• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Nathaniel Ethan Johnson
    "Oh, gentleman." Ze ging op haar tenen staan om vervolgens een zachte kus op mijn wang te drukken. Voordat ik haar terug kon trekken was ze al ingestapt. Glimlachend sloot ik de autodeur en liep naar de andere kant van de auto - oftewel de bestuurderskant. Ik stapte snel in en gespte mijn gordel vast en stopte de sleutel in het contact. "Waar woon je eigenlijk?" Vroeg ik geïnteresseerd, mijn blik even afgewend naar haar knappe gezicht. Ik was blij dat ik m'n huis een paar dagen eerder had schoongemaakt en opgeruimd. Het kon er best mee door, voor een appartement van een alleenwonende nog jonge man.


    To love is to destroy.

    [Sorry, had het de laatste tijd erg druk, vandaar de late reactie!]


    To love is to destroy.

    [Somesley = Host]


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    Nate ,stapt ook in aan de bestuurderskant en steekt de auto aan.
    Ik doe mijn gordel om ,want ik zit naast een knappe politie agent en wil geen boete hebben daarvoor.
    "Waar woon je eigenlijk?" vroeg hij me dan geïntereseerd en ik kijk hem even aan en glimlach dan.
    "Ik woon in de Towerstreet in een appartement. Ik woon er nog maar net."antwoord ik hem dan.
    "Waar woon jij."vroeg ik hem dan even geïntereseerd terug.
    Ik was best wel benieuwd waar ik ging overnachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    'Ik woon in de Towerstreet in een appartement. Ik woon er nog maar net." Antwoordde Alicia, waardoor een frons in mijn voorhoofd gegroefd lag. Door mijn werk was ik overal in Las Vegas geweest, maar me het herinneren was lastig. ''M'n geheugen laat me even in de steek.'' Verontschuldigend glimlachte ik.
    "Waar woon jij?'' vroeg ze toen geïnteresseerd. ''Hier vlakbij, de straat zegt je waarschijnlijk niets. Ik woon ook in een appartement, in de stad. Ik hou namelijk van de drukte en levendigheid om me heen. Ligt jou appartement in het drukke gedeelte of in het wat rustigere gedeelte?'' vroeg ik haar nieuwsgierig. Het zou namelijk veel over haar zeggen. Al hield ze van rust en kalmte woonde ze er buiten, al hield ze van drukte en de sfeer van de stad dan woonde ze in de stad. Dacht ik.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Hier vlakbij, de straat zegt je waarschijnlijk niets. Ik woon ook in een appartement, in de stad. Ik hou namelijk van de drukte en levendigheid om me heen. Ligt jou appartement in het drukke gedeelte of in het wat rustigere gedeelte?'' zei hij en ik knikte even.
    "Ik woon ook ,dichter bij het centrum van de stad,bij het druke gedeelte dus."antwoord ik hem. Het is ook het beste gedeelte om dingen te stelen.
    Ik keek Nate even aan. Ik had echt zo'n zin om zijn lippen te proeven en nog meer wat hem te doen.
    Ik glimlach al even bij de gedachte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    Alicia knikte. "Ik woon ook, dichter bij het centrum van de stad, bij het drukke gedeelte dus." Antwoordde ze. Dat zei dus over haar dat ze van de levendigheid van de stad hield. Ik had het eigenlijk ook al verwacht. Alicia glimlachte naar me, haar oceaankleurige irissen stonden verleidelijk. Ik kon niet wachten om haar zachtroze lippen te proeven. Ik wendde mijn blik af - ik moest op de weg letten, helaas - en kon er niets aan doen dat er een glimlach rond mijn lippen bleef spelen. Ze deed echt wat met me. ''Het drukke gedeelte is veel spannender,'' grijnsde ik. ''Meestal wordt er ook veel gestolen. Dat is weer iets minder.'' Ik haalde mijn schouders op. Drukke steden trokken nou eenmaal als een magneet moorden en diefstal aan.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    Nate keek me even aan en ik zag die fonkeling in zijn ogen,waardoor ik gewoon weet ,dat hij mijn verleiding niet kan weerstaan.Ook de glimlach op zijn gezich bleef.
    Jammer genoeg wend hij zijn blik weer af en keek hij weer naar de weg. Dat moest wel ,want anders lagen we in het ziekenhuis.
    ''Het drukke gedeelte is veel spannender,'' grijnsde hij en ik grinnikte even."Ja ik hou wel van spannende dingen."grijns ik.
    ''Meestal wordt er ook veel gestolen. Dat is weer iets minder.'' zei hij schouder ophalend en ik beet even op mijn lip. "Daarom is er een knappe politie agent die deze stad veilig maakt."glimlach ik,duidelijk dat ik hem bedoelde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Volgens mij duurt t niet meer lang en t forum is vol]


    16 - 09 - '17

    Nathaniel Ethan Johnson
    Alicia beet op haar lip, wat er erg sexy uitzag. "Daarom is er een knappe politie agent die deze stad veilig maakt.'' Glimlachte ze, duidelijk mij bedoelend. Ik bracht de auto tot stilstand, omdat we mijn appartement bereikt hadden. ''Oh, dus je vindt me knap?'' ik grijnsde breed terwijl ik me naar haar toe boog en mijn ogen even op haar ogen liet rusten met de oceaankleurige irissen. Mijn beide handen legde ik om haar gezicht heen, voorzichtig. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin, voordat ik mijn lippen op haar zachtroze lippen drukte.


    To love is to destroy.

    xSunshineee schreef:
    [Volgens mij duurt t niet meer lang en t forum is vol]


    [inderdaad!]


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    Hij bracht de auto tot stilstand ,wat betekende dat we bij zijn appartement waren.
    ''Oh, dus je vindt me knap?'' grijnsde hij breed terwijl hij naar me toe boog. Zijn heldere blauwe ogen haakten zich in de mijnen en het voelde alsof ik verdrok erin.
    Zijn bijde handen legde hij op mijn gezicht ."Ja,ik vind je knap en ik vind je nog veel meer dan dat alleen."zeg ik grijnzend.
    Hij hield zijn hoofd wat schijn en drukte zijn zachte verrukelijke lippen op de mijne.
    Mijn armen sloeg ik om zijn nek heen en gewillig zoende ik hem terug.Oh man ,wat is hij een goede zoener.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    Alicia sloeg haar armen om mijn nek en zoende me tot mijn tevredenheid terug. Haar lippen proefden precies zoals ik het verwacht had, zoet en zacht. Ik liet mijn handen op haar heupen vallen en tikte met mijn tong tegen haar lippen aan, wachtend op toestemming. Ik was benieuwd of Kyle, Thomas en Michael nog iemand hadden gevonden, aangezien we elkaar alleen bij de ingang hadden gezien.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    Hij liet zijn handen op mijn heupen vallen en tikte met zijn tong tegen mijn lippen aan vragend om toestemming ,die ik hem met veel plezier haf.
    Mijn tong speelde een spelletje met deizjne en ik glimlach even tegen zijn lippen aan om hem daarna weer verder te zoenen.
    Jammer genoeg haalde ik mijn lippen van dezijne af.
    "Laten we naar binnen gaan,daar kan ik je beter zoenen."fluister ik zwoel in zijn oor. en kijk hem dan even zwoel aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik dacht dat ik er al op had gereageerd, maar blijkbaar deed Q weer vervelend!]

    Savannah Anna Delilah Duncan
    Kyle neemt gelijk een grote slok van de overheerlijke cocktail. Ik zie dat hij er gretig van geniet, net zoals ik doe. Ik neem weer een slok, als ik zie dat Kyle me weer een lach toewerpt.
    'Ik werk bij de politie, ongeveer zo een twee jaar nu.' Gelijk verstar ik, terwijl het glas tegen mijn mond aantikt. Zo onopvallend ga ik weer door met mijn beweging, zodat hij het niet zou opvallen. Een politieman! Daar hadden we het gisteravond nog over gehad, dat we die wel graag eens zouden willen. Wat zou Alicia straks jaloers zijn, als ze hoort wie ik nu aan de haak heb geslagen. Mister the police officer heeft me er van overtuigd dat dit een goede keus is. Ik schuif wat dichter tegen hem aan en ga zelfs een beetje tegen hem aan leunen.
    'Dus jij straft alle stoute dieven in de stad? Dan wil ik vannacht wel jouw hart stelen.' Ook al is dit pas het eerste glas alcohol in de club wat ik naar binnen giet, thuis had ik ook al een aantal drankjes op.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa