• Vinden jullie dit overzichtelijk? Ik heb er namelijk mijn twijfels erbij maar ik weet geen andere manier hoe ik dat overzichtelijk moet hebben. Andere manieren zijn dus nog welkom.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    het ziet er opzich best overzichtelijk uit vind ik.


    To love is to destroy.

    Misschien de grijze tekst - dus de tekst zelf - centreren?


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Misschien de grijze tekst - dus de tekst zelf - centreren?


    Ik heb het nu gecentreerd, maar ik bedoelde meer de hoofdstukjes zelf


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Kyoshi schreef:
    Misschien de grijze tekst - dus de tekst zelf - centreren?


    •*• Lululu •*•

    Ja hoor. Ik zou niet zo gauw weten wat er niet overzichtelijk aan is.


    Chaos is a ladder.

    Door die gekleurde letters vind ik het eigenlijk heel druk ogen. Misschien kun je een rustigere kleur kiezen?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:46 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Door die gekleurde letters vind ik het eigenlijk heel druk ogen. Misschien kun je een rustigere kleur kiezen?


    Ik heb gelijk een andere template, maar de achtergrond blijft wit, i.p.v. mijn aangevraagde grijs. Maar is het nu minder druk?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vind het behoorlijk goed. Ik haat DYE verhalen met enkel een foto. Hoe moet ik nu weten hoe ik dat maak als ik enkele een mini foto zie van het eind resultaat. Het ziet er dus zeker netjes uit. Als zou ik eigenlijk dat eerste hoofdstuk wegdoen, want dat is eigenlijk nergens voor nodig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    Ik vind het behoorlijk goed. Ik haat DYE verhalen met enkel een foto. Hoe moet ik nu weten hoe ik dat maak als ik enkele een mini foto zie van het eind resultaat. Het ziet er dus zeker netjes uit. Als zou ik eigenlijk dat eerste hoofdstuk wegdoen, want dat is eigenlijk nergens voor nodig.


    Inhoudsopgave ook overbodig? Heb daar eens over nagedacht om een inhoudsopgave erbij te doen. Ik weet de antwoord eigenlijk al :')
    Dankje btw :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Girolski schreef:
    (...)

    Inhoudsopgave ook overbodig? Heb daar eens over nagedacht om een inhoudsopgave erbij te doen. Ik weet de antwoord eigenlijk al :')
    Dankje btw :)
    Wel ik vind die inhoudsopgave niet noodzakelijk, maar je doet er van wat je zelf wilt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Girolski schreef:
    (...)

    Ik heb gelijk een andere template, maar de achtergrond blijft wit, i.p.v. mijn aangevraagde grijs. Maar is het nu minder druk?

    Het is absoluut minder druk. Ik vind dat het er zo heel netjes uitziet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind het best overzichtelijk hoor. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind m wel overzichtelijk hoor (;
    En t zijn leuke dingen, je hebt er een abo bij :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Ik verander nu niks omdat ik jullie geloven. Dankjulliewel voor de reacties (+abo's) :)

    Amortentiae schreef:
    Ik vind het behoorlijk goed. Ik haat DYE verhalen met enkel een foto. Hoe moet ik nu weten hoe ik dat maak als ik enkele een mini foto zie van het eind resultaat. Het ziet er dus zeker netjes uit. Als zou ik eigenlijk dat eerste hoofdstuk wegdoen, want dat is eigenlijk nergens voor nodig.


    Ik heb hoofdstukken erbij zitten dat ook alleen een foto heeft, maar daar hoef je eigenlijk niks bij uit te leggen, in mijn ogen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~