• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Haha, mijn streven is om hem rond zevenen te openen


    Aww, op zeven uur moet ik weg en ik kom pas om half negen terug, niet te snel gaan please:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moet ook even rond 7 uur weg, ben waarscijnlijk rond half 9, 9 uur weer terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Shelob schreef:
    (...)

    Aww, op zeven uur moet ik weg en ik kom pas om half negen terug, niet te snel gaan please:c


    Sowieso niet. Ik wil er geen sneltrein van maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Phahah. Kelly, je weet niet wat je Giorg aangedaan hebt daarmee :Y)
    En Jaimy, oh fijn, nu kan Vanity hem de hele dag door vertellen dat ie fout bezig is (cat). Hahah :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Phahah. Kelly, je weet niet wat je Giorg aangedaan hebt daarmee :Y)
    En Jaimy, oh fijn, nu kan Vanity hem de hele dag door vertellen dat ie fout bezig is (cat). Hahah :Y)


    Uh-oh... hahah. I'll be prepared :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Don't fool yourself. No you won't (bat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ga dit nog erg leuk vinden denk ik :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh zeker wel :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Don't fool yourself. No you won't (bat)


    I will, Giorge won't :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij is er!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Demi, ik weet niet goed hoe te beginnen met Shy... Zijn de begeleiders al op het kamp? Wachten ze de kampeerders ergens op?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sorry, ik kwam niet op Q. De begeleiders zijn er al en kennen elkaar ook al oppervlakkig. Ze wachten in het cafetaria.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sorry, ik kwam niet op Q. De begeleiders zijn er al en kennen elkaar ook al oppervlakkig. Ze wachten in het cafetaria.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sorry, ik kwam niet op Q. De begeleiders zijn er al en kennen elkaar ook al oppervlakkig. Ze wachten in het cafetaria.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sorry, ik kwam niet op Q. De begeleiders zijn er al en kennen elkaar ook al oppervlakkig. Ze wachten in het cafetaria.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."