• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Lachend keek ik naar de ineens enthousiaste Mackenzie die naar de keuken liep en terug kwam met ijs. Toen ik mijn blik naar de tv wilde richten, merkte ik de lepel in Mackenzie's handen op en hield mijn mond stijf dicht om geen kort gilletje uit te slaken. Maar ik kon Mackenzie niet verbieden om met een lepel te eten, en dat zou ik niet doen. Mijn adem hield ik in en mijn ogen bleven op de lepel gericht. Om het zo min mogelijk op te laten vallen, keek ik naar de tv. Toch kon ik het niet laten om vanuit mijn ooghoeken alweer naar de lepel te kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek naar de tv en zag dat Liam angstig naar de lepel keek. Lachend draaide ik me om en zwaaide met de lepel voor zijn ogen. "Nog steeds bang voor lepels? Baby." Grinnikte ik en rende naar de keuken om de lepel te dumpen en in te wisselen voor een vork, hoe raar dat ook was. Anders was het zo zielig voor Liam. Voor de tweede keer plofte ik neer op zijn schoot en keek hem aan. "Beter?" Grijnsde ik en drukte een kus op zijn mondhoek. Mijn lenzen in mijn ogen begonnen te irriteren en begon in mijn ogen te wrijven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik kon dit keer een kort gilletje niet onderdrukken toen Mackenzie de lepel voor mijn ogen hield. 'Jij bent zo gemeen' bromde ik, toen ze weer naar de keuken liep. Toen ze terug kwam met een vork, knikte ik. 'Dat was níét grappig, Mackenzie Lou Arretez' mompelde ik. 'Een lepelfobie is een zeer serieuze fobie. Lepels zijn gewoon eng. En ik ben al mijn hele leven bang voor lepels, dus van die angst zou ik niet zo één twee drie afkomen' Ik keek Mackenzie glimlachend aan. 'Het is zwaar, hoor. Probeer jij maar eens een dag zonder lepel te eten. Zayn heeft het geprobeerd, en halverwege stopte hij omdat het anders zo moeilijk at. Jij hebt toch ook een angst?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik lachte even op Liam en kneep in zijn wang. "Het was in ieder geval wel grappig voor mij, Liam James Payne." Grinnikte ik. "Ik snap niet waarom je bang bent voor lepels, het is maar gewoon bestek weet je. Ik ga het wel een keer proberen.. En ja, ik heb een fobie. Om in het openbaar met mijn bril te lopen. Iedereen pestte me daarmee." Ik haalde mijn schouders en keek Liam lachend aan. "Lepelfobie.. Ja, lijkt me ook heel logisch." Ik schudde lachend mijn hoofd en keek weer naar Liam. "Vaag mens dat je bent."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Wat maakt het nou uit als jij je bril op zet?' vroeg ik met een lichtelijke frons. 'Dat veranderd je innerlijk echt niet. Mensen die jou hebben gepest, zijn dom geweest. Wie gaf ze eigenlijk het recht om jou te pesten?' ratelde ik door, maar ik stopte ineens. 'Dat had ik eigenlijk niet moeten zeggen' realiseerde ik me. Het klonk echt erg stom nu. Ik vond het echt heel erg voor Mackenzie dat ze vroeger gepest werd, maar nu zei ik dit terwijl ik zelf ook kinderen heb gepest. En het liefste zou ik ze nu allemaal bij elkaar willen hebben, om duizendmaal mijn excuses aan te bieden. Maar elke keer dat iemand gepest wordt, voelt als een messteek voor diegene. Zo kunnen de mensen die het kind gepest hebben dan wel spijt hebben, maar de littekens gaan nooit meer weg. Al is het bij de één simpel uitschelden, en bij de ander in elkaar slaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam aan en zuchtte. "Liam, je moet je niet zorgen maken. Tenminste niet nu over mijn verleden." Mompelde ik. Ik wreef weer in mijn ogen en zuchtte geïrriteerd. "Ik denk dat ik zo mijn bril op moet doen, die stomme lenzen doen pijn." Mompelde ik en liep naar boven om in mijn nachtkastje te zoeken voor mijn bril. Nadat ik die vond deed ik mijn lenzen uit en deed mijn bril op. Met tegenzin liep ik weer naar beneden en ging op Liam's schoot zitten. "Lach me niet uit of maak ook maar één opmerking." Gromde ik en kruiste mijn armen. Ik had niet graag mijn bril op, eerder mijn lenzen, maar mijn lenzen deden pijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Toen Mackenzie naar boven was, zapte ik ondertussen wat door totdat ik bij Nickelodeon aankwam en daar Spongebob ging kijken. Lachend keek ik naar het scherm. Ik moest toegeven dat ik graag naar dit soort series keek. Tekenfilms die tenminste niet zo flauw waren, waren mijn favoriet. Maar omdat Spongebob één en al onzin was, vond ik het geweldig. Toen Mackenzie weer op mijn schoot kwam zitten, bekeek ik haar even. 'Waarom zou ik je uitlachen?' vroeg ik. 'Die bril staat je echt heel mooi' complimenteerde ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ugh kan niall naar liam en mackz komen verveel me namelijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Tuurlijk!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ben wel op mobiel

    Niall Horan

    'ik ga wat eten halen' glimlachend loop ik naar beneden ' KitKat!' grijns ik en mret de zak loop ik naar de woobkamer en zie LIam en Mackenzie. ' jij een want je bent mijn veiend" zeg ik glimlachend en geef Lism een kleine KitKat. ' jij twee omdat je mijn vriendin en een Ier bent' grijnzend geed ik er twee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte licht en keek Liam aan. "Maar ik haat dit ding nog steeds." Grinnikte ik. Het was nog steeds beschamend en het liefst wilde ik gewoon mijn lenzen in. "En wat als Alyssa me hiermee pest? Ik heb al genoeg meegemaakt en ik wil niet meer." Zei ik en zuchtte even. Mijn gedachten gingen naar vroeger, heel soms had ik zelfmoordneigingen. Soms was het zo erg. Ik slikte even en zuchtte kort. "Zullen we zo kijken hoe mijn vrienden gaan flippen over mijn zwangerschap op Facebook?" Probeerde ik mijn gedachte weg te werken.
    Niall kwam naar beneden en gaf mij twee KitKat's. Omdat ik een Ier was en zijn vriendin was. "Thanks, Nialler." Grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 20:30 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    ' dankje Nialler' glimlacht Mackenzie.
    Ik kijk haar 'my god je hebt een bril hij staat je zo freaking mooi en leuk' zeg ik hyper. " vanavond gaan Demi en ik daten' vrolijk pkof ik naast ze neer

    Kort sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Goed idee' grinnikte ik. Ik keek naar Niall, die mij één kitkat gaf en Mackenzie twee. 'Hé!' zei ik waarna ik me naar Niall draaide. Met een pruillipje en puppyogen keek ik hem aan. 'Ik wil er ook twee' mompelde ik.

    [Ook kort, sorreeh]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall HOran

    Liam begint zielig te doen en ik grij s 'je hebt al vaak genoeg wat gekregen. MACKEnzie is Iers jij niet' hyperactief kijk ik hem met pretoogjes aan en steek mijn tong uit. 'je krijgt heus nog wel wat' ik draaide me naar de buik van Mackenzie. ' lieve tweeling met jullie ga ik eel eten delen en we gaan super vaak naar Nandos en leuke dingen doen zoals uhm uiteten gaan' rstel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik stak mijn tong naar Liam uit en lachte luid. "Omdat ik een Ier ben en jij lekker niet." Grinnikte ik en keek Niall met pretoogjes aan. "En Ieren zijn gewoon geniaal, ja?" Ik wreef glimlachend over mijn buik en zuchtte. Mijn ijs lag op de salontafel, die ging ik later wel eten. "Sommige Engelsen zijn ook irritant, hoor."


    I don't want you to die, I want you to suffer.