DamnBieber schreef:
Harry Edward Styles(Jade is achtien toch?)
ik kijk glimlachend naar het meisje dat nu voorbij komt. Naar haar zou ik straks wel toe gaan want ze heeft echt mooie ogen. Maar nu operatie onderzoek Jade's apartement. Met een grijns open ik haar deur op een kier. Bij zo een meisje als haar verwachte ik op zijn minst een dachtboek ofzo. Een string zou ook goed zijn. Ik heb een zus dus ik weet onderhand wel waar meisjes vaak dingen verstoppen. Ik duw de deur verder open en mijn oog valt gelijk op een boekje op een kastje. Ik grinik even Jade was toch niet zo meisjes achtig want daar bewaar je zeker geen dagboek. Nieuwsgierig sla ik het boek open en begin te lezen op de 1e bladzijde
13 November, 2005
Hoi lief dagboek. Mijn moeder heeft vandaag dit dagboek voor mijn gekocht en ik ga daar ook gebruik van maken. Ik ben Jade en ben 10 jaar oud en zit in groep 7 en word gepest op school. Ik weet zelf ook niet waarom ik word gepest maar het schijnt te zijn dat ik heel dik ben en een heel lelijk hoofd hebt. Ik grinik even bij de zin en lees verder
Het is het populaire groepje dat mij telkens pest en een daarvan is Harry. Met zijn mooie schattige kleine krullen en zijn kleine ronde krullen waar ieder meisje wel in verdrinkt. Hellaas onberijkbaar voor mij en hij haat me. Gister heeft hij een emmer water over me heen gegooit en hebben Sanne en Dean waterballonen naar me toe gegooit. Toen ik thuis kwam vroeg mijn moeder wat er aan de hand was maar ik zij dat ik gewoon in een plas was gelopen.
Mijn gezicht betrekt even bij de naam Harry. Ik zal het vast niet zijn
Ik zit trouwens op FearWood school. En de mensen die mij pesten heten Dean Sanders, Sanne Rotrik, Chiara Niels, Angel Niels, Laquisha van ommeren(Ook familie van de Nielsen), Jeremy Niels en Harry Styles. Ik slik de brok in mijn keel weg. Daarom kwam ze me zo bekend voor. Ik zet het boek weer netjes terug waar het was en loop uit het apartement naar het meisje toe ''Harry Styles'' knipoog ik naar haar en trek haar in een knuffel. Handjes zijn voor losers. Nog steeds kan ik Jade niet uit mijn hoofd halen.
Stella Madora Simpson.
In de gang kwam ik een jongen tegen. Hij keek me glimlachend aan en verlegen glimlachte ik terug. Hij verdween al snel weer en ik liep wat langzaam door. Alle verdiepingen leken op elkaar en mijn ogen gleden langs de deuren af. Zou elk appartement eruit zien zoals die van mij en Zayn? Ik vond het maar raar dat ze jongens en meisjes bij elkaar zette, maar het was maar eenmaal zo. Als er iets raars zou gebeuren zou het me niet verbazen, maar aan de andere kant zou ik het beneden gewoon aan kunnen geven als er iets raars aan de hand was. Doordat mijn gedachten afgedwaald waren was ik blijven staan, starend naar buiten. Het was voor een keer echt mooi weer in de UK en daar was ik enorm blij mee, aangezien dat niet zoveel voorkwam.
Ik schrok op toen ik iemand naar me toe zag komen vanuit mijn ooghoeken en kon me nog net omdraaien voor de jongen van net me in een knuffel trok. Ik had hem meteen herkent net, zijn prachtige krullen vielen me meteen op. Wat onwennig sloot ik mijn armen om zijn middel om hem terug te knuffelen, terwijl mijn gezicht kort in een frons trok, maar die alweer verdween voor de jongen het kon zien. 'Harry Styles,' knipoogde hij naar me en ik voelde mijn wangen lichtrood kleuren. Vlug keek ik naar beneden zodat hij het niet zou zien. 'Stella Simpson,' antwoordde ik. Dit was niet het soort ontmoetingen die ik gewent was, de meeste mensen gaf ik een hand. Het viel me meteen op dat deze jongen een enorme flirt was. Waarschijnlijk had hij al een hoop meisjes hiermee zijn bed in gekregen.
Meisjes zoals ik. Maar ik ging er niet intrappen, als hij zoiets bij mij zou flikken, hoopte ik. Ik was dan wel onzeker en verlegen, ik hoopte niet dat hij tot me door zou dringen en me dingen liet doen die ik eigenlijk helemaal niet wilde.
Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel