• Ik had een vraag. Ik kan helaas niks in de spotlight zetten, want ik betaal alleen met sms en dat kan nu niet.
    Dus, hoe kan ik nu mijn storie zoveel mogelijk onder de aandacht brengen? En veel abo's krijgen?
    En dat ze ook echt gelezen worden. Ik hoop dat ik hier een antwoord op kan krijgen.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Goed schrijven :Y) Dan krijg je vanzelf veel abo's.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Goed schrijven :Y) Dan krijg je vanzelf veel abo's.


    Ik schrijf voor mijn gevoel goed, maar volgens mij niet goed genoeg.
    En ik denk ook veel schrijven? Dat doe ik ook wel.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Normaliter goed schrijven. En je kan altijd ook een promotietopic maken


    Ex astris, sciencia

    En veel schrijven, je verhalen worden beter, hoe meer je schrijft en je zal dus elke keer meer abo's hebben. :)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Gewoon doorschrijven, denk ik zo :]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 12:14 ]

    Mulford schreef:
    Normaliter goed schrijven. En je kan altijd ook een promotietopic maken


    Promotietopic heb ik! Maar ja. Verder krijg ik er geen abo's bij.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Marro schreef:
    Gewoon doorschrijven, denk ik zo :]


    Hmm, dat doe ik. Ik heb nu een proloog en 12 hoofdstukken. Dus 13 hoofdstukken bij elkaar. En 10 abo's.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Geduld. ^^ Je kunt je story honderd keer in de spotlight zetten, in alle promotietopics plaatsen en een geweldige schrijfster zijn, maar dan nog zul je niet van de ene op de andere dag honderd abo's hebben, met uitzondering van wat heel erg zeldzame gevallen. Ik schrijf hier al vrij lang en daarom zijn er wat fantastische mensen die vaak meteen een abo nemen als ik iets nieuws begin, maar de meeste abo's krijg ik altijd gewoon tijdens het schrijven, één voor één.
    Ik hoop trouwens ook dat je wel wat andere motivatie hebt voor je verhaal dan alleen dat het gelezen wordt en je aantal abo's, want anders kan het nog zo populair worden, maar zul je er waarschijnlijk nooit helemaal tevreden mee zijn. Dat zou jammer zijn, want het leidt er doorgaans ook toe dat een verhaal niet wordt afgemaakt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Geduld. ^^ Je kunt je story honderd keer in de spotlight zetten, in alle promotietopics plaatsen en een geweldige schrijfster zijn, maar dan nog zul je niet van de ene op de andere dag honderd abo's hebben, met uitzondering van wat heel erg zeldzame gevallen. Ik schrijf hier al vrij lang en daarom zijn er wat fantastische mensen die vaak meteen een abo nemen als ik iets nieuws begin, maar de meeste abo's krijg ik altijd gewoon tijdens het schrijven, één voor één.
    Ik hoop trouwens ook dat je wel wat andere motivatie hebt voor je verhaal dan alleen dat het gelezen wordt en je aantal abo's, want anders kan het nog zo populair worden, maar zul je er waarschijnlijk nooit helemaal tevreden mee zijn. Dat zou jammer zijn, want het leidt er doorgaans ook toe dat een verhaal niet wordt afgemaakt.


    Ik heb motivatie genoeg. Schrijven is wat ik het liefste doe. Het maakt niet uit wat voor verhaal het is. Ik word gewoon verliefd op mijn eigen verhaal.
    Per dag post ik 1 hoofdstuk. Als het al lukt. Soms sla ik een paar dagen over. Maar ik probeer zoveel mogelijk te posten! Ik zit ook al meer dan een jaar op Quizlet. Normaal lees ik altijd verhalen, en die zijn altijd beter dan de mijne. Maar ik blijf schrijven!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Het kan ook zijn dat de verhaallijn gewoon niet aanspreekt bij mensen. En als je niet over 1D schrijft scheelt dat zo 200 abo's echt waar. Niet dat je nu wel daarover moet schrijven als je dat nu niet doet
    Daarnaast, maakt het abo hebben heel erg uit? Mij maakte het nooit uit en ik was oprecht verbaasd toen ik van een vriendin hoorde dat ik 50 abo's had.
    Succes iig met je verhaal! :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Marro schreef:
    Gewoon doorschrijven, denk ik zo :]


    Doe ik ook, samen met nog iemand. Ondertussen hebben we al best veel abo's, vind ik dan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luske schreef:
    (...)

    Ik heb motivatie genoeg. Schrijven is wat ik het liefste doe. Het maakt niet uit wat voor verhaal het is. Ik word gewoon verliefd op mijn eigen verhaal.
    Per dag post ik 1 hoofdstuk. Als het al lukt. Soms sla ik een paar dagen over. Maar ik probeer zoveel mogelijk te posten! Ik zit ook al meer dan een jaar op Quizlet. Normaal lees ik altijd verhalen, en die zijn altijd beter dan de mijne. Maar ik blijf schrijven!


    Dat is mooi. Gewoon blijven schrijven is erg belangrijk. (:
    Ik wilde het ook niet als een beschuldiging laten klinken, maar als je een topic opent over abo's maak je je daar duidelijk wel druk over. Bekijk het eens van de andere kant: je zei net nog dat je al tien abo's hebt, en dat is ook niet niks.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    liz1Dxx schreef:
    En veel schrijven, je verhalen worden beter, hoe meer je schrijft en je zal dus elke keer meer abo's hebben. :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Goed schrijven, promotietopic maken, in de spotlights, in reclame topics promoten.


    26 - 02 - '16

    Geduld hebben is een van de belangrijkste onderdelen. Wacht af, lezers komen niet plots uit de lucht vallen. Vraag aan andere mensen wat ze het liefst lezen, als jij die ideetjes ook bevalt, dan schrijf je daarover. Schrijf wat andere mensen aanspreken, let goed op je grammatica/spelling en je alineagebruik, als die niet voldoende is, haken mensen al gauw af (net zoals ik). Ik heb een story met tien hoofdstukken en maar zeven abo's en een story van zesentwintig hoofdstukken van vijftien abo's. Zie je het verschil? Als je heel weinig hoofdstukken hebt, verwacht maar niet veel abonnees. Tenzij je een One Direction/Justin Bieber story schrijft, maar ik neem aan dat je dat niet doet. Maak een topic waar je je story in promoot en promoot je story in allerlei topics waar de topicmaakster of topicmaker naar stories zoekt. Veel succes en veel plezier tijdens het schrijven. ^^


    Some people are art and do art at the same time