• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [is er miss. iemand die met niall wilt rpgen?? Ik haat mijn roostermakers, er staat dat ik maandag 4 uur nask2 heb, ik heb dat hele vak niet, alleen mondelinge engels heb ik dan-_- gek dat de helft er niet is in de lessen zwb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde wat met mijn ogen en zuchtte voor de zoveelste keer vandaag. ''Negentien is tenminste ouder dan achttien, mijn moeder kreeg mij toen ik achttien was.'' mompelde ik. Alyssa liet mee een artikel zien waarin Danielle claimde dat zij in een relatie met Liam was, ik wist niet of ik het moest geloven of niet, maar mijn hart zei van niet en mijn hersens van wel. Tweestrijd. Leuk hoor, Zayn kwam naar boven en gaf Alyssa een kop dampende thee en vroeg daarna of ze meer naar beneden ging. Alyssa liep langs me heen en stootte haar kop thee om, waarna ik in een reflex opsprong. ''Jij bitch! Ik zet je dit nog betaald!'' riep ik gefrustreerd. Wat was ik blij dat ik een lange broek aanhad en een vest, maar het was nog steeds warm. Ik had toen ik klein was een kopje hete thee omgegooid en het belandde op mijn hand, maar dat was erger dan dit. In alle frustratie liep ik weg en ging verschillende kamers in om Liam te zoeken. Toen ik hem eindelijk vond, trok ik hem aan zijn arm en keek hem aan. ''Heb je echt een relatie met Danielle en wil je geen kind?'' siste ik. Ik werd gek van mezelf en mijn stemmingswisselingen maakten alles nog erger dan het was. Ik waagde een poging om mijn broek wat droog te vegen, maar gaf het snel op en gooide mijn vest uit. Hopeloos plofte ik op de bank neer. ''Ik word gek van mezelf.'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Verbaasd liep ik mee met Mackenzie, om naast haar te gaan zitten. 'Heb je echt een relatie met Danielle en wil je geen kind?' siste ze. Mijn mond viel open. 'Wat? Hoezo denk je dat?' kreeg ik eruit. Stomverbaasd schudde ik mijn hoofd langzaam. 'Ik wil Danielle nooit meer terug, en hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik geen kinderen wil? Ja, ik reageerde eerst tegenstribbelend maar dat betekent nog niet dat ik het niet wil' zuchtte ik, en ik pakte Mackenzie's handen vast. 'Van wie heb je dat? En waarom geloof je het?' vroeg ik haar. Mijn ogen gleden even over haar gezicht en keken haar onderzoekend aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry dat het kort is, en het zo lang duurde]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde mijn hoofd en verborg mijn gezicht in mijn handen. "Ik word gek van mezelf.. Alyssa liet me een artikel zien en ik weet het echt niet meer. Daarna gooide die Alyssa een kop hete thee over me heen." Mompelde ik en voelde de eerste traan over mijn wang rollen. Geen idee waarom, maar ik was gewoon verward over mezelf. "Ik weet het niet meer." Piepte ik zacht. Ik keek Liam aan en schudde mijn hoofd. "Ik weet het echt niet meer." Ik verborg mijn hoofd in zijn nek en mijn schouders te schokken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Rustig maar. Iedereen zou het geloven, ik ook als ik jou was. Misschien ben je gewoon te vermoeid' fluisterde ik haar toe. 'Wacht, wat? Heeft ze hete thee over je gegooid?' Ik klemde mijn kiezen op elkaar en balde mijn handen tot vuisten. 'Dat gaat te ver. Ik ga met Zayn praten, of hij nou wilt of niet' gromde ik. Het was gewoon niet normaal hoe Alyssa deed. Ik stond op en beende gelijk naar Zayn, die ik onmiddellijk meetrok naar buiten. Daar sloot ik de deur met een klap en keek Zayn woedend aan. 'Ze is hier nog geen uur, en iedereen die Alyssa heeft leren kennen mag haar niet. Ze heeft mij en Mackenzie vanaf het begin al uitgescholden, ze heeft Niall uitgescholden, ze heeft Mackenzie geslagen, en ze heeft zelfs hete thee over Mackenzie heen gegooid. En ga nou niet zeggen dat ík lieg, om dat doe ik niet en zal ik ook nooit doen. Geloof me of geloof me niet, maar onthoudt wel dat ik al meer dan twee jaar je beste vriend ben, en dat Alyssa nog geen dag je vriendin is. Als je mij niet geloofd, prima. Maar als het, het einde van dit programma is en ze is ineens weg dan mag je wat mij betreft lekker alleen in je appartement zitten uithuilen, om ik heb je gewaarschuwd' spuwde ik in zijn gezicht en ik stampte weer naar binnen, waar ik naast Mackenzie op de bank ging zitten en me naar haar toe draaide. 'Ik snap Zayn echt niet' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik beet hard op mijn lip en keek Liam aan. Hij liep weg om met Zayn te praten. Ik begon weer te piekeren en begon wat met mijn haar te spelen, mijn leven was een puinhoop geworden eigenlijk. Allemaal door dit programma, goede dingen én slechte dingen. Het ergste begon toen Alyssa kwam, eerst was ik echt blij voor Zayn, maar Alyssa zelf was nou niet bepaald aardig. Liam kwam weer terug en ging naast me zitten. "Ik snap hem ook niet, dat hij ons niet geloofd en die bitch wel. Zelfs ik ken hem langer!" Ik rolde met mijn ogen en glimlachte waterig. "Ik waarschuw je alvast dat ik ergere stemmingswisselingen ga krijgen, net als net." Mompelde ik. "Oké, maar dat artikel zei wel dat Danielle jou had geclaimd, dat vind ik nog wel vaag..." Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en glimlachte lichtjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik zal jou nooit bedriegen' glimlachte ik. 'En ik zal Danielle wel eens bellen, om haar dadelijk of morgen in de stad te spreken. Ik word gek van haar' mompelde ik, om vervolgens Mackenzie dicht tegen me aan te trekken. Ik drukte een kusje op het puntje van haar neus en zuchtte even. 'Hopelijk houdt Alyssa nog eens op. Maar ik ben bang van niet' En het liefste kwam Zayn erachter. Maar dan nog het feit dat ze hier de komende maanden zat, ergerde me nu al. Als het kon, had ik haar nu al op het eerste vliegtuig naar Canada gezet. Dat kind kon ik wel wurgen. 'Het ergste is nog dat hij zijn beste vrienden niet geloofd. Misschien kan Doniya hem overhalen' zei ik. Doniya was zijn zusje, die zou hij natuurlijk wél geloven. Ik zou het haar wel vragen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Mijn glimlach werd steeds breder en grinnikte even. "Ik jou ook niet, ik zou niet durven." Hoe stom kon Zayn nou zijn? Ja, er waren camera's, maar ik betwijfelde of hij het dan nog zou geloven. "Ik wed dat er al tientallen roddels zijn over haar." Ik haalde mijn schouders op. "Als Doniya Zayn zou overhalen is zij onze reddende engel. Echt letterlijk." Grijnsde ik en prikte Liam in zijn buik. "Jesus, jou buik is nog steeds hard." Zuchtte ik. "Weet je, nog vier maanden, dan is het programma afgelopen. Nog iets meer dan een maand en heb ik een buikje. Nog zeven maanden en dan is het pas het begin." Zuchtte ik en keek Liam grijnzend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Doniya wilt haar broer niet ongelukkig zien, en ik durf te wedden dat zij Alyssa al helemaal niet mag' grinnikte ik. 'Mweh, zo gespierd ben ik ook weer niet, hoor' mompelde ik. Zeven maanden nog. Het leek lang, maar het duurde zo kort. 'Hm. Ik ben gewend om bijna niet te slapen en vroeg op te staan. Maar dit wordt véél zwaarder dan dat alleen' zuchtte ik. Er waren pluspunten, én minpunten. Ik trok Mackenzie op schoot en glimlachte. 'Jij wordt een geweldige moeder, dat weet ik zeker' fluisterde ik in haar oor. En dat was gemeend. 'Wat denk jij dat het wordt? Twee meisjes, twee jongens of één jongen en één meisje?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte en keek Liam lachend aan om vervolgens een kus op zijn lippen te drukken. "Dat denk ik ook ja, maar het wordt erger als we te laat zijn, maar aan de andere kant is het zijn eigen schuld dat hij ons niet gelooft." Ik haalde mijn schouders op en grinnikte even. "Jij wordt een geweldige vader, dat sowieso. Ik weet niet wat ze worden, maar ik word blij als ze zijn geboren, want over een maand krijg ij een buikje en daar wil ik zo snel eraf van zijn." lachte ik. "Je bent wel gespierd, ga niet ontkennen."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dat maakt helemaal niks uit. Je blijft even mooi, zwanger of niet' glimlachte ik. 'Ik ben niet dik, dat weet ik. Maar je kan ook overdrijven' mompelde ik en ik keek weg. Trainen, trainen, trainen. En dat allemaal omdat het gewoon leuk en gezond was. 'Hoe laat is het trouwens?' vroeg ik, om het onderwerp te veranderen. Wie ging er eigenlijk koken vandaag? Zoals altijd was ik weer even diep in gedachten verzonken, om snel weer naar de realiteit terug te keren en Mackenzie vragend aan te kijken.

    [Sorry dat ik telkens zo laat reageer maar ik heb moeite met schrijven de laatste tijd. Niet omdat ik inspiratieloos ben, om dat ben ik zeker niet meer, niet omdat ik er geen zin in heb, ik vind het juist leuk op te rp'en. Het is ook weer niet omdat het typen langzaam raak maar ik raak nogal snel afgeleid. De ene keer zit ik keihard mee te bléren met de muziek, de andere keer zit ik een liedje te spelen op de piano of gitaar. Of ik heb honger:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [iemand voor niall verveel me, damit ik hebg ook honger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik reageer ook best wel laat haha. Mijn telefoon laadt heel vaag en sloom :x )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik voelde dat ik wat rood werd en pakte Liam's hand vast. "Je bent perfect zoals je bent." glimlachte ik en keek in zijn ogen. Ik keek op de klok en keek weer naar Liam. "Bijna vier uur en ik wil eten." Zuchtend stond ik op en liep naar de keuken om een bakje Ben en Jerry's ijs te pakken. Snel griste ik een lepel uit de la en trippelde weer terug naar de kamer waar Liam was. Ik plofte weer op zijn schoot neer en deed het bakje ijs open. "Dit maakt alles goed. Samen met jou en ijs." grinnikte ik en deed de televisie aan.

    (Ik reageer ook best vaak... Dusja.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.