doen. Ik heb nu al meerdere keren gezegd dat het me geen ene reet boeit of het nu realistisch of niet is. Dus ben je klaar? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    | Brooke, give yourself a break. Dat je nu niet meer om aandacht probeert te vragen, geheel ter zijde. Maar jij blijft in herhaling vallen. Ben je nog steeds boos? Of kun je het niet hebben dat ik weer in een rpg speel? Sorry Brooke, maar ik ben een beetje klaar met jouw 'meningen.' |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [En weer snel op een ander onderwerp overgaan. Wat zoet. Zayn en Louis drama? Ik kan je zeggen, ik heb erg veel RPG's meegemaakt en het enige slechte drama wat gewoonweg hilarisch was, was die RPG waar het alleen maar om Embry en de lieve, lieve en perfecte Jezebel draaide. Nou, ik kan je èèn ding zeggen en dat is: Als je het hier niet leuk vindt en toch door wilt blijven drammen kan je de grond inzakken.

    Eirwen is bevallen, veel draait on haar en de tweeling. Niall's vriendin is overleden, nu draait er veel om hem. Liam verzet zich tegen de band, enkel voor Drake, nog zo'n punt. Rosalie en Harry gaan eindelijk met elkaar om voor Hailey. Dus ik snap niet wat jij nou een Louis en Zayn drama noemt.

    Goed, fijn om te horen dat ik aandacht zoek om ik wil ook zo graag in de spotlights staan, hè! Kan ik wel van jou zeggen, Miss Perfect. Jij mag dan wel klaar zijn met mijn meningen en commentaar, maar ik ben geheel klaar met jou]

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 23:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson
    Ik had dezelfde grijns op mijn gezicht als een kind dat voor de eerste keer in een snoepjeswinkel kwam. 'Al zou je dat wel willen dan kwam je dat toch niet.' Mijn eerdere woorden en daden hadden toch nog effect gehad. 'Wat stoort ons dan weer?' Vroeg ik zacht. 'Of zorg je er nog steeds persoonlijk voor dat -dat niets is?' Ik grinnikte zacht aangezien de woorden nog niet uit waren gesproken of Muffin begon aan de riem te trekken. Alleen was het deze keer wel logisch was dat was altijd al het park inzicht kwam. Ik grinnikte zacht en knikte toen. 'Is goed. Maar die hond heeft zich perfect aangepast bij de familie. Want jij hebt je vreemde momenten en over mezelf hou ik mijn mond.' Grijnsde ik en stond nog net op tijd ook stil. Misschien was het gewoon expres dat ik deze hond had uitgekozen. Wist im het van te voren. Maar ja, gekken trekken gekken aan, zeggen ze toch altijd? Ik leek naar Zayn en Muffin en kon niet anders dan lachen. 'Mag toch hopen dat je mijn niet zat word' grinnikte ik. Een stralende twinkeling verscheen ik mijn ogen en pakte Zayn zijn hand weer vast. 'Wat staan we hier dan nog?' Zelf drukte im nog een klein kusje op zijn lippen en trok hem toen mee opzoek naar de ijscoman.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kij Harry zwijgend aan en bijt op mijn lip. Even... Even dacht ik dat hij ook om mij gaf of iets in die richting. Maar het gaat allemaal om Hailey. Zijn enige doel is om echt als vader gezien te worden. Ik voel hoe Hailey mijn handpakt. Ik kijk naar het kleine meisje en dan naar Harry. Harry voelt zich duidelijk ongemakkelijk of weet ik veel wat.
    'We zien laten wel,' mompel ik over het geld. 'Geld kan me ook vrij weinig schelen.' Ik kijk voor me uit. 'Oke dan gaan we naar Eirwen.' Ik glimlach even vaagjes en loop langzaam door. Hailey haar handje heeft de mijne stevig vast. Als er nu paparazzi komt, staan sowieso bekend als Happy Family. Ik begrijp wel dat Harry dat niet wilt. Zijn echte familie zit thuis. Het liefste neemt hij Hailey mee, voedt haar en Puck verder op met Serena en wordt een gelukkig gezin. Ik hoor daar niet bij, ik pas niet in dat beeld. Een diepe zucht verlaat mijn lippen. Dan kijk ik om me heen door de straat. Bij het stoplicht blijf ik wachten. 'Wil jij op de knop drukken hailey?' Ze knikt en laat mijn hand los. Ze klikt lachend op de knop en pakt mijn hand weer. Ik glimlach even. Hailey wil al over lopen, maar gelijk trek ik haar terug. 'Je moet wachten totdat het groen is.' Op dat moment komt een vrachtwagen langsrijden. Ik slik even als ik besef dat, als ik niet jad opgelet en ik haar hand niet vast had, Hailey morsdood was geweest. 'Nooit oversteken zonder mij of papa. Beloofd?' Ik kijk haar aan. Ze kijkt naar Harry en dan naar mij. Dan knikt ze. Ik glimlach. Op dat moment wordt hij groen. 'Nu mogen we.' Hailey kijkt blij em huppelt de straat op. Met een glimlach loop ik achter haar aan. Even kijk ik opzij naar Harry en bijt op mijn lip. Ik kan me wel herinneren waarom ik met hem het bed in was gedoken. Ik mag het niet denken, maar god! Wat is hij aantrekkelijk! Vlug kijk ik weg en leg mijn focus weer op Hailey.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    | Je kunt het niet loslaten, hm Brooke? :] Dat Mirte je uiteindelijk liet vallen omdat je een krijsend aandachtspunt was, en dat je in een hulpeloze poging een dubbelaccount maakte om bij onze perfecte wereld te passen. Wat jammer nou dat we jou goed genoeg kenden om te weten dat het opnieuw om jouw oude gedrag ging. Jammer, nou, dat je het altijd op anderen afschuift. Want het ligt altijd aan anderen, niet waar? Jij hebt enkel je meningen, toch? ^-^
    Het was een voorbeeld, maar omdat het niet om jou maar om Naomi draait - tegen wie het bedoeld was, en dan nog - voel jij je uiteraard aangesproken lieve Brooke.

    Succes, en voor de goede orde: Mirte en ik leven nog steeds in ons perfecte wereldje, bedankt voor het opbrengen, liefje. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ( ik ga me er niet meer mee bemoeien. Sowieso weet ik van mezelf wat ik allemaal kan zeg en heb geen zin in nog meer verkeerde opvattingen, want die zullen dan zeker ook komen. Maar vraag volgende keer dan ook niet naar een uitleg als er toch zo word gereageerd. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ja en hoe. Jij valt mij aan, terwijl ik niets persoonlijke over jou heb gezegd en ik mag gaan janken en blablala. Lekker aardig en volwassen. Je mag je mening geven, maar wij blijkbaar niet. Want wij zeiken dan meteen. En louis en Zayn drama? iedereen in deze rpg heeft drama, ook zonder hun twee. Denk na voordat je iets zegt, want wat er nu uitkomt is net zulke onzin als die situatie van je personage.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, misschien ben ik ook wel een aandachtzoeker. En het doet me wat dat Bente zo tegen me deed, om jij weet geheel niet wat er met Bente en mij is gebeurd. Maar wat ik wel weet, is dat ik het tien keer zo moeilijk heb als jij. Jij kan even in je vingers knippen en iedereen mag je. Jij kan even naar de winkel om dit te halen en dat. Maar ik kan dat niet. Ik moet werken voor m'n centen, en mijn moeder doet haar best om aan eten te krijgen waardoor ik nu de moeder in huis ben. Ik geef toe, ik wil ook wel eens aandacht want dat krijg ik nooit. In mijn thuissituatie is het speciaal als je aandacht krijgt. Want jij hebt toevallig een leuk gezinnetje of wat dan ook. Ik niet, het is een wonder als mijn familie is een keer bij elkaar is. Op school heb ik het moeilijk om ik spreek niet zo fantastisch Nederlands. Ik ben zo'n vijf keer verhuisd waarvan ook van Amerika naar Nederland.

    Maar ik mag niet klagen. Ik heb namelijk een geweldige relatie en een fantastische familie. Trouwens, dit is een RPG en geen topic waar ik heel mijn levensverhaal post. Je mag me alles noemen wat je wit, maar ik heb te veel meegemaakt waardoor het me niks doet. Succes, hè]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Pardon? Brooke, jij weet net zo min mijn situatie als dat ik de jouwe weet. Ik mag dan misschien in mijn vingers knippen en 'vrienden' hebben: dat zegt niets over mijn thuissituatie, of wel? Sorry, ik post niet graag mijn levensverhaal om aandacht of opluchting te krijgen. Quizlet en privé zijn voor mij twee verschillende punten, en ik hoef niet met een meelij post aan vrienden te komen. (Niet dat het in jou geval zo is, het is een voorbeeld.) Maar goed. Om alles even op te helderen en af te sluiten voor zo ver dat tussen onze situatie gaat: Ik wens jou ook het beste en ik denk dat dit een mooie afsluiter was. ;]

    Mufinn.. ik vind het allemaal best. Het is laat, ik heb geen zin in eindeloos gezeur met meisjes over internet die geen 'klaar' kunnen verwerken dus alsjeblieft. Beth blijft Beth, onrealistisch of niet. Zarry is ook niet echt, dus kop op. Het is een rpg. Geniet, negeer. Neem het niet te persoonlijk en dan is dit ook weer de wereld uit. x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Geniet of negeer? Oh, dan weet ik precies wat ik ga doen. Maar ik houd mijn bek weer eventjes want mijn soft shoes zijn te klein en daardoor bloeden mijn tenen nu, dus dat word nog 'ns wat. Ook ben ik dood op van zes keer optreden, dus ik kan zo als een blok in slaap vallen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    'Nooit.' Glimlachte ik. Ik keek hoe Muffin weer aan kwam huppelen met een andere stok dan ik had te gegooid. Deze was 3 keer zo groot dan Muffin zelf en het zag er niet uit. 'Oke. Hij past er inderdaad perfect bij.' Gaf ik grijnzend toe. Ik zwaaide met de riem in mijn losse hand. 'Muffin kom.' Riep ik, toen ik weer begon te lopen en Louis meenam. De ijscoman stond op het open velt. Het velt waar ik Louis heb verteld wat ik voor hem voelde. We hebben toen ook nog een ijsje gehaald. Vanaf toen was alles perfect geweest. En de kriebels in mij. Buik als ik er aan terug dacht, waren overweldigend. 'Als je last krijgt met lopen zeg je het, hè.' Wees ik Louis streng toen. Het liefst droeg ik hem nog gewoon even overal naartoe. muffin draaide rondjes om onze benen, terwijl we liepen en probeerde naar zijn riem te happen. Ik hield van dat gekke beestje.

    Harry Styles
    Rosalie haar houding veranderde en even was ik van slag. Wat had ik nu weer gedaan? 'Heb in iets verkeerds gezegd?' Vroeg ik onzeker, terwijl ik rustig over Hailey haar handpalm streek met mijn duim. langzaam begonnen we te lopen en Rosalie was meteen helemaal weer met Hailey bezig, die bij het stoplicht op het knopje mocht drukken als ze meteen wikt doorlopen hou ik haar handje goed vast zodat, dat niet kan, maar Rosalie trekt haar meteen goed terug. Ik wilde zeggen dat ik haar had, maar zweeg. Straks was dat ook verkeerd. 'Ze wijst Hailey op de regels die braaf knikt. Ze moest nog veel leren. Bij groen liet ik Hailey haar handje los en meteen liep ze voor ons uit. Ik voelde Rosalie haar blik op me branden. Maar toen ik opkeek, wende ze haar blik al naar Hailey. Ik zuchten en stak mijn handen in mijn broekzakken. Ik wist echt even niet wat ik hier nu allemaal mee aan moest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk Harry even aan en bijt hard op mijn lip. 'Nee, tuurlijk niet,' zeg ik. Ik probeer na te denken wat hij precies zei, maar ik kan het even niet plaatsen. Hailey staat al aan de ovsrkant op ons te wachten en springt vrolijk op en neer. Ik glimlach even en loop naar haar toe. Als ik me niet op Harry focus, dan voel ik me ook niet rot. Toch?
    'Weet je al of je naar Hailey haar verjaardag komt,' vraag ik Harry, maar kijk hem niet aan. Hailey wil alweer verder huppelen. 'Hailey blijf hier bij ons. Het is druk op straat.' Het kleine meisje wordt bijna om ver gelopem door een hardloper die vervolgens begint te schelden. 'Doe normaal man,' schreeuw ik hem na en kijk naar Hailey. Ze kijkt de man met grote ogen na.'Niet huilen lieverd.' Ik loop naar haar toe en ga voor haar op mijn hurken zitten. 'Die man is een beetje gek. Als je dicht bij mij of Harry blijft, gebeurd je niks. Goed?' Ze knikt en rent naar Harry toe. Verbaasd sta ik op en kijk Harry aan. Dan kijk ik Hailey die Harry ziin been vast heeft en zich dicht tegen hem aandrukt. Vanaf vandaag heeft hij de beschermende vaderrol. Ik grinnik zachtjes en loop ook naar ze toe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne