• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Awh ok en dat is waar, nooit verwacht dat zo een politiemannetje als jij zo lief zou zijn en iemand zoals mij leuk zou vinden. De meeste politiemannen zijn meestal ook ouder, hebben een buikje en een snor dat lijkt op een borstel."grape ze en ik grinnik even."Nou die beschrijving klopt meer voor mijn baas."zeg ik dan lachend.
    "Nog iets drinken?" vroeg ze ,maar voordat ik kon antwoorden trok ze me al mee naar de bar waar dat ze een martini vraagt.
    "Dit is eentje op mijn kosten."zeg ik tegen haar en knipoog weer ,waarna ik de centen die ik daarnet in mijn broekzak gestoken had uithaal en aan de barman geef ,voor haar drankje.
    Ikzelf ging niet meer drinken ,want ik moest nog thuios raken ,of bij haar huis eigenlijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik denk dat ik me uitschrijf. Ik heb hier niet veel te zoeken denk ik)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Waarom? Je kunt Chiara gewoon zich laten mengen in iemands gesprek toch ,of je kunt Mavis eens Gb'en aangezien zij ook nog geen gesprekspartner geeft)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Waarom? Je kunt Chiara gewoon zich laten mengen in iemands gesprek toch ,of je kunt Mavis eens Gb'en aangezien zij ook nog geen gesorekspartner geeft)


    16 - 09 - '17

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    Tom knikt en glimlacht ter bevestiging. "Graag een Vodka Lemon en laat ik het eens rustig aan doen, gewoon een baco." Best jammer dat hij niet wat sterkers neemt, alhoewel deze jongen me echt een fijn gevoel geeft moet ik me concentreren op mijn werk. Ik moet hem bestelen, zonder dat hij het merkt, dat gaat nou eenmaal het beste als hij dronken is. Ik grijns tevreden als ik zie hoe hij betaalt. "Hier is je drankje." Hij schuift de Vodka Lemon mijn kant op, waarna hij een slokje van zijn drinken neemt. "Ik kom hier ook vandaan, woon hier niet heel vandaan. Een appartement net buiten het drukke gedeelte." Ik woon precies in het drukke gedeelte, omdat ik van de levendigheid van Las Vegas houd. Ik houd totaal niet van stilte.
    "En waar is je vriendje deze avond en waarom koopt hij geen drankje voor je?" Vraagt hij geïnteresseerd. Glimlachend neem ik een paar slokken van mijn drankje, voordat ik hem antwoord. ''Als ik een vriendje had zou ik hier niet kunnen genieten, dan keek ik thuis een romantische komedie.'' Ik haal mijn schouders grijnzend op. ''Niks voor mij,'' opnieuw neem ik een slok van mijn drinken terwijl ik hem eens goed in me opneem. Tom is knap, dat kan ik zeker niet ontkennen. Als hij even niet oplet pak ik snel mijn mobiel uit mijn beha en zie dat ik een paar inkomende berichtjes heb. Een paar onbelangrijke, van een aantal jongens die ik ooit ontmoet heb en maar niet kunnen stoppen met sms'en. Eén van Maya, waar ik wel de moeite voor neem om hem te openen.
    Hey, het lekkerdje bij me is een politieman! xx Maya mijn mondhoeken trekken automatisch omhoog, ja hoor, Maya heeft weer dat geluk. Of ja, ik weet niet of je het geluk kunt noemen. Ze moet nu wel extra voorzichtig te werk gaan. Lucky bitch! Let wel op hé, je moet extra voorzichtig te zijn. xoxo Alyssa.

    Nathaniel Ethan Johnson
    Nadat ik het drinken heb gehaald loop ik weer naar haar toe en neem plaats naast haar. Half onderuitgezakt leg ik mijn arm over haar schouder, om vervolgens wat in haar oor te fluisteren. ''Je bent echt mooi, wist je dat?'' mijn koele adem strijkt over haar oor.


    To love is to destroy.

    Thomas Erik Lockwood
    Ik nam even een slokje van mijn drinken en keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Nee, geen romantische comedie? Ik vind er ook niets aan hoor. Ik haat romantische comedies." Het was waar. Horror en triller waren de twee genres die ik het liefst keek, als ik al tijd had om een film te kijken. Meestal was ik te druk bezig of moest ik nog iets doen. Vaak zorgde ook dat ik iets te doen had, zodat ik niet tegenover mijn familie de hele tijd hoefde uit te leggen waarom ik geen vriendin had. Achter me hoorde ik iemand mijn naam roepen, wat mij afleidde. Ik keek even om om een jongen te zien die niet heel lang geleden op het bureau was verschenen. Hij was aardig en zou best een vriend kunnen zijn. Half dronken komt hij naast ons staan. "Zo. Dus dit is hoe meneer zijn zaterdagavond besteed, inplaats van mijn geld zoeken." Hij viel nog net niet om van het lachen voordat hij weer wegliep. Geamuseerd keek ik hem na. Alsof we zijn geld ooit gingen vinden, hij was dronken toen het werd 'gestolen', dus ja. "Sorry, gewoon een gast die een van de slachtoffers van een of andere bende is." Zei ik. Het was niet echt een geheim. Ik mocht alleen voor de rest geen specifieke details vertellen, dat was alles. We moesten er wel voor zorgen dat mensen goed oplette. Dat maakte ons werk zoveel makkelijker. "Oke. Ik ben nieuwsgierig, waarom deze club?" Natuurlijk had ik er absoluut geen problemen mee dat ze naar deze club was gekomen, maar alsnog was ik nieuwsgierig, was ik altijd al geweest.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    "Nee, geen romantische comedie? Ik vind er ook niets aan hoor. Ik haat romantische comedies." Dat is eigenlijk niet nieuw, bijna alleen de zachtaardige jongens houden daarvan, hij leek me al niet zo'n type. "Zo. Dus dit is hoe meneer zijn zaterdagavond besteed, inplaats van mijn geld zoeken." Geschrokken kijk ik op van mijn mobiel naar de persoon die naast Tom is komen staan. Hij was de jongen waar ik twee weken eerder geld van had gestolen, hij was te dronken geweest om het überhaupt te merken, waarschijnlijk is hij er achteraf pas achtergekomen. Ik heb werkelijk geen idee of hij weet dat ik en mijn vriendinnen het waren geweest, of dat hij geen enkel idee had. Ik hoop dat laatste. Snel kijk ik naar beneden, om vervolgens onschuldig vanonder mijn wimpers hem aan te kijken, totdat hij verdwenen is. Gelukkig is hij alweer dronken, misschien een slachtoffer voor straks. Hij loopt na een paar seconden weer door.
    "Sorry, gewoon een gast die een van de slachtoffers van een of andere bende is." Zegt Tom. Hij wist dus dat het een bende was, hopelijk niet welke bende. Ik heb namelijk echt geen zin in problemen. "Oke. Ik ben nieuwsgierig, waarom deze club?"
    ''Het heeft niet echt een specifieke reden,'' begin ik, een leugen die gemakkelijk over mijn lippen glipt. Ik ga hem natuurlijk niet vertellen dat het is om het stelen van geld. ''Een vriend van mij heeft familie die dit heeft opgericht, waardoor hij me wat VIP kaarten heeft gegeven, waardoor we hier heen konden. Zo'n aanbod sla je natuurlijk niet af,'' Ik neem de laatste paar slokken van mijn drankje. ''Wat dacht je van iets sterkers?'' probeer ik hem over te halen, als een jongen met een dienblad vol shotjes langs ons loopt. Snel pak ik er ongemerkt vier van af, weer gratis. Uitdagend glimlach ik naar hem. ''Nou?''


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    Nate kwam terug met de drankjes en ging wat onderuit gezakt zitten en sloeg dan zijn arm over mijn schouders.
    ''Je bent echt mooi, wist je dat?'' zei hij en zijn adem steek langs mijn oor waardoor ik even een aangename rilling voelde.
    Ik glimlach even naar hem en fluister dan ook wat terug." En ik vind je een erg aantrekkelijke man weet je dat?"fluisterde ik zwoel in zijn oor en keek hem daarna in zijn mooie ogen aan.
    Het word tijd dat ik hem nu echt ga verleiden en dan hoop ik dat hij vraagt of ik even met hem naar zijn huis wil gaan.
    "Wat voor werk doe je eigenlijk?"vroeg ik hem dan geïntereseerd ,waarna ik een slokje van mijn drankje nam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas Erik Lockwood
    "Aha." Zei ik zacht. Ze was blijkbaar niet zo van de vragen nam ik aan. Ik neem nog een slokje drinken voordat ik mijn glas wegzet. Het leek me vrij... Handig om iemand te kennen die je vip kaartjes kon bezorgen. Natuurlijk hadden wij ook iemand die dat kon, anders had ik niet daar gezeten. Ik keek toe hoe ze vier shotjes op de bar neerzet. Ik wist niet hoe ze het gedaan had, maar de jongen met het dienblad had niks door. Ik schudde lachend mijn hoofd en pakte een van de shotjes op. Ik keek er even naar voordat ik hem weer neerzetten. "Een dronken agent is eigenlijk nooit een goed idee, maar ik denk dat twee shotjes geen kwaad kunnen." Mompelde ik en zette het kleine glaasje aan mijn mond. Daarna schoof ik het lege glaasje terug over de bar haar kant op. Ik wierp even een blik om me heen om te kijken waar de jongens waren. Ze waren alleen nergens te bekennen. Ik had het kunnen weten. We waren er, voor mijn gevoel, net en nu al hadden we allemaal iemand gevonden om mee te praten of dansen of wat dan ook. Ik keek even naar de mensen die vrolijk stonden te dansen en grijnsde. Ik kon niet dansen en ging het ook niet proberen. Ik bestelde nog een drankje en keek haar vragend aan. Je kon een dame moeilijk zelf laten betalen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maya Loreen Smith

    "Dit is eentje op mijn kosten." zegt Michael met een knipoog en betaalt mijn drankje. "Dankjewel knapperd." zeg ik en knipoog ook een keer. Ik neem een slokje van de martini die de barman aan me gaf en voel mijn mobiel in mijn bh zoemen. "Oeh." zeg ik grinnikend en haal mijn mobiel tevoorschijn. Ik zie dat het een sms'je van Alyssa is. Ik open het en lees het snel: 'Lucky bitch! Let wel op hé, je moet extra voorzichtig te zijn. xoxo Alyssa'. Ze heeft gelijk, ik moet extra voorzichtig zijn, maar dat zal ik zeker zijn! Ik steek mijn mobiel weer in mijn bh en kijk terug naar Michael. "Dus ... hou jij van donuts?" vraag ik serieus en lach dan. "De meeste politiemannen eten toch alleen maar donuts en drinken koffie, ben jij ook zo iemand?" Ik duw mijn martini naar hem. "Je mag eens drinken hoor." zeg ik en lik eens over mijn lippen. Naast me aan de andere kant staat een gast waar je duidelijk ziet dat er een biljet in zijn broekzak zit. Ik doe alsof ik aan mijn rug moet krabben en probeer het te pakken te krijgen. Als ik het heb kijk ik meteen naar die gast, maar hij heeft niks door, oef. Ja lap, wat moet ik nu doen, ik kan het toch moeilijk snel wegsteken zonder dat Michael het ziet? Ik besluit het dan maar even goed in mijn hand te houden.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Dankjewel knapperd." zei ze en knipoogte ook waardoor ik even grinnik.
    Ze neemt een slokje van haar martini. Plots neemt ze haar gsm uit haar ,..bh..Ik keek even rond of ik mijn vrienden zag ,maar de leken verdwenen te zijn.
    "Dus ... hou jij van donuts?" vroeg ze dan en ik keek haar weer aan.Ze begon serieus ,maar begon dan te lachen en ik lach ook even."De meeste politiemannen eten toch alleen maar donuts en drinken koffie, ben jij ook zo iemand?"vervolgde ze daarna."Nou niet echt van de donuts,dat hebben mijn vrienden liever,maar een kopje koffie is altijd goed."zeg ik dan grinnikend.
    Ze duwde haar Martini in mijn handen en ik keek haar vragend aan."Je mag eens drinken hoor."zei ze dan en ik glimlach even ,maar schijf de martini weer terug naar haar."Graag ,maar ik moet nog rijden ,dus ik doe het beter niet."zeg ik dan eerlijk.
    Ze kijkt even naar de gast achter haar,misschien had hij haar perongelijk aangeraakt ofzo ,dus liet ik het maar gewoon.
    "Dus,Maya ,hoe oud ben je eignelijk?"vroeg ik haar dan.Ik schatte haar niet veel jonger dan mij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Graag ,maar ik moet nog rijden ,dus ik doe het beter niet." zegt hij terwijl hij mijn martini terug naar me toe schuift. Ik haal mijn schouders op. "Ok dan lief politiemannetje." Ik neem nog een slok van de martini en blijf het geld vasthouden, damn Michael kijk even weg, dan kan ik het snel in mijn bh proppen. Oh ik weet wel iets. Ik doe alsof ik aan mijn voet moet krabben en prop snel het geld in mijn hak, het is misschien ongemakkelijk, maar nu is het tenminste even veilig. "Dus,Maya ,hoe oud ben je eignelijk?" vraagt hij dan. Ik trek mijn wenkbrauwen op en schud mijn hoofd. "Dat mag je niet vragen aan een meisje, net zoals haar gewicht, maar omdat jij het bent zal ik eerlijk antwoorden. Ik ben 20 en jij?"


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Ok dan lief politiemannetje." zei ze scouder ophalen en nam nog een slok van haar drank.
    Maya prutst wat aan haar hak ofzo.Het was best vreemd,maar ik weet nu eenmaal niet hoe het is om hakken te dragen ,dus het is vast wel normaal.Denk ik toch.
    Op mijn vraag trok ze haar wenkbrouwen op en schudde haar hoofd.Had ik iets verkeerd gezegt?
    "Dat mag je niet vragen aan een meisje, net zoals haar gewicht, maar omdat jij het bent zal ik eerlijk antwoorden. Ik ben 20 en jij?" antwoorde ze dan en ik maakte een 'oh' gebaar.
    "Sorry ,ik wist niet dat dat een regel was."grinnik ik."Nou ik ben 22 en geen zorgen ik zal niet naar je gewicht enzo vragen."zeg ik dan met een glimlachje.Waarom zou ik ? Ik bedoel ze zag er echt perfect uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Sorry ,ik wist niet dat dat een regel was." grinnikt hij. Ik grinnik ook. "Het is niks." zeg ik. "Nou ik ben 22 en geen zorgen ik zal niet naar je gewicht enzo vragen." gaat hij verder. "Nice." zeg ik glimlachend. Ik had hem geen 22 geschat, eerder mijn leeftijd. Ik drink mijn martini op en kijk naar Michael. "Nu zal ik stoppen met drinken, anders versta ik je straks niet meer en zie ik je dubbel." grinnik ik. "Dus ... vertel eens iets meer over jezelf? Heb je hobby's? Doe je aan sport? Heb je broertjes en of zusjes? En op wat voor type meisje val jij eigenlijk, tenminste als je een type hebt?" Ja, ik was echt nieuwsgierig naar hem. Hij lijkt me gewoon veel interessanter dan al die andere mannen die ik al tegengekomen ben. En hij is de knapste die ik ooit ontmoette.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:01 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Kyle Williams

    "Ja niet mis ,wat vind jij van het meisje met bruine ogen en bruin haar?" vraagt Michael dan aan Thomas. Nu bekijk ik ook die meid even langer dan de andere, maar nog steeds valt die ene meer op, die tegen me botste. Ik grijns breed als ze onze kant opkijkt. 'Hi. Nog een keer sorry dat ik net op je botste.' zei ze opeens. "Geen probleem." zeg ik met een knipoog. 'Hebben jullie ook zin in feesten?' zegt ze met zo een lieve glimlach. "Helemaal!" zeg ik enthousiast. "En jij? Vast wel he? Je hebt trouwens een mooi glimlach." Ja, wat? Ik moet mijn charmes toch bovenhalen?


    [Voor Savannah]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:04 ]


    16 - 09 - '17