• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Pfoe, hier." zei ze nadat ze haar helm afgedaan had en het in mijn handen duwde.µik grinnik even en ,berg dan de helmen op en sluit mijn motor af.
    "Daarzo woon ik."zei ze en wees naar een appartement een beetje verderop.Ik keek nog even of ik hier wel mocht parkeren ,maar nergens stond een plaatje ,dus stond die wel goed zo.
    "Kom!" zei Maya enthousiast en trok me aan mijn armen mee richting haar appartement.
    Ze haalt haar sleutel tevoorschijn en opend de deur."Gaat u maar binnen." zei ze en wees naar binnen,ik grinnik even om haar doening en ga dan naar binnen.
    Ik was best benieuwd naar haar appartement.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Ik loop achter hem aan naar binnen en doe de deur dicht. Ik trek mijn vest uit en hang die op aan de kapstok in het halletje. "Je mag je jas hier ophangen en plaats nemen ergens in de woonkamer, ik kom zo." Ik loop snel naar mijn slaapkamer waar ik het geld dat in mijn bh zit tevoorschijn haal en in een zakje steek dat goed opgeborgen zit in een doosje. Dat voelt al aangenamer zo zonder dat geld daar. Ik haal ook mijn mobiel tevoorschijn die ik op mijn nachtkastje neergooi. Ik trek snel mijn jurk uit en hakken uit en trek een veel te groot shirt aan dat nog net onder mijn kont valt, dat is veel makkelijker. Ik loop terug naar Michael. "Iets te drinken? Ik leid je zo wel even rond hoor."


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Je mag je jas hier ophangen en plaats nemen ergens in de woonkamer, ik kom zo." zei ze en ik knikte ,waarna ik mijn trui uitdoe ,maar wel mijn portemonee in mijn broekzak stop voor de zekerheid.
    Ik ga naar de woonkamer en plof me in haar zetel.Het zag er hier best gezellig uit eigenlijk.
    Niet veel later komt Maya terug en ze had haar jurkje omgewisseld in een groot shirt die net boven haar kont kwam te zitten.
    "Iets te drinken? Ik leid je zo wel even rond hoor."zei ze en ik glimlachte naar haar. "Een gewoon glas water is goed hoor."zei ik met een glimlachje.
    Ik moest nog thuisgeraken ,tenzij Maya andere plannen had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Ik zie hem gezellig op de bank zitten. Ik kijk hem afwachtend aan voor ik naar de keuken ga. "Een gewoon glas water is goed hoor." zegt hij dan. "Wauw, braaf." zeg ik grinnikend en loop naar de keuken waar ik een glas neem en wat water uitschenk voor Michael, hij mag blij zijn dat ik het in huis had of hij kreeg lekker water van de kraan met wat kalk er in. Voor mezelf neem ik een colatje, ja ook braaf he? Ik loop terug naar woonkamer en geef hem het glas water aan. "Alsjeblieft." zeg ik en plof naast hem neer. Ik klik het blikje cola open en neem er een paar flinke slokken van. "Dus ... ben je al moe?" vraag ik.


    16 - 09 - '17

    Nathaniel Ethan Johnson
    Ze schudde met haar hoofd toen ik vroeg of ze met de auto was, waardoor er een plukje haar voor haar gezicht kwam te zitten. Grijnzend veegde ik het plukje haar achter haar oor.
    "Nee ,ik was met een taxi ,maar ik weet niet of ze nog zo laat rijden om me terug te voeren." Zei ze terwijl ze me vragend aankeek. "Ben jij met de auto?'' vroeg ze nog een keer waarna ze een slokje nam van het drankje waar ze duidelijk van leek te genieten.
    ''Dat is geen probleem, ik breng je wel thuis. Als je dat goed vindt natuurlijk? Of we gaan naar mijn huis.'' Knipoogde ik.


    To love is to destroy.

    Michael Oliver Gabriëls
    "Waua braaf."grinnikte ze en ik grinnik ook even.Tja ik wil morgen niet met een kater zitten werken,dus moest ik nu wel braaf zijn met drank.
    "Alsjeblieft."zei ze en haf me het glas,waarna ze naast me plofte.Zelf had ze een gewone cola genomen.
    "Dus,...Ben je al moe?"vroeg ze ma nadat ze van haar cola gedronken had."Niet echt.Ik ben eigenlijk vooral moe als ik op moet staan."grinnik ik."Jij?"vroeg ik haar dan.

    Alicia Anabeth Rosefields
    Grijnzend streek hij het plukje haar achter mijn oor.
    "Dat is geen probleem ,ik breng je wel thuis.Als je dat wil natuurlijk?Of we gaan naar mijn huis."Knipoogde hij en ik wiebel eens met mijn wenkbrouwen en giechel dan."Ik ga dolgraag voor optie 2"zeg ik nog steeds giechelend.Yes mijn plannetje werkte."Ik moet even naar de wc,ben zo terug."zei ik en stond op ,waarna ik richting de wc liep.Ik moest eigenlijj niet,maar daar valde vast wel iets te rapen.En ik had gelijk ook..Er lag een handtas zomaar voor het grijpen.Gelukkig had ik ook mijn handtas mee met geheime binnenwand.Ik gritste de portemonee eruit en nam het geld.
    In een van de wc hokjes waren ze druk bezig aangezien ze niet konden stoppen met kreunen.Maar ik zag wel zijn broek die op de grond lag en daar gritste ik ook wat geld uit.Nadat ik alles veilig weggestoken had liep ik de wc's weer uit en liep weer naar Nate en ging weer naast hem zitten."Waneer gaan we?"vroeg ik hem dan met een knipoog. Ik begon het hier beu te worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Niet echt.Ik ben eigenlijk vooral moe als ik op moet staan." antwoordt hij op mijn vraag. Ik knik. "Dat ken ik maar al te goed." zeg ik daarop en grinnik. "Jij?" vraagt hij dan. "Ook niet echt." zeg ik en neem nog een slokje van mijn cola. Ik sta op en zet de tv aan. "Is kijken of er wat op tv is." Ik neem de afstandsbediening en plof weer naast hem neer. Met een zucht begin ik te zappen en zet mijn blikje cola op de salontafel. "Elke avond is het weer hetzelfde, steeds die vettige wijven die je kan bellen, tsss." Ik zet de tv op standby en kijk naar Michael. "Kijk jij naar die wijven? Bel je ze?" vraag ik nieuwsgierig, ben wel is benieuwd. De meeste mannen kicken op die dingen.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Ze knikte "Dat ken ik maar al te goed." grinnikte ze en ik lach even zacht.
    "Ook niet echt." antwoorde ze dan op mijn vraag en ik knikte even.
    Maya zette de tv aan en begon wat te zappen ,maar er was eigenlijk niets op tv.
    "Elke avond is het weer hetzelfde, steeds die vettige wijven die je kan bellen, tsss."zei ze en zette de tv op standby.
    "Kijk jij naar die wijven? Bel je ze?" vroeg ze me dan en ik keek haar met opgetrokken wenkbrouwen aan.
    "Nee niet echt ,alleen als er echt niets op tv is, en ik zou ze zeker niet bellen. Het is pure geldplunderij en berdrog."zei ik eerlijk en keek haar dan aan."Ik kom liever een echt leuk,lief en mooi meisje tegen zoals jij."zei ik dan met een grijnsje en buig me voorover om mijn lippen op de hare te drukken.
    Ze waren zo zacht en lekker dat ik ze altijd zou willen proeven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Nee niet echt ,alleen als er echt niets op tv is, en ik zou ze zeker niet bellen. Het is pure geldplunderij en bedrog." Ik begin te lachen. "Je kijkt dan nog echt, dat was te verwachten." lach ik. Ik kijk hem weer serieus aan en kuch een keer. "Ik kom liever een echt leuk,lief en mooi meisje tegen zoals jij." zegt hij dan. "Awh." komt er opeens uit mijn mond terwijl ik glimlach naar hem, hij is echt lief, zo jongens kom je niet vaak tegen. De meeste jongens denken maar aan één ding en als ze gekregen hebben wat ze willen zijn ze opeens weg en ben je niet goed genoeg meer, zo jongens haat ik echt! Met een grijns buigt hij voorover en drukt zijn lippen op die van mij. Ik glimlach tegen zijn lippen en trek hem dichter naar me.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Je kijkt dan nog echt, dat was te verwachten."lachtte ze nog voor ik mijn lippen op de hare gedrukt had.
    Ze glimlachte tegen mijn lippen aan en trok me dichter naar haar toe.
    Ik nam haar even vast en trok haar op mijn schoot,nochsteeds met mijn lippen op de hare en zachtjes tikte ik met mijn tong tegen haar lippen aan om toestemming.
    Mijn handen liet ik rusten op haar heupen en genietend kuste ik haar verder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Eindelijk quizlet doet het weer, ik zal vanavond proberen te reageren)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (Eindelijk quizlet doet het weer, ik zal vanavond proberen te reageren)


    [Hoezo? Werkte Q niet? Ö]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Hij trok me op zijn schoot waar ik comfortabel op bleef zitten. Ik sla mijn armen stevig rond zijn nek. Als ik zijn tong tegen mijn lippen voel, open ik gewillig mijn mond om toestemming te geven. Als zijn tong naar binnen glijd zoek ik die op en begin er een spelletje mee te spelen. Ik ben dan ook degene die het spelletje wild maakt. Ik trek me terug en kijk hem aan. Zou ik stout zijn? Haha, dan heb ik hem zeker in mijn macht! "Uit met dat shirt!" roep ik en trek zijn shirt uit. Ik trek ook mijn eigen te grote shirt uit en zit nu in mijn ondergoed op zijn schoot. Ik druk mijn lippen weer tegen die van hem en ga met mijn hand door zijn haar.


    16 - 09 - '17

    [bij mij lag Quizlet er bijna de hele dag uit.. ;x
    Trouwens, ik ben morgen begin van de middag t/m zondagavond afwezig. Ga op voetbalkamp. (:]


    To love is to destroy.

    (yep bij mij lag Q er ook uit,maar het rpobleemdat Q de niet meer zou flippen zou opgelost moeten zijn ,daarom lag hij er een dag uit ofzo)
    Michael Oliver Gabriëls
    Maya sloeg stevig haar armen om me heen en opende gewillig haar mond.
    Onze tongen speelden een spelletje met elkaar en ik kijk haar vragend aan als ze haar lippen van de mijne afhaalde.
    "Uit met dat shirt!" riep ze en zelf deed ze haar grote shirt uit ,waardoor ze alleen nog maar in haar ondergoed zat.Haar lichaam was echt goddelijk.
    Ik doe zoals ze me beval mijn shirt uit en gooi het op de grond.
    Grijnzend keek ik haar aan,afwachtend wat ze nu zou doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH