• Haay iedereen!

    Waar het op neer komt, is dat ik opzoek ben naar iemand die samen met mij een verhaal wil schijven. Gewoon, simpel iemand waarmee ik hoofdstuk om hoofdstuk mee kan schijven, een soort Rpg idee met z'n twee dus. Je kiest een personage en schijven om de beurt.
    Ik stel niet zoveel eisen;
    -Zelf schrijf ik het liefst over een fantasie, bovennatuurlijke krachten enz. Dus interesse in dit genre is wel belangrijk
    -Er hoeft echt niet elke dag geschreven te worden. (zelf heb ik het ook erg druk met school) een keer per week ongeveer is genoeg.
    -Of je in de hij/zij of ik- vorm schrijft is aan jou
    -Het zou wel leuk zijn als jezelf al een beetje een idee voor een verhaallijn hebt (zo niet dan verzinnen we samen wel iets)

    Geïnteresseerd? Stuur me een mailt of laat een berichtje achter!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Je had een dubbeltopic gemaakt in 2 verschillende subfora. Ik heb het laatse gesloten omdat het een dubbeltopic was (en verplaatst naar het juiste subforum) en dit topic heb ik in het juiste subforum gezet. ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 15:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Och.. Ik heb totaal niks met fantasy, helaas :(


    Faith is everything.

    Scandal schreef:
    Je had een dubbeltopic gemaakt in 2 verschillende subfora. Ik heb het laatse gesloten omdat het een dubbeltopic was (en verplaatst naar het juiste subforum) en dit topic heb ik in het juiste subforum gezet. ^^


    Thank you c; Ik wist niet goed waar ik hem moest plaatsen.

    I love rpg'en en fantasie zou het graag eens willen proberen om samen een verhaal te maken :)


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    XLaheyX schreef:
    I love rpg'en en fantasie zou het graag eens willen proberen om samen een verhaal te maken :)


    take me back to the basics and the simple life

    ja ja en ja =D


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zou wel willen.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)