• ik schrijf de laatste tijd niet zoveel meer en het leek me leuk om samen te schrijven.

    het leek me leuk om te schrijven over:
    -fantasie
    -schoolleven
    -magie
    -duisternis

    het mag ook iets anders zijn of een combi.
    Als het je leuk lijkt, meld het dan even hieronder.


    Don't be afraid, just be yourself

    ik vind het wel leuk om samen te schrijven :3
    maar ik heb geeen idee waarover


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De dingen wat jij leuk vind om over te schrijven is in combinatie een soort van ' het huis anubis.' Dan wel de nieuwe versie, die nu bezig is. ;P
    Sorry, daar moest ik opeens aan denken. (:

    Maar ik kan niet niet samen schrijven met je, ik heb het te druk met school, en daarbij ben ik zelf ook bezig met een nieuw verhaal, sorry. (:


    Opgeven is geen optie.

    het lijk mij leuk om te doen.
    ik schijf als samen met stuffie.
    maar lijk me leuk om met jouw een verhaal te beginnen.

    ik van de fanatsie en de duisternis:Y)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    het lijk mij leuk om te doen.
    ik schijf als samen met stuffie.
    maar lijk me leuk om met jouw een verhaal te beginnen.

    ik van de fanatsie en de duisternis:Y)


    goede combi, lijkt mij ook leuk.


    Don't be afraid, just be yourself

    @dooddoener
    hoe wil je beginnen? ik kan wel wat verzinnen als je niets weet?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 23:29 ]


    Don't be afraid, just be yourself

    Neomy schreef:
    @dooddoener
    hoe wil je beginnen? ik kan wel wat verzinnen als je niets weet?


    tjaa. een nachtbraker:)

    pff was het vergeten:$
    eigelijk kiezen ze mij nooit:X

    leuk dat je met mij een verhaal wil schijven.
    uuum
    ik ben zelf bezig met schaakmat

    een sirie moorderaar en een meisje.

    Merel is net afgestudeert en wil graag terug naar huis.
    als ze op haar laaste nacht opeens een vreemde in haar huis staat. een carmanten jongen vraagt of ze de weg naar de hoofdstad van Finland weet Helsinki. de volgende ochtend komt ze achter dat de jongen echter niet om de weg kwam vragen maar om geld te stelen en dat hij 200 Euro gejat heeft. thuis in Zweden vertelt ze dat er bij haar was ingeboken en dat ze gevoelens heeft voor de crimineel. de ouders worden boos en wort ze uit huis gezet door haar ouders. ze besluit dan naar Finland te gaan en de jongen op te zoeken. en komt dan ongewenst in het gevaarlijke kat en muis spelletje van twee sirie moordernaars die elkaar uit de wereld wil helpen, omdat ze elkaar van de gruwlijke moorden die Helsinki al paar jaar tijstert. en laaste tijd niet alleen Finland. maar ook Noorwegen en Zweden. en willen elkaar met alle plezier uit de wereld helpen.
    uiteidelijk komen ze achter dat ze alle twee onschuldig zijn en besluiten ze samen te werken. om de moordernaar te vinden.

    dus dat is schaakmat. hij is helemaal nieuw. als je hem leukt lijk mag dat(A) of we beginnen een nieuwe verhaal.

    en ik ben dislekties (ofzoiets)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Neomy schreef:
    @dooddoener
    hoe wil je beginnen? ik kan wel wat verzinnen als je niets weet?


    tjaa. een nachtbraker:)
    en moet naar school tot half 5 en sport veel.

    pff was het vergeten:$
    eigelijk kiezen ze mij nooit:X

    leuk dat je met mij een verhaal wil schijven.
    uuum
    ik ben zelf bezig met schaakmat

    een sirie moorderaar en een meisje.

    Merel is net afgestudeert en wil graag terug naar huis.
    als ze op haar laaste nacht opeens een vreemde in haar huis staat. een carmanten jongen vraagt of ze de weg naar de hoofdstad van Finland weet Helsinki. de volgende ochtend komt ze achter dat de jongen echter niet om de weg kwam vragen maar om geld te stelen en dat hij 200 Euro gejat heeft. thuis in Zweden vertelt ze dat er bij haar was ingeboken en dat ze gevoelens heeft voor de crimineel. de ouders worden boos en wort ze uit huis gezet door haar ouders. ze besluit dan naar Finland te gaan en de jongen op te zoeken. en komt dan ongewenst in het gevaarlijke kat en muis spelletje van twee sirie moordernaars die elkaar uit de wereld wil helpen, omdat ze elkaar van de gruwlijke moorden die Helsinki al paar jaar tijstert. en laaste tijd niet alleen Finland. maar ook Noorwegen en Zweden. en willen elkaar met alle plezier uit de wereld helpen.
    uiteidelijk komen ze achter dat ze alle twee onschuldig zijn en besluiten ze samen te werken. om de moordernaar te vinden.

    dus dat is schaakmat. hij is helemaal nieuw. als je hem leukt lijk mag dat(A) of we beginnen een nieuwe verhaal.

    en ik ben dislekties (ofzoiets)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    (...)

    tjaa. een nachtbraker:)
    en moet naar school tot half 5 en sport veel.

    pff was het vergeten:$
    eigelijk kiezen ze mij nooit:X

    leuk dat je met mij een verhaal wil schijven.
    uuum
    ik ben zelf bezig met schaakmat

    een sirie moorderaar en een meisje.

    Merel is net afgestudeert en wil graag terug naar huis.
    als ze op haar laaste nacht opeens een vreemde in haar huis staat. een carmanten jongen vraagt of ze de weg naar de hoofdstad van Finland weet Helsinki. de volgende ochtend komt ze achter dat de jongen echter niet om de weg kwam vragen maar om geld te stelen en dat hij 200 Euro gejat heeft. thuis in Zweden vertelt ze dat er bij haar was ingeboken en dat ze gevoelens heeft voor de crimineel. de ouders worden boos en wort ze uit huis gezet door haar ouders. ze besluit dan naar Finland te gaan en de jongen op te zoeken. en komt dan ongewenst in het gevaarlijke kat en muis spelletje van twee sirie moordernaars die elkaar uit de wereld wil helpen, omdat ze elkaar van de gruwlijke moorden die Helsinki al paar jaar tijstert. en laaste tijd niet alleen Finland. maar ook Noorwegen en Zweden. en willen elkaar met alle plezier uit de wereld helpen.
    uiteidelijk komen ze achter dat ze alle twee onschuldig zijn en besluiten ze samen te werken. om de moordernaar te vinden.

    dus dat is schaakmat. hij is helemaal nieuw. als je hem leukt lijk mag dat of we beginnen een nieuwe verhaal.

    en ik ben dislekties (ofzoiets)


    maakt niet uit dat je dislecties (weet ook niet hoe je schrijft) bent. een vriendin van mij is het ook dus ik lees als er fouten in de tekst staan er automatisch overheen of verbeter het.
    ik heb het niet zo op seriemoordenaars.maar een meisje die verliefd wordt op een jongen die haar geld heeft gejat is wel leuk. misschien kunnen we daarmee verder.

    je weet het vast niet, maar dit is de eerste keer dat ik een verhaal samen schrijf.daar heeft goldenwings fijn voor gezorgd. ze weet me altijd over te halen. dus als je enige tips hebt. ze zijn van harte welkom;)


    Don't be afraid, just be yourself

    Neomy schreef:
    (...)

    maakt niet uit dat je dislecties (weet ook niet hoe je schrijft) bent. een vriendin van mij is het ook dus ik lees als er fouten in de tekst staan er automatisch overheen of verbeter het.
    ik heb het niet zo op seriemoordenaars.maar een meisje die verliefd wordt op een jongen die haar geld heeft gejat is wel leuk. misschien kunnen we daarmee verder.

    je weet het vast niet, maar dit is de eerste keer dat ik een verhaal samen schrijf.daar heeft goldenwings fijn voor gezorgd. ze weet me altijd over te halen. dus als je enige tips hebt. ze zijn van harte welkom;)


    of het kan ook dat als jij die moordernaars niet leuk vint.
    een ander verhaal beginnen. wel met iets van dat een meisje verliefd wort om een inbreker.

    met stuffie schijf ik als samen. we doen omsterburd een hoofdstuk schijven.
    waneer ik onlain ben verschillend.

    woensdag en donderdag ben ik pas rond 10 uur of helemaal niet.
    voor de rest is het meestal rond half zeven of zo. ligt er aan het weer. is het erg warm en de zon schijnt ben ik vaak eerder weg van school dan als het bewollekt en het is rond de 18 graden.

    maar ik zal sraks gaan slapen daar krijg ik me insriratie van:) ik droom meestal van die verhaalen net als schaakmat die hat ik ook gedroomdxD


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    (...)

    of het kan ook dat als jij die moordernaars niet leuk vint.
    een ander verhaal beginnen. wel met iets van dat een meisje verliefd wort om een inbreker.

    met stuffie schijf ik als samen. we doen omsterburd een hoofdstuk schijven.
    waneer ik onlain ben verschillend.

    woensdag en donderdag ben ik pas rond 10 uur of helemaal niet.
    voor de rest is het meestal rond half zeven of zo. ligt er aan het weer. is het erg warm en de zon schijnt ben ik vaak eerder weg van school dan als het bewollekt en het is rond de 18 graden.

    maar ik zal sraks gaan slapen daar krijg ik me insriratie van:) ik droom meestal van die verhaalen net als schaakmat die hat ik ook gedroomdxD


    oke, wat dacht je hiervan,(heb nog geen titel en namen verzonnen, komt later nog wel.)
    op een avond kan Kim(verzin maar effe een naam) maar niet in slaap komen. Het is al bijna tot 2 uur als ze nog steeds wakker is en ze een vaas hoort breken. Ze gaat er nieuwsgerig op af om te zien wat er gebeurd is en ziet een getinte jongen in de gang staan. Nog geen seconde hebben ze oogcontact voordat de jongen verdwijnt. De volgende dag blijkt het familie fortuin gestolen te zijn. Als ze vertelt wat er die nacht gebeurd is en dat ze misschien wel gevoelens voor de dader heeft. Wordt ze tegen de muur gesmeten en het huis uit gegooid. Zonder iets behalve de kleren die ze aan heeft(haar nachtjapon.)Al snel word ze opgevangen door een organisatie en raakt in een complot verstrikt. Als ze er achter komt dat dezelfde jongen die haar fortuin gestolen heeft ook in het complot zit. Zoekt ze contact met hem en besluiten ze samen te vluchten wat echter zorgt voor alleen nog maar meer problemen; de beruchte organisatie laat ze niet zomaar gaan.

    kijk maar of het wat is, je mag ook wel wat veranderingen aan passen en als je het niks vind dan bedenken we wel wat anders.


    Don't be afraid, just be yourself

    het klik als na een spelletje.

    je loopt niks vermoendend door een tunnel tot nock oud wort geaslagen. als bij komt zit je in een verval huisje en krijg je geweer in je hander gedrukt.

    doe je mee met de ... (weet de naam even niet)
    ben je goed of slecht?


    maar het lijkt me een leuk verhaal.
    die gaan we schijven. omstebeurd hoofd stuk of?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    ja, is goed. maar ik herhaal nog even dit is de eerste keer dat ik zoiets doe. dus ik heb geen flauw idee hoe je zoiets doen moet(omstebeeurd hoofdstukken schrijven, je weet wel. het hoofdstuk zeg maar activeren alleen heb ik geen flauw idee waar dat dan moet. bij een story die je zelf schrijft weet ik het namelijk wel).

    goed we weten het begin nu wel zo'n beetje, wie is wie? want ik schrijf meestal met een meisje als hoofdpersoon, weet niet hoe het met jou zit?

    misschein is het leuk om met de jongen te beginnen. hoe hij het huis insluipt enzo en als laats de vaas dan breekt en daarna, zeg maar, het volgende hoofdstuk bijvoorbeeld.


    Don't be afraid, just be yourself

    verhaal met stuffie heeft een jongen de hhofdrol. in zwarte rozen heeft iedreen de hoofdrol. dus bij mij is het lekker verdeeld. de jongen mmm wat dacht je van Alan (betekeis aantrekkelijk) tjaa. ze krijgen niet zomaar een naam van mij altijd wel met een reden.xD

    wil jij het verhaal op jou profiel?
    of op mij profiel? maakt me niks uit.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 22:26 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.