• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; OhMyZiall
    -Liam James Payne; Luminoase
    -Harry Edward Styles; Danosaur
    -Zayn Javadd Malik; Danosaur


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen Cadwalader Llamarmy
    - Serena Melody Woods Hersheys
    - Rosalie Sarah Angels Lootus
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    - Leandra Eloïse Coaster Caleo
    - Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood
    - Raven 'Razz' James xJigglyPuff
    - Charlotte (Lottie) Tomlinson SkinnyGirl



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sure. Ik zie morgen ochtend wel.
    Weltruste]


    Bowties were never Cooler

    [lieke, Harry is weg met Hailey en Rosalie. Misschien kan ze de foto's hebben gezien die gemaakt zijn door de media. En gaan vragen om uitleg ofzo. Omdat Harry eigenlijk naar Louis en Zayn zou gaan.]

    Harry Styles
    Ik lachte onschuldig en hielt Hailey haar beentjes stevig vast, zodat ze niet zou vallen. Gelukkig had ik hier in mijn tijd bij one direction mee geoefend met Lux. Maar die was nu al aan het puberen. Best een raar idee eigenlijk. 'Hoor je dat. Mama vind ons schattig.' Fluisterde ik en Hailey hupste lachend heen en weer op mijn schouders. Rustig liep ik achter Rosalie aan, die over Hailey haar cadeau begon. 'Nee, het is goed zo.' Glimlach ik. 'Natuurlijk wil ik op Hailey passen.' Lach ik vrolijk toen Rosalie onverwachts vroeg of dat kon als zei een fiets ging halen. Dat vond ik alleen maar leuk. 'Het kan me niet schelen war Serena daarvan vind. Ze moet het er maar mee doen.' Mompelde ik, zeker van mijn zaak. Het was oneerlijk, maar ze moest het toch echt doen met het feit dat Hailey er was. Ik keek vreemd op toen ik onze namen horen en keek vreemd toen Eirwen aan kwam lopen. Langzaam schudden k mijn hoofd toen ze vroeg of we Niall hadden gezien en mijn ogen werden groot toen ze vertelde dat Hij Jayden bij haar had achtergelaten. Dit kon nooit iets goeds betekenen.

    Zayn Malik
    Ik kon wel uren praten met Louis over onze perfecte leventje. Maar het zette me wel aan het denken.
    Iedereen om ons heen had het moeilijk of was depressief en wij? Louis en ik konden onmogelijk nog gelukkiger worden dan nu. Misschien was het egotistisch, dat we ons afsloten van de narigheid om ons heen, maar ik wilde het gewoon niet zien. Ik wilde geen zorgen en haat. Die tijd was geweest. Ik verstrengelde mijn vingers met die van Louis en likte rustig aan mijn ijsje. 'Denk je dat het ooit nog goed komt?' Vroeg ik stil. 'Ik bedoel, met Niall. Harry en zijn twee gezinnen. Liam, Eirwen. Het lijkt net een verschrikkelijke tv show.' Ik keek Louis moeilijk aan, maar glimlachte uiteindelijk toch. 'Behalve wij, wij zijn een sprookje. En jij bent de prins.' Ik keek naar Muffin die nu op Louis schoot sprong. 'En muffin is de boze heks die ons altijd stort.' Grinnikte ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    De wandeling had ons alle drie, of in ieder geval Harry en mij, erg goed gedaan. Harry was nu naar Louis en Zayn en ik vond het totaal niet erg om even wat quality time te hebben met Puck, al hoe wel ze nu eventjes lag te slapen. Af en toe hoorde ik haar een geluidje maken via de babyfoon en zelf kon ik het niet laten om dan een geluidje te slaken, omdat het gewoon te schattig klonk. Ik beet zachtjes op mijn lip, viste mijn telefoon uit mijn tas en ontgrendelde deze. Ik had geen nieuwe sms'jes, of whatsapp. Vriendloos, dus. Ik wist dat ik spijt ging krijgen van mijn actie, maar ik wilde weten of er nog foto's gemaakt waren tijdens de wandeling. Ik vond altijd meer dingen die ik niet wilde weten, maar toch deed ik het steeds. Ik opende internet en typte bij google Harry Styles, waar er meer dan duizenden resultaten verschenen. Ik klikte op foto's en in het begin leek er niets aan de hand te zijn, wat foto's van ons drieën en met de jongens, totdat er een foto verscheen van Harry, met haar en dat meisje. Ik ging echt niet beide namen uitspreken, nog steeds niet. Ik hoopte vurig dat deze foto van de vorige keer was, maar niets was minder waar dan toen ik erop klikte en de datum van vandaag eronder verscheen. Dus zo ging hij met mij om, gewoon vertellen dat hij even bij Zouis langs ging en ondertussen met hun afspreken. Met een hand wrijf ik over mijn gezicht, voordat ik het internet af sloot. Ik wilde eigenlijk niet het stalkerige vrouwtje overkomen, maar ik moest weten wat Harry daar deed. Tussen mijn contacten zocht ik zijn nummer, drukte op het groene hoorntje en wachtte geduldig.
    [Had er maar even een wandeling van gemaakt. :'D]

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 0:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Ik staarde voor me uit, maar de vrolijkheid was nog altijd van mijn gezicht af te lezen. Iets wat je op dit moment toch niet zou verwachten met alles wat er is gebeurd. Maar ik was gelukkig en dat wilde ik het liefst zou houden. De tijd van problemen lag achter ons en om ons daar opnieuw in te mengen..Daar zaten we volgens mij allebei niet op te wachten. Rustig likte ik aan mijn ijsje en drukte af en toe een plakzoen bij Zayn op zijn wang. Ik trok hem iets dichter naar me toe toen hij zijn vingers met de mijne verstrengelde. 'Ik weet het niet, Zayn. Hopelijk wel, want overal is altijd een uitweg. Zolang wij maar geen ruzie krijgen, want dat moet er echt niet bijkomen. Daarbij kunnen wij ergens nog wel helpen.' Antwoordde ik zacht. 'Het is ook net een verschrikkelijke tv show. Alsof er uiteindelijk mag een winnaar mag zijn en de rest allemaal pech heb.' Ik beet op mijn lip en keek Zayn ook aan. 'Niet zo moeilijk kijken.' Maar gelukkig verscheen er al een glimlach op zijn gezicht. 'Wat bij iedereen fout gaat,, lijkt bij ons niet beter te kunnen. Maar het kan ook niet anders met jou. Jij bent mijn Little Princess.' Grinnikte ik zacht en aaide Muffin over zijn kop. Met zijn kop een beetje schuin keek hij naar Zayn en ging toen toch ook half op hem liggen. 'Dan mist er nog iets. En daarbij kan het nooit goed gaan zonder een boze heks.' Ik beet op mijn lip, maar het duurde niet lang voor een glimlach op mijn gezicht verscheen. 'Wij hebben het toch goed voor elkaar gekregen. Volgens mij is de band tussen ons ook alleen maar sterker geworden.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik iemand nog verblijden?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik lach even om de lachende Hailey en het haar van Harry dat nu best door de war zat. 'Ze heeft je haar geruïneerd,' lach ik zachtjes en kijk hem aan. 'Oké,' antwoord ik hem als hij reageert over het cadeau. Ik zucht opgelucht als hij zegt dat hij het goed en glimlach eventjes. Dat hij gelijk zo voor Hailey kiest, maakt me onbeschrijfelijk blij. Mijn lach verdwijnt als ik het verhaal van Eirwen hoor. Ik kijk haar bezorgd aan. 'Nee. Hoezo,' vraag ik bezorgd. Niall was een goede vriend van me, ook al ken ik hem nog niet zolang. Hij stond echt klaar voor mij en had een geweldige band met Hailey. 'Waar is Jayden nu dan?' Ik trek Eirwen in een knuffel om haar te kalmeren. 'Anders gaan jullie Niall zoeken en dan pas ik op Jayden, Dan, Finn en Hailey,' stel ik voor. Eirwen en Harry kende Niall veel langer dan mij, zij hadden meer recht om hem te zoeken. Bovendien konden we de kinderen er ook niet in meesleuren. Hailey was ook gestopt met lachen en keek ons met grote ogen aan. Ik kijk weer naar Eirwen. 'Hé rustig maar,''sus ik haar weer. 'Het komt goed,' beloof ik haar, maar ik weet het niet. Was dit iets voor Niall? Ik vond hem geen type dat zijn kind in de steek zou laten, maar hoe goed kende ik hem nou? ''Zitten Jayden, Dan en Finn bij jouw binnen?' Ik kijk haar vragend aan, maar probeerde rustig te blijven. Aan paniekerende mensen had je namelijk niks. Gewoon rustig blijven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik keek naar Harry toen hij antwoordde. Hij maakte me niet echt rustiger, Rose haar antwoord trouwens ook niet. Ik liet me door haar in een knuffel trekken nog voor ik kon antwoorden, al hield ik mijn telefoon wel aan mijn oor. Bij haar voorstel schudde ik stellig mijn hoofd. "Nee, dat hou ik echt niet vol. Daarbij zijn ze nog geen dag oud, ik laat ze echt niet alleen. Gaan jullie maar. Ik denk dat hij waarschijnlijk bij een van de bruggen is." Ik was wat buiten adem en overstuur. Als ze hem niet optijd zouden vinden zou dit waarschijnlijk slecht eindigen. Hij kon natuurlijk gewoon een blokje om zijn, maar in zijn toestand zou dat niet. Rosalie zei dat het goed kwam, maar ik geloofde dat pas als ik het met mijn eigen ogen zag. Ik keek even over mijn schouder. "Ja. Je kan Hailey ook wel hier laten. Als je haar maar komt ophalen. Misschien is het namelijk niet fijn om haar mee te nemen als het iets minder fraai is dan een wandeling in het park." Ik wilde er niet aan denken maar de kans was vrij groot. Ik zuchtte. "Kom anders heel even binnen. Liam neemt maar niet op en ik weet niet hoe lang het nog stil blijft in mijn huis." Ik stopte uiteindelijk mijn mobiel maar weg. Hij leek niet van plan te zijn op te nemen. Misschien was hij wel bij Sasha, tja, dan nam hij niet op.


    Bowties were never Cooler

    [Whoopsieh, mijn late topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Catford -> Hersheys.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Over 3 dagen ga ik op vakantie en ik ben terug rond pinksteren :x}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik snapte er niets meer van en wreef rustig met mijn duimen over Hailey haar onderbenen, die ze stevig had vastgeklemd. ik wist niet wat het was, maar ik bleef er een stuk rustiger onder dan Eirwen en Rosalie. Misschien kwam het omdat Niall alles een beetje aan het verpesten was. Niet dat ik echt wilde dat hij van een brug afsprong. dat alles behalve. het bleef mijn vriend. Ik had gewoon een beetje het idee dat hij alles om de aandacht deed. Je liet je kind toch niet zomaar achter alleen omdat je ruzie had met je vrienden. natuurlijk er kwam veel meer bij kijken, maar ik was gewoon niet zo goed in zulke dingen. Ik zonderde me even af toen mijn mobiel ging en meteen klemde Hailey haar handen weer in mijn haar, wat na mededelen van Rosalie toch al verpest was. Al kon ik me er niet meer zo druk over maken als vroeger, toen alles perfect moest zitten. Vrolijk nam ik op toen ik zag dat het Serena was. 'He schat, wat is er?' Vroeg ik vrolijk. ik gebaarde naar Eirwen en Rosalie dat ze alvast naar binnen konden en tilde razendsnel Hailey van mijn schouders, om daarna snel mijn telefoon weer naar mijn oor te brengen.

    Zayn Malik
    Ik luisterde rustig naar Louis, terwijl ik hem aanstaarde. ik hield ervan om naar hem te luisteren en te kijken. Zijn aparte stemgeluid en zijn lippen die altijd vrolijk meebewogen. De stralende ogen die hij had, als hij iets leuks vertelde, ik werd er zo vrolijk van. Ik piepte protesterend toen ik little princes werd genoemd, maar lachte uiteindelijk toch, onschuldig mijn tanden bloot. Louis mocht het. 'Zo sterk, dat hij nooit meer stuk kan.' bevestigde ik en duwde een kort kusje op zijn lippen. Ik wilde Muffin wel aaien, maar mijn ene hand was verstrengelt met Louis en in mijn andere hand had ik mijn ijsje, waar ik maar weer rustig van begon te eten. Ik zuchten zachtjes en legde mijn hoofd weer op Louis zijn schouder. Geen zin om nog iets te zeggen. Ik wist ubberhaupt even niet meer wat ik moest zeggen. Normaal kon ik vragen naar Louis zijn dag, waar hij dan vol ethouiasme over kon vertellen. Maar alles wat hij had meegemaakt vandaag, had ik ook. Dus wilde ik gewoon maar even van het moment genieten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Bijna had ik 'm weg willen drukken, maar Harry had natuurlijk al gezien dat ik het geweest was, dus dan zou hij me terug bellen en kon ik sowieso niet meer terug. God, waar was ik ook alweer aan begonnen? Ik wilde niet opnieuw ruzie kweken tussen ons, niet nu het net goed was. Hij klonk zo, zo vrolijk? Ik snapte het gewoon niet, of dat lag aan mij. Ik kneep mijn ogen dicht en leunde achterover. 'Hey lief,' probeerde ik er eerst normaal uit te krijgen, wat nog aardig lukte. Ik wilde eigenlijk een smoesje verzinnen, maar vroeg of laat zou hij toch wel merken als hij thuis kwam dat er iets aan de hand was. Het was nu of nooit. 'Waarom ben je niet bij Louis en Zayn?' Zo, dat was eruit, nu maar hopen op een "positieve" reactie, al verwachtte ik die niet helemaal.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    Even keek ik verbaast om me heen. Hoe wist Serena dat ik niet bij Louis en Zayn was? 'Dat was ik. Maar toen was er ruzie en toen was het weer goed en hadden ze mij niet meer nodig. Trouwens ze gaan trouwen. leuk he! maar Toen was er enorm veel media bij de Starbucks enzo. Echt niet normaal! Maar wel kwam ik de rest van de jongens er tegen, net als Eirwen, Rosalie en Hailey. Maar nu is Niall spoorloos, die trouwens echt zwaar depressief is en straks nog van een brug afspringt en die gaan we nu zoeken.' Ratelde ik aan een stuk door terwijl ik heen en weer ijsbeerde. 'Maar hoe gaat het met jou en Puck?' Vroeg ik dit keer rustig, maar nog altijd met de onbezorgde toon in mijn stem. Zodat het met mijn gezinnetje goed ging, zond ik het prima. Net als met hailey. En automatisch ook wel met Rosalie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik wist wel dat ik spijt zou krijgen, direct na Harry's "bekenning", laat ik het zo maar even noemen, voelde ik al een schuldgevoel opkomen, ik was ook gewoon veel te snel jaloers. Een slechte eigenschap. Een kleine glimlach verscheen rond mijn lippen. 'Echt? Wat leuk voor ze, wanneer gaat het gebeuren?' Ik was ook oprecht blij voor die twee, homo's zijn sowieso al helemaal geweldig. Ik blikte heel even op de babyfoon toen Harry over mij en Puck begon, die nog steeds wat geluidjes lag te brabbelen. 'Puck slaapt, ik was eigenlijk niets aan het doen, misschien begin ik zo aan het eten, wil je iets speciaals?' Ik had eigenlijk helemaal geen zin om te koken, maar ik moest toch iets doen om te wachten tot Harry terug kwam. 'Hoe laat ben je terug?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Vrolijk ratelde ik door terwijl mijn blik af en toe naar Zayn ging. Ik had wel eens de neiging om stil te vallen, halverwege mijn zin of geratel, gewoon omdat ik hem interessanter vond. Maar ik zou hem altijd interessanter en leuker vinden dan iets anders. Eenmaal uit gerateld bleef mijn blik wel op hem gericht en een lieve glimlach sierde mijn gezicht. 'Je zult toch een Little princess blijven en die van mij.' Grinnikte ik toen Zayn protesterend piepte, maar gelukkig kwam er al snel een lach op zijn gezicht. 'En dat is juist het gene wat ook zo moet zijn en blijven.' Ik trok een kleine kusje bij het korte kusje op mijn lippen. Daar moest ik de hele dag al genoegen mee nemen. Zelf drukte ik ook nog een kusje op zijn lippen. Ik was oprecht gelukkig. Iets wat misschien tegenover andere nog steeds gemeen was. Maar het kwam door Zayn. Hij zorgde keer op keer voor de glimlach op mijn gezicht en de stralende ogen. Zayn legde zijn hoofd op mijn schouder terwijl ik hem altijd nog aanstaarde. De stilte die er hing, hoefde voor mijn niet verbroken te worden. Dit moment was zo ook perfect. Ik keek naar Muffin die langzaam weer ging zitten en niet veel later weer vrolijk wegrende in de richting van de eenden. Alleen waren de eenden alweer in de richting van de vijver. Je snapte dat er dus niet veel later een plons klonk. Het water hield Muffin namelijk echt niet tegen om zijn zoektocht te stoppen. 'Van wie heeft die hond dat toch?' Grinnikte ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer