• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    Harry Edward Styles

    Glimlachend stap ik van mijn moter af. Ik doe mijn helm af en doe een flip met mijn haar dat mijn haar weer recht staat. Dit is mijn 1e jaar op deze universiteit en ik ben van plan om er een groot feest van te maken. Met natuurlijk veel meiden daarom hoop ik ook dat ik met een hot meisje op de kamer slaap. Ik pak mijn papieren kamer 6. Moppelend loop ik naar binnen de 1e verdieping niet te geloven. Ik had minstens te laatste verwacht. Glimlachend kijk ik opzei als ik zie dat de nummer 300 tot 200 1e verdieping zijn en de nummers 0 tot 100 op de 3e verdieping. Ik word al snel uit mijn gedachten gehaald door de lift die aangeeft dat ik er al ben. Mijn bagage stond eral dus ik hoefde niks te dragen. Op een normaal tempo liep ik naar kamer 6. Met een klap doe ik de deur open en loop verveeld naar binnen ''Hallo is er iemand'' schreeuw ik. Mij ogen worden groot als ik de buitendeur open zie staan. Ik loop er metteen naartoe om het dicht te maken als ik een meisje glimlachend naar het water zie kijken. Grijnsend kijk ik het meisje aan. Die wil ik wel in een bikini zien. Misschien trekt ze nu haar kleren uit. Opgewonden ga ik tegen de muur aanleunen. Geamuseerd kijk ik haar aan als ze nog steeds naar het ater staat. ''Hallo''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles

    Glimlachend stap ik van mijn moter af. Ik doe mijn helm af en doe een flip met mijn haar dat mijn haar weer recht staat. Dit is mijn 1e jaar op deze universiteit en ik ben van plan om er een groot feest van te maken. Met natuurlijk veel meiden daarom hoop ik ook dat ik met een hot meisje op de kamer slaap. Ik pak mijn papieren kamer 6. Moppelend loop ik naar binnen de 1e verdieping niet te geloven. Ik had minstens te laatste verwacht. Glimlachend kijk ik opzei als ik zie dat de nummer 300 tot 200 1e verdieping zijn en de nummers 0 tot 100 op de 3e verdieping. Ik word al snel uit mijn gedachten gehaald door de lift die aangeeft dat ik er al ben. Mijn bagage stond eral dus ik hoefde niks te dragen. Op een normaal tempo liep ik naar kamer 6. Met een klap doe ik de deur open en loop verveeld naar binnen ''Hallo is er iemand'' schreeuw ik. Mij ogen worden groot als ik de buitendeur open zie staan. Ik loop er metteen naartoe om het dicht te maken als ik een meisje glimlachend naar het water zie kijken. Grijnsend kijk ik het meisje aan. Die wil ik wel in een bikini zien. Misschien trekt ze nu haar kleren uit. Opgewonden ga ik tegen de muur aanleunen. Geamuseerd kijk ik haar aan als ze nog steeds naar het water staat. ''Hallo''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Stella Madora Simpson.
    Ik stond nog versteld te kijken toen ik een jongen aan zag komen lopen. Hij had zijn zwembroek aan en een ontbloot bovenlijf, waardoor zijn tatoeages zichtbaar werden. Meteen vroeg ik me af waarom hij die aanhad. Was er een zwembad op deze verdieping? Of was er beneden een? De jongen was aantrekkelijk, maar niet direct het type waar ik voor zou vallen. Hij glimlachte naar me en ik glimlachte wat verlegen terug. 'Vas happening?' vroeg hij terwijl hij nonchalant tegen de muur leunde. 'Ik ben Zayn.' Ik knikte zacht. Zayn, een naam die wel bij hem paste. Zachtjes giechelde ik bij het horen van de vas happening, een hoog, zacht en schattig geluid. Voorzichtig stak ik mijn hand naar hem uit, hopend dat hij niet asociaal zou zijn en mijn hand zou schudden. Ik was namelijk erg van de manieren en kon er niet tegen als mensen deden alsof ze die niet hadden. 'Ik ben Stella,' stelde ik me voor en zette toen mijn aantrekkelijke glimlach op, waarbij mijn witte tanden tevoorschijn kwamen, maar ook de verschrikkelijke kuiltjes in mijn wangen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall James Horan

    Als een gek haal ik alles uit mijn koffer, op zoek naar mijn portemonnee. Heel mijn koffer doorgezocht, bleek hij in mijn achterzak te zitten. Al rood aangelopen pakte ik er wat briefjes uit, en gaf die aan de taxichauffeur die me lachend aan zat te kijken. Waarschijnlijk waren en nog wel wat ergere mensen zoals ik. Snel haastte ik de taxi uit, gevolgd doordat ik bijna struikelde over de drempel van het studentenhuis waardoor ik strompelend binnenkwam. Bij de receptie kreeg ik de sleutel en liep naar de trap, waar ik zo'n acht tot tien lange trappen op moest. Juichend omdat ik er eindelijk was, kwam ik half-struikelend op de verdieping. En ja hoor. Wat dacht je? Er was een lift. Was ik nou echt zo blind? Zuchtend schuifelde ik naar de deur, die ik openmaakte met mijn sleutel. Hijgend en puffend, kwam ik het appartement binnen. Mijn ogen werden groot, en mijn mond vormde zich tot een "o" en het enige wat ik kon uitbrengen was een raar geluidje. Het was fantastisch hier. Ik zag een meisje zitten en door mijn stomme binnenkomst, moest ik blozen en verlegen keek ik naar de grond. Met meisjes was ik niet goed, ook al wilde ik me zelf alleen maar voorstellen. Onder mijn wimpers keek ik haar aan. 'Hoi. Ik ben.. Mijn naam is Niall' mompelde ik en ik haalde snel een hand door mijn futloze haar. Het hing slapjes inplaats van dat ik een kuif had. Op dit moment was het wat lichter blond dan ik normaal had, en ik had geen uitgroei vanwege dat ik gister het nog geverfd had. Normaal had ik er op mijn best uitgezien, maar op dit moment was het simpel een wit t-shirt, een beige chino en witte supra's.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik zie haar naar me kijken en ik lach even. Ze vraagt zich vast af waarom ik een zwembroek aanhad.. 'Er is een zwembad op het balkon weetje.' zeg ik lachend waardoor mijn witte tanden tevoorschijn waren. Ze loopt naar me toe en steekt haar hand uit. 'Ik ben Stella,' zei ze en ik knik even. Ik schud haar hand glimlachend en laat mijn blik even over haar glijden. Ze zag er wel leuk uit, maargoed... Dat vond ik van zoveel meiden... Ik zie haar glimlachen, 'leuke lach.' knipoog ik en neem een slok van mijn cola..


    El Diablo.

    Jade Rae Armana
    Ik kijk naar het water dat straalt door de zon en eigenlijk wil ik ook wel zwemmen. We zaten niet te hoog nog te laag tenminste niet op de begaande grond. Dat zou me echt kut lijken. Al dit was al aardig hoog. Mijn Dagboek hou ik in mijn armen geklemt. Mijn oortjes zitten nog in mijn oren en ik doe ze uit. Ik schrik als ik een 'Hallo.' hoor. Het klonk mannelijk wat ik eigenlijk niet zo fijn vond. Ik draai me om en zie een vrij knappe jongen. Hij had bruine krulletjes en mijn naam kleur ogen. Een jade kleur. Jade was een groene steen. Ik mocht zo blij zijn om naar een steen vernoemt te zijn. 'Hee.' Zeg ik vriendelijk. Het boek hou ik nu losjes in mijn hand net als de pen. Ik neem het in een hand en steek mijn hand uit. 'Ik ben Jade en jij bent?' Vraag ik de jongen. Ik kon mezelf nu wel haten dat ik zo weinig aanhad. Een kort broekje en een topje. Dat was alles aangezien mijn schoenen en jasje in mijn kamer lagen als Claim van de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stella Madora Simpson.
    'Er is een zwembad op het balkon, weet je,' vertelde Zayn me en mijn mond zakte open. 'Serieus?' vroeg ik, en kon mezelf er nog net van weerhouden als een gek naar het balkon te rennen. Ik zag hoe hij zijn blik over mijn lichaam liet glijden, maar ging er niet op in. Zoveel jongens keken naar me en ik kon er toch niets aan doen. 'Leuke lach,' knipoogde hij naar me en nam een slok van zijn cola. Een lichte blos sierde mijn wangen en ik vouwde mijn handen in elkaar. 'Dank je...' stamelde ik iets wat verlegen en keek toen naar mijn koffers. 'Uhm, kan je me even snel een rondleiding geven? Ik heb geen idee waar hier alles is,' zei ik toen. 'Of niet?' Onzeker beet ik op mijn lip en mijn felgroene, opvallende ogen gleden over zijn gezicht.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Tien minuten douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Serieus?' vroeg ze en ik knik. 'Ik stond er ook al van te kijken.' lach ik en krab even in mijn nek. Ik zie dat ze even bloost, 'Dank je...' stamelde ze verlegen en ze keek naar haar koffers. 'Uhm, kan je me even snel een rondleiding geven? Ik heb geen idee waar hier alles is,' zei ze en ik knik even. 'Of niet?'. 'Kom maar mee.' lach ik en neem gemakkelijk haar koffers over. Ik loop als eerst naar haar slaapkamer. 'Nou, zoals je ziet is dit je slaapkamer.' glimlach ik. Ik loop even later verder en al snel heb ik een hele rondleiding gegeven. 'Leuk appartement, niet?' grinnik ik...


    El Diablo.

    Sylvesti schreef:
    Liam Payne
    Ik sleurde mijn koffer en plunjebaal de bus uit. Mijn rugzak hing losjes over mijn rug. Ik zwaaide even naar de buschauffeur. "Bedankt." Ik sleepte mijn spullen achter me aan naar de balie. Ik glimlachte even naar de vrouw achter de balie. "Jij zal Liam wel zijn." Ik knikte. "Kamer 9. Hier heb je ook een plattegrond en je rooster." Ik pakte de spulen aan. "Bedankt." Ik liep met moeite naar de trap. Natuurlijk lag de kamer op de 9e verdieping. Ik sleepte mijn spullen naar boven met zo veel moeite dat ik bijna wilde opgeven. Boven kwam ik pas achter de lift die naast de trap zat. Gelukkig was mijn kamer tegenover de trap. Ik opende de deur. De kamer was echt heel mooi. Ik zette mijn spullen in een van de slaapkamers. Ik voelde me vies na de reis, dus ik kleedde me uit en stapte onder de douche, waar ik zacht begon te zingen. Dat de deur nog open stond kon me vrij weinig schelen. Ik was moe van het reizen en het warme water voelde fijn. Ik begon mijn haar te wassen en zong wat harder.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    'Heey Emma,' begroette ik de oude vrouw achter de balie, met een knipoog. Dit was al mijn tweede jaar hier, dus ik wist aardig de weg en ik kende de mensen.
    'Hallo Louis. Hier is je sleutel voor dit jaar. Kamer 4. Je weet de weg.'
    'Dankje Em.' Ik pakte mijn twee koffers op en rolde ze achter me aan, naar de lift. Ik stapte in en drukte op de juiste verdieping. Op de goede verdieping stapte ik uit en liep richting de kamer met de grote 4 erop. Ik kon niet wachten om in het zwembad te duiken, al het vieze zweet van mijn lijf te wassen. Snel opende ik de deur en liep naar binnen. Ik zette mijn koffers in één van de kamers, trok de grootste open en gooide zowat alles eruit in mijn zoektocht naar mijn zwembroek. Eindelijk gevonden trok ik hem heel snel aan en rende naar buiten, het balkon op. Het was niet groot, maar groot genoeg voor mij. Bommetje!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Stella Madora Simpson.
    'Ik stond er ook al van te kijken,' lachte Zayn als antwoord op mijn vraag en krabde even in zijn nek. Hij knikte en nam mijn koffers over. 'Kom maar mee,' lachte hij weer en liep als eerste naar mijn slaapkamer. Verbaast keek ik rond. Het was hier ontzettend groot en luxe. 'Wauw,' fluisterde ik op nieuw. Verwonderd liep ik achter Zayn aan door het appartement. 'Leuk appartement, niet?' grinnikte hij aan het einde van de rondleiding.
    Ik knikte verbaast. 'Ja, echt geweldig!' antwoordde ik. Mijn blik ging nogmaals door de ruimte en viel op de keuken. 'Kan je koken trouwens?' vroeg ik, wetend van mezelf dat ik een goede kok was. We moesten taken gaan verdelen, maar ik ging geen saai iemand zijn nu die daar meteen al over zou beginnen. 'Ga anders maar zwemmen, ik wil mijn koffers even uitpakken,' zei ik toen en liep terug naar mijn kamer, die ontzettend mooi, groot en schoon was. Ik liet mezelf op het bed vallen en sloot genietend mijn ogen. Wat een heerlijk bed!

    [Even douchen!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik nam de sleutel aan van de vrouw achter de balie. ''Kamer vier.'' Ik knikte en liep met mijn koffers achter me naar de liften. Zuchtend liep ik naar de kamer, die ik met iemand moest delen. Helaas, ik wilde wel een luxe appartement voor mezelf, maar dat waren gewoon dromen die niet waar waren. Mompelend deed ik de deur open en ik werd vrijwel meteen overweldigd door alle luxe, dit was meer dan ik had verwacht. Ik hoorde een luide spat buiten en ik liep er nieuwsgierig naartoe. Een jongen, die overduidelijk wat ouder dan mij was, was in het zwembad. Lachend ging ik op de rand zitten en schudde mijn hoofd. ''Ik ben Mackenzie.'' grijnsde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles

    Ze draaide zich om. Mijn gezicht betrok voor heel eventjes. Ik ken die naam en het gezicht ergens van. Ik liet een scheef lachje zien. ''Harry. Harry styles'' Damn ik klonk als James Bond. Nu ze toch geen antwoord gaf had ik tijd om haar lichaam te bekijken. Mijn ogen gingen van haar ovale hoofd naar haar borsten. Mijn ogen werden groot. Damn die moest ik wel een keer aanraken. Ik zette mijn glimlach weer op en mijn blik glee verder over haal lichaam heen. Goedgekeurd. Met een grijns kijk ik haar aan ''Zo welke kamer is van ons'' ik zet de nadruk op ons. Flirtig kijk ik haar aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love

    Vrolijk maakte ik met een klap de deur open om hem daarna heel hard dich te slaan. Ik wil wel weten welk meisje ik de kamer mee moest delen. Ik keek even in de kamers en maakte toen al snel een keus de grootste kamer dus. Ik ging met een harde plof op het zachte bed liggen ''BE BACK BITCHESS'' gilde ik. Ja dit was mijn 2e jaar en hellaas kreeg ik een andere kamer genoot alleen omdat ik en mijn andere kamergenoot teveel overlast veroorzaakte. Grinnekend ga ik recht zitten. Ik sper mijn ogen wijd als ik de douche hoor lopen. Voorzichtig loop ik naar de douche. Ik zet mijn oor aan de douchedeur. Ik grijns duivels tijd voor een ontgroening. Ik maak de deur nep vrolijk open en begin dan te gillen als ik een naakte jongen zie. Met mijn open kijk ik hem aan. Ik dacht dat ik een meisje was. ''Chiara Bella Love'' zeg ik nonchalant en sla mijn handen voor mijn ogen. ''Ik weet een rare plek om kennis te maken''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,