• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Michael? Maya praat tegen m]


    [Wat bedoel je?]


    To love is to destroy.

    Michael Oliver Gabriëls
    "Hey lekkerdje, ik ben Maya." hoorde ik naast me en ik draaide me om ,waar ik dat knappe meisje zag.
    Ik grijns evenjes."Hey ,ik ben Michael."zeg ik en knipoog even naar haar.
    Ze was dus een flirt,niet dat ik het erg vond,maar ik hoopte dat ze niet met andere jongens ging zitten flirten vanavond.
    "Wil je wat drinken? Ik trakeer je wel."zeg ik dan aan haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Somesley schreef:
    (...)

    [Wat bedoel je?]


    [T was tegen Nyan eigenlijk]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Als hij zich omdraait grijnst hij, oeh, nog iets waar je bij hem voor zou vallen. "Hey ,ik ben Michael." zegt hij en knipoogt. Olaa een knipoog. "Aangenaam." zeg ik glimlachend. Gelukkig is hij niet zo verlegen, hier kan ik wel wat mee, denk ik. "Wil je wat drinken? Ik trakeer je wel." zegt hij dan. Ok, dat sla ik zeker niet af, zo hoef ik mijn geld niet af te geven, niet dat ik geld bij heb buiten die dat van die jongen met die scooter. Ik hoopte al getrakteerd te worden, daarom nam ik niks mee buiten mijn mobiel dan. "Dat sla ik niet af." zeg ik grijnzend en knipoog. Ik haak mijn arm in die van hem en trek hem mee naar de bar. "Doe maar iets lekker sterk." zeg ik tegen hem en ga op een barkrukje zitten.


    16 - 09 - '17

    Alicia Anabeth Rosefield
    De jongen vroeg me wat ,maar het enige wat ik van woord kon verstaan was drinken.
    Ik denk dat hij bedloelde of ik iets wilde drinken. ,misschien had ik toch niet zo dicht bij de boxen moeten gaan staan.
    "Of ik iets wil drinken?"vroeg ik wat luider voor de zekerheid."Dan graag ,maar alleen als jij me traktreerd."vervolg ik dan met een grijnsje.
    Ik nam weer zijn arm vast en ging dan wat verder van de boksen staan ,zodat we elkaar tenminste konden horen.

    (hahah ,sorry moest toen net eten ^^)

    Michael Oliver Gabriëls
    "Dat sla ik niet af." zei ze grijnzend en knipoogde dan,waardoor ik ook even grijns.
    Ze haakt haar arm om de mijne en neemt me mee naar de bar. "Doe maar iets lekker sterk." zei ze dan en ik knik ,waarna ik mijn portemonee uit mijn binnenzak haal een briefje van 10 eruit haal en dan mijn ander geld weer wegstaak.
    "2 Gin Tonic's graag."zeg ik tegen de barman en heef hem dan het geld.Niet veel later kwam de man terug met de 2 drankjes en mijn wisselgeld die ik in mijn broekzak stak. Ik leun wat tegen de bar en kijk Maya met een glimlachje aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [T was tegen Nyan eigenlijk]


    [oke!]


    To love is to destroy.

    Nathaniel Ethan Johnson
    "Of ik iets wil drinken?" Vraagt ze luid. "Dan graag ,maar alleen als jij me trakteert." Vervolgt ze met een grijns. Opnieuw pakt ze mijn arm vast en trekt me mee, verder weg van de boxen.
    ''Dat was de bedoeling,'' knipoog ik terwijl ik zachtjes lach. Nu we wat verder van de boxen staan kunnen we elkaar beter verstaan, wel zo handig. ''Wat wil je? Trouwens, als we zo naar de VIP lounge gaan, kunnen we elkaar nog beter verstaan.'' Afwachtend kijk ik haar aan.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:28 ]


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Dat was de bedoeling,''knipoogde hij terwijl hij zachtjes lacht en ik grinnik zachtjes.
    ''Wat wil je? Trouwens, als we zo naar de VIP lounge gaan, kunnen we elkaar nog beter verstaan.'' zei hij en ik glimlchte.
    "Een Vodka-Cola graag en ik vind de VIP lounge goed ,waar is die ?"vroeg ik hem dan . Ik had toch niet zoveel zin om te blijven staan.
    "Wat is je naam toruwens knapperd?"vroeg ik hem dan flirterig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Ik bekijk hoe Michael zijn portemonnee tevoorschijn haalt, nu weten we dus ook waar deze steekt, misschien kan ik wel iets bedenken dat vast te krijgen. Hij vraagt om Gin Tonic's jummie. Ik kijk hem grijzend aan en zie dat hij zijn wisselgeld in zijn broekzak zit, misschien kan ik straks eens in zijn broekzak prullen? Ik vind wel iets om dat geld van hem vast te krijgen. Hij gaat tegen de bar leunen en kijkt me glimlachend aan waardoor ik ook moet glimlachen. "Dus, vertel eens ... heb jij een vriendin? En wat voor werk doe je?" vraag ik uit nieuwsgierigheid.


    16 - 09 - '17

    Thomas Erik Lockwood
    Ik glimlachte even naar een paar meiden die voorbij liepen en ging verder met de ruimte doorzoeken. De meiden waar we eerder naar gekeken hadden kwamen ook naar binnen. Ik moest eerlijk toegeven dat dat iets was waar ik op gewacht had. Het waren overduidelijk de knapste meiden die we tegen gingen komen. "He," hoor ik naar me. Ik keek even op nadat ik uit mijn gedachte werd gehaald. "He, ik hen Tom." Ik stelden mezelf nooit voor als Thomas. Het klonk zo.... Bekakt. Ik vond het helemaal niks, dus dan maar gewoon Tom. "En jij bent?" Vroeg ik met een halve glimlach. Van dichterbij was ze nog knapper.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nathaniel Ethan Johnson
    "Een Vodka-Cola graag en ik vind de VIP lounge goed ,waar is die?" vraagt ze. "Wat is je naam toruwens knapperd?" vraagt ze meteen daarna, flirterig.
    ''Hij is daar boven,'' ik glimlach waarna ik achter haar ga staan en er naar wijs. ''Mijn naam is trouwens Nate. En die van jou dan? Vast een mooie naam. Bij een mooi meisje hoort ook altijd een mooie naam.'' Misschien is het wat afgezaagd, maar het is toch echt wat ik vind.


    To love is to destroy.

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    "He, ik ben Tom." Mijn mening van net werd alleen nog maar aangesterkt, hij was echt heel knap. En hij zag eruit alsof hij veel geld had, twee vliegen in één klap. "En jij bent?" Vraagt hij met een halve glimlach.
    ''Ik ben Alyssa, en jij mag er best wezen.'' Glimlach ik speels, terwijl ik een zwarte lok haar achter mijn oor schuif.


    To love is to destroy.

    Michael Oliver Gabriëls
    "Dus, vertel eens ... heb jij een vriendin? En wat voor werk doe je?" vroeg ze toen nieuwsgierig.
    "Wel,Ik ben singel en werk bij de politie."zeg ik dan en neem dan een slokje van mijn drankje.
    Ik leg het daarna weer op de bar en ga dan even kort met een hand door mijn haar."Heb jij een vriend ?En wat voor werk heb jij?"vroeg ik haar dan terug.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Hij is daar boven,'' glimlachte hij en ging achter me staan en wijste er dan naar en ik knikte even en kijk hem daarna weer aan.
    ''Mijn naam is trouwens Nate. En die van jou dan? Vast een mooie naam. Bij een mooi meisje hoort ook altijd een mooie naam.''vroeg hij dan en ik glimlachte weer en lichte blosjes verschenen op mijn wangen.
    "Aangenaam,ik ben Alicia."zeg ik dan en neem dan zijn hand vast."Kom we gaan naar de lounge."zeg ik dan,waarna ik hem dan weer meetrek naar de richting dat hij daarnet wees om bij de lounge te geraken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Wel,Ik ben singel en werk bij de politie." Single, wauw en BAM meteen raak, een politieman, net waar de meiden en ik op wouden botsen. Wie zal ik smsen om op de hoogte te brengen? Alyssa, zij wou de politiemannen. "Jij single?" vraag ik ongelovig en haal mijn mobiel tevoorschijn. Ik neem terwijl een paar flinke slokken van het sterke goedje. Even trek ik een vreemd gezicht omdat het meteen in mijn hoofd slaat. "Wooh, misschien toch rustiger drinken." grinnik ik. "Heb jij een vriend ?En wat voor werk heb jij?" vraagt hij dan. "Ik ben ook single en ik heb eigenlijk geen werk." Ik open een nieuw bericht. 'Hey, het lekkerdje bij me is een politiema! xx Maya'. Ik verstuur dit naar Alyssa en kijk dan weer naar Michael.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Jij single?" vroeg ze ongelovig en ik glimlachte even. Ik gokte eigenlijk dat ze ook singel zou zijn,ofja het is meer hopen.
    En anders zou ze er niet over beginnen toch?
    "Ik ben ook single en ik heb eigenlijk geen werk." antwoorde ze dan en mijn glimlach word wat groter.
    In de roos! EN het maakte me niet echt veel uit of ze werk had of niet.
    Nu nog een mooi innerlijk en ik heb het perfecte meisje gevonden denk ik.
    "Een mooi meisje zoals jij dat singel is? Dat is omgekeerde logica."grinnik ik en neem dan nog een slokje van mijn gin. Ik zou niet meer dan 1 glas drinken ,want een dronken agent zou erg zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH