• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik luister rustig naar haar. Zij was pas ver van huis. Ze was wel een kwebbeltante, maar dat was ook wel weer gezellig, zolang ze me maar lang genoeg met rust zou laten om huiswerk ofzo te kunnen maken. Haar opmerking verwonderden mij ook, maar ik zou er waarschijnlijk snachts over denken dan er zo over te praten. Ik glimlachte toen ik hoorde wat ze deed en wilde worden. "Nice. Ik wil graag zanger, producer of atleet worden." Ik bloosde weer wat toen ze me weer op de setting wees. Ik was het bijna vergeten. "Ik weet het. Zal ik me even aankleden? Daarna kunnen we misschien in de zitkamer met thee ofzo wat meer kletsen." Ik haalde een hand door mijn haar, maar hield de handdoek strak vast. Ik wilde niet in mijn nakie voor haar staan.


    Bowties were never Cooler

    Chiara Bella Love

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Liam aan. ''Thee??'' vragend kijk ik hem aan en barst dan in lachen uit. Misschien deed ik nu lief maar ik was gewoon een bitch dat stond vast. ''T....he...e.e..e..e.e.e.e.eee....eee'' lachend kijk ik hem aan. Ik stop met lachen en kijk hem aan ''Water met bubels bedoel je en als het er niet is haal je het maar'' vrolijk kijk ik hem aan. Hij zal wel echt meemaken hoe ik ben. De eerste 5 dagen doe je lief en daarna word je een echte bitch. Maar bij deze jongen zal het anders zijn want hij is gewoon te lief. ''Regel nummer 1 doe niet te lief. Dan denken mensen dat je makenlijk te pakken ben'' grijnsend kijk ik hem aan en geef hem dan een knipoog.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Stella Madora Simpson.
    Nadat ik mijn spullen in de kasten opgeruimd had schoof ik mijn koffers onder mijn bed en kleedde me om. Het kanten broekje had ik afgelopen weekend gekocht en ik was er dolblij mee. Grijnzend keek ik ernaar in de spiegel en sloot toen mijn deur achter me. Mijn lange lichtblonde haar hing krullend over mijn rug en ik had nog wat extra mascara opgedaan, wat er alweer bijna af was. Ik zou de boel hier eens gaan ontdekken. Ik schreef een briefje naar Zayn dat ik even weg was en verliet toen ons appartement. Verwonderd keek ik rond en ging elke verdieping af. Eerst naar boven, en toen naar beneden. Zachtjes neuriede ik een liedje toen ik door de gang liep en keek rond.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik nam de sleutel aan van de vrouw achter de balie. ''Kamer vier.'' Ik knikte en liep met mijn koffers achter me naar de liften. Zuchtend liep ik naar de kamer, die ik met iemand moest delen. Helaas, ik wilde wel een luxe appartement voor mezelf, maar dat waren gewoon dromen die niet waar waren. Mompelend deed ik de deur open en ik werd vrijwel meteen overweldigd door alle luxe, dit was meer dan ik had verwacht. Ik hoorde een luide spat buiten en ik liep er nieuwsgierig naartoe. Een jongen, die overduidelijk wat ouder dan mij was, was in het zwembad. Lachend ging ik op de rand zitten en schudde mijn hoofd. ''Ik ben Mackenzie.'' grijnsde ik.


    Louis William Tomlinson
    'Ik ben Mackenzie.' Verschrikt draai ik me om en zie een iets jonger meisje op de rand van het zwembad zitten en naar me lachen.
    'Oh, hallo. Ik ben Louis. Eerlijk gezegd had ik een jongen als kamergenoot verwacht.' Ik zwem naar haar toe en blijf vlak naast haar hangen. 'Tenminste ik neem aan dat jij mijn nieuwe kamergenote bent?' Ik grijns naar haar en geef een knipoog. Daarna druk ik mijn handen op het terras en duw me zelf zo omhoog. Ik ga naast haar zitten en richt mijn gezicht genietend op naar de zon. 'Je eerste jaar hier?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jade Rae Armana
    Ik zucht. En begin in mijn dagboek te schrijven.
    lief dagboek,
    Ik mis hem mijn broer en mijn moeder op dit moment zo onwijs erg. Ayden en Jay het was onterecht. Ik weet dat ik veel klaag over dit, maar het valt nogsteeds erg zwaar. Het is moeilijk om mensen te verliezen. Mijn verleden is nooit een pretje geweest. Gepest vanaf groep 4 tot de 5 klas al was ik verhuisd geweest van Holmes Chapel naar London. Het hielp me niet echt. En ik ben nu in mijn appartement hier bij mijn universiteit. Het is prachtig, maar ik zit bij een jongen in het appartement en laat ik het zo schrijven. Hij is nogal een jongen die denkt dat hij ieder meisje kan krijgen. Denkt hij nou echt dat ik na twee weken na mijn verlies met iemamd in bed duik?! Oke hij wist het niet, maar toch. Ik moet toch herstellen of niet. Het is ongeveer twee weken geleden toen ik ze beide in de grond zag zakken. Er was niemand die er voor me was. Onze familie is niet echt close en we weten allebei dat mijn vader me slaat dus dat hoeft ook niet. Mijn ex schoonfamilie waren aardig, maar daar kon ik niets mee. Ik kan niet snel vertrouwen geven dat is altijd al een probleem geweest. Alleen Yune was er om me te troosten. De kleine kitten die Ayden en ik gekocht hadden is het enige van Ayden dat ik nog heb. Ik wou dat ik haar nu bij me zou hebben
    Ik stop met schrijven en laat mijn tranen vallen op het papier. Ik leg mijn dagboek gesloten op ehet kastje naast de bank. Ik had Yune nodig. Haar kopjes tegen mijn wang en haar gespin. Ik Zou haar morgen gaan halen dan werkte mijn vader toch. Ik open de deur van het appartement en loop de deur uit omcgewoonceven alles te verkennen. Misschien kwam ik aardige mensen tegen.
    [Iemand die Jade tegen wilt komen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zayn kan wel?]


    El Diablo.

    Sidestap schreef:
    Niall James Horan

    Als een gek haal ik alles uit mijn koffer, op zoek naar mijn portemonnee. Heel mijn koffer doorgezocht, bleek hij in mijn achterzak te zitten. Al rood aangelopen pakte ik er wat briefjes uit, en gaf die aan de taxichauffeur die me lachend aan zat te kijken. Waarschijnlijk waren en nog wel wat ergere mensen zoals ik. Snel haastte ik de taxi uit, gevolgd doordat ik bijna struikelde over de drempel van het studentenhuis waardoor ik strompelend binnenkwam. Bij de receptie kreeg ik de sleutel en liep naar de trap, waar ik zo'n acht tot tien lange trappen op moest. Juichend omdat ik er eindelijk was, kwam ik half-struikelend op de verdieping. En ja hoor. Wat dacht je? Er was een lift. Was ik nou echt zo blind? Zuchtend schuifelde ik naar de deur, die ik openmaakte met mijn sleutel. Hijgend en puffend, kwam ik het appartement binnen. Mijn ogen werden groot, en mijn mond vormde zich tot een "o" en het enige wat ik kon uitbrengen was een raar geluidje. Het was fantastisch hier. Ik zag een meisje zitten en door mijn stomme binnenkomst, moest ik blozen en verlegen keek ik naar de grond. Met meisjes was ik niet goed, ook al wilde ik me zelf alleen maar voorstellen. Onder mijn wimpers keek ik haar aan. 'Hoi. Ik ben.. Mijn naam is Niall' mompelde ik en ik haalde snel een hand door mijn futloze haar. Het hing slapjes inplaats van dat ik een kuif had. Op dit moment was het wat lichter blond dan ik normaal had, en ik had geen uitgroei vanwege dat ik gister het nog geverfd had. Normaal had ik er op mijn best uitgezien, maar op dit moment was het simpel een wit t-shirt, een beige chino en witte supra's.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Malino schreef:
    [Zayn kan wel?]

    [Is goed stuur hem maar op Jade af (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Savannah Chiara Romano

    Ik had snel alles opgehaald en was naar het appartement gegaan. Ik wist dat ik het moest delen, maar ik was gelukkig als eerste daar. Zo kon ik ook even de goede kamer nemen en rustig mijn spullen uitpakken. Nadat ik mijn skinny jeans en mijn zilveren topje heb omgeruild voor een wit jurkje, loop ik weer naar de badkamer. Ik plof op de bank en begin met mijn Iphone 5 te kloten. Opeens hoor ik de deur openen en ik draai me een beetje om. Ik zie een jongen met blond haar binnenkomen en ik glimlach even. 'Hoi. Ik ben.. Mijn naam is Niall' mompelt hij, en ik knik. 'Ik ben Savannah.' glimlach ik en steek mijn hand uit...


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Na een tijdje in het zwembad te hebben gezeten, ben ik er toch maar uit gegaan. Word ook saai weetje.. Ik droog mezelf snel af en doe mijn witte shirt met v hals aan. Ook doe ik mijn zwarte afzakbroek en witte supra's aan. Snel doe ik mijn haar in model en schuif dan snel mijn Iphone in mijn zak. Ik besluit om ook maar de omgeving te gaan verkennen en ik loop het appartement uit. Ik ben zo in gedachtes verzonken dat ik niet door heb dat ik tegen iemand bots. Ik kan nog net een arm om haar middel slaan om te zorgen dat ze niet valt. 'Sorry.' glimlach ik en haal mijn arm weer weg. 'Ik ben Zayn.' zeg ik en steek mijn hand uit...


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik trok mijn wenkbrauwen op toen ze begon te lachen. Dit was toch heel normaal of wat? Ik keek naar haar toen ze over champagne begon. "Niet voor 8uur s avonds. Je wil mij echt niet aangeschoten zien." Ik glimlachte. Toen kwam ze met de regel. Ik grijnsde een beetje toen ze me een knipoog gaf. Een flirt dus. Nouja, ik wist hoe ik flirts in de hand moest houden, dus het zou wel gaan en anders was het toch niet mijn bed. "Ik ben nou eenmaal een lieve jongen." Ik stapte de douche uit. "En nu ga ik me eerst omkleden. Ik zie je zo." Ik liep om haar heen naar mijn kamer. Ik wilde echt niet gemeen of onbeleefd zijn, maar dit werd me te awkward en ik had het gevoel dat ze zo door de handdoek heen kon zien. Op mijn kamer droogde ik me snel af en trok boxers en sweatpants aan. Daarna trok ik een shirt over mijn hoofd en liep terug de gezamelijke zitkamer in.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    'Ik ben Savannah' stelde het meisje zich voor en ze stak haar hand uit. Snel nam ik haar hand aan, en schudde hem. Mijn ademhaling probeerde ik onder controle te krijgen, wat na een tijdje ook lukte. Toen ik door had dat ik Savannah's hand nog vast had, liet ik hem snel los. 'Sorry' zuchtte ik. 'Ik ben net tien trappen opgerend, terwijl er een lift was' Mijn stem werd weer normaal waardoor mijn Ierse accent goed te horen was. Wacht. Mijn gitaren. Als een idioot keek ik om me heen, totdat ik door had dat ik de twee gitaarkoffers ook had gedragen. Gelukkig maar. 'Ik ga even mijn spullen uitpakken' meldde ik met een kleine glimlach en ik tilde mijn koffers op, om ze vervolgens weg te dragen. Een paar deuren opende ik, waardoor mijn mond weer openviel. Wat was het hier groot en mooi. Uiteindelijk kwam ik bij een slaapkamer aan, waar ik gelijk mijn koffers op het bed gooide. Mijn koffer ritste ik open en haalde er maar een joggingsbroek uit, en een tanktop. Al snel had ik mijn supra's uitgetrokken en mijn kleren verwisseld voor de joggingsbroek en de tanktop. Aangezien het nog niet zo heel laat was, besloot ik maar de badkamer te gaan zoeken met de pot gel in mijn hand. Al snel kwam ik er aan, en het verbaasde hoe mooi en groot het was. Normaal was het in mijn huis altijd simpel een douche en een wasbak, klaar. Snel ging ik vòòr de spiegel staan en draaide de pot gel open, om vervolgens mijn haar ion een kuif op te steken. Daarna liet ik de pot gel maar gewoon netjes op de wasbak staan aangezien ik hier zou blijven. De rest deed ik later wel. Opnieuw slofte ik naar de slaapkamer, en pakte daar mijn gitaar. Mijn elektrische gitaar zat in de andere gitaarkoffer. Glimlachend ging ik op het bed zitten en begon maar wat te tokkelen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Even douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade Rae Armana
    Ikben nog steeds aan het nadenken over me lieve kitten. Arme Yune. Wat zou mijn vader nu met haar doen. Zou hij haar wel goed voeren. Ik was bezoegt voor mijn kittentje. Ze was nog maar 2 maanden oud. Ik kreeg hem van Ayden toen hij uitgezonden werd naar afganistan. Ik ben afwezig zo erg dat ik niet oplet waar ik loop. Ik bots tegen iemand aan waardoor ik schrik. Ik val bijna maar word opgevangen door de jongen. Mijn hart gaat als een gek tekeer. E ik kijk de jongen aan. Zijn hand ligt nog steeds rond mijn middel wat mij van de harde grond red. 'sorry.' zegt hij dan waarna hij me loslaat. 'maakt niet uit. Ik lette zelf ook niet op. Bedankt voor de redding.' zeg ik vriendelijk. Zijn naam was Zayn wat hij net vertelde. Ik neem zijn hand aan en schud hem. 'Ik ben Jade.' stel ik me voor. Ik kijk hem vriendelijk aan. Deze jongen leek me nu al beter dan harry.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Malik

    'maakt niet uit. Ik lette zelf ook niet op. Bedankt voor de redding.' zegt ze vriendelijk. Ze neemt al snel mijn hand aan en ik glimlach even. 'Ik ben Jade.' stelt ze zichzelf voor, en ik knik eventjes. Mijn blik laat ik kort en snel over haar glijden en ik glimlach weer.. Ze ziet er niet slecht uit, als alle meiden hier er niet slecht uit zien word het nog leuk. Maar ik ben hier niet alleen voor de meisjes hoor. Ik krab even in mijn nek en kijk haar aan. 'Dus.... Met wie zit jij in een appartement?' vraag ik...


    El Diablo.