• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ook. Na één uur heb ik het opgegeven en heb ik Hayden maar gebeld. Die flipte helemaal vanwege dat Quizlet het niet deed]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( bij mij ook en ik had savinnds die solicitatie opbschool war ik super zenuwachtig voor was dus ben ik uiteindelijk maar dingen gaan leren als afleidingXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alyssa Janice Johnson

    Met een handdoek om mijn haar gewikkeld, en nog één om mijn lichaam liep ik de slaapkamer binnen waar ik moest lachen toen ik Mackenzie zag huilen. 'Dit is niet je laatste keer dat je zit te janken, lieverd' grinnikte ik. Ik pakte mijn föhn uit mijn koffer, stak hem in het stopcontact en begon met mijn haar te föhnen toen ik de handdoek weggehaald had. Ondertussen begon ik te praten. 'Ik kom uit een groot gezin. Mijn zus is ook een tienermoeder. Haar vriend heeft haar wel tien keer beloofd dat hij bij haar zou blijven, zijn ouders hadden een goede baan en hij ook dus hij had genoeg geld. Zodra het kind was geboren, heeft ze haar vriend nooit meer terug gezien' Dit was niet gelogen. 'Ik weet dat ik veel lieg, en dat ik gemeen ben. Dat ik een bitch ben, en dat ik gevoelloos ben. Maar serieus, ik ken genoeg tienermoeders waarbij de vader hun laat zitten. Kijk jij geen 16 And pregnant, of Teen mom?' mompelde ik. 'Al die vaders laten hun kinderen en vriendinnen in de steek' zuchtte ik. 'Liam zal jou ook in de steek laten. Snap je het dan echt niet? Allemaal lieve praatjes, maar als jij bent bevallen is hij ook snel weg. Besef je wel dat je nu heel zijn carriére verpest? Geloof me, hij is kwaad' vertelde ik. Nadat ik de stekker er weer uit had gehaald, koos ik een strak, kort wit jurkje en witte ballerina's. Mijn haar deed ik in een hoge staart en ik deed geen make-up op. Knap was ik toch al.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 14:38 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Back from school. What did I missed?]

    [volgens mij niets, niall staat nog steeds schreeuwend bij zayn. en alyssa praat tegen mackenzie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even en keek Alyssa aan. ''Ik huilde niet, het waren mijn stemmingswisselingen en hormonen. Als je slim was, had je dat in ieder geval geweten..'' Ik haalde mijn schouders op en zuchtte nogmaals. ''Weet je, mijn stemmingswisselingen plus hormonen plus agressieproblemen gaan ook niet zo goed samen..'' gromde ik. Het liefst wilde ik haar uit elkaar rukken en op haar springen tot ze dood was. Of hoe mijn Engelse leraar het zei ; ''I'll jump on your head until you stop breathing.'' Ik grinnikte even om de gedachte en keek Alyssa dodelijk aan toen ze met een verhaal begon die over tienermoeders ging. ''Je dacht zeker dat ik nog een tiener was? Ja, omdat ik er nog zo jong uitzie.'' zei ik egoïstisch. ''Ik ben inmiddels al negentien en al een vrouw, dat je dat weet. Misschien heeft jou zus de verkeerde keuze gemaakt, maar dat is mij tenminste niet gebeurd. Ik ben nog steeds verliefd op Liam en ik wed voor een miljoen pond dat hij dat nog steeds is. Als jij het niet gelooft moet je het maar aan hem vragen.En ja, ik heb heus wel een miljoen pond..'' Ik rolde mijn ogen en ging rechtop zitten.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 21:30 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Doodleuk een boek van 547 bladzijdes lezen voor Nederlands .__. Harry Potter, laatste deel xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [o_x. Ik heb een hekel aan Harry Potter]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik loop de trap op naar boven als ik Niall hoor schreeuwen. Dit kon niet goed gaan. Ik moest nog kennis maken met Alyssa maar ik had nu niet zo'npositief beeld van haar. Maar ik mocht geen vooroordelen over haar hebben tot ik haar had ontmoet. Ik loop de trap op naar boven tot ik bij Niall sta.

    Sidestap schreef:
    [o_x. Ik heb een hekel aan Harry Potter]


    [Ik vind het beter dan die Nederlandse boeken met zelfmoord.. Want het was dat of iets uit de Harry Potter reeks ;x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    Hopeloos keek ik naar Zayn. Hij dacht dat we logen "Weet je wat laat ook maar. Maar kom niet bij me huilen als ik gelijk heb " sis ik boos.
    Boos draai ik me om en zie Demi staan, ik bijt op mijn lip om mijn tranen binnen te houden en stamp boos naar de slaapruimte. Ik zucht geïriteerd als ik Alyssa zie "als jij hem pijn doet dan doe ik je wat aan" roep ik boos. Mijn tranen begonnen te druppen, ik kon er niet tegen om mijn beste vriend zo te zien. Straks hadden we gelijk gehad en had hij pijn, niet dat ik hem niet zou helpen maar hij wist dat ik niet goed liegen kon. Gefrustreerd pak ik mijn piano en laat me op bed ploffen terwijl ik zachtj Little Things begin te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Niall loopt direct langs me heen naar de muziek kamer. Ik had zijn tranen wel gezien. Bezorgt volg ik hem. 'Niall?' vraag ik zacht

    Niall Horan.
    Zachtjes speel ik voor me uit terwijl ik me steeds verdrietiger voelde worden. Ik was bang, straks zou hij stoppen met One Direction omdat wij zo tegen zijn vriendin deden. Misschien moest ik maar gewoon lief zijn.... ik wou niet dat Zayn zou stoppen "Niall?" hoor ik een zachte stem en ik kijk op. Fijn zag ze me ook nog eens huilend. Ze zal wel denken, wat voor man is dit nou weer, nou het antwoord, ik was een jongen ik was nog geen man. "Straks stopt hij ermee omdat wij zo over zijn vriendin spreken" zeg ik schor en kijk naar Demi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik zucht. 'de band betekend heel veel voor hem dat geeft hij vast niet zo snel op.' ik loop langzaam naar hen toe en ga dan naast hem zitten. Mijn hand leg ik op zijn schouder en ik kijk naar hem.

    Niall James Horan

    'de band betekend heel veel voor hem dat geeft hij vast niet zo snel op.' ze komt langzaam naar me toe en zit naast me. Ik schuif mijn gitaar naar de achterkant aan de band "Hij was echt woedend Demi. Ik heb hem nog nooit zo gezien, zelfs niet toen het met Perrie uitging" fluister ik zwak "Hij heeft nog nooit gezegd dat we dood moesten vallen" een paar tranen druppen op mijn beige chinno


    Change is for weirdos ~ Niall Horan