• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    Jade Rae Armana
    Hij Bekijkt me even. Maar wat moet ik anders verwachten hij was een jongen, maar daarom bekeek ik hem ook even. Hij was zeker niet lelijk. 'Dus.... Met wie zit jij in een appartement?' Zegt Zayn dan. Mijn gezicht betrekt een beetje. 'Met een jongen genaamd Harry Styles, maar hij is een eikel.' Zeg ik een beetje verafschuwend. 'Laat ik maar zeggen dat we het helemaal niet goed kunnen vinden. Heb jij wel een leuke kamergenoot? Of genote?' Vraag ik hem nieuwschierig. Ik baalde dat we niet van appartement kon ruilen al zouden we dat wel willen. Ik moest hier dus een jaar mee haan leven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 19:01 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ja Jade is 18. Ik doe wel of dat het dagboek net voordat haar moeder stierf aanhaar is gegeven.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    WindySky schreef:
    (...)

    Louis William Tomlinson
    'Ik ben Mackenzie.' Verschrikt draai ik me om en zie een iets jonger meisje op de rand van het zwembad zitten en naar me lachen.
    'Oh, hallo. Ik ben Louis. Eerlijk gezegd had ik een jongen als kamergenoot verwacht.' Ik zwem naar haar toe en blijf vlak naast haar hangen. 'Tenminste ik neem aan dat jij mijn nieuwe kamergenote bent?' Ik grijns naar haar en geef een knipoog. Daarna druk ik mijn handen op het terras en duw me zelf zo omhoog. Ik ga naast haar zitten en richt mijn gezicht genietend op naar de zon. 'Je eerste jaar hier?'


    Mackenzie Lou Arretez

    Grijnzend keek ik de jongen genaamd Louis aan, hij was niet lelijk, maar er was iets aan hem dat hem vreemd maakte.. ''Ik ben je nieuwe kamergenoot, inderdaad.'' glimlachte ik breed. ''Ik vind het ook maar vaag dat ze jongens én meisje in één kamer zetten..'' zuchtte ik. Als het een meisje was, kon ik tenminste nog gezellig mee babbelen. ''Eerste jaar.. Soms gaan de tijden zo snel.'' mompelde ik en keek naar de zon die fel scheen. ''Zo te horen ben jij Engels? Ken je nog Ierse mensen hier?'' grinnikte ik en haalde een hand door mijn haar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sylvesti schreef:
    Liam Payne
    Ik trok mijn wenkbrauwen op toen ze begon te lachen. Dit was toch heel normaal of wat? Ik keek naar haar toen ze over champagne begon. "Niet voor 8uur s avonds. Je wil mij echt niet aangeschoten zien." Ik glimlachte. Toen kwam ze met de regel. Ik grijnsde een beetje toen ze me een knipoog gaf. Een flirt dus. Nouja, ik wist hoe ik flirts in de hand moest houden, dus het zou wel gaan en anders was het toch niet mijn bed. "Ik ben nou eenmaal een lieve jongen." Ik stapte de douche uit. Ik was nou eenmaal lief. Daar was toch niks mis mee? Ik kon echt wel op mijn eigen benen staan, zelfs als ik te lief was. "En nu ga ik me eerst omkleden. Ik zie je zo." Ik liep om haar heen naar mijn kamer. Ik wilde echt niet gemeen of onbeleefd zijn, maar dit werd me te awkward en ik had het gevoel dat ze zo door de handdoek heen kon zien. Op mijn kamer droogde ik me snel af en trok boxers en sweatpants aan. Daarna trok ik een shirt over mijn hoofd en liep terug de gezamenlijke zitkamer in. Ik zette de balkondeuren open en ging in het zonnetje zitten. Het was heerlijk om hier in Groot Brittannië weer eens zon te hebben.


    Bowties were never Cooler

    Chiara Bella Love

    Ik trek mijn schouder op. Ik trewk even een vies gezicht als hij over aankleden begint. ''Dat hoef ik echt niet te weten'' moppel ik. ''Dan maar de campus verkennen'' Nieuwsgierig trek ik de deur achter mij dicht en glimlach naar de mensen die voorbij kwamen. De meeste kende ik al en als Liam wist dat ik hier als ''De Bitch'' bekend stond zou hij vast niet meer tegen me praten. Ik grinik even om mijn gedachten. Na morgen zal hij er snel achter komen. Ik zwaai even naar mijn oude kamer genoot en loop dan naar haar toe. ''Raad met wie ik op de kamer zit'' sis ik naar haar. ''Laat me raden. De kerstman?'' Grapt ze. Verbaasd kijk ik haar aan meent ze dit nou serieus. ''Een jongen genaamd Liam Payne'' Met grote ogen kijkt ze me aan. Ik draai mijn hoofd als ze zwaait naar iemand in de verte. ''Nee, Niet benny Lichberg'' Ze loopt vrolijk naar haar toe. Vergeten dat zij nu kamergenoten zijn. ''Doei'' verdwaald kijk ik haar na en draai me dan om.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson
    'Ik ben je nieuwe kamergenoot, inderdaad.' Ik beantwoordde haar lach met een even grote lach terug.
    'Aangenaam dan, we gaan er een leuke tijd van maken dit jaar.'
    'Ik vind het ook maar vaag dat ze jongens én meisjes in één kamer zetten. Eerste jaar, soms gaan de tijden zo snel.' Ik knikte alleen maar. 'Zo te horen ben jij Engels? Ken je nog Ierse mensen hier?' vroeg ze terwijl ze een hand haalt door haar haar. Ik schud mijn hoofd.
    'Alleen een vriend van me, maar die is vorig jaar afgestudeerd. Verder niet eigenlijk. En ja, ik ben Engels. Dat studeer ik ook. Wat ga jij doen?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles(Jade is achtien toch?)

    ik kijk glimlachend naar het meisje dat nu voorbij komt. Naar haar zou ik straks wel toe gaan want ze heeft echt mooie ogen. Maar nu operatie onderzoek Jade's apartement. Met een grijns open ik haar deur op een kier. Bij zo een meisje als haar verwachte ik op zijn minst een dachtboek ofzo. Een string zou ook goed zijn. Ik heb een zus dus ik weet onderhand wel waar meisjes vaak dingen verstoppen. Ik duw de deur verder open en mijn oog valt gelijk op een boekje op een kastje. Ik grinik even Jade was toch niet zo meisjes achtig want daar bewaar je zeker geen dagboek. Nieuwsgierig sla ik het boek open en begin te lezen op de 1e bladzijde
    13 November, 2005
    Hoi lief dagboek. Mijn moeder heeft vandaag dit dagboek voor mijn gekocht en ik ga daar ook gebruik van maken. Ik ben Jade en ben 10 jaar oud en zit in groep 7 en word gepest op school. Ik weet zelf ook niet waarom ik word gepest maar het schijnt te zijn dat ik heel dik ben en een heel lelijk hoofd hebt.
    Ik grinik even bij de zin en lees verder
    Het is het populaire groepje dat mij telkens pest en een daarvan is Harry. Met zijn mooie schattige kleine krullen en zijn kleine ronde krullen waar ieder meisje wel in verdrinkt. Hellaas onberijkbaar voor mij en hij haat me. Gister heeft hij een emmer water over me heen gegooit en hebben Sanne en Dean waterballonen naar me toe gegooit. Toen ik thuis kwam vroeg mijn moeder wat er aan de hand was maar ik zij dat ik gewoon in een plas was gelopen.
    Mijn gezicht betrekt even bij de naam Harry. Ik zal het vast niet zijn
    Ik zit trouwens op FearWood school. En de mensen die mij pesten heten Dean Sanders, Sanne Rotrik, Chiara Niels, Angel Niels, Laquisha van ommeren(Ook familie van de Nielsen), Jeremy Niels en Harry Styles. Ik slik de brok in mijn keel weg. Daarom kwam ze me zo bekend voor. Ik zet het boek weer netjes terug waar het was en loop uit het apartement naar het meisje toe ''Harry Styles'' knipoog ik naar haar en trek haar in een knuffel. Handjes zijn voor losers. Nog steeds kan ik Jade niet uit mijn hoofd halen.


    Stella Madora Simpson.
    In de gang kwam ik een jongen tegen. Hij keek me glimlachend aan en verlegen glimlachte ik terug. Hij verdween al snel weer en ik liep wat langzaam door. Alle verdiepingen leken op elkaar en mijn ogen gleden langs de deuren af. Zou elk appartement eruit zien zoals die van mij en Zayn? Ik vond het maar raar dat ze jongens en meisjes bij elkaar zette, maar het was maar eenmaal zo. Als er iets raars zou gebeuren zou het me niet verbazen, maar aan de andere kant zou ik het beneden gewoon aan kunnen geven als er iets raars aan de hand was. Doordat mijn gedachten afgedwaald waren was ik blijven staan, starend naar buiten. Het was voor een keer echt mooi weer in de UK en daar was ik enorm blij mee, aangezien dat niet zoveel voorkwam.
    Ik schrok op toen ik iemand naar me toe zag komen vanuit mijn ooghoeken en kon me nog net omdraaien voor de jongen van net me in een knuffel trok. Ik had hem meteen herkent net, zijn prachtige krullen vielen me meteen op. Wat onwennig sloot ik mijn armen om zijn middel om hem terug te knuffelen, terwijl mijn gezicht kort in een frons trok, maar die alweer verdween voor de jongen het kon zien. 'Harry Styles,' knipoogde hij naar me en ik voelde mijn wangen lichtrood kleuren. Vlug keek ik naar beneden zodat hij het niet zou zien. 'Stella Simpson,' antwoordde ik. Dit was niet het soort ontmoetingen die ik gewent was, de meeste mensen gaf ik een hand. Het viel me meteen op dat deze jongen een enorme flirt was. Waarschijnlijk had hij al een hoop meisjes hiermee zijn bed in gekregen.
    Meisjes zoals ik. Maar ik ging er niet intrappen, als hij zoiets bij mij zou flikken, hoopte ik. Ik was dan wel onzeker en verlegen, ik hoopte niet dat hij tot me door zou dringen en me dingen liet doen die ik eigenlijk helemaal niet wilde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    {Curlies --> Lavigna)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles(Kennen de jongens elkaar??)


    Ik glimlach even bij de kuiltjes in haar wangen tenminste 1 overeenkomst. Ik lach enthousiast naar haar omdat ze rode wangetjes krijgt. Ik st rijk met mijn hand over haar wang ''Je hoeft niet verlegen te zijn hoor'' glimlach ik naar haar. ''Ik ben geen spook'' grinik ik. Ik sla mezelf tegen mijn gezicht aan ''Facepalm'' gil ik vrolijk. Ja, als je om je eigen grapjes lach lijk je net zo een emo weetje. Ookal heb ik niks met emo s mijn nicht is er een en ze is wel cool. Ik heb ook nog een andere nicht. Die zit ook op deze school en ze doet haar 2e jaar. Ze wil alleen niet met mij gezien worden. ''Welk jaar doe je'' glimlach ik naar haar. Ze lijk me wel iets voor technologie.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    HurtedHeart schreef:
    Jade Rae Armana
    Hij Bekijkt me even. Maar wat moet ik anders verwachten hij was een jongen, maar daarom bekeek ik hem ook even. Hij was zeker niet lelijk. 'Dus.... Met wie zit jij in een appartement?' Zegt Zayn dan. Mijn gezicht betrekt een beetje. 'Met een jongen genaamd Harry Styles, maar hij is een eikel.' Zeg ik een beetje verafschuwend. 'Laat ik maar zeggen dat we het helemaal niet goed kunnen vinden. Heb jij wel een leuke kamergenoot? Of genote?' Vraag ik hem nieuwschierig. Ik baalde dat we niet van appartement kon ruilen al zouden we dat wel willen. Ik moest hier dus een jaar mee haan leven.


    Zayn Malik

    Ik zie haar gezicht betrekken en ik lach kort. 'Met een jongen genaamd Harry Styles, maar hij is een eikel.' zegt ze en ik hoor gewoon dat ze hem verafschuwd. 'Hmh, klinkt ook als een eikel. En je hebt alleen zijn naam gezegd.' grijns ik. 'Laat ik maar zeggen dat we het helemaal niet goed kunnen vinden. Heb jij wel een leuke kamergenoot? Of genote?' vraagt ze en ik knik. 'Stella.. leukke meid, maar ik heb haar maar 5 minuten gesproken.' grinnik ik. 'Zullen we anders wat te drinken halen?' stel ik voor...


    El Diablo.

    Liam Payne
    Voor mijn voeten lag een zwembad. Volgens mij was het alleen niet zo handig om nu in het zwembad te gaan liggen, gezien de eerste indruk. Ik genoot echt van de zon, maar misschien moest ik de campus maar eens gaan ontdekken voor ik morgen voor het eerst naar school moest. Ik liep terug naar mijn kamer en ging eerst maar eens omkleden. Ik deed een normale spijkerbroek aan met een overhemd en een colbertje. Ik rolde de mouwen van het overhemd op en ging toen eerst al mijn kleren opruimen in de kast en de rest ook uitpakken. Eenmaal klaar stond ik op en deed nog even mijn haar in de spiegel voor ik de campus op liep. Het was echt lekker weer. Ik begon zacht te neuriën op de melodie van het vogelgezang.

    [Iemand voor Liam?]


    Bowties were never Cooler

    Stella Madora Simpson.
    Ik keek op toen hij met zijn hand over mijn wang streek. 'Je hoeft niet verlegen te zijn hoor,' glimlachte hij naar me. 'Ik ben geen spook.' Ik beet op mijn lip om niet te gaan giechelen en fronste toen hij zichzelf in zijn gezicht sloeg. 'Facepalm,' gilde hij vrolijk. Eh... Oké? De frons verdween toen hij weer naar me glimlachte en vroeg welk jaar ik deed. 'Dit is mijn eerste jaar,' antwoordde ik. 'Ik studeer fotografie en biologie,' voegde ik toe. 'Jij?' Ik kon zijn leeftijd niet goed peilen. Achttien, negentien? Hij zou evengoed twintig kunnen zijn. Ik pulkte aan mijn nagels en keek even naar mijn voeten, die in neonroze slippers gestoken waren. Daarna ontmoette mijn felgroene ogen de zijne weer. Zijn ogen waren ook groen, maar meer een smaragdgroene kleur. Die van mij waren gewoon echt knalgroen, bijna onwerkelijk groen. Als hij lachte had hij ook kuiltjes, alleen stonden ze bij hem schattig. Ik had een hekel aan de mijne.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Chiara Bella Love

    ''1e jaar. Ik doe zang en kunst'' ik grijns lichtjes naar haar. Zij fotografie? Ik had ookwel verwacht dat ze zoiets zou doen. Vooral biologie ik snap uberhaupt niet dat je gaat leren als je klaar bent op school en dan wil je ook nog biologie gaan studeren? Het s dat mijn ouders mij hebben ingeschreven anders zou ik hellemaal niet komen. ''Eigenlijk wou ik niet eens komen studeren. Maar nu ik jou zie ben ik van gedachten veranderd'' knipoog ik naar haar. ''Met wie zit jij op de kamer?'' Ik kijk haar met een vragend gezicht aan. ''Ik zit bij een of ander meisje die denkt dat ze alles kan maken. Ik snap het ookwel ik denk gewoon dat ze zich anders voordoet want aan haar dagboek gezien is ze vroeger flink gepest'' grinik ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    Ik zie haar gezicht betrekken en ik lach kort. 'Met een jongen genaamd Harry Styles, maar hij is een eikel.' zegt ze en ik hoor gewoon dat ze hem verafschuwd. 'Hmh, klinkt ook als een eikel. En je hebt alleen zijn naam gezegd.' grijns ik. 'Laat ik maar zeggen dat we het helemaal niet goed kunnen vinden. Heb jij wel een leuke kamergenoot? Of genote?' vraagt ze en ik knik. 'Stella.. leukke meid, maar ik heb haar maar 5 minuten gesproken.' grinnik ik. 'Zullen we anders wat te drinken halen?' stel ik voor...

    Jade Rae Armana
    'Stella.. leukke meid, maar ik heb haar maar 5 minuten gesproken.' grinnikt hij. 'Zullen we anders wat te drinken halen?' Vraagt hij. Nu ik het zo denk ik heb toch niets anders te doen dus waarom niet. Aders werd ik weer aangerand door een jongen die de verkeerde aantrekkingskracht had bij mij. Ik voelde me lichaamelijk wel tot hem aangetrokken alsof mijn lichaam hem herkende, mijn gedachte en gezond verstand hield daarin tegen liever afstand, maar zodra ik dronken was zou dat ook uitgeschakeld zijn. Ik weet eigenlijk maar heel weinig van mijn leven. Alles is een nare herinnering dus ik leef op de dag schrijf alles van me af zodat ik alles vergeet, maar het wel veilig in een boekje staat. 'Ik vind het best. Maar waar? Ik neem aan dat we hier geen restaurant hebben bij deze universiteit al is het een echte luxe.' Zeg ik vriendelijk. Dit was wel mijn eerste jaar hier dus ik had geen idee waar alles is. Ik had ook geen leuke kamergenoot. Helaas. Ik studeerde in acteren Journalistiek en filosofie, goede combi right, aangezien je dan wist hoe mensen zouden denken en makkelijk in te leven. Daarom kon ik zien als iemand loog. Het was wel verschrikkelijk handig


    I'm finally back, Finally after a Year break