• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Somesley schreef:
    [bij mij lag Quizlet er bijna de hele dag uit.. ;x
    Trouwens, ik ben morgen begin van de middag t/m zondagavond afwezig. Ga op voetbalkamp. (:]


    [Niks van gemerkt, maar ben pas laat op Q komen kijken voor t eerst.
    En dankjewel om dat te melden (:]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Ik moest mijn lach inhouden toen hij mijn beveel opvolgde, ik kan hem dus de baas, cool he? Ik bekijk zijn gespierde lijf dat me echt wel bevalt. "Mmm." zeg ik grijnzend en glij met mijn handen over zijn lijf. "Jij hebt goed getraind zeg, wat een lekker lijf." zeg ik nog steeds grijnzend. Ik druk mijn lippen weer even op die van hem en haal ze er dan weer af. Ik ga van zijn schoot af en trek hem recht. "Ik zal je even mijn slaapkamer laten zien." zeg ik grinnikend en trek hem mee naar mijn slaapkamer. Ik duw hem ruw op mijn bed. "Heb je nog even tijd of moet je al slapen voor je werk morgen?" Ik knipoog naar hem en lik eens over mijn lippen.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Mmm."zei ze grijnzend."Jij hebt goed getraind zeg, wat een lekker lijf." vervolgde ze met nogsteeds dezelfde grijns rond haar lippen.
    Grijnzend keek ik haar aan en proef dan even weer haar lippen.
    Ze kruipt daarna dan van mijn schoot af en trok me recht."Ik zal je even mijn slaapkamer laten zien."zei ze grinnikend en trok me dan verder mee naar haar slaapkamer ,waar ze me ruw op haar bed duwt en ik haar grijnzend aankijk.
    "Heb je nog even tijd of moet je al slapen voor je werk morgen?"vroeg ze me dan en knipoogde even en als finshing touch likte ze over haar lippen.
    "Ja ik heb denk ik wel tijd genoeg over."antwoorde ik met een grijnsje op haar vraag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Ja ik heb denk ik wel tijd genoeg over." antwoordt hij met een grijns op mijn vraag. "Good!" glimlach ik. "Je kan ook gewoon hier lekker bij mij blijven en je ziek melden voor je werk, dat is toch lekker gezellig zo een dagje niet werken?" Ik loop sexy op hem af en kruip op zijn schoot. "Ik hoop dat mijn bed goed genoeg ligt." grap ik en grinnik. Ik druk mijn lippen weer even op die van hem terwijl ik aan zijn broek begin te prutsen. Normaal ben ik niet zo onhandig, maar nu wel onhandig genoeg om die knoop niet open te krijgen. Ik haal mijn lippen van die van hem en duw hem neer zodat het me nu wel kan lukken. Ik trek zijn broek uit en kijk hem grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 23:39 ]


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Good!"glimlachte ze."Je kan ook gewoon hier lekker bij mij blijven en je ziek melden voor je werk, dat is toch lekker gezellig zo een dagje niet werken?" zei ze dan en liep sexy op me af.Ik ging wel zien of ik me niet ging overslapen ofzo.
    Maya kroop op mijn schoot en ik keek haar grijnzend aan.Ze wist niet wat ze met me doet.Het kriebelende gevoel van binnen en vooral ook de opwinding nu.
    "Ik hoop dat mijn bed goed genoeg ligt." grapte ze en ik grinnik even.Ik proefde haar zoete lippen weer en ,ik voelde haar vingers aan mijn broeksknoop prutsen ,maar ze krijgt hem niet meteen open.
    Ze haalde haar lippen weer van de mijne af en duwde me ruw neer op het bed,zodat ze wel mijn broek openkreeg en hem uittrok.
    Ik ga weer wat overeindzitten en druk mijn lippen in haar nek en laat mijjn handen over haar rug glijden.
    Als mijn vingers tegen haar bh sluiten botsen ,haal ik mijn lippen van haar nek en kijk haar vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik reageer binnen uurtje fzo wel, voel me niet al te goed ..]


    16 - 09 - '17

    (ow ik hoop dat je snel weer goed voeld)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Dankjewel, t ligt gewoon aan mijn lage bloeddruk ;s]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Als Michael zijn lippen in mijn nek drukt geniet ik, ik hou van kusjes in mijn nek, het geeft me kriebeltjes. Niet dat ik er gewoon geen voel, door deze jongen voel ik ze wel, in mijn onderbuik, echt de hele tijd en het voelt goed. Ik lijk wel verliefd fzo, dit kan toch niet? Als hij zijn handen over mijn rug laat glijden ril ik gewoon en grinnik dan. Als ik voel dat zijn handen bij de sluiting van mijn bh stoppen haalt hij zijn lippen van mijn nek en kijkt me vragend aan. "Je hoeft toch niet zo lief naar me te kijken, doe maar gewoon." zeg ik terwijl ik zelf de sluiting open. Ik gooi mijn bh in een boogje door de kamer en bijt op mijn lip.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Je hoeft toch niet zo lief naar me te kijken, doe maar gewoon."zei ze terwijl ze zelf haar Bh af doet en em met een boogje weg gooit.
    Ik bekijk even haar mooi ronde borsten en bijt dan op mijn lip. God ze was zo sexy.
    Ik draaide ons om,zodat ik bover haar zou liggen en ik begin kusjes van haar nek ,tot over haar bost tot aan haar buik te drukkken.

    (sorry voor het korte stukje )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Schaam je! Grapje ;p]

    Maya Loreen Smith

    Ik kijk toe hoe hij mijn ballonnetjes bekijkt en dan op zijn lip bijt. Ik grinnik en slaak een gilletje als hij ons omdraait. Als hij kusjes begint te drukken van mijn nek tot aan mijn buik begint alles te tintelen. "Rrrr." maak ik als geluidje en lach dan. Ik haal een hand door zijn haar en duw hem dan hem. Ik ga op hem zitten en druk nu ook kusjes in zijn nek tot aan zijn gespierde buik. Ik wacht niet en trek de rest ook bij hem uit. Zonder te wachten dat hij hetzelfde bij mij zou doen doe ik het al zelf. Nu zijn we dus beide naakt. Ik bekijk zijn klokkenspel daar beneden en grijns. Ziet er wel goed, zo lekker groot en dik genoeg enz.


    16 - 09 - '17

    (Even om te zeggen misschien moet je eens Windysky Gb'en aangezien ze al een tijd niet gereageerd heeft en ik zal straks reageren xp met michael)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Michael Oliver Gabriëls
    "Rrrr."kwam er uit haar mond en ik grinnik even. Ze woelde mat haar handen door mijn haar en draaide ons dan weer om ,zodat ze op me kwam te zitten.
    Ze drukte kusjes van mijn nek tot aan mijn buik en kon blijkbaar niet wachten ,want ze trok mijn bokser al uit,waardoor mijn grote vriend tevoorschijn kwam en zelf stok ze ook haar slipje uit.
    Ik keek haar grijnzend aan en drukte mijn lippen weer op de hare en liet mijn handen haar lichaam verkennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Even om te zeggen misschien moet je eens Windysky Gb'en aangezien ze al een tijd niet gereageerd heeft en ik zal straks reageren xp met michael)


    [Doe ik even]


    16 - 09 - '17

    [Ik reageer straks met Maya, moet weg]


    16 - 09 - '17