• -nvt-

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 14:05 ]

    Al eens goed een gesprek gehad met je ouders zonder je broertje erbij?
    Of laat ze deze tekst lezen. Dan kunnen ze je ook niet in de reden vallen en heb je je zegje gedaan en zien ze (hopelijk ook snappen) hoe jij tegen de situatie aankijkt.

    Ik heb verder geen ervaring in deze soort situatie, dus meer tips kan ik je niet geven. Ik zou kunnen zeggen; 'Geef je broertje eens een flinke dreun!', maar uiteindelijk denk ik dat jij daar alleen maar slecht vanaf komt. Dus doe dat maar niet.

    Het is wel een ontzettende kutsituatie en ik vind het jammer dat je je erin bevindt. Hopelijk kun je je ouders binnenkort toch laten inzien dat dit oneerlijk is en wordt het snel verholpen. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jeetje.. Vervelend zeg.
    Je bent zeker geen kutzus, je voelt je gewoon niet eerlijk behandelt. Dat is best logisch als ik het zo lees..
    Heb je weleens op een rustige manier met je ouders hierover gepraat? Misschien dat ze je dan kunnen begrijpen.. Ik weet ook niet in hoeverre ze daar voor open staan?

    (Ik wilde vroeger ook graag gitaarspelen, maar les was volgens mijn ouders te duur. Ik mocht het daarom ook niet.. nu ontkennen ze dit. pff. Ik ken die pijn..)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    GandalfTheSexy schreef:
    Al eens goed een gesprek gehad met je ouders zonder je broertje erbij?
    Of laat ze deze tekst lezen. Dan kunnen ze je ook niet in de reden vallen en heb je je zegje gedaan en zien ze (hopelijk ook snappen) hoe jij tegen de situatie aankijkt.

    Ik heb verder geen ervaring in deze soort situatie, dus meer tips kan ik je niet geven. Ik zou kunnen zeggen; 'Geef je broertje eens een flinke dreun!', maar uiteindelijk denk ik dat jij daar alleen maar slecht vanaf komt. Dus doe dat maar niet.