• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Genius schreef:
    (...)
    Je woont toch nog maar net op die kamer? ._.


    Ik denk dat je me voor iemand anders vergist. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Echt blij dat ik vandaag vrij ben. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Folklore schreef:
    (...)

    Ik denk dat je me voor iemand anders vergist. (cat)

    Ik denk met mij, omdat ik nog niet zo heel lang op kamers zit :'D En aangezien we dezelfde naam hebben :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom voel ik me nu dan weer zo slecht? Ik had juist het gevoel dat alles tegenwoordig een beetje mee zat...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eindelijk klaar met boekverslag D:!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Samwell schreef:
    (...)
    Ik denk met mij, omdat ik nog niet zo heel lang op kamers zit :'D En aangezien we dezelfde naam hebben :')

    Zo'n vermoeden had ik al, haha. En, hoe bevalt het kamer-leven? Ik moet er maar eens over nadenken als mijn ouders naar verweggistan gaan verhuizen.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Zo'n vermoeden had ik al, haha. En, hoe bevalt het kamer-leven? Ik moet er maar eens over nadenken als mijn ouders naar verweggistan gaan verhuizen.

    Echt heerlijk :Y) Jammer genoeg zijn ze hierboven aan 't verbouwen en dat begint elke ochtend om 7.30... FUUUU. En dan ook nog boren 'nzo. Maar ondanks dat beveel ik 't echt aan ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goddamn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zin om heel vals te gaan fluiten, maar ik denk niet dat iedereen dat zo fijn gaat vinden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben écht ongeduldig(cat). Just make your move!


    The odds are néver in our favor.

    School I hate you!!:@


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    I wanna gooooo


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mensen kijken niet echt blij als je achter hun rug gaat staan dansen. (cat)


    Take me to wonderland

    Damn, mijn hart als ik bij je in de buurt ben en als je naar me lacht... ik wil helemaal niet verliefd zijn D: urgh.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh ik kan dus geen enkele ATB video rippen van youtube omdat elke URL door google geblokkeerd is? Okay you fucking me, I'm fucking you. Nu gaan we echt de piraat uithangen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 19:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste