• Hoewel alles veel complexer in elkaar zit dan het hier wordt voorgesteld en hoewel er door deze zaken al veel leed geleden is, vind ik dat het eens tijd wordt om er eens op deze manier over na te denken. Wat permitteren de Russen zich allemaal? Waarom kunnen ze het zich permitteren? Op die tweede vraag zullen jullie geen antwoord krijgen, op die eerste wel!
    Indien jullie suggesties hebben om te doen, zeg het zeker, want ik heb er ook maar een paar op reserve. (: Ik hoop dat ik hiermee een lach op jullie gezicht kan toveren, maar dat ik ook mijn ongezouten mening hierover vrij kan geven, net zoals jullie kunnen! Veel lees- en kijkplezier!


    Ik hoop dat iedereen beseft dat ik dit niet maak om iemand te kwetsen of iets dergelijks, enkel en alleen om wat hierboven vermeld wordt!


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

Russen of Poetin? Er is een verschil. :Y)


"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Kingslayers schreef:
Russen of Poetin? Er is een verschil. :Y)


Beiden. ^^ Ik gebruik gewoon het prentje van Poetin, omdat ik vind dat dat er grappig uitziet, haha. Ik heb het meer over de Russische overheid dan over het volk zelf, dat wel, maar "Want wij zijn Russen!" klonk beter dan "Want wij zijn de Russische overheid!"


Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.