• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Kyle Williams

    "Ja niet mis ,wat vind jij van het meisje met bruine ogen en bruin haar?" vraagt Michael dan aan Thomas. Nu bekijk ik ook die meid even langer dan de andere, maar nog steeds valt die ene meer op, die tegen me botste. Ik grijns breed als ze onze kant opkijkt. 'Hi. Nog een keer sorry dat ik net op je botste.' zei ze opeens. "Geen probleem." zeg ik met een knipoog. 'Hebben jullie ook zin in feesten?' zegt ze met zo een lieve glimlach. "Helemaal!" zeg ik enthousiast. "En jij? Vast wel he? Je hebt trouwens een mooi glimlach." Ja, wat? Ik moet mijn charmes toch bovenhalen?


    16 - 09 - '17

    [Wooh Chiara is opeens al binnen terwijl de meiden nog aanschuiven?]


    16 - 09 - '17

    Thomas Erik Lockwood
    Ik richtte mijn blik even op het meisje met de bruine ogen en bruine haren. Zij was ook wel knap. Ik vroeg me toch af waarom ze zulke korte jurkjes aan hadden. Ik vond het er nou niet bepaald heel speciaal uitzien en volgens mij was het daar toch echt te koud voor. "Zij is ook wel knap,maar dat zijn ze allemaal." Zei ik zacht en stak mijn handen in mijn zakken. Een ander meisje kwam onze kant op lopen. "Ja, heel erg," zei ik en keek even naar de grote man die keek alsof hij me vermoorde als ik niet doorliep. "Nog sterker ik heb er zoveel zin in dat ik de club nu maar in ga." Ik mocht eindelijk de club in. Het moment dat ik binnen stond genoot ik even van de warmte. Nee, ik was niet het soort persoon dat van kou hield. Een rilling liep over mijn rug en ik keek even om me heen. Dit was de meest luxe club waar ik ooit geweest was. Dit was serieus niet normaal, alles hier was mooi en hoe raar het ook klonk, het zag er zelfs nogeen beetje classy uit. Met een kleine glimlach liet ik mijn ogen de ruimte een beetje onderzoeken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nathaniel Ethan Johnson
    ''Vet hé!'' grijns ik enthousiast terwijl ik Michael aantik. Hij kijkt duidelijk net als ik zijn ogen uit, de club is gigantisch, maar niet ordinair zoals mijn ouders gezegd zouden hebben. ''Die meiden, ze zijn knap, vind je niet? Vooral dat meisje met het lichtbruine haar en felblauwe ogen.'' Ik knik naar het meisje wat mijn aandacht al heeft getrokken vanaf het begin. Haar ogen doen me denken aan de oceaan, en haar lichaam is ook niets te klagen over. Het beeld van het nog onbekende meisje trekt mijn mondhoeken als automatisch omhoog.


    To love is to destroy.

    Michael Oliver Gabriëls
    ''Vet hé!'' Zei Nathaniel terwijl hij me aantikte.''Die meiden, ze zijn knap, vind je niet? Vooral dat meisje met het lichtbruine haar en felblauwe ogen.'' zei hij dan en knikte richting het meisje.
    "Zij is ook wel knap,maar dat zijn ze allemaal."zei Thomas dan zacht en ik knikte instemmend."En volgens mij had Kyle er al een aan de haak geslagen."zeg ik dan met een grijnsje en zie dan dat we eindelijk binnen mochten.
    ik ga naar binnen en kijk echt verbaast.Deze tent was gewoon gigantisch en nog eens classy ook.


    Alicia Anabeth Rosefield
    Ik volde Savannah en ging dan ook in de korte vip rij staan ,die echt rap voorbij ging. Savannah had al een doelwit gevonden en ik keek even naar de andere jongens. Een gespierde hottie met heldere blauwe ogen en donkerblonde warrig haar trok mijn aandacht.Hij stond ook nog eens vooraan in de rij bijna ,dus ik kon naast hem gaan staan en rapper binnen geraken.Ik wurm me tussen een paar mensen en berijk hem eindelijk dan.Ik glimlach erg lief naar hem."Hey."zeg ik vrolijk.
    Ik moest een beetje lief acteren eerst en dan kon ik later wat losser worden,eerst lief en onschuldig doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Doe maar alsof mijn post niet bestaat ik dacht dat jullie allang binnen waren. Tijd om iedereens aandacht te trekken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love

    Met een ruk sluit ik de deur en haar het haar uit mijn gezicht. Ik ben al veel te laat. Dat boeit mij eigenlijk niet want ik kom binnen 1 minuut binnen. Gelukig dat mijn neef daar voor bodyguard speelt. We gaan niet voor niets naar een van de bekende clubs van Las Vegas. Mannen scoren met geld en na 1 dag laten vallen of geld uit hun portomonnee stelen betekent dat dus. Ik grinik even om mijn gedachten en wuif het weg naar de mensen die langs komen en me raar aankijken. Ik race naar de club en zet mijn scooter op slot. ''BITCHES I BACK'' Gil ik naar niemand in het bijzonder. Geiriteerd kijk ik de mensen aan die omkijken. ik kijk nog even naar mijn outfit en laat mijn ogen glijden over de mensen. Ja ik hou niet van jurkjes. Jurkjes maken je dik en kan je niet mooi in dansen dus heb ik altijd een short aan en iets korts eronder. Niet voor niks mag Alicia me niet. Als ik de juiste mensen heb gevonden loop ik huppelend naar ze toe. Van ver gil ik ''Wat doen jullie hier? We gaan gewoon naar voren''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (Doe maar alsof mijn post niet bestaat ik dacht dat jullie allang binnen waren. Tijd om iedereens aandacht te trekken.


    [Haha, ok xp]


    16 - 09 - '17

    Nathaniel Ethan Johnson
    Het meisje waar ik net nog met Michael over had gesproken stond plots voor me, een lieve glimlach speelt om haar lippen. ''Hey,'' zegt ze vrolijk. Haar helderblauwe ogen weerspiegelen haar vrolijkheid. ''Hé,'' mijn linker mondhoek trekt omhoog en vormt een scheve glimlach. ''Jij en je vriendinnen hebben al een hele indruk gemaakt op m'n vrienden.'' Ik knik richting Kyle die met één van haar vriendinnen praat, het blonde meisje.


    To love is to destroy.

    Maya Loreen Smith

    Eindelijk waren we binnen en had ik het al een stuk warmer. De sfeer zit er hier goed in. Ik had mijn vest dus bij de vestiair afgegeven. 'Wat doen jullie hier? We gaan gewoon naar voren'' roept iemand opeens. Als ik opkijk zie ik Chiara. "Hey babe, eindelijk ben je er!" roep ik glimlachend en geef haar een knuffel. "Hey, doen jullie maar, ik ga even iemand versieren. Woop woop!" Ik grinnik om mezelf en loop op één van de knapperds van die jongensgroep af. "Hey lekkerdje, ik ben Maya." zeg ik tegen hem. Ik zie een beetje aan zijn armen dat hij wat gespierd is, oeh. De jongen heeft korter bruin haar dat leuk in model zit. Hij heeft ook mooie ogen waar je zo in zou verdrinken.


    16 - 09 - '17

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Hé,'' zei hij en glimlachde scheef. ''Jij en je vriendinnen hebben al een hele indruk gemaakt op m'n vrienden.'' zei hij en knikte richting Savannah en zijn vriend.Ik kijk even naar hen en dan weer terug naar de hottie.
    "Op een goede manier dan hoop ik."zeg ik grinnikend en kijk dan even in zijn mooie blauwe ogen.
    Het moment dat ik bijna verdronk in zijn ogen ,hoorde ik Chiara roepen wat het moment verstoorde.Ik keek haar geïriteerd aan en keek dan weer naar de jongen.
    "Jij en je vrienden hebben ook geen verkeerde indruk gemaakt bij mijn vriendinnen zo te zien."zeg ik dan met een glimlachje tegen hem.
    Wij waren aan de beurd en ik nam zijn arm ,waarna ik hem zachtjes achter me aan trok de discotheek in. Als ik een goed plaatje dicht bij de bar had gevonden liet ik hem weer los en keek hem weer lief aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    Haar knappe gezicht glijdt even af naar Kyle en haar vriendin, daarna wend ze zich weer tot mij. ''Op een goede manier dan hoop ik,'' grijnst ze onschuldig, om me vervolgens even in mijn ogen te staren. ''Dat sowieso,'' glimlach ik, waarna ik een bruine pluk haar achter haar oor duw. Nog steeds kijkt ze me aan, glimlachend. Plots klinkt er hard geroep, duidelijk een meisje. Dronken misschien? Onze ogen laten elkaar los, ze werpt een geïrriteerde blik op het meisje die uit het niets had staan roepen naar weet ik veel wie.
    ''Jij en je vrienden hebben ook geen verkeerde indruk gemaakt bij mijn vriendinnen zo te zien.'' Ze tovert opnieuw een glimlach rond haar lippen. Ik kan het niet laten om haar weer een kleine lach te schenken. Eindelijk waren we aan de beurt, ze pakte mijn arm en trok me zachtjes met haar mee, de discotheek in. Meteen voel ik de warmte om ons heen kruipen. Ze komt uiteindelijk tot stilstand dichtbij de bar. Haar hand die mijn arm aangenaam had vastgepakt liet me weer los, om me vervolgens lief aan te kijken. ''Wil je wat drinken?'' Roep ik, maar door de muziek lijken mijn woorden totaal niet aan te komen. Het wordt meegenomen in de muziek.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 18:43 ]


    To love is to destroy.

    ( Staat Alyssa al binnen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Michael? Maya praat tegen m]


    16 - 09 - '17

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    De jongen die mijn hart plots een sprongetje had doen maken, staat een eindje verderop bewonderend om zich heen te kijken, zoals de meeste hier doen. Een kleine, sexy glimlach speelde rond zijn lippen. Zijn vrienden waren aan het aanpappen met mijn vriendinnen, Alicia was zelfs al in de discotheek verdwenen. Met een zelfverzekerde glimlach liep ik op de jongen af. ''Hé,'' glimlach ik zo lief mogelijk.


    To love is to destroy.