• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; OhMyZiall
    -Liam James Payne; Luminoase
    -Harry Edward Styles; Danosaur
    -Zayn Javadd Malik; Danosaur


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen Cadwalader Llamarmy
    - Serena Melody Woods Hersheys
    - Rosalie Sarah Angels Lootus
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    - Leandra Eloïse Coaster Caleo
    - Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood
    - Raven 'Razz' James xJigglyPuff
    - Charlotte (Lottie) Tomlinson SkinnyGirl



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik kroop iets dichter tegen Zayn aan. Gewoon omdat het kon, maar ook omdat ik Lottie maar een beetje eng vond. Muffin die rond huppelde, hield ik al niet meer in de gaten. Die zou toch niets verkeerds doen. 'Sorry, maar is het nu eenmaal zo. Zayn en ik zijn hier vaak genoeg te vinden. Er zit geen reden aan vast, alhoewel er toch wel iets is wat deze plek speciaal maakt.' zei ik met een brede glimlach en een licht dromerige blik. De jongen die nog steeds met mijn haar bezig was, wat ik alles behalve erg vond, wist die denk ik wel. 'Is er misschien iets waar wij niets vanaf weten en wat je ons wilt vertellen?' Ik keek Lottie met een vragende blik aan. Ik herkende haar echt niet zo, dus vroeg me toch af of er iets was. Daarbij was zij niet de eerste die me vandaag angst aanjoeg. Mijn blik werd naar Zayn getrokken door zijn woorden en een brede glimlach sierde mijn gezicht. 'Zaynie hier.' Begon ik vrolijk terwijl ik mijn armen om zijn nek sloeg en weer naar Lottie keek. 'Hoort binnenkort officieel bij de familie, want wij zijn verloofd.' Toch liet ik Zayn los om de ring rond mijn vinger aan Lottie te laten zien waarna ik mijn lippen tegen Zayn zijn wang drukte. 'En dat maakt het sprookje helemaal compleet samen met een happy end.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Rosalie Sarah Angels
    Ik knikte en liep naar Eirwen toe. Ik keek vragend naar Harry. Hij zat aan de telefoon en gebaarde dat ik alvast naar binnen moest. Verbaasd kijk ik hem aan, maar knik dan. Ik kijk naar Hailey en gebaar of ze wilt komen. Zie laat Harry los en loopt naa rmij toe. Ik til haar op en loop vlug achter Eirwen aan naar binnen. Daar zet ik Hailey weer neer op de grond. 'Moet ik Niall proberen te bellen,' vraag ik Eirwen. De deur laat ik voor Harry open staan. Ik kijk Eirwen met grote ogen aan. Ik begon te stressen nu en dat moest ik niet doen. 'Wil je wat thee,' vraag ik Eirwen en kijk haar aan. Ik loop de woonkamer in en zucht even. 'Hailey ga maar op de bank zitten,' zeg ik haar en kijk dan naar Eirwen.



    Eirwen
    Ik liep met hun, of in ieder geval Rose en Hailey naar binnen. Daar was Jayden nogsteeds met Ianto en Owen te spelen en Dan en Finn lagen te slapen. Ik liet de deur open en keek evne naar Hailey. "Als je voorzichtig bent kan je met Jayden met de hondjes spelen." zei ik tegen haar voor ik me tot Rosalie richtte. "Heb ik al gedaan. Hij neemt niet op. Ik maak me echt zorgen." Ik ging zitten en keek even naar de honden en de oudere kinderen. Dan en Finn zouden waarschijnlijk zo ook zijn over een jaar ofzo. Ik keek naar Rosalie. "Graag." Ik keek even naar Hailey die me zielig aan keek. "Je mag verder spelen als je wil hoor meisje." Ik glimlachte naar haar en ze glimlachte terug. "Zal ik helpen?" vroeg ik aan haar. Ik was wel wat moeiig, maar dit bleef mijn huis. "Ik moet alleen zo nog even Liam bellen, maar hij nam net tot twee keer toe niet op, dus ik wacht nog wel even." Ik stond op en liep naar de keuken.


    Bowties were never Cooler

    Vindicatif schreef:
    Danelea Lockwood
    Ik keek voor een laatste keer naar Niall en het andere meisje voor ik Darina optilde. 'Gaan we mama?' Vroeg ze met grote blauwe puppy ogen waardoor ik knikte. Het was wel een hele opluchting dat ze me na al die tijd toch 'mama' noemde, in plaats van haar zus. Ik pakte Kyle zijn pols beet en trok hem mee in de richting van het park. 'Sorry, maar ik moest daar echt even weg.' Verontschuldigde ik me waarna ik hem na een tijd losliet.
    Mijn blik viel op een jongen op het bankje dat ruzie had met een hond en één eekhoorn op zijn schouder had. Ik schudde mijn hoofd en keek toe. Ik twijfelde tot Darina naar de jongen toe waggelde. De overbleven muffin duwde ze in de jongen zijn handen voor ze de hond een knuffel gaf. Deze bleef verbazend genoeg stil liggen en rolde zich juist om. Mijn ogen werden groot en trok Kyle weer mee die kant op. 'Dat bedoel ik dus.' zei ik tegen hem en richtte me toen op de jongen op het bankje. 'Het spijt me.' Is het jou hond of niet? Al had ik het idee van niet.


    (aangepast^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylvesti -> Llamarmy


    Bowties were never Cooler

    Coockies > Lootus


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Blog --> Luminoase. Sorry dat ik zolang niet heb gereageerd, ik zal het dadelijk doen (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zal even alles aanpassen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Caleo schreef:
    Leandra Eloïse Coaster

    Ik werp even een vertederde blik op Drake, voor mij het meest schattige kind van deze wereld. Wat moest het dan ook, hij is en blijft mijn neefje, wat dan ook. Ik hou van hem, ook al heb ik hem al een hele tijd niet gezien.
    "Leandra!" begroet Liam me met een glimlach op zijn gezicht. "Fijn om je weer te zien. Het gaat prima, en met jou?" vraagt hij me dan.
    Ik voel dat mijn wangen kleuren. Gewoon omdat ik niet weet wat ik moet zeggen.
    "Euh, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Ik... Euh..."
    Ik zucht en buig mijn hoofd even, wegens alles heb ik me een hele tijd opgesloten in mijn appartement. Maar ik kan Liam toch niet vertellen hoe het allemaal zit?
    "Met mij gaat het wel... goed." eindig ik dan.
    Zenuwwachtig schuifel ik met mijn voeten, dan ga ik over op een ander onderwerp.
    "En hoe gaat het met Drake?" vraag ik zowel Liam als het jongetje, terwijl ik voor zijn buggy hurk en hem met een glimlach aankijk.


    Liam James Payne

    Grinnikend keek ik Leandra aan toen ze moest blozen. 'Euh, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Ik... Euh...' mompelde ze. Vragend keek ik haar aan. Ze leek te zoeken naar de juiste woorden, waarbij ik haar geduldig aankeek. Ze zuchtte en boog haar hoofd. Even leek ze met haar gedachten te worstelen, maar kwam er toch uit. 'Met mij gaat het wel... goed' besloot ze te zeggen. 'Dat is echt fijn om te horen, ik wist al niet of er iets was of niet. Gelukkig is er niks mis' knikte ik.'En hoe gaat het met Drake?' vroeg ze aan ons beiden, waarbij ze bij Drake hurkte en hem glimlachend aankeek. Vrolijk kirde hij en keek haar lachend aan. 'Heel goed, zelfs. Sinds kort kan Drake al lopen, en hij heeft zijn eerste woordje geleerd' grijnsde ik. 'Drake?' vroeg ik, waarna hij zich omdraaide en even nadacht. 'Papa' kwam hij tot de conclusie en hij glimlachte weer. 'Wat voor werk doe je, eigenlijk?' vroeg ik aan Leandra. Gelijk hield ik mijn mond, en begon toen mijn excuses aan te bieden. 'Het spijt me, echt waar. Sorry, sorry. Zo klonk het net alsof je heel slecht werkte, en niks deed. Oh, sorry. Het spijt me' verontschuldigde ik me schuldig. 'Zullen we anders naar mijn huis om wat te drinken? Dan kunnen we wat bijpraten' stelde ik meteen voor..


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Louis vertelde het goede nieuws aan Lottie en zelfs ik werd er telkens weer warm van als het uitgesproken werd. De bevestiging die je toch extra kreeg dat het officieel was. 'Vind je hem eigenlijk wel mooi?' Louis had nog niet echt een reactie gegeven op de ring. Het kwam ook op de manier hoe het gegaan was. Er was niet echt een aanzoek geweest en ik had de ring zelfs niet bij hem omgedaan. Ik pakte zijn hand vast en trok de ring van zijn vinger om hem daarna weer om te doen en lachend naar Louis te kijken en een kusje op zijn neus te drukken. Rustig bleef ik met zijn vingers spelen, terwijl ik over het meer keek, op zoek naar Muffin die nu verdwenen bleef. 'Boo, waar is muffin?' Meteen klauterde ik overeind en zocht ik het velt af. 'Muffin?' Waar was die pup nu weer. Mijn oog bleef vallen op twee mensen bij een bankje en een kind, die met een puppie zat te knuffelen. Onze puppie. 'Volgens mij heeft die puppiecurcus niet echt geholpen.' Mompelde ik, waarna ik op het stel afliep. 'Sorry, hij heeft toch niets gedaan hè?' Vroeg ik twijfelend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik reageer morgen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Het voelde goed om de woorden uit te kunnen spreken wetende dat Zayn straks echt officieel aan mijn zijde hoorde. Dat dromen echt uitkwamen, maar dat maakte het ergens weer zo onwerkelijk. 'Ik vind hem heel erg mooi. Maar dat komt sowieso al, omdat hij bij jou vandaan komt.' Hoe vreemd de dag ook liep het zou mijn humeur echt niet meer onderuit kunnen halen. Daarbij moesten slechte dingen toch ook wel eens voorkomen? Dat liet alleen maar zien hoe sterk onze band eigenlijk was. Mijn blik ging naar mijn hand, waar Zayn de ring van mijn vinger haalde, om hem erna weer om te doen. Het gevoel dat door me heen ging was gewoon onbeschrijfelijk. 'Ik hou van je, Zayn. Heel erg veel.' Murmelde ik zacht met een lieve glimlach op mijn gezicht. Ik keek nog als naar de jongen naast me, maar bij zijn vraag keek ik toch op. 'In het water achter -' Ik viel stil toen ik Muffin ook niet zag. Met iets meer moeite klauterde ik ook overeind. Dit hond had echt ook de neiging gekregen om ons te storen. Of gek te maken door weet iets uit te halen. 'Hij is gewoon net zo eigenwijs als ons.' Mompelde ik. Terwijl Zayn naar het stel liep, gaf ik Lottie nog een knuffel. 'Is het niet geweldig?' Vroeg ik met een brede grijns. 'Die jongen is geweldig.' zei ik net een dromerige blik. Alleen zonder op antwoord te wachten, liep ik naar de andere toen ik Muffin hoorde grommen en blaffen. Soms had hij echt teveel dingen van ons meegekregen. Dat was dan eerder qua vreemd en druk zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kyle Nathan Jones

    Ik grinnik als Darnia naar een jongen toe wandelt, 'Ja ik snap wel wat je bedoeld ja' zeg ik en laat me maar meetrekken door haar. Ik kijk rustig een beetje toe, het hondje doet gelukkig alleen maar lief dus daarover hoeven we ons geen zorgen te maken. Ik kijk naar de jongen die er naartoe gelopen komt, uit zijn woorden blijkt dat het zijn hond is. Ik haal mijn schouders een beetje op. ' Zover ik weet niet' zeg ik met een glimlach en kijk daarna naar de andere jongen die hier naartoe gelopen komt. Ik hoor de hond een beetje grommen maar kijk eigenlijk niet echt wat die doet, het zal vast wel goed gaan. Ineens voel ik wat scherps in mijn been. 'Auw!' roep ik en kijk naar beneden. Ik zie de hond van de jongen die in mijn been bijt. Ik kijk er pijnlijk naar en wuif uiteindelijk met mijn hand in de hoop dat die loslaat maar hij blijft gewoon bijten, waarom bijt hij mij nou weer?

    Rosalie Sarah Angels

    Ik hoor uit de woonkamer allemaal stemmen. Ik maak twee koppen thee en loop de woonkamer weer in. Ik zet het neer op het tafeltje en kijk Eirwen geruststellend aan. Jayden zit bij de honden en Hailey loopt er ook heen. 'Die stress is echt niet goed voor je,' mompel ik. 'Je hoort nu juist te genieten van je twee mooie kindjes,' zeg ik haar en kijk haar bezorgd aan. Ik zou dit echt verschrikkelijk vinden, vooral omdat Eirwen al alleen is. 'O, ja Liam zijn hulp is nu wel handig.' Ik glimlach even. Liam was slim en had vast een rustgevende invloed op Eirwen en mij. Want hoe kalm ik ook probeerde te zijn, ik stressde hem best wel. Ik bedoel, wat was Niall aan het doen? Zijn zoontje zat hier! Straks had Jayden geen vader en geen moeder meer! Dat was zo erg! Ik kijk naar Jayden die emt de honden speelt en niks door lijkt te hebben. Arm joch. Ik bijt op mijn lip. Misschien... Ik heb genoeg, dus stel het zou helemaal mis gaan, dan zou Jayden nog een tijdje bij mij kunnen blijven. Als hij dat zou willen. Ik bedoel, ik kende Niall wel goed, maar Jayden niet. Ik kijk opzij naar Eirwen. 'Kunnen Louis of Zayn niet helpen? En waar is Harry nou weer? Hoe kan hij op dit moment gaan bellen?!' Ik bijt op mijn lip en kijk naar de kinderen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik keek naar haar en pakte een van de thee mokken op om daarna een klein slokje te nemen. Ik zuchtte. "Wat moet ik dan? Niall niet de tijd geven het zelf te kunnen verwerken. Ik zit toch nog weken thuis. Het enige waarover ik wel stress is dat hij plots van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn en ik niet weet wat ik in hemels naam zou moeten doen als hij zichzelf van een brug werpt, waar ik vrij bang voor ben." Jayden keek op en ik glimlachte weekjes naar hem, waardoor hij gerustgesteld leek en verder ging met spelen. Ik liet me op de bank zakken. Ik zuchtte. "Zeker, maar ik wil mezelf hem niet opdringen en hij neemt niet op. Hij zal wel bij Sasha zijn, dus ik wacht maar gewoon." Ik zuchtte en dronk rustig mijn thee. Ik bewoog zacht mijn hand op en neer. "Rustig, Rose. We zien wel. Maar ik wil Zayn en louis er liever niet bij halen, omdat die net vrij boos op hem leken en als hij op een rand van een brug staat helpt hun aanwezigheid niet met het niet springen." Ik zuchtte en dronk de kop, nog veels te hete, thee leeg. Daarna pakte ik Dan uit de kinderwagen en wiegde het kindje rustig in mijn armen. "Gaan jullie maar gewoon. Ik red me wel. Ik heb appelmoes en melk, dus het gaat echt wel." Ik haalde een hand door mijn haren en keek hoe de kinderen speelden. Ik haalde mijn telefoon nogmaals uit mijn zak. "Ik ga het nog een keertje proberen en dan geef ik het op." meldde ik haar. Ze zou vast weten dat ik het had over het bellen van Liam. Zijn nummer zat onder sneltoets 1, dus ik hoefde alleen 1 te drukken en te wachten.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 21:26 ]


    Bowties were never Cooler

    ( nessje is trouwens op vakantie tot 20 mei (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer