• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; OhMyZiall
    -Liam James Payne; Luminoase
    -Harry Edward Styles; Danosaur
    -Zayn Javadd Malik; Danosaur


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen Cadwalader Llamarmy
    - Serena Melody Woods Hersheys
    - Rosalie Sarah Angels Lootus
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    - Leandra Eloïse Coaster Caleo
    - Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood
    - Raven 'Razz' James xJigglyPuff
    - Charlotte (Lottie) Tomlinson SkinnyGirl



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik wierp Zayn nog een glimlach toe voor ik mijn blik op Muffin richtte. Hij paste gewoon echt in het plaatje thuis, maar het bleef ook een idioot. Zeker als je hem nu zag met die tak. 'Hij loopt hier ook niet voor niets rond.' Lachte ik. Vrolijk huppelde ik bijna mee met Zayn daarna. De plek waar de ijscoman te vinden was, had ik nog steeds goede herinneringen aan. Maar het beste was toch wel dat ik hier nog steeds met Zayn rondliep. Mijn gevoelens voor die jongen waar sinds die dag sterker geworden. Omdat het kon, maar ook omdat die jongen gewoon geweldig was. 'Ik hou ook van jou.' Grinnikte ik zacht, alleen schudde al snel mijn hoofd. 'Natuurlijk zeg ik dat dan, Zayn. Maak je geen zorgen om mij.' Ik drukte mijn lippen tegen zijn wang. 'Zolang ik dat kan doen is alles goed.' Voegde ik er nog aan toe en keek weer naar voren. Eenmaal toen ik zag waar we al waren, was ik degene die Zayn weer meetrok en mijn pas iets versnelde. Ach, ik was net een kleuter als het op sommige dingen aankwam en wist zeker dat het ijs hier dichtbij was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik snapte sowieso al weinig van vrouwen, maar van Rosalie al hellemaal niet niet. ik hield het er maar bij en keek zwijgend naar Hailey die vrolijk voor ons huppelde. Rosalie begon voor de zoveelste keer over Hailey haar verjaardag. Volgens mij had ik al vier keer gezegd dat ik kwam. 'Ja. maar ik denk dat jij beter die fiets kan uitzoeken. ik leg wel gewoon het geld bij.' Ik zou totaal niet weten wat Hailey leuk vond namelijk. Ik zie nog net hoe Heilay bijna omver word gelopen door een hardlopen. 'teringleier. kijk uit je doppe, het is maar een kind.' grom ik naar de man die begint te schelden. Rosalie is al bij Hailey neergeknield en ik bijt op mijn lip, niet goed wetend wat ik moet doen, totdat Hailey naar me toerent en haar kleine armpjes op mijn been slaat. Meteen leg ik mijn hand op haar hoofd. 'Rustig maar lieverd. De gemene man is weg. gewoon een beetje uitkijken.' Ze knikt sip en kijkt me met grote ogen aan. ik glimlach waterig. 'Kom, dan mag je op me nek.' Meteen knikte ze vrolijk en steekt ze haar armpjes in de lucht. Ik pak haar van achter bij haar middel en tilde haar in een soepele bewegin over mijn hoofd zodat ze op in mijn nek zat. meteen klemde haar kleine handjes in mijn haar en lachte ze weer volijk. ik vond het geweldig hoe een kind, zo tevreden kon zijn met zulke kleine dingen. 'Kom' glimlachte ik naar Rosalie. Ik had geen flauw idee waar Erwien woonde, maar dat wist Rosalie vast.

    Zayn Malik
    ik zuchten zacht. ik betwijfelde of Louis het echt aan zou geven als hij pijn kreeg. ik wist hoe eigenwijs hij kon zijn. Maar ik hield mijn mond en nam genoegen met het kusje op mijn wang. Louis ging sneller lopen toen we bijna bij het velt waren en trok me mee. lachend liet ik me meetrekken. Ik vond het geweldig hoe Louis net in een klein kind kon veranderen als hij ergens enthousiast over was. 'Kleuter.' lachte ik en versnelde ook mijn pas. ik zag het open velt al en meteen trok ik Louis mee naar e ijscoman. al eerst vroeg ik om Louis zijn lievelingsijs en deze werd aan Louis gegeven toen hij klaar was. Zelf nam ik ook een ijsje en betaalde. Meteen pakte ik Louis zijn hand weer vast en nam hem mee naar de rand van het kleine vijvertje. Ik zag hoe Muffin de eenden opjaagde en glimlachend liet ik me in het gras zakken en trok ik Louis naast me. ik legde mijn hoofd op zijn schouder en staarde de vijver over. 'Op een lang en gelukkig leven. Samen.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar Zayn en glimlachte even. 'Vertrouw me maar, want als ik iets geleerd heb van deze situatie, is het om jou te waarschuwen als het niet meer gaat.' Ik drukte nog een extra kusje tegen zijn wang voor ik sneller begon te lopen en hem automatisch meetrok. Ik zou nooit volwassen worden en zeker niet met dit soort dingen. Maar ook zeker niet bij Zayn in de buurt. 'Jouw kleuter.' Lachte ik voor hij me meetrok naar de ijscoman. Mijn ogen werden groot bij het horen van mijn lievelingsijsje. Een stralende glimlach kwam erbij toen ik hem ook in mijn handen had. Mijn lippen drukte ik tegen Zayn zijn wang als bedankje. Vrolijk liep me mee naar de rand van het vijvertje. Mijn blik kwam kort op Muffin gericht toen ik plaats nam naast Zayn. Ik had het idee dat die hond straks echt nog in de vijver sprong achter de eenden aan. Ik sloeg mijn arm om de jongen naast me en staarde hem aan. 'Dat alles zo mooi mag blijven en alleen maar beter word.' Sowieso was dat wel het geval met Zayn in de buurt. Ik keek op van een gewicht op mijn schoot en zag Muffin alweer op onze schoot liggen. Ik keek naar de plek waar hij net nog stond en zag de eenden langzaam onze kant opkomen. 'Wat ben je toch allemaal aan het doen?' Grinnikte ik zacht en richtte me weer op Zayn. 'En als een familie.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics.
    En ondanks mijn examens ga ik proberen weer wat actiever te zijn, waar kan ik inspringen?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach even om het beeld van Hailey en Harry zo samen. 'Jullie zien er schattig uit zo,' grinnik ik. Lachend maak ik een foto en kijk Harry aan. 'Ik stuur hem wel door naar je,' glimlach ik even en begin dan te lopen. Ik was er van overtuigd dat Harry wel naast me of tenminste achter me aan zou komen lopen. Ik kijk om me heen, terwijl ik me een weg baan door de drukke straten van London. In de straat van Eirwen is het wat rustiger. Ik ga wat langzamer lopen, zodat ik weer naast Harry loop. Ik kijk omhoog naar Hailey die vrolijk om zich heen kijkt. Ik lach even en ze kijtk naar beneden. Ik glimlach en kijk dan weer voor me uit. 'O, ja is ook goed trouwens. Met dat geld,' zeg ik hem over de fiets. Ik kijk Harry even aan. 'Als je iets zelf wilt kopen, is het ook goed. Ik dacht alleen maar dat je het misschien leuk zou vinden...' Ik kijk hem aan. 'En...' Ik zwijg even, terwijl ik een hand door mijn haren haal. Als ik wilde dat het ging veranderen, was dit mijn kans. 'Zou je het leuk vinden tijd door te brengen met Hailey, terwijl ik de fiets uitzoek. Ze moet toch ergens heen en jij hebt het eerste recht om haar op te vangen. Als je het niet wilt, kan ik ook Eirwen vragen of iemand anders,' ratel ik. Als ik merk dat ik ratel hou ik mijn mond. Ik ratel altijd als ik zenuwachtig ben. Ik bijt op mijn lip en kijk Harry afwachtend aan. 'Het hoeft niet bij jouw binnen te zijn hoor. Ik bedoel, ik begrijp als Serena daar problemen mee heeft of iets. Hailey vindt speeltuinen ook leuk, of iets anders,' begin ik weer te ratelen. Gelijk sla ik mijn ogen neer. 'Sorry, ik houd mijn mond al,' zeg ik met een kleine lach en kijk hem langzaam aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Is er iemand die hier voorlopig Niall kan overnemen? )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik keek op van de grond toen ik een bekende stem hoorde. Niet aan de andere kant van de telefoon lijn, maar aan de andere kant van de straat. Ik zag Rose aan komen lopen, met Harry, die kleine Hailey op haar schouders had. Ik zwaaide even kort en glimlachte even voor ik me weer hopend op mijn mobiel concentreerde. Waarom nam Liam nou niet op? Dit was belangrijk! Ik belde nu al voor de tweede keer. De vorige keer had hij opgehangen. Ik wist dat hij dat niet zo maar deed, maar twee keer bellen deed ik ook niet zo maar. Misschien wisten Rosalie en Harry wel waar Niall was. Ik zette me af van de muur en liep naar ze toe, met mijn telefoon nog aan mijn oor. "Hey Rose, Harry!" zei ik. "Weten jullie waar Niall is? Jayden zit hier en ik krijg hem niet aan de lijn. het duurt nu al best lang en ik maak me zorgen." Zo, dat was eruit. Hopelijk wisten ze iets. Ik vond het maar triest voor Jayden. Hij had geen idee wat er aan de hand was. Nu zat hij binnen vrolijk te spelen en fruit te eten terwijl Niall zich misschien wel van een brug aan het gooien was. Waarom moest ik altijd weer in deze dingen betrokken raken? Ik wist wel ongeveer wat ik deed, maar mijn mentale gesteldheid werd er zeker niet beter op.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 22:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Vindicatif schreef:
    ( Is er iemand die hier voorlopig Niall kan overnemen? )


    {Dus nou lig ik eruit?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    {Dus nou lig ik eruit?}


    ( Volgens mij weet je zelf niet meer wat je wilt. Nee, ik ga niet weer dezelfde discussie aan.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    (...)

    ( Volgens mij weet je zelf niet meer wat je wilt. Nee, ik ga niet weer dezelfde discussie aan.)


    {Zo te horen niet, nee.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    {Zo te horen niet, nee.}


    ( Ik ken jou punten ondertussen wel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    (...)

    ( Ik ken jou punten ondertussen wel)


    {Bedankt, leer ik eindelijk de ware jij kennen..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    {Bedankt, leer ik eindelijk de ware jij kennen..}


    ( Degene die zijn ware gezicht laat zien..Dat ben jij niet ik, want dit is sinds het begin al zo. Maar ik ga het niet niet verder mee vol spammen.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    (...)

    ( Degene die zijn ware gezicht laat zien..Dat ben jij niet ik, want dit is sinds het begin al zo. Maar ik ga het niet niet verder mee vol spammen.)


    {Ja, want ik ga zomaar achter een 'engel' aan lopen, en ik ga alles geheim houden voor mensen die om me geven. Nou word het beter, geef maar alles door aan mij. Ik heb alles gedaan, werkelijk alles. Sure, alles is mijn fout. Als je niet wil spammen in dit topic waarom ben je dan zo zwak om niet in mijn gezicht te praten, of het in mijn gb te zetten. Nee, je wil gewoon dat ik je hier alles ga wijs maken zodat er nog zoveel mensen omheen staan die het dan voor jou op gaan nemen! Ga weg Naomi, door één persoon hoor je niet te veranderen.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [JONGENS! Kappen pleasse! Ruzies zijn niet leuk, al helemaal niet voor andere om mee te lezen. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne