• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nuall Horan

    Ik glimlach 'uhmmmm dare' grijnzend kijk ik haar ana en ik wist gelijk qat ik haar ging vragen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hayden zegt dat haar laptop steeds uitvalt. Ze komt zo meteen weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik denk even na. 'kun je een van mijn liedjes voor me zingen? Ik ben zo benieuwd hoe jij ze zou zingen.' ik kijk hem hoopvol aan. 'en daarna in mijn geval ook een dare'

    Zayn Malik

    Toen mijn telefoon afging, zag ik ineens een berichtje staan. Van Alyssa. Ineens helemaal blij sprong ik op. Ze kon hier elk moment zijn. 'Liam, Mackenzie? Had ik jullie het al verteld? Ik heb een nieuwe vriendin!' riep ik uit. Perrie was ik al vergeten. 'Ze komt hier ook. Haar naam is Alyssa en ze kan hier elk moment zijn' zei ik en toen ik de bel hoorde, stormde ik als een gek naar beneden. Daar gooide ik de deur open en vloog Alyssa om de nek.

    Alyssa Janice Johnson

    De deur werd opengegooid door Zayn, die me om de nek vloog. Hij hield van me. Wat zoet. Zodra ik weer een contract kreeg aangeboden voor model te staan, of in een film te spelen dumpte ik die sukkel wel. 'Zayn!' riep ik zogenaamd blij uit. Hij drukte zijn lippen op de mijne en gelijk beantwoordde ik de zoen. Na zo een minuut te hebben gestaan, liet Zayn me los en tilde mijn twee koffers op. 'Kom! Dan kun je de jongens en de anderen ontmoeten' zei hij en hij duwde de voordeur dicht. Snel trok hij me aan mijn hand mee naar boven naar de slaapkamer. Argh, waarom had iedereen niet een eigen kamer? Op een bed zag ik een jongen en een meisje zitten. 'Liam, Mackenzie? Dit is Alyssa' stelde Zayn me voor. Met een grote glimlach zwaaide ik naar ze. 'Hi! Zo leuk jullie te ontmoeten! Zayn heeft me zo veel over jullie verteld!' glimlachte ik en ik haalde een hand door mijn lange bruine haren. 'Sorry, sorry, sorry. Je bent er pas net en nu moet ik al iets regelen. Ik moet nog geld overmaken aan Danny' zuchtte Zayn. 'Geeft niks, dan kan ik je vrienden leren kennen' zei ik en ik drukte een kus op Zayn's lippen. 'Goed idee. En vindt je het echt niet erg dat ik rook?' vroeg hij nog even twijfelend. Gelijk schudde ik mijn hoofd. 'Nee, joh! Je hoeft niet te stoppen. Ik weet hoe moeilijk dat is. Stop wanneer jij dat wilt' knikte ik naar hem. Hij knikte even en verdween naar beneden. Met een geërgerde zucht toen Zayn beneden was liet ik me op een bed vallen waar ik alle spullen van af gooide en alles wat er naast lag ook weg gooide. 'Van af nu is dit mijn bed' mompelde ik en ik keek naar Mackenzie en Liam. 'Ik heb medelijden met Zayn. Hij heeft het zo druk dat ie met een lelijke, zwangere slet moet omgaan en een domme eikel die de eerste beste verkracht' zei ik, waarbij mijn arrogante houding tevoorschijn kwam.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek fronsend naar Zayn, hij had een vriendin? Na een paar minuten kwam Zayn helemaal blij naar boven om Alyssa voor te stellen. Zayn moest weg en Alyssa keek me arrogant aan. "Wát zeg je?! Zeg dat nooit meer over mijn vriend of je gaat er letterlijk aan. Slet dat je zelf bent." Ik had wat moeite om niet haar nek vast te grijpen en haar tegen de muur te drukken, wat ik meestal deed bij dit soort mensen. "Ik snap niet waarom Zayn jou date." Mijn vlakke hand belandde op haar wang en keek haar furieus aan. "Deze keer kom je er met een klap van af." Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Liam, Mackenzie? Had ik jullie het al verteld? Ik heb een nieuwe vriendin!' riep Zayn. Nog geen vijf minuten later kwam Zayn binnen met een leuk meisje die glimlachte. Ik stak mijn hand op als begroeting. 'Liam, Mackenzie? Dit is Alyssa' stelde Zayn haar voor. 'Hi! Zo leuk jullie te ontmoeten! Zayn heeft me zo veel over jullie verteld!' glimlachte ze. Automatisch kreeg ik ook een glimlach op mijn gezicht. 'Hoi. Ook leuk om jou te ontmoeten. Schijnbaar heeft Zayn een nieuwe vriendin' grinnikte ik. 'Sorry, sorry, sorry. Je bent er pas net en nu moet ik al iets regelen. Ik moet nog geld overmaken aan Danny' zuchtte Zayn. 'Geeft niks, dan kan ik je vrienden leren kennen' zei Alyssa. Met mijn ogen en oren volgde ik het gesprek. 'Goed idee. En vindt je het echt niet erg dat ik rook?' vroeg Zayn. Net toen ik dacht dat Alyssa ja ging zeggen, had ik het schijnbaar mis. 'Nee, joh! Je hoeft niet te stoppen. Ik weet hoe moeilijk dat is. Stop wanneer jij dat wilt' knikte ze. Oh. Dat was dus niet wat ik verwachtte. Toen Zayn weg ging, wilde ik mijn mond open doen om wat te zeggen maar Alyssa was me voor. 'Van af nu is dit mijn bed' mompelde ze en ze gooide alles van mijn bed af. 'Ehm, dat was mijn bed' zei ik, ietwat verbaasd. 'Ik heb medelijden met Zayn. Hij heeft het zo druk dat ie met een lelijke, zwangere slet moet omgaan en een domme eikel die de eerste beste verkracht' zei Alyssa en mijn mond viel open. 'Wát zei je?' vroeg ik ongelovig. Mackenzie gaf haar een klap en ik bleef als versteend zitten.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 0:18 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alyssa Janice Johnson

    'Jij vuile hoer' siste ik en ik hoorde Zayn weer de trap opkomen. Snel wierp ik een gemeen glimlachje naar Mackenzie toe, hield mijn hand op mijn wang en begon hard te huilen. Zayn kwam binnen en rende naar me toe, waarbij hij me in een knuffel nam. 'Alyssa? Stil maar, stil maar' fluisterde hij. Nephuilen kon soms echt zo handig zijn. 'Wat is er?' vroeg Zayn toen hij me aankeek. Al snikkend verlieten de zinnen mijn mond. 'I-ik wilde gewoon vr-vrienden maken, maar toe-toen schold Mackenzie me uit voor een sl-slet en sloeg me zo maar uit het niets' snikte ik, terwijl de tranen zich als regendruppels lieten vallen. Gelijk keek Zayn naar Liam en Mackenzie. 'Mackenzie? Deed je dat echt? En Liam, waarom deed je er niks aan? Kijk dan naar Alyssa! Je liet haar zo maar slaan door Mackenzie' zei Zayn woedend.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    "Vuile straathoer."siste ik. Zayn kwam de trap oogelopen en Alyssa begon te huilen. Nephuilen. Met grote ogen keek ik naar Zayn en ging bij hem staan. "Vergeet niet dat ik je eerder dan die slet daar. Ze noemde me een zwangere slet en Liam een eikel die de eerste en beste verkracht. Trouwens, ik heb maar èèn klap gegeven." zei ik en kruiste mijn armen. "Als je mij niet gelooft ben je een vriend armer."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ik glimlach en trek haar mee maat de muziekkamer. Ik hoor iemand huilen en watgetoep maar negeer het. Ik ga weer achter de piano zitten maar bedenk me. 'evem mjjn gitaar halen' ik was blij dat ik hem bij me had. Als ik even tijd had speeldr ik of schreef ik verder aan liedjes. Vrolijk ren ik de slaapkamer binnen en zie een nieuw meisje die huilt. 'ik bem Niall Horan maar ik ga terug maar Demi:ratel ik snel. Ik spring hamdig over de troep over de grond rn pak mikn geliefde gitaat uit de hoes. Als die ooit kapot gaat ben ik boos. Dit is mijn eerste gitaar en die is oud aangezien ik op mijn zesde begon te spelen maar met mjjn vierde hem lreeg. Vrolijk ren ik met de gitaar terug en begin Give Your Heart A Break te zingem. Na een poosje is het klaar en drul ik mijn lippen kort op de hare. 'ik breng hem snel trrug'mompel ukk n ren terug 'li ik ga deze week daten met Demi we gaan naar de film kun je me helpen dan?' roep ik en stpp met liefde de gitaar terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik luister hoe hij give your hart a break zong en zing zacht mee. Wanneer hij stopt druk hij heel zacht en kort zijn lippen op de mijne. Natuurlijk kus ik hem zachtjes terug. Dan veert hij op en brengt de gitaar weg. Als hij terug is glimlach ik. 'een dare voor mij.'

    Niall horan.
    Al snel ben ik terug. ' er is een nieuw iemand' mompel ik.
    'Je doet nooit truth' pruil ik. ' loop morgen heel de dag in je bikini. Je mag pas iets anders aan als we weg gaan' grijns ik en steek mijn tong uit naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Net toen ik wéér een uitbarsting niet kon onderdrukken, kwam Zayn naar boven en begon Alyssa te huilen. God, wat was dat meisje een goede actrice. Bij iCarly moest het altijd overnieuw omdat meestal Niall begon te lachen. Ach, het was wel leuk geworden. 'Vergeet niet dat ik je eerder dan die slet daar. Ze noemde me een zwangere slet en Liam een eikel die de eerste en beste verkracht. Trouwens, ik heb maar èèn klap gegeven' zei Mackenzie. Ik maakte een instemmend geluidje en sloeg beschermend mijn armen rond Mackenzie. 'Zayn, je kent me zo'n tweeënhalf jaar. Dat kind begon Mackenzie uit te schelden, en daarna mij. Als Mackenzie haar niet had geslagen, had ik het wel gedaan' mompelde ik. En als ík iemand sloeg, moest je wel iets heel ergs gedaan hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alyssa Janice Johnson

    'Alyssa?' vroeg Zayn. Gelijk begon ik met mijn hoofd te schudden en alweer te huilen. 'Nooit gedacht dat jij zo laag zou zinken, Liam. Nooit gedacht dat jij zou liegen' siste Zayn. Toen Zayn het niet zag, glimlachte ik met pretoogjes naar Liam en Mackenzie. Toen Zayn weer keek, viel de glimlach snel weg. Ik veegde de tranen weg en haalde diep adem. 'Het geeft niks. Ik zou het ook moeilijk hebben als er iemand ineens hier kwam' zei ik, met een zucht. 'Wacht, ik haal wel een glas water' mompelde Zayn. Hij drukte nog snel een kus op mijn hoofd en liep weer naar beneden. 'Kreng' gromde ik en ik liep naar Mackenzie, Ik balde mijn hand tot een vuist en ramde die op haar kaak.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    'Wat?! Ik lieg niet! Ik zal nooit tegen jou of tegen iemand anders liegen!' riep ik uit. Toen Zayn weg ging, volgde ik Alyssa met mijn ogen. 'Kreng' gromde ze naar Mackenzie, om vervolgens met haar vuist op Mackenzie's kaak te rammen. In een reflex dook ik op Alyssa af en hield haar stevig vast. 'Waag het niet om dat nog één keer bij Mackenzie te doen' siste ik en ik klapte mijn linkerhand open, om daarmee Alyssa te slaan. Normaal zou ik nooit een meisje slaan, maar dit keer was ze echt te ver gegaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ga samen met Hayden, Catherine, Janine en Leah naar de stad]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."