• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Mavis schreef:
    [Damn, door al dat gedoe met die laptop heb ik veel te veel gemist. Ik kan maar beter stoppen met deze RPG want alles weer bijspijkeren gaat me echt niet lukken]


    [Zoals Nyan zegt heb je niet veel gemist. We deden van die avond samen bij Maya een tijdsprong naar zaterdagavond dat ze naar die club zouden gaan. Iedereen heeft gewoon gekozen wie wie wil ontmoeten dus jongen en meisje en die mensen zijn nu allemaal samen aan t praten met elkaar apart. DamnBieber wou inderdaad ook al stoppen omdat zij nog geen partner had, dus je kan haar als partner vragen? Eigenlijk heeft Nyan t al verteld, wrm vertel ik t dan nog is? XD]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Ik glimlach naar Michael en kijk dan eens verveeld rond. Stil ... Ik kijk zuchtend naar een jongen naast me die een whiskey van zijn vriend had gekregen, maar hij speelt alleen wat met het glas. Ik tik met mijn nagels op de bar en als de jongen niet kijkt, neemt ik het glas vast en neem er een slok van, meteen zet ik het glas terug en draai me weer naar Michael. "Sorry." zeg ik onschuldig en glimlach fake. "Hij speelde er mee, dus iemand moest het toch drinken? Er zit trouwens nog in hij heeft het vast niet eens door dat ik gedronken had." Er begint weer een leuk nummer. "Oeh, ik heb zin om te dansen, kom!" Ik trek Michael mee naar de dansvloer en ga tegen hem aan dansen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 13:08 ]


    16 - 09 - '17

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    "Ja, agent. Niet veel speciaals." Hij haalde zijn schouders even op en bestelde nog twee drankjes. Ik kon het niet laten om goedkeurend te glimlachen, ik wist hoe graag Alicia een agent had gewild. En nu waren Maya en ik degene die een politieagent aan de haak hadden geslagen. Hij pakte de drankjes aan en schoof mijn drankje naar me toe. "En wat doe jij voor werk?" Vroeg hij met een schuin hoofd, iets wat er schattig uitzag.
    ''Ik doe even een jaartje niks, ik heb net mijn studie afgerond. Als advocate.'' Glimlachend en toch een beetje trots nam ik een slokje van mijn drankje. Het was geen leugen, ik wist alleen niet of ik er ooit nog aan begon. Wat ik nu met mijn vriendinnen deed verdiende namelijk ook erg goed. ''Maar vertel, hoe is het om agent te zijn? Heb je ook vaak van die spannende dingen zoals bij CSI?'' grijnsde ik, waarna ik nog een slonk van mijn drankje nam. Ik moest oppassen met de drank, het was namelijk wel de bedoeling dat ik op het einde van de avond nog helder na kon denken.

    Nathaniel Ethan Johnson
    "Ik wist niet dat er zo'n knappe politie agenten bestonden." Zei ze grinnikend. "En ik heb nog geen werk voor het moment." vervolgde ze daarna.
    Terwijl mijn vingers nog over haar hals gleden sloot ze haar ogen. Ze beet zachtjes op haar lip waarna ze me weer aankeek en haar oceaankleurige ogen opnieuw zichtbaar werden. ''Heb je gestudeerd? Of had je het na de middelbare school wel weer gezien?'' grijnsde ik, alhoewel ik het begreep als ze gestopt was. Ik had ook willen stoppen, maar ik had de mogelijkheid niet gehad. Mijn ouders hadden me anders het huis uitgezet zonder geld, dus ik moest wel studeren.


    To love is to destroy.

    Thomas Erik Lockwood
    Ik keek even voor me uit. Ik probeerde me te bedenken hoe oud ze zou zijn. Ik kwam er alleen niet uit. Ik was nooit goed geweest in schatten hoe oud mensen waren. Ik nam nog een slokje van mijn drankje en bekeek haar even. "Aha, advocate, niet slecht." Zei ik. Ik was best blij dat ze slim was. Ik had om heel eerlijk te zijn niks met domme mensen. En zeker niet als ze dan ook nog een dachten dat ze van alles konden en alles dachten te weten. Oke, ik was ook niet bijzonder slim of wat dan ook, maar alsnog. "Umh, ja, nee, soms." Antwoordde ik nadat ze had gevraagd of mijn werk zoals in CSI was. "Soms zijn dingen heel spannend en eng. Maar de laatste paar weken heb ik vooral papierwerk moeten doen. Zo veel mensen claimen bestolen te zijn. Het is verschrikkelijk en saai." Ik kon niet vechten totdat ik weer gewoon buitenwerken kon doen. Gewoon lekker rondrijden totdat we iets gebeurde. Het was een stuk fijner dan de hele dag achter een bureau zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Michael Oliver Gabriëls
    Maya ,keek naar de jongen achter haar en nam dan zijn glas als hij niet keek en dronk er wat van.ALs ze iets wilde drinken hoefde ze het alleen maar te zeggen tegen me.
    "Sorry." verontschuldigde ze zich tegen me als ze doorhad dat ik het zag.
    "Hij speelde er mee, dus iemand moest het toch drinken? Er zit trouwens nog in hij heeft het vast niet eens door dat ik gedronken had." zei ze dan en ik knikte zacht."De volgende keer hoef je het alleen maar te zeggen als je wat wilt drinken,ik trakteer je heus hoor."zei ik dan tegen haar.
    Er begon een nieuw nummer te spelen leek te kennen."Oeh, ik heb zin om te dansen, kom!" en weer sleurde ze me mee naar de dansvloer.
    Ze danste weer lekker dicht tegen me aan en ik danste lekker mee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    "Soms zijn dingen heel spannend en eng. Maar de laatste paar weken heb ik vooral papierwerk moeten doen. Zo veel mensen claimen bestolen te zijn. Het is verschrikkelijk en saai." Beantwoordde hij mijn vraag toen ik had gevraagd of zijn werk net zoals in CSI was.
    ''Oh, hoe zijn ze dan bestolen? En waar? Ik bedoel, dan weet ik waar mijn vriendinnen en ik uit moet kijken.'' Vroeg ik zo nonchalant mogelijk, waarna ik een zwarte lok haar om mijn vinger draaide. Ik wilde weten of het ging over mij en m'n vriendinnen. Opnieuw nam ik een slok van mijn drankje.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Heb je gestudeerd? Of had je het na de middelbare school wel weer gezien?'' vroeg hij me dan en ik schud zachtjes mijn hoofd.
    "Nee ,ik had niet genoeg geld voor een goede studie."loog ik ,maar glimlach dan lichtjes.
    "Niet dat ik het erg vond,school was een echte ramp."vervolgde ik er dan na en neem een slokje van mijn drankje.Hmm ,wat hield ik van alcohol.
    Ik moest eigenlijk nog een manier bedenken ,hoe ik bij hem thuis kon geraken. Een ding had ik wel al en dat was geen lift naar huis.
    Ik kijk even vlug op mijn gsm en zie dat het bijna 24 uur is. Misschien moest ik mezelf half bezatten en doen alsof ik dronken ben,dat was ook een optie.Of gewoon wachten tot hij vraagt of ik bij hem langskom.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Hij wou me dus altijd trakteren, goed toch? Maar eerlijk gezegd wordt ik het hier al een beetje beu. Alleen deze sexy agent interesseert me nog, en hij interesseert me echt heel erg! Ik dans nog steeds tegen hem aan en leg mijn andere arm nu ook in zijn nek. Ik grijns naar hem en sta echt tegen hem geplakt zoals eerder deze avond. Ik ga stiekem wat dichter met mijn gezicht en kijk diep in zijn ogen voor zover ik deze nog kan zien van het beetje licht, ik kan er wel in verdrinken, ze zijn vast nog mooier als ik ze beter kan zien. "Jij hebt echt mooie ogen, ik zou ze alleen liever willen zien met wat meer licht." zeg ik grijnzend. De grijns gaat niet van mijn gezicht af, ik vermaak me prima met Michael, zo een leuke knapperd. Ik ga stiekem nog wat dichter met mijn gezicht. Zou ik het doen? Zonder nog na te denken druk ik mijn lippen op die van hem.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Maya legde haar beide armen in mijn nek en ik glimlachte naar haar.
    Haar gezich kwam wat dichter bij en haar donkerbruine oogen ,boorden zich in de mijne .Ik verdronk echt in haar ogen.
    "Jij hebt echt mooie ogen, ik zou ze alleen liever willen zien met wat meer licht."zei ze grijnzend en ik grijns ook even kort.
    Zonder dat ik het echt besefte drukte ze haar zijde zachte lippen tegen de mijne aan.Stieken had ik al gehoopt dat ik haar lippen zou mogen proeven.
    Ik zoende haar terug en sloeg een arm om haar middel ,zodat we evezn zo bleven staan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oeps... Is Savannah nog met iemand aan het praten of is er anders iemand voor haar?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Ze moet nog op Kyle reageten denk ik 2 pagina's terug ofz.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WindySky schreef:
    [Oeps... Is Savannah nog met iemand aan het praten of is er anders iemand voor haar?]


    [Kyle was met haar aan het praten]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Ik hoopte gewoon al dat hij me zou terug zoenen en niet zou terugtrekken en me gek noemen of zo dat ik hem nu al zoen. Een warme tinteling gaat door mijn lichaam en kleine kriebeltjes ontstaan in mijn onderbuik, het voelt wel aangenaam eigenlijk ... Ik haal mijn lippen weer van die van hem en kijk hem grijnzend aan. "Lekker." lach ik. Ik haal mijn mobiel even tevoorschijn om te kijken hoe laat het is en het is bijna half 1. Ik krijg al pijn mijn voeten door die te hogen hakken en het steeds rechtstaan. "Hey euhm ... ik heb genoeg van deze club, zullen we naar mijn thuis gaan of wil je nog blijven?" Ik kijk hem afwachtend aan, hopend dat hij instemt en met me mee naar huis zou gaan.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Ik kreeg een warm gevoel vanbinnen en vond het dan ook erg jammer dat ze har zachte lippen van de mijne afhaalde.
    "Lekker." lachte ze en ik grijns eventjes. Ze haalde haar gsm tevoorschijn en ik keek even mee naar hoe laat het was. Bijna half 1.
    "Hey euhm ... ik heb genoeg van deze club, zullen we naar mijn thuis gaan of wil je nog blijven?" vroeg ze me toen en ik glimlach licht naar haar.
    "Ja ik vind het goed,heb je vervoer ,of ben je hier gekomen met de taxi?"vroeg ik haar dan. Als ze geen vervoer had ,kon ik haar een rit aanbieden met mijn motor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Ik keek hem nog steeds afwachtend aan terwijl ik even naar zijn lippen kijk. Zijn lippen zijn zo aantrekkelijk nu ik hem net gezoend heb, ik zal mijn lippen straks nog eens op die van hem moeten duwen. "Ja ik vind het goed,heb je vervoer ,of ben je hier gekomen met de taxi?" Yes, hij stemt toe, hihi. "Euhm, ik vroeg zo een gast om een lift op zijn scooter, dus nee ik heb geen vervoer, ik hoop dus jij wel?" Ik bijt op mijn lip en kijk hem weer afwachtend aan. Nooit gedacht trouwens dat hij echt zou meegaan met mij naar mijn huis.


    16 - 09 - '17