• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    [Waar kent hij haar van?]
    Jade Rae Armana
    'Harry, Harry Styles.' Zegt hij dan. Ik trek mijn wenkbrauw op. Hij bekijkt me even en ik zie gewoon dat zebij mijn borsten blijven hangen. Hoe orgineel. 'Zo welke kamer is van ons.' De nadruk op ons maakt me grijnzen. Er was geen onze kamer. Ik wenk hem mee en loop naar de woonkamer. 'Kijk dit is "onze" kamer.' Zeg ik waarna ik doorloop naar zijn slaapkamer. ' Dit is jou kamer en helemaal aan de andere kant van het appartement is mijn kamer.' Zeg ik vriendelijk. Een beetje stangen kon wel toch. Daar moest zo een jongen wel tegen kunnen. We sliepen niet op een kamer dat wist ik wel al was het nooit mijn keuze geweest. Als hij dacht dat hij me zo in bed kon krijgen had hij het mis ik durfde te wedden dat het gewoon een rokkenjager als kamergenoot was. Dat betekende dat ik niet te veel naakt kon rondlopen in mijn kamer of de badkamer aangezien ik daar geen slot op het gezien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik hoorde de klik van de deur ofzo niet, alleen het water dat omlaag kwam uit de douche. Ik stond ket mijn ogen dicht te zingen terwijl ik mr afspoelde. Net op het moment dat ik de douche uit wilde gaan zette hoorde ik een ijselijke gil heel dichtbij. Mijn ogen sprongen open en ik staarde recht in het gezicht van een meisje. Snel trek ik een handdoek van het rek en bind die om terwijl mijn wangen knal rood werden. "Liam James Payne." zei ik nogsteeds wat overvallen door de situatie. "Inderdaad." mompel ik. Je zou toch zeggen dat ze jongens en meisjes niet bij elkaar zouden zetten. "Doe je ogen maar open, ik heb een handdoek om." zei ik tegen het meisje toen ik zag dat ze met haar handen voor haar ogen stond. Dit zou waarschijnlijk zo veel rare situaties opleveren. " Wacht anders even, dan trek ik wat aan." Ik voelde me nogsteeds niet echt op mijn gemak zo zonder onderbroek voor een wind vreemd meisje.


    Bowties were never Cooler

    Chiara Bella Love

    Mijn blik over zijn lichaam glijdend stak ik mijn hand naar hem uit als teken dat hij die moest aannemenHij zag eruit als iemand rond de 18/17 maar ik doe het 2e jaar en daar moet je 19 voor zijn. . ''Hoe oud ben je eigenlijk?'' vragend kijk ik hem aan. Nu ik er toch al ben kunnen we net zo goed een vragen uurtje doen. ''Waar kom je vandaan'' ''Hoe heet je moeder??'' ''Kom je wel uit London?'' ''wat voor opleideing doe je.''' Ik val stil en kijk hem met knipperende ogen aan. Net zoals barbie altijd doet als ze iets van haar moeder wil.

    Harry Edward Styles

    Grommend kijk ik het meisje aan. Vanaf nu noem ik er meisje-die-ik-ken-maar-niet-kan-plaatse-wie-ze-is. ''Slimme zet'' sis ik naar het meisje dat voor me staat. Ze wijst me gewoon de woonkamer. ''We kunnen ook iets leuks doen in mijn kamer'' gil ik als ze mijn kamer laat zien. Grijnsend kijk ik haar aan. Mistake number 1 geen grapjes uithalen met mij. Ik ga dichterbij haar staat ''We doen het morgen wel'' feluister ik in haar oor en lik daarna over mijn lippen. Ik buig mijn hoofd iets naar achter en geef haar een knipoog. Grijnsend loop ik door naar de woonkamer ik ga met een plof op de bank zitten en zet mijn voeten ook op de bank. ''Waar is de afstandbediening, Jess Anna hoe je ook heet'' gil ik naar het meisje.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jade Rae Armana
    ''Slimme zet'' Sist hij waardoor ik triomfantelijk naar hem kijk. ''We kunnen ook iets leuks doen in mijn kamer'' Ik rol met mijn ogen als hij dat zegt en een grijns op zijn gezicht staat. Hij gaat dichtbij me staan en ik bevries gewoon bijna. ''We doen het morgen wel'' Fluisterd hij in mijn oor terwijl hij over zijn lippen likt. Ik trek mijn wenkbrauw op. mijn ogen worden spleetjes. Wat dacht hij wel niet van me. Voor ik het zelfs door heb haal ik uit en sla ik vol met mijn platte hand op zijn wang. De klap hoo je door het gehele appartement. Ik heb er geen spijt van. 'Wat denk je wel niet van me. Ik ben geen slet.' sis ik grommend. Ik loop weg pak mijn koffers en sluit mijn kamer achter me. Ik haatte hem nu al. Wat dacht hij wel niet. Ik steek mijn haren op in een knot en ruim mijn kast in en schuif mijn koffer onder mijn bed. Mijn dagboek leg ik op mijn nachtkastje en ik loop uit mijn kamer. ''Waar is de afstandbediening, Jess Anna hoe je ook heet' Roept hij. Ik grom en loop de woonkamer in. 'Oke Styles. Ten eerste de naam is Jade Armana geen Jess anna of iets in die richting. Ten Tweede Ik ben geen Slet en ga geen bed met je delen.'zeg ik grommend. 'En ten derde.' Zeg ik luider. 'Ik ben geen werkster van je. Dit is niet mijn keuze om met je in een appartement te zitten en je doet alles zelf.' Zeg ik waarna ik me omdraai en naar de keuken loop. Ik open de koelkast en zie etenswaren liggen. gelukkig. Ik wou zwemmen, maar met die viezerik in huis wou ik dat al niet. Toch loop ik terug naar mijn kamer en zoek ik mijn Bikini. Ik vind hem en pluk hem eruit. Hij was donkerblauw met oranje en het broekje was ook donkerblauw Ik kijk door de kier van mijn kamer en zie Harry nergens. Ik doe mijn topje uit en mijn bh net als mijn broekje en mijn string. Ik doe als eerst mijn broekje uit en ben dan bezig met mijn bikini topje. Als Harry nu binnen zou komen zou ik ontploffen. Ik doe het aan en maak mijn haren los zodat het over mijn schouders heenvalt. Nu kon ik even lekker zwemmen. Helaas zou ik dan de woonkamer door moeten langs die rokkenjager.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Stylesw

    Die slet heeft me in mijn gezicht geslagen. Grommend sta ik op om haar te gaan zoeken. Woest sla ik haar kamerdeur open maar zet al snel een grijns op mijn gezicht als ik haar naakt zie. Ik krijg gewoon een stijve van haar lichaam. ''Sexy hoor'' grijns ik en laat mijn tong langs mijn lippen gaan. ''Wauw je dat pleziertje nu al hebben'' nep verbaasd kijk ik haar aan ik ga wat dichter bij haar aan staan laat mijn broek iets dichterbij haar kont. Ik duw haar tegen mijn geslachtsdeel aan. Ik laat haar los en loop uit de kamer ''Morgen'' knipoog ik nog.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jade rae Parker
    Ik hoor de deur opengaan en schrik me dood waardoor ik zo snel als ik kan mijn bikini vastmaak wat gelukkig lukt. 'Sexy hoor'' zegt hij en ik voel hem achter me staan. Ik voel iets prikken waardoor ik wit wegtrok. Ik moest weg hier. Een andere kamer genoot misschien.''Wauw je dat pleziertje nu al hebben'' zegt hij verbaasd. Ik grom even. 'Morgen' Zegt hij dan waarna hij wegloopt. Ik werd op dit moment witheet, maar ik kon niets doen. Ik kon het niet. Ik weet dat ik door moest gaan, maar ik ben net mijn vriendje verloren samen met mijn broer. De enige die ik vertrouwde. Ik verloor mezelf even denk ik. Ik loop achter harry aan en draai hem om om hem bij zijn keel te grijpen. De adrenaline maakte me sterker en ik was al sterk omdat ik al heel lang kickboks. Ik duw hem tegen de muur en zet mijn knie hard tegen zijn geslachtsdeel aan zodat het wel pijn moet doen. 'Kap ermee.' Sis ik het vuur spuwt uit mijn ogen en als blikken konden doden lag harry plat en morsdood op de grond. 'Er is niets tussen ons en dat zal er ook niet komen. Geen bed relatie we delen alleen een appartement. Je klopt als je binnenkomt. Bij de badkamer en in mijn kamer en je raakt me niet aan. gesnopen.' zeg ik grommend. Ik zet me af van hem en loop weg naar het balkon om het water in te gaan. Ik moest even afkoelen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Stylesw

    Ik sla geen meisjes maar van deze maak ik graag een uitzondering. ''Kut wijf laat me los'' voordat ze ook maar iets kan zeggen heb ik haar in haar maag getrapt. ''in je face bitch'' sis ik. ik geef haar nog een klap in haar gezicht en neem de voeten met een klap doe ik de apartementen deur dicht. Woendend laat ik mezelf tegen de muur zakken. Even op adem komen. Ik sta weer op en maak een hair flip ik knipoog naar het blonde meisje dat naast mij loopt. ''Waar is de WC'' vraag ik flirtig hopend dat ze de hint begrijpt. ze giegeld even n begeid me dan naar de wc. ''Kom je mee naar binnen'' ze kijkt me met open mond aan en geeft me dan een klap tegen mijn gezicht aan. ''Auwtch die had ik kunnen verwachten''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rae Jade Parker
    De trap in mijn maag ontweek ik waardoor hij mijn been raakte en zijn hand draaide ik om voordat hij me kon raken. Ik deed verschillende vechtsporten ook verdediging. ik laat hem los. Ik loop naar het zwembadcen ga erin liggen. Ik was klaar met harry. pijn zoals in mijn been voelde ik niet. Ik. Was getraint tegen de pijn en dit kende ik al. Ik kende ergere pijn. Een stuk eegere. Ik ben door mijn vader bond en blauw geslagen. Gschreeuwt waarom ik niet dood was inplaats van Jay. Hij heeft mij nooit gemogen en als het kon ramde hij altijd op me los. Ik geniet even van de zon, maar er valt niet te genieten, mijn hele humeur is weg. Ik stap eruit en loop naar binnen. Ik droog me af en doe mijn korte broekje en topje over mijn bikini heen. Al wist ik dat ik niet lelijk was mijn lichaam was verminkt. Je zal nog steeds de blauwe plekken die mijn vader me gegeven had. Ik doe mijn slippers aan en pak mijn sleutel en open de deur. Ik zie harry, maar zonder iets te zeggen loop ik hem voorbij. Ik neem de trap naar beneden en sta stil bij de receptie. 'Ik zou graag van kamer willen ruilen.' Zeg ik rustig. Ik mocht hem niet. Misschien omdat ik hem geen kans gaf, maar ik liet toch niemand binnen bij mezelf. 'sorry Meissie er is niets meer.' zegt ze en mijn gezicht betrekt. 'Echt niets.' Vraag ik smekend. Ze schud haar hoofd en ik loop weer omhoog. Langs harry die om een of andere reden me nog steeds bekent voorkwam. Ik loop naar de keuken en pak wat bladerdeeg mix. Ik begin het te maken en pak de kaas die ik begin te raspen en in het bladerdeeg stop. Ik sluit ze en doe ze daarna in de oven. Het waren driehoekjes en zouden zo klaar zijn. Ik loop naar mijn kamer. Het duurde toch wel even en pak mijn medallion met Jay Ayden en mezelf erin en doe die rond mijn nek terwijl ik weer naar de keuken toe loop om wat te drinken te pakken. Ik zet de timer op de oven en ga naar de woonkamer pak de afstandbediening en zet MTV op. Ik loop snel naar mijn kamer en pak mijn dagboek en mijn pen. Ik durfde met harry die ook in dit appartement was mijn dagboek niet meer alleen. Daarom leg ik hem naast me neer.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik voelde haar ogen over mijn lijf gaan. Ik zag er op zich goed uit, maar toch vond ik dit geen fijne eerste indruk. Ik schudde snel haar uitgestoken hand en keek weer naar haar ogen. Net toen ik naar mijn slaapkamer wilde draaien vroeg ze hou oud ik was. "Negentien." zei ik rustig. Ik wist dat ik eigenlijk een tweede jaars moest zijn, maar ik had een tussenjaar genomen, dus nu kwam ik voor mijn eerste jaar hier. Opeens kwam er een hele zee aan vragen. Ik glimlachte en luisterde rustig. Mijn handen hield ik stevig aan mijn handdoek zodat die niet zou vallen. Toen ze klaar was gaf ik rustig andwoord. "Wolverhampton, Karen, ik kom niet uit London en ik studeer eerste jaars Muziek Technologie." Ik glimlachte. "En jij?" Mijn haar droop wat uit over mijn rug. Ik wilde me graag gaan aankleden, maar dat was ook weer onbeleefd.


    Bowties were never Cooler

    Chiara Bella Love

    ''Ik kom ook niet uit Londen ik kom uit Los Angeles'' zwak glimlachend kijk ik hem aan. ''Ik vind het gewoon raar dat ik 2e jaar doe en jij 1e en we samen in een kamer zijn.'' met opgetrokken wenbrauwen kijk ik hem aan. ''Plus dat ze uberhaupt jongens en meisjes bij elkaar zetten'' mijn gezicht betrekt even bij het idee dat ik bij een of andere nerd zat. Dan was dit denk ik toch wel beter. ''In iedergeval ik studeer dans, zang en theater ik wil heel graag actrice worden'' zeg ik dan vrolijk. Nieuwsgierig kijk ik hem aan ''Wat wil jij later worden'' ik wacht niet op een antwoord en ga verder ja ik praat veel maar dat heeft hij onderhand al door. ''Wel awkard hoor in de douche een gesprek houden''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    '(Stella/Pebble ga jij dan eens rond lopen op de campus en dan kom je Harry tegen??)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Komt harry dan niet meer naar Jade toe? Anders laat ik haar ook wat anders doen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik verveel me, kan Mackenzie ergens naartoe?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    HurtedHeart schreef:
    [Komt harry dan niet meer naar Jade toe? Anders laat ik haar ook wat anders doen.]
    (Pebble had een idee en die zou ik eigenlijk gaan uitvoeren......)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    '(Stella/Pebble ga jij dan eens rond lopen op de campus en dan kom je Harry tegen??)


    [Sure, I'm on my way!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel