• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.

One Direction bestaat wel

Personage
    Jongens

Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

* mag een beroemd persoon zijn

Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

[ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Liam James Payne

'Puh' Ik at mijn kitkat op en keek naar Niall. 'Dus jij gaat je vermaken met onze kinderen, om alleen maar met ze te eten?' vroeg ik aan hem. 'Verbaasd me niks' grinnikte ik erna. Quasi-beledigd keek ik naar Mackenzie. 'Bedankt, joh. Ben zo blij met zo'n aardige vriendin als jij' zei ik sarcastisch, waarna ik mijn hand op haar buik legde. 'Hoorden jullie dat? Jullie moeder scheldt gewoon jullie vader z'n landgenoten uit' grinnikte ik.

Niall Horan

Blij knik ik naar Liam 'een goede eetlust en veel etwn is belangrijk lang leve ieren' schreuw ik hard het laatste. lachend kijk ik naar Liam. 'ik ga ze verwennen en ik weet al xadaeutjes..' lachend kijk ik hem aan Nandos binnen en abonemnetne

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Mackenzie Lou Arretez

Ik keek Liam met spleetoogjes aan en kruiste mijn armen weer. "Ik bedoel alleen dat sommigen echt ontiegelijk irritant zijn." Ik haalde mijn schouders op en begon mijn kitkat op te eten. Chocola, hemels. Ik keek Liam beledigend aan en snoof even. "Dus jij denkt dat Engelsen beter zijn dan Ieren? Blijf dromen, Payne." Zei ik en gaf hem een klap op zijn achterhoofd. "Ik ben ook zo lief hé?" Grinnikte ik.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Liam James Payne

'Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat jij mijn landgenoten uitscheldt, en dat is niet zo aardig' zei ik lachend. 'Je bent een engeltje' zei ik erachter aan. 'En Niall, wat is jou angst?' vroeg ik op een overdreven enthousiaste toon. 'Deel het even met de hele wereld, zo kunnen we je dwarszitten. Gezellig, niet waar?' vroeg ik hem met een glimlach.

[ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 22:24 ]

Niall Horan

'what do you think. Dat Engelse beter zijn dan Ieren' door mijn grap en hyperactiviteit begin ik keihard te lachen

Mackenzie Lou Arretez

Ik lachte even en schudde lachend uit. "Liam toch. Ik kan toch een kwart van mezelf niet uitschelden? Ik ben maar driekwart Iers." Grijnsde ik breed en pakte weer mijn ijs op. "Ik heb ook nog andere angsten, maar dat gaat julie niks aan en de wereld ook niet." Mompelde ik en grinnikte even. "Engeltjes kunnen vliegen. Ik niet, duh."

Liam James Payne

'Ni-hall! wat is jou angst nou?' mompelde ik. Er was wel kans dat als ik iets met Niall's angst deed, dat hij me dan achterna ging met een lepel. Ik keek wel of het, het waard zou zijn. 'Zullen we Zayn vragen o-. Oh nee, laat maar' zuchtte ik. Zayn zou vast niet willen koken. 'Aangezien Zayn vast niet wilt koken, wie doet het dan wel?' vroeg ik.

Niall Horan.
    Ik hoor hoe Liam over eten begint en hard begint mijn maag geluiden te maken waardoor ik rood kleur, en weg was de hypere Niall. Zo plots als de buien kwamen zo snek verdweben ze. 'Liam ik zou gaan koken en Demi moet toetje naken' glimlach ik. ' en die angst gaat je niets aan en waarschijnlijk weet he het al'geef ik eerlijk

Mackenzie Lou Arretez

"Ik ga sowieso niet koken. Ik kan dat gewoon niet en de laatste keer toen ik een poging waagde, brandde het aan." Zei ik en kwam op een ideetje, omdat ik me verveelde. Ik rende de trap weer op en pakte mijn laptop. Met mijn laptop in mijn handen liep ik met een grote grijns naar de bank. "Ik ben wel benieuwd hoe mijn vrienden reageren.." Ik logde in op Facebook en keek naar mijn prikbord. "Laura Payne... Uhu, dat zijn mijn vrienden dus." Lachte ik.

Liam James Payne

'Ahw, je vriendin is een directioner!' riep ik uit. 'Hoe zou ze het vinden als ik haar toevoeg als vriend?' vroeg ik aan Mackenzie. Ik pakte mijn telefoon erbij en keek Mackenzie vragend aan. Mijn schouders haalde ik voor even op, en keek even op Mackenzie's laptop om vervolgens haar vriendin Laura op te zoeken. Glimlachend stuurde ik haar een vriendenverzoek, en zette mijn telefoon weer uit. 'Zal ze het leuk vinden om te horen dat je vriendje Liam Payne is?' grijnsde ik.

Mackenzie Lou Arretez

Ik lachte even om Liam en keek hem hoofdschuddend aan. ''Ik wed dat ze gaat denken dat dat niet jou is.., maar ik denk dat ik weet wat ze ervan vindt..'' Ik wees naar een berichtje van Laura op mijn profiel. ''MACKENZIE. Hoe durf je?! Wat gaan de kinderen worden? Tell me! Liefs, Laura.'' las ik voor en barstte weer in lachen uit. Ik had rare vrienden, ja. ''Kijk, dat is Amelia - oftewel Amy. Zie je haar achternaam? Ja - Amelia Malik.'' grinnikte ik.

Liam James Payne

'Weten ze niet van het programma?' vroeg ik. Grijnzend keek ik Mackenzie aan. 'Wat nou als we eens met ze gaan skypen? Vinden ze vast leuk' grijnsde ik. Ik genoot er van om alle fans gelukkig te zien. Of het nou via Facebook was, of via Twitter. Met een bezoekje, of simpel door te bellen. Het was fijn om te zien èn te doen. Ineens keek ik Mackenzie weer aan. 'Waarom was je geen fan? Ik snap dat je ons raar of verwaand vond, maar zo slecht zingen we toch niet?' lachte ik vrolijk. Haters hadden we, maar of ze nou jaloers waren of niet, het maakte me niet uit.

Mackenzie Lou Arretez

Ik knikte en pakte mijn eigen telefoon om Laura te sms'en. Al snel kreeg ik een sms terug dat ze snel naar huis ging en Skype op ging starten. ''Laura komt eraan.'' grinnikte ik en keek Liam weer aan. ''Dat klopt ja, ik was geen fan nee. Ik vond het nogal irritant dat iedereen in mijn omgeving gewoon gek werd van jullie. Dat was toen ik zeventien was en jullie pas een groep waren bij X-Factor. Toen ik achttien was werd het erger en besloot ik om mezelf van die wereld af te sluiten. Ik wilde gewoon slagen voor mijn diploma en ik werd onderhand gewoon gek van alle fans in mijn klas én school.'' grinnikte ik. Een luide plop van mijn Skype maakte me weer aan het lachen. Laura nodigde me uit voor een videogesprek en ik klikte op accepteren. Een meisje met bruin haar en blauwe ogen kwam op mijn scherm. ''Laura!'' ''Mackenzie! Raad eens! Liam Fucking Payne heeft me uitgenodigd op Facebook!'' gilde ze. Ik schudde lachend mijn hoofd en grinnikte even. ''Hoe heb je hem aan de haak geslagen? Je bent toch geen fan.., of wel?'' Ik lachte kort en schudde mijn hoofd. ''Nee Lau, maar hij is hier wel.'' Ik legde mijn laptop op Liam's schoot en grijnsde breed.

[Dubbelpost]

[ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 0:18 ]

Liam James Payne

'Ik snap het al. Je hoefde niks te horen over je toekomstige vriendje en vader van je kinderen' zei ik terwijl ik Mackenzie doodserieus even in har wang porde. Snel trok ik mijn hand terug toen Laura haar belde. Nieuwsgierig volgde ik het korte gesprek tussen Mackenzie en haar vriendin. Toen ze de laptop op mijn schoot legde, zwaaide ik vrolijk. 'Hoi! Ik ben Liam, maar schijnbaar wist je dat al' merkte ik lachend op. 'Ik zag op Facebook dat je blijkbaar een fan was. Het spijt me dat Mackenzie me al in haar bezit heeft' grinnikte ik. 'Maar ik dacht zo, waarom zou ik geen vriendin van Mackenzie blij maken? Jammer genoeg zijn de andere lads er op dit moment niet' glimlachte ik.