• Zoals de titel al zegt, ik denk wel dat het in 'Liefde, Vriendschap & Familie' hoort.
    Het gaat namelijk om mijn beste vriendin Natasja. Ze is precies twee maanden jonger dan mij en we zijn sinds we zeven of acht jaar zijn vriendinnen. We hadden zelden ruzie.
    Ze kreeg ruzie met haar nichtje Hanneke. Twee dagen geleden was ik bij haar thuis en haar nicht en tante kwamen op bezoek. Dus ja, lalala, zoals altijd gingen Natasja en ik naar haar kamer wat prutsen met posters van beroemdheden.
    Maar daar kreeg ze ruzie met haar nichtje. Ze scholden elkaar uit waar ik bij was en ze mepten elkaar. Tante probeerde ze tegen te houden maar het lukte niet.
    Vlak daarna ging Hanneke naar huis. Het gezicht van Natasja was helemaal rood en haar vinger bloedde. Ik vond het erg voor haar dus bleef bij haar logeren.
    De volgende ochtend, toen ik mijn huis uit liep en Natasja wou ophalen voor school, kwam ik haar broer tegen. Hij vertelde me dat Natasja was weggelopen. Weggelopen van huis. Sinds die dag moest ik alleen naar school gaan.
    Mijn moeder had de politie gebeld, beschreef Natasja en ze gingen meteen opzoek. De ouders van haar waren helemaal overstuur en ik kon nachten niet slapen. Al drie of twee dagen is ze weg van huis.
    Als ik Natasja wou opbellen nam ze niet op. Ik ben zo bang dat er iets met haar is gebeurd. En doordat ik dit schrijf heb ik haar net gebeld. Niet opgenomen.
    Altijd nam ze op. Altijd. Dus ik dacht dat er wat met Natasja was gebeurd. Ze was midden in de nacht weggelopen, toen iedereen thuis sliep.
    Niemand merkte iets. Pas de volgende ochtend kwamen ze erachter dat ze weg was.
    Ontvoerd, weggelopen.. Wat was het? Ikzelf dacht dat het door die ruzie met haar nicht Hanneke kwam. Normaal waren Hanneke en Natasja heel.. nou ja, close. Ze kon waarschijnlijk niet tegen de ruzie met een familielid.
    En ik kan er niet tegen dat ze niet wilt opnemen! Stel dat ze is verkracht en daarna vermoord. Ik moet er niet aan denken.

    Ik kan al een week (dat is twee nachten voor mij) niet slapen en is de volgende ochtend mijn kussen vol met tranen. Ik kan hier namelijk niet tegen. Gisteravond ging ik naar buiten en ging opzoek naar haar. Maar ik kwam er niet verder mee. Het werd koud en ik ging maar naar binnen, vol tranen in mijn ogen. Door de wind en omdat ik Natasja niet kon vinden.
    Ik heb drie vragen in mijn hoofd. Waarom, Hoe en Wanneer?

    Hebben jullie tips?

    Ik ben heel verdrietig. Ik mis Natasja gewoon zo hard. Ze is altijd zo lief voor me geweest en ik was lief voor haar terug. Hier kan ik gewoon niet tegen. ik mis haar.

    Natasja, kom terug. ;'(


    Some people are art and do art at the same time

    Jezus, wat erg zeg.. Ik kan natuurlijk niet helpen.. Maar je hart luchten kan misschien al wat helpen. Ik hoop voor je dat ze snel terugkomt en in die tussentijd veel sterkte gewenst. Hou je sterk en probeer niet teveel te denken aan wat er gebeurt kan zijn, dat maakt het misschien alleen maar moeilijker. Ik hoop dat de politie inmiddels een onderzoek (?) is gestart.

    *Big hug* (:


    EDIT: Adverteren op facebook, posterts ophangen in locale dingen zoals scholen, supermarkten? Ook in de meest nabij gelegen grote steden? Misschien dat dat helpt. In ieder geval zijn mensen er van op de hoogte.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:02 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik je moet helpen. Maar heel veel sterkte!


    Do what people say you can't.

    Wow, dat is heftig... lastige situatie. Ik hoop voor je dat de politie haar kan opsporen of dat ze zo snel mogelijk weer thuis is!

    En inderdaad, zorg dat mensen er van op de hoogte zijn. Zodat ze als ze haar zien het aan je kunnen laten weten.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:05 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wow, dat is echt ongelofelijk heftig. Ik hoop echt dat ze snel weer gevonden word, en ik wens jou en alle familie en vrienden heel veel sterkte en succes met zoeken! Echt een hele nare situatie is dit.

    Misschien posters plakken op lantarenpalen of bij bushaltes? Of opgeven bij het programma "Vermist", dat klinkt misschien heel flauw, maar er kijken echt ontzettend veel mensen daar dat programma. En zoals hier boven al is genoemd; vragen of je iets in een supermarkt mag ophangen of op andere scholen.


    Chaos is a ladder.

    Ik wens je in ieder geval veel sterkte en ik hoop dat ze snel terug komt.
    Ik weet niet zo goed wat je nog kan doen, afwachten.. ja.
    Pff, heftig.


    Danmarks Dynamite.

    Het enige wat ik als 'tip' kan geven is; hoop houden. Ik hoop echt voor jou en de familie dat ze terugkomt! Sterkte.


    You are beautiful, you are love.

    Lestranges schreef:
    Wow, dat is echt ongelofelijk heftig. Ik hoop echt dat ze snel weer gevonden word, en ik wens jou en alle familie en vrienden heel veel sterkte en succes met zoeken! Echt een hele nare situatie is dit.

    Misschien posters plakken op lantarenpalen of bij bushaltes? Of opgeven bij het programma "Vermist", dat klinkt misschien heel flauw, maar er kijken echt ontzettend veel mensen daar dat programma. En zoals hier boven al is genoemd; vragen of je iets in een supermarkt mag ophangen of op andere scholen.


    To love is to destroy.

    Woah, dat is best heftig.
    Kan je haar beschrijven? Dan kunnen wij ook kijken of we haar misschien zien? En waar in de buurt woon je ongeveer?
    Hopelijk komt alles weer goed!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ach gossie, wat erg. Het zou natuurlijk wel fijn zijn dat als ze is weggelopen, dat ze nog even laat weten dat alles verder wel goed met haar is. Wat frustrerend dat ze niet op neemt of zelf even belt dat verder alles goed is. Ik hoop dat jullie haar snel vinden.
    En zoals hierboven al gezegd, hang overal waar maar kan posters op. Laat een berichtje rondgaan op Facebook. Verder kunnen wij je helaas ook niet helpen, hoe graag we ook willen.
    Waar komt ze vandaan?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Spotgaai schreef:
    Woah, dat is best heftig.
    Kan je haar beschrijven? Dan kunnen wij ook kijken of we haar misschien zien? En waar in de buurt woon je ongeveer?
    Hopelijk komt alles weer goed!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Junns en Spotgaai, Natasja zelf is geboren in Flevoland maar woont in Drenthe, vlakbij Assen. Waar vele huizen naast elkaar liggen. Ze hebben zon driehoek-dak en voor de rijtjeshuizen ligt een rivier. Daar zitten bankjes waar ze vaak op zit, maar we zien haar daar niet meer, sinds ze vermist is..

    @De rest: Drie andere familieleden van me en ik zijn bezig met posters en facebook.
    @Lestrangers, ik ga kijken wat het programma 'Vermist' is.

    Allemaal bedankt voor jullie steun! Ik ben hier echt heel verdrietig over.

    En ik ga het jullie ook laten weten als ze gevonden is!


    En o ja, even een vraagje beantwoorden:
    Of ik haar wil beschrijven? Ze heeft lang blond haar tot ongeveer haar schouders, maar die zullen vast in de war zijn geraakt aangiezen ze haar haarkam thuis heeft laten liggen. Net voordat ze vermist was had ze een legging eraan met bloemetjes erop, roze bloemetjes en 'I love SLEEP...' Ik zal me wel schamen als je daarmee buiten loopt.
    Ze had ook een roze trui aan met 'I <3 SLEEP'. Het hartje dan in het rood en de letters zijn dikgedrukt. Een grijs vestje van haar met witte strepen en een rits had ze niet aan toen, maar misschien had ze het meegenomen omdat het nu spoorloos verdwenen is. Twee laarzen zijn ook verdwenen dus die heeft ze waarschijnlijk meegenomen. Jezus zeg, als ik dit schrijf vallen tranen als bakken naar beneden. Pff.
    Verder kun je haar herkennen aan haar mooie felblauwe ogen. Als een onbekende haar aankijkt kijkt ze liever gauw weg. In dit weer heeft ze een rode neus omdat ja, het waait verschrikkelijk in Assen.
    Als jullie iemand zien in de buurt van Assen, die er ongeveer zo uitziet, ALSJEBLIEFT, VRAAG HOE ZE HEET en waar ze woont. En breng haar naar huis.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:04 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    @Junns en Spotgaai, Natasja zelf is geboren in Flevoland maar woont in Drenthe, vlakbij Assen. Waar vele huizen naast elkaar liggen. Ze hebben zon driehoek-dak en voor de rijtjeshuizen ligt een rivier. Daar zitten bankjes waar ze vaak op zit, maar we zien haar daar niet meer, sinds ze vermist is..

    @De rest: Drie andere familieleden van me en ik zijn bezig met posters en facebook.
    @Lestrangers, ik ga kijken wat het programma 'Vermist' is.

    Allemaal bedankt voor jullie steun! Ik ben hier echt heel verdrietig over.



    Ik woon in Overijssel, vlakbij Emmeloord en Zwolle. Misschien is ze deze kant wel opgegaan. Laat me weten als je je facebook berichtje klaar is? Dan kan ik hem ook delen. Ik heb veel vrienden die in Overijssel + Flevoland wonen. X


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Ik woon in Overijssel, vlakbij Emmeloord en Zwolle. Misschien is ze deze kant wel opgegaan. Laat me weten als je je facebook berichtje klaar is? Dan kan ik hem ook delen. Ik heb veel vrienden die in Overijssel + Flevoland wonen. X

    JA! Zie de aanpassing van mijn bericht.


    Some people are art and do art at the same time

    Folklore schreef:
    Het enige wat ik als 'tip' kan geven is; hoop houden. Ik hoop echt voor jou en de familie dat ze terugkomt! Sterkte.

    Ik neem aan dat jullie of in ieder geval haar ouders dit wel realiseren, maar (als we ervan uitgaan dat je vriendin is weg gelopen, wat hopelijk het geval is) het lijkt me dat ze is ondergedoken bij iemand, of in ieder geval niet buiten is. Tenminste, dat hoop ik voor d'r, 't is koud :c. Op straat zal je haar niet zo snel vinden denk ik, ik zou me meer richten op personen naar wie ze kan zijn gevlucht.
    Succes ermee, ik hoop heel erg dat ze snel weer (ongeschonden) terugkomt!


    i put the fun in funeral