• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Nice." zei ze glimlachend en ik glimlach ook even.
    Ze dronk haar Martini op en keek me toen aan.
    "Nu zal ik stoppen met drinken, anders versta ik je straks niet meer en zie ik je dubbel." grinnikte ze en ik knik even.
    "Dus ... vertel eens iets meer over jezelf? Heb je hobby's? Doe je aan sport? Heb je broertjes en of zusjes? En op wat voor type meisje val jij eigenlijk, tenminste als je een type hebt?"vuurde ze verschillende vragen op me af en ik grinnik even."Goed ik zal ze beantwoorden als jiij ze straks ook beantwoord goed?"zeg ik met een grijnsje en denk even na.
    "Veel hobby's heb ik niet echt ,omdat ik niet veel tijd heb,maar ik doe wel aan fitnis en hardlopen.Ik ben enigs kind en mijn type van meisje is..."zei ik en keek haar dan met een grijnsje aan."Meisjes zoals jij."zei ik dan met een knipoog
    "Nu jouw beurt ,vertel wat over ezelf."zei ik dan met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Goed ik zal ze beantwoorden als jiij ze straks ook beantwoord goed?" zegt hij met een grijns. Ik knik glimlachend en wacht tot hij antwoordt. "Veel hobby's heb ik niet echt ,omdat ik niet veel tijd heb,maar ik doe wel aan fitnis en hardlopen.Ik ben enigs kind en mijn type van meisje is..." begint hij. Ik kijk afwachtend naar hem. "Meisjes zoals jij." vervolgd hij. "Oeh, like it." zeg ik grijnzend. Goed toch dat ik zijn type ben? "Nu jouw beurt ,vertel wat over jezelf." zegt hij dan met een glimlachje. "Euhm, eens denken ..." begin ik en denk na. "Ik heb geen hobby's, tenzij je uitgaan en shoppen onder hobby's kan indelen. Ik ben ook enigskind en woon al een aantal jaar op mezelf, ik heb helemaal geen contact meer met mijn familie door een paar persoonlijke omstandigheden." vertel ik. Als ik aan mijn familie moet denken, kan ik wel overgeven, mensen zonder respect die niks begrijpen. "Ik val niet echt op een bepaald type, maar op jou val ik wel." zeg ik met een knipoog. "Wil je nog iets weten?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:45 ]


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Oeh, like it." zei ze grijnzedn,waardoor ik automatisch ook moet grijnzen.
    "Euhm, eens denken ..." begon ze dan.Ik heb geen hobby's, tenzij je uitgaan en shoppen onder hobby's kan indelen. Ik ben ook enigskind en woon al een aantal jaar op mezelf, ik heb helemaal geen contact meer met mijn familie door een paar persoonlijke omstandigheden." zei ze en ik knikte begrijpend.
    "Ik val niet echt op een bepaald type, maar op jou val ik wel." zei de dan met een knipoog en ik grijns weer.
    "Wil je nog iets weten?" voreg ze dan en ik knikte."Heb je zin om misschien woesdag iets met me te gaan eten?"vroeg ik haar dan gewoon.
    Ik vond haar echt leuk en een keertje gaan eten kon geen kwaad toch? Alleen hoopte ik dat ze me niet afwees of dat het een ongepast moment is om dit te vragen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Na mijn verhaal vroeg ik of hij nog iets wou weten. "Heb je zin om misschien woensdag iets met me te gaan eten?" vraagt hij dan. Ik dacht dat hij iets random zou gaan vragen als favoriete muziek of zo ofwel zou ik verwachten dat hij niks meer zou vragen. "Tuurlijk." zeg ik glimlachend. "Zorg wel dat het een leuk restaurantje is he." Ik wenkbrauwwiebel en kijk even rond. Ik zie een paar zatte meiden richting de wc's lopen, misschien valt daar iets te rapen. Hmm, zou ik even gaan kijken? "Ik euhm ... ik moet even naar wc, ik ben zo terug." verzin ik als smoes tegen Michael en sta dan op. Ik loop richting de wc's waar één van de meiden die ik zag op de grond ligt te mompelen, haar tas ligt iets verder van haar op de grond. Ik hoor iemand overgeven en zie dan een tas op één van de wasbakken staan. Als die meid op de grond even niet kijkt zoek ik in die handtas naar een portemonnee die niet te vinden is. Wel wat kleingeld, dit kan ik nergens steken .. damn. Ik hurk neer bij die meid op de grond. "Kan ik je helpen?" vraag ik aan haar. Ze reageert niet op me en begint de vloer te kussen. Ik kijk naar haar met grote ogen, oh my god ... Ik neem snel haar tas en zoek haar portemonnee die ik wel vind. Ik vind alleen een briefje van 10 en van 5, goed genoeg. Ik steek deze briefjes in mijn bh. Waar zijn die andere twee meiden? Ach, ik heb geld en mag niet te erg opvallen, dus ik kan beter terug gaan. Ik neem snel nog het briefje uit mijn hak en bekijk het. Hmm, 20, is wel goed. Ik steek het ook bij in mijn bh en loop terug uit de wc. Ik loop meteen terug naar Michael en glimlach. "Zo, mijn blaas is leeg." lieg ik.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Tuurlijk." zei ze glimlachend en ik glimlachde nu ook.
    "Zorg wel dat het een leuk restaurantje is he." zei ze wenkbrouwwiebelend en ik grinnik even."Is goed ,ik vind wel wat."zeg ik met een knipoog.
    "Ik euhm ... ik moet even naar wc, ik ben zo terug." melde ze en ik knikte en kijk dan even rond of ik nu de andere jongens al zie,maar helaas.
    Wat wil ik hun graag melden dat ik een date heb ,met een super knap meisje en leuk meisje.
    Na een paar minuten was Maya weer terug."Zo, mijn blaas is leeg." zei ze en ik grinnik om haar subtielheid.
    "Dus ,heb jij nog vragen voor mij?"vroeg ik haar dan om weer verder te gaan in het gesprek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    "Aha." Zegt hij zacht, zodat het bijna niet verstaanbaar meer is. Hij schud lachend zijn hoofd en pakt één van de shotjes op. Hij kijkt er even naar voordat hij het glaasje weer neerzet. "Een dronken agent is eigenlijk nooit een goed idee, maar ik denk dat twee shotjes geen kwaad kunnen." Mompelt hij waarna hij het opdrinkt. ''Een agent?'' Geamuseerd haal ik mijn wenkbrauwen op, waarna ook ik het shotje snel achterover sla. ''Die zit,'' grijns ik. Opnieuw pak ik het volgende glaasje om het opnieuw in mijn keel te laten glijden.
    Als de drankjes op zijn voel ik de drank wel zitten, iets wat me niet veel kan schelen. Tom bestelt nog een drankje waarna hij vragend naar me kijkt, een echte heer. ''Doe maar een wodka.'' Ik glimlach terwijl ik me richt op de dronken jongen naast me. Hij is waarschijnlijk een paar jaar jonger dan mij, vast met een valse ID hier binnen gekomen. Hij heeft waarschijnlijk al zoveel drank achterover geslagen dat hij niet meer doorheeft dat ik in zijn broekzak graai. Ik werp nog een snelle blik achteruit om er zeker van te zijn dat Tom niks door heeft. Vrijwel meteen stop ik het tussen mijn beha.

    Nathaniel Ethan Johnson
    Ze glimlacht als ik weer wat afstand heb genomen, ik bestudeer haar gezicht en haar oceaankleurige ogen. "En ik vind je een erg aantrekkelijke man weet je dat?" Fluistert ze zwoel in mijn oor, waarna ze me intens aankijkt. Het is bijna onmogelijk om haar mooie ogen los te laten, te staren.
    "Wat voor werk doe je eigenlijk?" Vraagt ze daarna geïnteresseerd. Ik schud even wat verwart mijn hoofd, om vervolgens zachtjes te lachen. ''Sorry,'' verontschuldig ik me. ''Ik werk bij de politie, sinds een jaar. En jij?'' Ook ik ben erg geïnteresseerd naar haar achtergrond, waarna ik me dichter naar haar toe buig. Met mijn vingertoppen streel ik over haar mooi gevormde hals.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    Hij scudde even verward met zijn hoofd en ik keek hem vragend aan ,hij begon dan zachtjes te lachen en verontschuldigde zich dan.
    ''Ik werk bij de politie, sinds een jaar. En jij?'' vroeg hij dan en ik keek hem verbaasd aan.
    "Ik wist niet dat er zo'n knappe politie agenten bestonden."zeg ik grinnikend."En ik heb nog geen werk voor het moment."vervolg ik er dan na.
    Hij boog wat dichter naar me toe en liet zijn zachte vingertoppen over mijn hals glijden.
    Genietend sloot ik mijn ogen,zijn aanraking was zo teder.Andere jongens zouden me niet zo behandelen.
    Ik beet zachtjes op mijn lip en keek hem toen weer aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas Erik Lockwood
    "Ja, agent. Niet veel speciaals." Ik haalde mijn schouders even op en bestelde nog twee drankjes. Al moest ik het rustig aan doen, aangezien ik nog naar huis moest rijden. Toch kon ik het niet laten om ook nog een drankje te nemen. Ik wist niet wat het was, maar soms leek het net alsof ze een beetje afgeleid raakte. Ik had er niet zozeer last van dus zei er niets over. Ik pakte de drankjes aan en schoof haar drankje naar haar toe. "En wat doe jij voor werk?" Vroeg ik met een schuin hoofd. Normaal as ik allang gestopt met vragen stellen, maar iets aan haar zorgde ervoor dat ik echt dingen over haar wilde weten. Ik nam een slokje van mijn drankje en zette mijn glas daarna weer neer. Ik moest zo wel even gaan lopen, anders zou het niet goed gaan als ik aan het einde van de avond opstond.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Sorry, ik reageer morgen. Was vooral aan t studeren voor m'n examens en er was brand bij de achterburen]


    16 - 09 - '17

    [Oeps, het is een dag later geworden om te reageren xp]

    Maya Loreen Smith

    "Dus ,heb jij nog vragen voor mij?" vraagt Michael dan. Ik denk even na. "Euhm ..." Ik denk nog wat na. "Ik heb geen idee ... wat voor muziek vind je leuk? Misschien vinden we hetzelfde genre wel leuk. En heb je een favoriete serie of film? Ja, I know casual vragen, maar het is iets he." Ik grinnik. Tja, ik wist niks om te vragen en als ik vragen gaan stellen die me kunnen verraden, kan ik beter zo domme vragen stellen he. Ik glimlach en kijk even rond, op zoek naar een ander slachtoffer, maar ik vind niet meteen iemand die een slachtoffer van me kan zijn.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Euhm ..." zei ze nadenkend."Ik heb geen idee ... wat voor muziek vind je leuk? Misschien vinden we hetzelfde genre wel leuk. En heb je een favoriete serie of film? Ja, I know casual vragen, maar het is iets he." grinnikte ze en ik glimlach even.
    "Euhm,tja ,ik vind verschillende muzieksoorten goed,behalve rap enzo,dat is niet mijn ding. En ,ik vind Csi wel wat hebben,soms kijk ik er eens naar."zeg ik dan.
    "En wat zijn die van jou?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Damn, door al dat gedoe met die laptop heb ik veel te veel gemist. Ik kan maar beter stoppen met deze RPG want alles weer bijspijkeren gaat me echt niet lukken]


    26 - 02 - '16

    (nou veel is er niet gebeurt hoorf ,ze zitten nu gewoon in de disco en het meeste dat je gemist hebt zijn gesprekke, je kunt makkelijk inspringen ,door hem nog te laten komen naar de club en ,misschien moet je dan DamnBieber waarschuwen ,want zij heeft geen gespreksparten en wilde ook al stoppen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Euhm,tja ,ik vind verschillende muzieksoorten goed,behalve rap enzo,dat is niet mijn ding. En ,ik vind Csi wel wat hebben,soms kijk ik er eens naar." Ik kon het niet laten en schiet in de lach. "Dus klassieke muziek en metal is ook jou ding? CSI, zie ik meer aan als een meidenserie, dus ik zou ook niet verwachten dat iemand zoals jij naar CSI zou kijken, maar sla me als ik het mis heb en je beledig of zo." Ik grinnik. "En wat zijn die van jou?" vraagt hij dan. "Euhm ... Ik hou vooral van rock, echt zo een stevige genre." zeg ik met een glimlach. "Een favoriete serie heb ik niet echt, maar er mag wel wat actie in komen of spannende dingen, een favoriete film heb ik ook niet echt." vertel ik.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Dus klassieke muziek en metal is ook jou ding? CSI, zie ik meer aan als een meidenserie, dus ik zou ook niet verwachten dat iemand zoals jij naar CSI zou kijken, maar sla me als ik het mis heb en je beledig of zo." grinnikte ze en ik glimlach even scheef."Ik ken niet zo heel veel van muziek,maar metel is toch ook mijn ding niet ,en tja zou kunnen,ik vind het cool."grinnik ik.
    "Euhm ... Ik hou vooral van rock, echt zo een stevige genre." zeg ik met een glimlach. "Een favoriete serie heb ik niet echt, maar er mag wel wat actie in komen of spannende dingen, een favoriete film heb ik ook niet echt." zei ze dan en ik knikte even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH