• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "hoor jij ook heel de tijd het geschreeuw, ik ga even kijken. straks is er iets met mackenzie ofzo" bezorgd sta ik op en loop terug.
    "Liam" roep ik verbaasd als ik zie dat hij het nieuwe meisje vasthoud en slaat. Oke hier was echt iets aan de hand, Liam sloege nooit iemand....
    "wat is hier aan de had" vaderlijk kijk ik ze aan Ja ik had ook een vaderlijke kant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Zayn liep weg en ik wilde bijna smeken dat hij bleef, maar hij liep al weg. Alyssa liep naar me toe en bestempelde me als een kreng. Ze balde haar vuisten en die belandde pijnlijk op mijn kaak. In een reflex pakte Liam haar vast en gaf haar een klap. Ik moest weer mijn moeite doen om niet uit te barsten en haar vast te pakken bij haar keel en zo haar letterlijk én figuurlijk dood te trappen. ''Oké, ik ga maar weg anders barst ik uit, alleen omdat ik iets te aardig voor je ben.'' gromde ik en liep de trap af om naar het zwembad te gaan. Zuchtend deed ik mijn schoenen uit en liet ze in het water dobberen. Ik wist echt niet wat ik moest doen met die kreng, anders dan haar verrot slaan natuurlijk... Dat Zayn ons niet geloofde was nog het ergste. En Liam sloeg haar, ze verdiende het. Zachtjes begon ik een liedje te neuriën en sloot mijn ogen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan
    Ik zie hoe Mackenzie bos wegloopt en ik volg haar. "heey wat is er nou aan de hand? Liam slaat nooit mensen of het moet echt iets zijn" ik kijk haar aan.
    "je moet niet te veel stressen want dat is niet goed voor je baby" zeg ik lief tegen haar en zet de waterkoker aan. Al snel heb ik twee mokken dampende thee en pak blokjes choco. "hier" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik pakte de mok dankbaar van Niall aan en zuchtte. ''Zayn heeft een nieuwe vriendin en ze is bitch. Ze schold me uit als een zwangere slet en Liam als een eikel die de eerste en beste verkracht.'' gromde ik en rolde met mijn ogen. ''Ik heb haar geslagen en toen kwam Zayn weer. Zij begon liefje te spelen terwijl Zayn zei dat ik en Liam logen. Daarna ging Zayn weg en sloeg Alyssa me op mijn kaak. Daarna heeft Liam haar geslagen.'' zei ik en zuchtte. ''Ik stres niet, mijn stemmingswisselingen en een soort van agressieproblemen gaan niet zo goed samen.'' glimlachte ik waterig. ''Voor mijn eigen best wil ging ik maar weg, anders ging ik haar letterlijk doodtrappen.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan
    Dankbaar neemt ze de mok aan en zucht ''Zayn heeft een nieuwe vriendin en ze is bitch. Ze schold me uit als een zwangere slet en Liam als een eikel die de eerste en beste verkracht.'' mijn ogen worden groot.'Ik heb haar geslagen en toen kwam Zayn weer. Zij begon liefje te spelen terwijl Zayn zei dat ik en Liam logen. Daarna ging Zayn weg en sloeg Alyssa me op mijn kaak. Daarna heeft Liam haar geslagen.'' mijn ogen rolde bijna uit hun kassen''Ik stres niet, mijn stemmingswisselingen en een soort van agressieproblemen gaan niet zo goed samen.'' glimlachte ze waterig. ''Voor mijn eigen best wil ging ik maar weg, anders ging ik haar letterlijk doodtrappen.'' Ik knik "Wat een trut..... Sorry hoor ik mag eigenlijk geen vooroordeel trekken voor ik haar heb ontmoet maar ik ken Liam. Ik heb nog nooit iemand zien slaan en dat hij echt woedend was. Dat betekend dan echt iets en als een Ier haar al wilt doodtrappen na dan is er echt iets mis" glimlach ik zwak. Ik sla mijn arm om haar heen. "Demi en ik hoorde allemaal vage geluiden dus ben ik gaan kijken..... Ik ga vanavond met haar naar de bios als date" glimlach ik en mijn ogen beginnen weer te glunderen, zoals ze altijd deden of gedaan hebben bij Demi's naam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte kort en knikte. ''Ik kan gewoon niet tegen zulke mensen, ik kan echt heel aardig zijn, maar als je met een mens zoals Alyssa komt - dan kan ik me moeilijk inhouden. Hey, ik moest nog moeite doen om haar niet bij haar keel te pakken en tegen de muur te drukken. Ik kan het gewoon niet pikken als mensen zoiets zeggen tegen mijn dierbaren, weet je. Dat zou ik ook zo doen bij de anderen in dit huis.'' zei ik gemeend, en knuffelde Niall kort. ''Nawh, dat is echt schattig! Hoe ga je haar inpalmen? Met je Ierse charmes?'' Ik wiebelde wat met mijn wenkbrauwen en lachte luid. ''Oké, ik verklaar mezelf als gek en gestoord.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ze grinnikt en knikt ''Ik kan gewoon niet tegen zulke mensen, ik kan echt heel aardig zijn, maar als je met een mens zoals Alyssa komt - dan kan ik me moeilijk inhouden. Hey, ik moest nog moeite doen om haar niet bij haar keel te pakken en tegen de muur te drukken. Ik kan het gewoon niet pikken als mensen zoiets zeggen tegen mijn dierbaren, weet je. Dat zou ik ook zo doen bij de anderen in dit huis.'' begrijpend knik ik mee. Daarna knuffeld ze me ''Nawh, dat is echt schattig! Hoe ga je haar inpalmen? Met je Ierse charmes?'' Ik bloos en ze wiebeld met heaar wenkbrauwen waarna ze lacht "oke ik verklaar mezelf als gek en gestoord" grinikt ze. "naja, ehm ze wilt graag met me heeft ze gezegd. Toen jullie niet beneden mochten komen had ik kaarsjes in het zwembad en bloemblaadjes neergelegd en toen de taart klaar was heb ik gevraagd of ze mee naar buiten kwam en toen gingi k dus helemaal ratelen en vertelde haar dat ik op haar benen toen zei ze dat ze dat ze mij ook leuk vind. Dus vanavond gaan we daten.Wat moet ik trouwens aan doen... ik heb geen pak ofzo" in paniek kijk ik Mackenzie aan "als jij gek bent wat ben ik dan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik luister geboeid naar Niall's verhaal en grijnsde steeds breder. ''Niall..,'' zuchtte ik. ''Een pak staat nogal stom bij je date weet je, als je gaat trouwen.. - ja dan is het wat anders, maar een date is gewoon een date.'' grinnikte ik. ''Ik vind het echt schattig wat je voor haar hebt gedaan.. Die kaarsen en zo. Ach ja, als je verliefd ben. Trouwens, je moet mij niet honderd procent vertrouwen als het om liefdesadvies gaat, ik heb maar twee vriendjes gehad en Liam is mijn tweede.'' lachte ik en keek grijnzend naar Niall. Ik kneep even in zijn wang en barstte weer in lachen uit. ''Oké, je moet Demi gewoon inpalmen met je Ierse charmes. Kay?'' grijnsde ik breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ze grijnst steeds breden Niall..,'' zucht ze. ''Een pak staat nogal stom bij je date weet je, als je gaat trouwen.. - ja dan is het wat anders, maar een date is gewoon een date.'' grinnikte "wat moet ik dan aan?' ik kijk haar vragend aan. ''Ik vind het echt schattig wat je voor haar hebt gedaan.. Die kaarsen en zo. Ach ja, als je verliefd ben. Trouwens, je moet mij niet honderd procent vertrouwen als het om liefdesadvies gaat, ik heb maar twee vriendjes gehad en Liam is mijn tweede.'' ik glimlach "beter dan honderden. " Oke je moet Demi gewoon inpalmen met je Ierse charmes Kay?" grijnzend kijkt ze me aan "welke charmes" mompel ik zacht. "ugh waarom ben ik niet gespierd ofzo of mega knap of super witte tanden of weet ik het" ik kijk een beetje voor me uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Niall fronsend aan. ''Gewoon, shirt, broek, blouse of zo.'' mompelde ik. 'Niall, je hébt charmes. Je glimlach, je humor, the way how you do.'' zei ik glimlachend. ''Trouwens, niet alle gespierde mannen zijn aardig. Ik wed dat Demi je leuk vindt omdat je aardig en leuk bent. Kom op. Je hoeft niet gespierd te zijn. Iedereen heeft zijn eigen voordelen. Die van jou zijn je.. Je glimlach, humor, the way how you do, je additude en zo kan ik er wel meer opnoemen..''

    [Even kort, ik moet van de laptop af --'' ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [oke]
    Niall Horan.
    Ik zucht "gewoon shirt, broek, blouse ofzo" zegt ze en ik dacht na. Ik had alleen maar polo's en vesten. Naja dan moest ik de stad maar in of iets van Liam lenen ofzo. "Niall je hebt charmes. Je glimlach, je humor the way how you do" zegt ze glimlachend. ''Trouwens, niet alle gespierde mannen zijn aardig. Ik wed dat Demi je leuk vindt omdat je aardig en leuk bent. Kom op. Je hoeft niet gespierd te zijn. Iedereen heeft zijn eigen voordelen. Die van jou zijn je.. Je glimlach, humor, the way how you do, je additude en zo kan ik er wel meer opnoemen..''
    ik glimlach dankbaar "dankje Mackz.. Morgen Ierse dag he" glimlach ik "ik ga vanavond Iers koken en Demi het toetje, ik heb haar gedwongen met truth or dare" grijns ik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en glimlachte naar Niall. "Ierse dag! Ik heb er zin." gniffelde ik lachend. "Beloof me dat Demi verliefd op je wordt, maar dat is zr al.. Beloof het me gewoon." Grinnikte ik en sloeg een arm om zijn schouder heen. "Terug naar het onderwerp 'Alyssa', wil je haar een keer ontmoeten? Zonder Zayn?" Lachte ik.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 15:46 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [is goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Klaar^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    "Ierse dag ik heb er nu al zin in" gniffeld ze en ik grinnik zacht. Beloof me dat Demi verliefd op je wordt, maar dat is zr al.. Beloof het me gewoon." Grinnikt ze en sloeg een arm om mijn schouder heen. "Terug naar het onderwerp 'Alyssa', wil je haar een keer ontmoeten? Zonder Zayn?" Lacht ze en ik knik "eigenlijk wel een keer met en een keer zonder en dat van demi kan ik niet beloven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan