• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Mijn hart breekt als ik hem zo zie. 'Niall het komt echt goed dat beloof ik' ik sla mijn armen rond zijn nek in een poging hem te troosten.

    niall horan
    iK snik zacht "ik wil hem niet weer zo zien. Toen Perrie het uitmaakte sliep hij alle vrije dagen, hij ging steeds meer roken en drinken en steeds meer tattoo's. Ik wl niet dat ze hem pijndoet. Ik heb liever dat ze mij voor de rest van mijn leven met haar in een hokje duwen dan dat ze hem weer pijn doet Deem. Hij kan dat niet aan" snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nugh, weet je. Ik zou het echt erg vinden als Perrie en Zayn uit elkaar zouden gaan. Ze zijn zo leuk samen ;3 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Vind ik ook. En toch is het stiekem mijn verloofde, samen met Liam]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Niall and Harry for me :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Demi Lovato

    Ik trek hem dichter naar me toe. 'Niall zeg dat nou niet. Het komt echt wel goed. Ik ga met hem praten en met zijn vriendin.' Zeg ik en streel zacht over zijn rug. Ik was dan wel kleiner maar in zo'n situatie voelde ik pas hoe jong Niall eigenlijk nog was. Moesten we wel daten? Waren we niet mentaal te ver uit elkaar?

    Niall Horan

    "dankje Deem. Ik denk te negatief maar One Direction betekend veel coor me. Ik omhels haar en veeg anel mijj tranen weg 'ik hou van je"zeg ik zacht. 'zullen we even kijken welke films er draaien en romd hoelaat? Dan weten we dat ook een beetjej


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik glimlach kleintjes naar hem en knik dan. 'Ja laten we over leuke dingen praten en leuke dingen doen.' Glimlach ik en sta op. Samen lopen we naar mijn kamer waar ik de laptop aanzet zodat we op internet de films en trailers kunnen zien die er nu in de bioscoop te zien zijn

    Niall James Horan. [le me is hyper]

    Ze knikt glimlachend 'Ja laten we over leuke dingen praten en leuke dingen doen. en ze staat op. Ik volg haar en op de kamer start ze haar laptop voor films en trailers te kijken. "heb je dorst of honger dan ga ik even awt halen uit de keuken" glimlach ik als ik mezelf realiseerd dat ik al een halfuur niets meer op heb, allemaal dankzij Alyssa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dinges.. Hayden moet online komen :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Demi Lovato

    "heb je dorst of honger dan ga ik even awt halen uit de keuken" Ik glimlach. 'Vitamine water zou fijn zijn en ik hoop dat er misschien skittles zijn?' Ik glimlach. Ik at niet vaak snoepjes of andere dingen maar ik was wel echt gek op skittles.

    Niall James Horan
    'Vitamine water zou fijn zijn en ik hoop dat er misschien skittles zijn?' zegt ze glimlachend en ik knik "Tot uw dienst" grijns ik even en loop naar de keuken. Ik vind een zakje borrelnootjes die ik mee neem en na lang zoeken vind ik ook een zak skittles en het flesje vitamine water waarvan ik er twee mee neem. Glimlachend loop ik terug "alsjeblieft" ik druk een kusje in haar haren "dus wat gaan we kijken" glimlach ik en plof naast hoaar op bed neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [God, ik word gek van Q die steeds uitvalt..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [pahha ik was blij dat ik moest eten dus ik heb er niet veel van gemerkt. Als hij weer gaat moeilijk doen ga ik douche:Y) alleen jammer dat de meeste nu offline zijn maarja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Niall komt terug met zowel skittles als vitamine water en drukt een kusje op mijn kruin. "dus wat gaan we kijken" Hij ploft naast me neer en ik haal mijn schouders op. 'Geen idee wat voor een film vind je leuk?' Vraag ik op mijn beurt.