• hallo allemaal,
    Tijdje geleden dat ik hier nog op ben geweest, maar ik zit met een groot dilemma.
    Ongeveer een 2 à 3-tal maanden geleden zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan na een grote ruzie over 'vreemdgaan' (wat niet zo was!).
    Nu een paar dagen terug, kwam ik tijdens het uitgaan hem weer tegen. En vandaag zijn we samen een terrasje gaan
    doen. En nu voel ik dus echt wel dat ik hem enorm mis en dat ik nog gevoelens heb voor hem. Maar ik weet niet
    of ik terug een relatie met hem zou moeten/kunnen beginnen omdat we zo uit elkaar zijn gegaan.
    En dan nog, als wij terug een relatie zouden beginne, dan ben ik nog bang voor de reacties van mijn familie en vrienden :S
    Iemand advies hierover? =S

    Groetjess!!
    Darlien


    Edit: Hij vertelde me vandaag dat hij me ook enorm mist en dat hij nog steeds verliefd is op me =)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 20:17 ]

    Ik denk dat vertrouwen een belangrijke fundering is om je relatie op te bouwen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je komt hier echt elke keer alleen maar als je zo'n probleem hebt en dat lijken er nogal wat te zijn. (cat) Misschien moet je eens een ander type jongen uitproberen.


    Your make-up is terrible

    Hashirama schreef:
    Ik denk dat vertrouwen een belangrijke fundering is om je relatie op te bouwen.


    26 - 02 - '16

    Hashirama schreef:
    Ik denk dat vertrouwen een belangrijke fundering is om je relatie op te bouwen.

    Bovendien is het met een reden uitgegaan. Als ik jou was zou ik er niet meer achteraan gaan, dat maakt je alleen maar ongelukkig. Maar ja, ik ben jou niet en moet jij de keuze maken.


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    Je komt hier echt elke keer alleen maar als je zo'n probleem hebt en dat lijken er nogal wat te zijn. (cat) Misschien moet je eens een ander type jongen uitproberen.

    Ik kom over het algemeen nog wel veel op Q, maar gewoon ik wou ergens mijn probleem kwijt. En hij is al een ander type jongen als de jongens waar ik normaal voor val.

    Michonne schreef:
    Je komt hier echt elke keer alleen maar als je zo'n probleem hebt en dat lijken er nogal wat te zijn. (cat) Misschien moet je eens een ander type jongen uitproberen.


    Ach alsof die drama's tussen jou en je vriend over dat The Walking dead, wel zo leuk waren om te lezen. (cat)


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    Ach alsof die drama's tussen jou en je vriend over dat The Walking dead, wel zo leuk waren om te lezen. (cat)


    Gelukkig ben ik niet de enige met die drama's in dat topic. :'D
    Ik heb daar echt één keer iets gepost erover.


    Your make-up is terrible

    Ik ben en blijf van mening dat een ex niet voor niets een ex is en dus niet voor niets een ex moet blijven ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Je moet waarbij jij je het best voelt.
    Het vertrouwen moet weer opbouwen maar je kan hem nog een kans geven maar ik zal eerst maar eens uitzoeken of hij jou nog wel ziet zitten.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    SmartBlondie schreef:
    Je moet waarbij jij je het best voelt.
    Het vertrouwen moet weer opbouwen maar je kan hem nog een kans geven maar ik zal eerst maar eens uitzoeken of hij jou nog wel ziet zitten.
    xx

    Zoals ik dus al zei: hij zei dt hij nog verliefd is en dat hij me enorm mist... En ik voelde me goed bij hem, en nu nog. maar ik bene erder bang voor de reactie van mijn familie =S

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Zoals ik dus al zei: hij zei dt hij nog verliefd is en dat hij me enorm mist... En ik voelde me goed bij hem, en nu nog. maar ik bene erder bang voor de reactie van mijn familie =S

    Je moet je niks aantrekken van je familie. Mijn familie was ook niet happy toen ik met mijn vriend kreeg omdat hij niet christelijk is. So what? Ik ben toch gelukkig met hem? Jij moet gewoon voor jezelf gaan kiezen nu.


    26 - 02 - '16

    Het is niet voor niets je ex so I'd say get over it.. :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mavis schreef:
    (...)
    Je moet je niks aantrekken van je familie. Mijn familie was ook niet happy toen ik met mijn vriend kreeg omdat hij niet christelijk is. So what? Ik ben toch gelukkig met hem? Jij moet gewoon voor jezelf gaan kiezen nu.


    met die laatste zin ben ik het eens! :)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 20:45 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Michonne schreef:
    Je komt hier echt elke keer alleen maar als je zo'n probleem hebt en dat lijken er nogal wat te zijn. (cat) Misschien moet je eens een ander type jongen uitproberen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."