• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; OhMyZiall
    -Liam James Payne; Luminoase
    -Harry Edward Styles; Danosaur
    -Zayn Javadd Malik; Danosaur


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen Cadwalader Llamarmy
    - Serena Melody Woods Hersheys
    - Rosalie Sarah Angels Lootus
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    - Leandra Eloïse Coaster Caleo
    - Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood
    - Raven 'Razz' James xJigglyPuff
    - Charlotte (Lottie) Tomlinson SkinnyGirl



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    Kyle Nathan Jones

    Ik grinnik als Darina naar een jongen toe wandelt, 'Ja ik snap wel wat je bedoeld ja' zeg ik en laat me maar meetrekken door haar. Ik kijk rustig een beetje toe, het hondje doet gelukkig alleen maar lief dus daarover hoeven we ons geen zorgen te maken. Ik kijk naar de jongen die er naartoe gelopen komt, uit zijn woorden blijkt dat het zijn hond is. Ik haal mijn schouders een beetje op. ' Zover ik weet niet' zeg ik met een glimlach en kijk daarna naar de andere jongen die hier naartoe gelopen komt. Ik hoor de hond een beetje grommen maar kijk eigenlijk niet echt wat die doet, het zal vast wel goed gaan. Ineens voel ik wat scherps in mijn been. 'Auw!' roep ik en kijk naar beneden. Ik zie de hond van de jongen die in mijn been bijt. Ik kijk er pijnlijk naar en wuif uiteindelijk met mijn hand in de hoop dat die loslaat maar hij blijft gewoon bijten, waarom bijt hij mij nou weer?


    ( Deze reactie (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oww grapje, helemaal niet gezien ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Met een glimlach keek ik terug naar Zayn en legde mijn hoofd tegen zijn schouder terwijl ik luisterde naar alles. Het meisje luisterde aandachtig naar Zayn zijn woorden terwijl haar blik tussen ons twee wisselde. 'En op de manier waarop het gezegd word, is het niet iets om vanuit te gaan? Het blijft dan dus ook bij een gerucht?' Vroeg ze. Mijn blik ging naar Zayn en toen weer naar het meisje. Langzaam knikte ik. 'Het was altijd heel erg gezellig, al had het wel een paar minpunten, maar om nu weer terug te keren zit niet echt in de planning, toch Zayn? Daarbij besteed ik mijn aandacht liever nog, in deze rust, aan de jongen waar zoveel van hou en de overige dromen. De droom van beroemd zijn, ligt nu wel achter me.' Hier en daar werd je nog wel herkend en sommige fans bleven ook, maar het ergste was toch over. Iets waar ik wel blij om was en liever ook niet meer terug wilde. Dat was een afgesloten hoofdstuk, al had het wel gezorgd dat het volgende een stuk beter werd met Zayn aan mijn zijde. Het meisje wilde antwoorden toen Muffin weer begon en Zayn hem weer aanlijnde. 'Waar heeft die hond vandaag last van? Nooit doet hij zo.' Mompelde ik en besloot maar even geen aandacht aan Muffin te geven. Negeren was meestal wel het beste om laten zien dat een hond fout zat en daarbij had Zayn hem nu aan de riem. 'Maar wat wilde je zeggen?' vroeg ik aan het meisje en keek even naar Zayn. 'En heb jij er misschien nog iets aan toe te voegen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danosaur schreef:
    [oww grapje, helemaal niet gezien ;x][/quote

    ( Haha, kan gebeuren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    'Het spijt me, alweer.' bood ik mijn excuses weer aan, maar dit keer aan de andere jongen. ik hield Muffin kort aan zijn riem en de pup begon zachtjes te janken. 'Had je maar niet moeten bijten.' Hij ging liggen en legde zijn voorpoten over zijn snuit terwijl hij piepen. Ik kneep even in Louis zijn hand toen hij zijn hoofd op mijn schouder legde. Louis legde uit dat one direction inderdaad niet terug kwam. Zo zat dat precies. 'Daarbij, iedereen heeft nu kinderen of gaat deze nog krijgen. Het is onmogelijk om dat te combineren.' Vulde ik Louis aan. Ik keek weer even naar Muffin en zuchten. 'Volgens mij is die aan het puberen.' grinnikte ik. Ik hoopte maar dat het er snel mee afgelopen was. want als hij echt iedereen ging bijten wie hij tegenkwam, hadden we een probleem. ik schudden mijn hoofd even als antwoord op Louis en keek het meisje aan, die blijkbaar nog wat wilde zeggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Het spijt mij ook. Het is voor ons ook nog niet duidelijk waar Muffin soms last van heeft.' zei ik en keek naar de pup die zacht aan het janken was. Normaal kreeg hij zijn zin dan wel, maar mooi dat het nu niet zo zou zijn. 'Hij moet dat echt afleren. Terug naar puppycursus anders.' Dat laatste voegde ik er grinnikend aan toe. Mijn blik ging van Muffin en het kleine meisje, dat alweer een paar stappen naar achter had gezet, naar Zayn. Ik drukte een kleine kusje op zijn wang waarna ik mijn uitleg over One Direction gaf. Een glimlach kwam op mijn gezicht bij de aanvulling van Zayn. 'Iedereen is gewoon een andere richting opgegaan. De gezinnen en alles erom wat nog belangrijk eromheen gaat nu gewoon voor. Zayn heeft gelijk met zijn aanvulling en zijn woorden in het algemeen.' Ik vond het allemaal geweldig, maar mijn leven vind ik nog steeds perfect. 'Dat vind ik nog niet eens zo'n slechte conclusie. Maar dat is nog een excuus om dat te doen.' lachte ik. Langzaam knikte ik als antwoord op zijn antwoord en keek ook naar het meisje. 'Ergens vind het wel jammer, maar ik snap wat jullie zeggen. Jullie woorden zijn dan ook niet meer dan logisch, want er zal een hoop veranderd zijn, en kan er dan ook weinig aan toe voegen. Behalve dat ik jullie weer alleen zal laten en jullie zeker bij elkaar passen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Vindicatif->OhMyZiall)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Leandra Eloïse Coaster

    "Dat is echt fijn om te horen, ik wist al niet of er iets was of niet. Gelukkig is er niks mis" zegt Liam met een knik, ik kan hier geen reactie op bedenken, wetend dat er heel veel mis is.
    Als ik op de grond hurk en vraag hoe het met Drake gaat lacht het jongetje vrolijk.
    "Heel goed, zelfs." Zegt Liam. "Sinds kort kan Drake al lopen, en hij heeft zijn eerste woordje geleerd."
    Ik kijk op.
    "Wat goed!" zeg ik, een stuk vrolijker als daarnet.
    "Drake?" vraagt Liam aan het knulletje.
    "Papa," zegt Drake na even nagedacht te hebben.
    Ik grijns breed. Het geeft me een goed gevoel dat het goed gaat met beiden.
    "Wat voor werk doe je, eigenlijk?" vraagt Liam dan ineens waarna hij snel zijn excuses aanbied. "Het spijt me, echt waar. Sorry, sorry. Zo klonk het net alsof je heel slecht werkte, en niks deed. Oh, sorry. Het spijt me."
    Mijn humeur gaat weer naar het minpunt en de grijns verdwijnt van mijn gezicht. Ik slik.
    "Je hoeft je excuses niet aan te bieden, ik eh- Nou ja, ik studeer reserche, maar heb een pauze ingelast. En nee, zo klonk het niet," hierna volgen een paar zachte woorden. "Je hebt ook nog eens groot gelijk al was het niet zo bedoeld, ik ben mislukt..."
    Geschrokken kijk ik op, hopend dat hij het niet heeft gehoord, maar ik weet bijna zeker van wel.
    "Zullen we anders naar mijn huis om wat te drinken? Dan kunnen we wat bijpraten" steld Liam voor.
    Hierop knik ik.
    "Ja, dat lijkt me wel een idee..." zeg ik een beetje vaag.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Louis en ik hadden het er eigenlijk nooit echt over gehad. Onze direction was in het algemeen een afgesloten hoofdstuk. We keken er met plezier op terug, maar nu was het tijd om vooruit te kijken. Er waren mooie en geweldige dingen gebeurt en er zaten er nog veel meer aan te komen. Ik keek even glimlachend naar het kleine meisje en kneep Even in Louis zijn hand. Ooit zouden we hier weer lopen en hadden wij net zo'n klein mensje bij ons. 'Dankje.' Glimlachte ik oprecht naar het meisje toen ze haar mening over Louis en mij deelden. We leken in dat opzicht net twee puzzelstukjes die alleen in elkaar pasten en samen heel de puzzel afmaakten. Want de puzzel was mijn wereld en zonder Louis zou ik niet meer compleet zijn. Ik keek weer naar muffin die aan zijn riem beet en er hard aan trok. Volgens mij was het tijd om hem naar huis te brengen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik sloot mijn hand om de ketting die rond mijn nek hing en keek naar Zayn. Natuurlijk had One Direction zoveel mooie dingen met zich meegebracht. Ik had echt heel veel geleerd door iets wat ik leuk vond, zoveel van de wereld gezien en mijn beste vrienden leren kennen. Maar overal zat en eind en deze was zeker geen slechte afgesloten hoofd. Nu was het tijd om de volgende hoofdstukken in te stappen met de beste wat One Direction me had opgeleverd. En dat was natuurlijk Zayn. Mijn blik wisselde tussen Zayn en het kleine meisje en de glimlach op mijn gezicht werd alleen maar breder. Natuurlijk wist ik waar de jongen naast me aan dacht en het klonk me nu al geweldig in de oren. En als het straks echt zo was, zou het alleen maat beter worden. 'Inderdaad bedankt.' zei ik met een glimlach. In dit opzicht was in het ook heel vaak eens met de woorden van Zayn en kon soms beter mijn mond houden, want dezelfde woorden verlieten mijn mond dan. De glimlach vervaagde alleen weer iets bij het zien van het gedrag van Muffin,


    Danelea Lockwood
    Ik haalde een hand door mijn haar en bedacht me toen iets. 'Ik ben trouwens Danelea en het kleine meisje is Darina. Wie jullie zijn weten we wel.' grinnikte ik zacht. De woorden van beide jongens snapte ik heel erg goed, want sommige dingen kwamen nu eenmaal aan een einde. Sommige leuk en sommige iets minder leuk. 'Geen dank. Het is echt niets, want het is niet meer dan logisch. zei ik met een glimlach toen beide jongens bedankt zeiden.
    Het kleine meisje liep op Zayn af en ik zag Louis maar in het gras ging zitten. 'Muffin kom is.' zei hij en de hond keek op alsof hij gek geworden was. Maar een hondenkoekje uit zijn broekzak zorgde dat Muffin wel zijn kant opkwam en ging liggen. 'Zie je dat je wel opgevoed bent. Wat is er dan met je aan de hand?' grinnikte hij. Mijn blik ging weer naar Darina die haar armen naar Zayn uitstak, als teken dat ze opgetild wilde worden. 'Jullie nu laatste keer zingen.' zei ze zacht en kon ik er tenminste uit opmaken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik zuchtte toen Liam weer niet opnam. Ik liep naar boven en begon daar tegen zijn voicemail te praten. Hij zou het vast niet afluisteren, maar hij zou dan wel weten hoe belangrijk het was. Ik liet me op mijn bed vallen en begon. "Liam, als je dit hoort: Ofwel kon direct naar me toe of ga direct op zoek naar Niall. Drake kan je hier wel laten. Hij zou naar mij komen omdat hij er zo doorheen zat, maar hij moest nog wat regelen met de pers. Nu zit ik hier met Jayden en ik ben radeloos. Ik ben zo bang dat hij zichzelf iets aandoet. Rose en Harry zijn hier ook met Hailey, maar die gaan zo ook zoeken. Dan ben ik hier alleen. Bellen naar Niall heeft geen zin. Alsjeblieft laat snel iets van je horen. Ik heb geen idee wat ik zou moeten doen als Niall zich van een brug werpt en ik dat kleintje moet gaan vertellen dat hij zowel zijn moeder als zijn vader nooit meer zal zien." Een traan rolde over mijn wang. "Een kus voor jou en Drake." zei ik met een gebroken stem voor ik ophing. Ik had het er echt moeilijk mee. Vooral met de gedachte zulk hartverscheurend nieuws aan een peuter te moeten gaan vertellen.Ik hervond mezelf snel en liep naar beneden. Daar dronk ik nog wat van mijn thee en liep naar de keuken om limonade voor Hailey en Jayden te maken.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het meisje stelde zichzelf en de kleine meid voor en ik glimlachte lief naar de laatste. 'Aangenaam.' Ik raakte eraan gewent dat ik mezelf bijna nooit meer hoefde voor te stellen en iedereen mijn naam al wist.
    Ik liet Louis zijn hand los zodra deze in het gras ging zitten en ook Muffin's riem, hij naar de eerste toesnelde voor zijn koekje. Het zag er echt schattig uit. Net als het meisje dat nu voor mijn neus stond en haar armpjes naar me uitstak. Even keek ik twijfelend naar Danelea. Ik zou het nu niet bepaald prettig vinden als een vreemde man mijn kind optilde. Toch deed ik het uiteindelijk toen ze vroeg of we wilde zingen. Ik wist immers van mezelf dat ik geen vieze perfert was. Ik zetten haar op mijn arm en keek even naar Louis. Ik vond het geweldig dat zo'n klein meisje zelfs wist wie we waren. Want het was waarschijnlijk dat ons direction al uit elkaar was, voordat zei überhaupt geboren was. Met een enorme glimlach op mijn gezicht begon ik rustig what Makes You Beautiful te zingen. Het was het meest bekende liedje en het simpelst. Daarbij. Wie wilde er nu niet mooi gevonden worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Het was toch wel fijn dat we nu de mogelijkheid hadden om een normaal gesprek te voeren met iemand. Gewoon rustig alsof we helemaal nooit beroemd waren. 'Leuk om jullie te ontmoeten.' Zei ik met een glimlach en nam eigenlijk nog geeneens de moeite mijn naam te zeggen. Die van Zayn en mij waren toch wel bekend. Toen Zayn mijn hand en de riem van Muffin losliet, stak ik mijn armen weer uit naar de hond die kwam toegesneld. Het duurde niet lang voor hij zijn koekje ophad en op mijn schoot neerplofte. Ik haalde nog een koekje uit mijn zak, die ook zo weg was. Als bedankje begon Muffin mijn gezicht af te likken. 'Muffin, ik vind je heel erg lief, maar dit is niet de bedoeling.' Grinnikte ik zacht tegen de hond en ging vrolijk verder zonder iets van de andere drie mee te krijgen. 'Daarbij ben ik ook al bezet. Een heel leuk iemand hoorde aan mijn zijde, die tevens ook jouw andere baasje is. Begrijp je dus dat ik hem liever in mijn armen sluit?' Muffin leek niets van mijn woorden op te nemen, want ging gewoon vrolijk door. 'Ach wat maakt het ook uit. Baasje kan wel tegen concurrentie.' Grinnikte ik en aaide hem. Ik keek pas op toen ik Zayn What Makes You Beautiful hoorde zingen en glimlachte bij het zien van de twee. Automatisch zong ik een paar regels mee en ging toen weer vrolijk verder met Muffin die eindelijk wat liever weer werd terwijl ik wel naar Zayn luisterde.

    Danelea Lockwood
    'Die woorden zijn geheel wederzijds. Ik vind het wel iets hebben om nu juist tegenover jullie te staan.' Zei ik met een brede glimlach en keek even naar de twee jongens. Daarna ging mijn blik naar Darina die naar Zayn toe wandelde en haar armen naar hem uitstak. Een zacht grinnik verliet mijn mond bij het horen van de woorden van Louis tegen de hond. Dat zorgde er ook voor dat ik te laat was met het zeggen dat het goed was tegen Zayn. Gelukkig deed hij Darina toch optillen bij haar woorden. 'Heel erg bedankt dat jullie dit willen doen.' Het kleine meisje klapte vrolijk in haar handjes waarna ze met grote ogen naar Zayn keek. Waarschijnlijk omdat hij het toch deed of gewoon omdat ze het mooi vond. De glimlach op haar gezicht verscheen, liet merken dat ze het geweldig vond en liet mij goed voelen. Ze sloeg haar armen om de jongen heen en luisterde aandacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Caleo schreef:
    Leandra Eloïse Coaster

    "Dat is echt fijn om te horen, ik wist al niet of er iets was of niet. Gelukkig is er niks mis" zegt Liam met een knik, ik kan hier geen reactie op bedenken, wetend dat er heel veel mis is.
    Als ik op de grond hurk en vraag hoe het met Drake gaat lacht het jongetje vrolijk.
    "Heel goed, zelfs." Zegt Liam. "Sinds kort kan Drake al lopen, en hij heeft zijn eerste woordje geleerd."
    Ik kijk op.
    "Wat goed!" zeg ik, een stuk vrolijker als daarnet.
    "Drake?" vraagt Liam aan het knulletje.
    "Papa," zegt Drake na even nagedacht te hebben.
    Ik grijns breed. Het geeft me een goed gevoel dat het goed gaat met beiden.
    "Wat voor werk doe je, eigenlijk?" vraagt Liam dan ineens waarna hij snel zijn excuses aanbied. "Het spijt me, echt waar. Sorry, sorry. Zo klonk het net alsof je heel slecht werkte, en niks deed. Oh, sorry. Het spijt me."
    Mijn humeur gaat weer naar het minpunt en de grijns verdwijnt van mijn gezicht. Ik slik.
    "Je hoeft je excuses niet aan te bieden, ik eh- Nou ja, ik studeer reserche, maar heb een pauze ingelast. En nee, zo klonk het niet," hierna volgen een paar zachte woorden. "Je hebt ook nog eens groot gelijk al was het niet zo bedoeld, ik ben mislukt..."
    Geschrokken kijk ik op, hopend dat hij het niet heeft gehoord, maar ik weet bijna zeker van wel.
    "Zullen we anders naar mijn huis om wat te drinken? Dan kunnen we wat bijpraten" steld Liam voor.
    Hierop knik ik.
    "Ja, dat lijkt me wel een idee..." zeg ik een beetje vaag.


    Liam James Payne

    'Je hoeft je excuses niet aan te bieden, ik eh- Nou ja, ik studeer reserche, maar heb een pauze ingelast. En nee, zo klonk het niet' Begrijpend knikte ik. 'Je hebt ook nog eens groot gelijk al was het niet zo bedoeld, ik ben mislukt' zei ze, zo zacht dat ik het bijna niet kon horen. Ineens keek ze geschrokken op, waarbij ik haar niet-begrijpend aankeek. Mislukt? Ze knikte op mijn vraag. 'Ja, dat lijkt me wel een idee' zei ze. 'Mislukt?' herhaalde ik haar woorden, dit keer vragend. 'Hoezo mislukt? Niet zo negatief over jezelf denken. Niemand is perfect, maar niemand is mislukt' vertelde ik haar. Mijn telefoon hoorde ik weer even afgaan en daarna stopte ie. Toen ik hem pakte zag ik dat ik al eerdere oproepen had van Eirwen. 'Het spijt me, dit is even belangrijk' verontschuldigde ik me toen ik mijn telefoon aan mijn oor hield en het bericht afluisterde. Mijn ogen werden groot en ik viel helemaal stil. Niall was kwijt? En Jayden zat daar zonder zijn vader, dat kleine jongetje wist niet wat er aan de hand was. Wie moest hem opvoeden als Niall wél.. Daar wilde ik niet aandenken. Mijn telefoon stopte ik terug in mijn broekzak en ik beet op mijn lip. 'Leandra?' vroeg ik zachtjes. 'Die band waar ik in zat, One Direction. Eén van mijn beste vrienden is weg en zijn zoontje zit nu bij een goede vriendin van me. Ik moet er heen, ik moet hem zoeken. Je kan naar huis gaan, maar als je wilt kan je ook meezoeken' God, wat zou ik dat waarderen als ze meehielp. Naar Eirwen stuurde ik snel een sms dat ik er gelijk aankwam, terwijl ik op Leandra's antwoord wachtte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leandra Eloïse Coaster

    "Mislukt?" vraagt Liam me, mijn woorden herhalend.
    Oké, nu is het zeker, hij heeft me gehoord. Ik voel dat mijn hoofd zo rood word dat ik me afvraag of ie gaat ontploffen.
    "Hoezo mislukt? Niet zo negatief over jezelf denken. Niemand is perfect, maar niemand is mislukt," zegt Liam.
    Ik staar naar mijn voeten en geef geen antwoord. Wel, ík ben mislukt. Hij snapt er ook niks van. Sascha zei het zelfde vlak voor ze er achter kwam. Dit was voor haar een 'aanweizing'. Ik zei dat ik mezelf hate terwijl ik in de spiegel in de badkamer keek.
    De telefoon van Liam gaat. Liam verschuldigd zich en lijkt nogal geshokt als hij luistert wat de gene aan de telefoon zegt of zei.
    "Leandra?" vraagt hij zacht, ik kijk weer op. "Die band waar ik in zat, One Direction. Eén van mijn beste vrienden is weg en zijn zoontje zit nu bij een goede vriendin van me. Ik moet er heen, ik moet hem zoeken. Je kan naar huis gaan, maar als je wilt kan je ook meezoeken."
    Mijn ogen worden groot en ik leg mijn hand op zijn schouder.
    "Natuurlijk help ik meezoeken Liam, natuurlijk."


    Reality's overrated.