• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    ''1e jaar. Ik doe zang en kunst'' ik grijns lichtjes naar haar. Zij fotografie? Ik had ookwel verwacht dat ze zoiets zou doen. Vooral biologie ik snap uberhaupt niet dat je gaat leren als je klaar bent op school en dan wil je ook nog biologie gaan studeren? Het s dat mijn ouders mij hebben ingeschreven anders zou ik hellemaal niet komen. ''Eigenlijk wou ik niet eens komen studeren. Maar nu ik jou zie ben ik van gedachten veranderd'' knipoog ik naar haar. ''Met wie zit jij op de kamer?'' Ik kijk haar met een vragend gezicht aan. ''Ik zit bij een of ander meisje die denkt dat ze alles kan maken. Ik snap het ookwel ik denk gewoon dat ze zich anders voordoet want aan haar dagboek gezien is ze vroeger flink gepest'' grinik ik.

    Is het niet harry inplaats van Chiara? Aangezien hij/ze tegen stella oraat en het over jade gaat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    )Je hebt gelijk)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    'Ik vind het best. Maar waar? Ik neem aan dat we hier geen restaurant hebben bij deze universiteit al is het een echte luxe.' zegt ze vriendelijk. 'Oh, ze hebben hier wel een restaurant, geloof het of niet.' lach ik. 'Maar er zit een Starbucks op vijf minuten afstand?' zeg ik en kijk haar even aan. Ik had wel zin in Starbucks, eigenlijk. Ik had het al lang niet meer op.. ik zet even mijn kuif rechter en glimlach. 'Let's go?' zeg ik en laat miijn ogen kort door de witte hal gaan...


    El Diablo.

    Jade Rae Parker
    'Oh, ze hebben hier wel een restaurant, geloof het of niet.' lacht hij. Hij had een fijne lach waar ik me niet ongemakkelijk bij voelde. 'Maar er zit een Starbucks op vijf minuten afstand?' zegt hij dan. Starbucks?! Het hemelse drankje die ik elke dag dronk voor ik hier kwam. O yess! Ik hield van starbucks. Niet alleen omdat ik daar gewerkt had om dit appartement te betalen, maar ook door de heerlijke koffie. Mijn lievelings was Caramel macchiato een combinatie van vanille, gestoomde melk en schuim. Daarbovenop wordt dan de espresso gegoten en caramel stukjes gaan daar weer overheen. Ik hield van die koffie. 'Is goed.' Zeg ik met een glimlach die onopgemerkt op mijn lippen is geplakt waardoor de kuiltjes in mijn wangen ontstaan. 'Lets go?' Zegt hij dan. Waarna ik knik. Ik loop met hem mee het gebouw uit en volg hem al blijf ik wel naast hem lopen. Ik had een hekel aan stiltes dus besloot een gesprek aan te knopen. 'is dit trouwens je eerste jaar? En wat studeer je?' Vraag ik hem vriendelijk terwijl ik naar zijn gezicht kijk. Niet alleen omdat ik hem dan deels kon lezen, maar ook omdat het er beter uitzag. Wat geintresseerder


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Misschien is het leuk als jullie Stella en Harry onderweg tegen komen pratend:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    )Kennen de jongens elkaar al?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Jup]


    El Diablo.

    DamnBieber schreef:
    (Misschien is het leuk als jullie Stella en Harry onderweg tegen komen pratend:Y)

    [Ja dat is een leuk idee. Al ik denk dat Jade het niet zo leuk zou vinden met Harry :P.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iemand voor Liam? Of laat ik hem lekker dwalen?]


    Bowties were never Cooler

    Malino schreef:
    [Jup]
    (Mwuahahahahha je had geschreven dat je de naam harry styles al niet goed vond klinken. Daar gaat jade vast van opkijken als we handen shaken mwuuahahahahahah)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Whahaha XD Of dat hij hem kent, en hem wel mag. Maar weet dat het een eikel kan zijn, en niet zeker wist dat het echt over dezelfde ging? XD ]


    El Diablo.

    [Liam kan ook wel naar de starbucks toe. Dan zijn we met z'n 5en. Stuur je Harry en stella er trouwens nu al op af of wacht je op de reactie van Pebble?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Na een tijdje rond te hebben gezworven, zonder echt vrienden te hebben gemaakt besloot ik maar koffie te gaan halen. Ik vond het jammer dat ik geen kleine koffietentjes vond, maar de starbucks op de hoek kon ermee door. Ik liep naar binnen en haalde een dubble chocolate chip frappochino. Ik keek om me heen en ging uiteindelijk aan een tafeltje bij het raam in de zon zitten. Het was erg lekker weer. Ik stroopte mijn mouwen nog wat op en leunde achterover terwijl ik de frappochino dronk. Er waren maar weinig van zulke mooie dagen per jaar hier, dus je kon er maar beter van genieten. Ik was blij dat ik die korte spijkerbroek had aangetrokken. Het stond misschien niet helemaal goed, het was wel lekker en zo had ik niet gehele melkflessen benen. Mijn opgestroopte mouwen zaten nu ook op t-shirt hoogte, dus ik zou wel bruin worden. Jammer dat je hier niet buiten kon zitten.


    Bowties were never Cooler

    Stella Madora Simpson.
    '1e jaar. Ik doe zang en kunst.' Hij grijnsde lichtjes naar me. Oh, dus hij zong? Een triomfantelijke blik verscheen in mijn ogen en ik beet opnieuw op mijn lip om een grijns binnen te houden. Het lukte maar half. 'Oh, dus je zingt? Leuk.' Ik wilde hem eigenlijk vragen of hij voor me wilde zingen, maar ik vroeg het niet. Misschien snapte hij de subtiele hint en zou hij aanbieden voor me te zingen. 'Eigenlijk wilde ik niet eens komen studeren. Maar nu ik jou zie ben ik van gedachten veranderd,' knipoogde hij naar me. Het vleide me, maar aan de andere kant begon het ook een beetje te irriteren. Hij deed erg zijn best goed te flirten, maar ik was niet iemand die makkelijk in te palmen was, hoopte ik. Toch schonk ik Harry een glimlach.
    'Met wie zit jij op de kamer?' Hij keek me vragend aan. 'Met ene Zayn. Hij lijkt me een aardige jongen,' antwoordde ik, maar mijn mond viel bijna open toen hij vertelde dat hij in het dagboek van zijn kamergenote gelezen had. 'Je las haar dagboek?' vroeg ik versteld. 'Dat meen je niet! Dat kan echt niet hoor!' Een dagboek was een meisjes opvang. Alles wat ze dacht en voelde stond daarin. Dat wist ik goed, want ik hield er ook een bij. Gelukkig niet op papier, maar op een beveiligde blog. Niemand zonder het wachtwoord kon erop, dus kon het gelukkig ook niet gelezen worden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Edward Styles

    Haar mond viel lichtjes open. En ze begon me een preek te geven over dat je een meisjes dagboek niet mocht lezen. Ik rolde onopvallend met mijn ogen. ''Hier heb ik geen zin in kom ik heb zin in chocolade melk'' glimlach ik. Ik wacht niet op een antwoord en trek haar mee. ''Ik ben hier met mijn vrienden we hadden gedacht dat we allemaal de zelfde kamer hadden maar toen kwam ik met die trut van een Jade. Ik zou nu wel willen weten met wie mijn vrienden zijn. We zijn samen een band'' glimlach ik naar haar. (Kort ik weet)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,