• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; OhMyZiall
    -Liam James Payne; Luminoase
    -Harry Edward Styles; Danosaur
    -Zayn Javadd Malik; Danosaur


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen Cadwalader Llamarmy
    - Serena Melody Woods Hersheys
    - Rosalie Sarah Angels Lootus
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    - Leandra Eloïse Coaster Caleo
    - Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood
    - Raven 'Razz' James xJigglyPuff
    - Charlotte (Lottie) Tomlinson SkinnyGirl



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danelea Lockwood
    Ik keek naar Niall en schudde mijn hoofd. 'Wij gaan niet weg.' Langzaam verschenen er ook tranen in mijn ogen. Door wat deze jongen van plan is, maar ook door Darina die zich steviger om zijn been klemde. Alsof ze wist dat het niet klopte. 'Je moet niets. Je bereikt hier niets mee.' Ik veegde mijn tranen weg en zette een stap naar voren terwijl ik de andere twee ook aankeek. Ik schudde langzaam mijn hoofd bij zijn woorden, maar was sowieso al blij dat hij bij de rand weg was. 'Ik weet genoeg. Misschien niet wat erbij jou speelt, maar wel dat dit het niet waard is. En ik spreek uit ervaring. Dit is echt niet de oplossing.' Ik keek naar het andere meisje dat met hem een gesprek aanknoopte en Darina die probeerde te helpen door hem de halve muffin te geven samen met een knuffel. 'Niet huilen. Je mag niet verdrietig zijn.' Kwam er zacht uit haar mond.


    (Ugh mijn telefoon werkt echt niet mee)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mufinn schreef:
    [niemand kende babydoll toch?... Anders zou het echt heel raar zijn nu opeens, aangezien Louis haar verborgen redt gehouden voor Zayn dan. Maar Niall haar wel kent..]


    ( Hier ben ik het wel mee eens, want ik begrijp het ook niet meer. Ik zou toch zeggen dat ze Zayn dan ook kent of Niall juist weer niet.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    | Mufinn: omdat Beth heel moeilijk te mengen leek hebben we een beetje gesleuteld aan het verhaal om haar een jeugdvriendje van Niall te maken, maar die heeft ze ook al in geen jaren en dagen gezien so. :c |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {Het is niet zoals jullie denken, we hebben er van gemaakt dat Niall en babydoll vrienden van vroeger zijn. Louis hoeft dit niet te weten, want het zijn haar vrienden. Niall en Bethany zijn alleen uit elkaar gegaan door de fame, dat kan toch gewoon?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik vind het eerlijk gezegd wel heel erg knap dat -dat zo is en nogal onrealistisch. Maar dat zal wel weer aan mij liggen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( ik vind het allemaal maar een beetje heel erg vreemd. Maar dat is mijn mening)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik haalde langzaam mijn schouders op. 'Als ik straks ingeschreven word als ouder, moet ik je toch ook gaan betalen.' Mompelde ik zachtjes. Ik wist best dat Rosalie het vier jaar lang in haar eentje gered had, maar ik wilde gewoon niet meer staan toekijken. Hailey prikten met haar kleine vingertje, lachend in het Kuiltje van mijn wang en ik deed net alsof ik haar vinger eraf ging bijten, waardoor ze een klein lachend gilletje slaakte en haar handje wegtrok. 'Eirwen is goed.' Glimlachte ik en zetten Hailey weer op de grond, meteen pakte ze mijn hand beet en en ook die van Rosalie, die ik even moeilijk aankeek. Dit was hoe ik later ook zou lopen met Serena en Puck, als die wat groter was. Als een gezin. Ik beet even op de binnenkant van mijn wang maar ontspande toch weer en glimlachte. Het zou allemaal wel goed komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Wat snappen jullie er dan niet aan? Want ik word nu ook verward, er zijn toch genoeg mensen die uitelkaar groeien om elkaar jaren later weer te zien? Hoezo onrealistisch?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Laat geqoon. Ik vind het prima. Anders is er gee goede aanleiding om contact te maken in het RPG. En er zijn nu al een paar posts geplaatst. Als zij het goed vinden, dan kan het toch gewoon? En daardoor kan later weer drama ontstaan (: whaha. Just saying (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [sorry. Ik vond het verhaal van babydoll en Louis al raar en onrealistisch. Maar nu vind ik het al echt nergens meer op slaan. ;x

    Zayn komt. Maar even de vorige reactie erbij halen van Louis.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    | Het is misschien niet ideaal, maar ik moet haar er toch echt op kortetermijn in stoppen. Anders heeft het vanuit mijn oogpunt niet heel veel zin om haar er in te stoppen. En Brooke, no offence maar wij hebben niet de geweldigste verhouding dus jouw kritiek komt toch echt op mij neer. (: |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    nessje schreef:
    {Wat snappen jullie er dan niet aan? Want ik word nu ook verward, er zijn toch genoeg mensen die uitelkaar groeien om elkaar jaren later weer te zien? Hoezo onrealistisch?}


    [Aangezien het wel hèèl erg toevallig is, en Lou/Lou's zusje en Niall toch echt op heel verschillende plekken woonden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Waarom zo'n groot probleem? Het is een rpg, niet alles hoeft zwart-op-wit te kloppen. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases schreef:
    | Het is misschien niet ideaal, maar ik moet haar er toch echt op kortetermijn in stoppen. Anders heeft het vanuit mijn oogpunt niet heel veel zin om haar er in te stoppen. En Brooke, no offence maar wij hebben niet de geweldigste verhouding dus jouw kritiek komt toch echt op mij neer. (: |

    Sorry hoor, maar er zijn genoeg personages die in eerste instantie helemaal niets met de jongens te maken hadden. Dus dat is helemaal niet nodig.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Het is een RPG, voor het zelfde geld woonden ze in een flatje onder elkaar..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'