• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Terug! Oké, ik moet jullie advies. Ik heb al drie tattoos, twee op mijn schouder en één op mijn linkerbeen. Zou ik er nog één op mijn rug doen of helemaal geen, haha?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte. "Ze is echt een levende hel, daar moet jij je voorbereiden." Zei ik en keek Niall serieus aan. "Nu ga ik echt niet in lachen uitbarsten want ik meen het. Je gaat gewoon daten met dè Demi Lovato. En ze wordt ook nog verliefd op je." Ik glimlachte breed. "Ik ken je pas twee weken, maar ik ben echt trots op je."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan
    Mackenzie grinnikt even "Ze is echt een levende hel, daar moet jij je voorbereiden." Zegt ze en kijkt me serieus aan. "Nu ga ik echt niet in lachen uitbarsten want ik meen het. Je gaat gewoon daten met dè Demi Lovato. En ze wordt ook nog verliefd op je." ze glimlacht breed "Ik ken je pas twee weken, maar ik ben echt trots op je."
    "Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven dat Demi Lovato, die wereld beroemd is, mij leuk vind" zeg ik met grootte ogen, het drong nog niet tot me door. "waarom is iedereen trots op me?"

    [wat voor iets????


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Brooookieeee, die op je been is echt heel erg mooi. Als ik jou was zou ik eerst maar een goed ontwerp maken. Maar goed, ik reageer met Alyssa]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zayn Malik

    Beneden vulde ik het glas water en schudde mijn hoofd. Waarom zouden ze liegen? Had ik eindelijk iets met Alyssa, vonden ze haar niks. Fijn. Mompelend liep ik weer naar boven en wat ik daar zag. Het glas gleed uit mijn handen op de grond, om vervolgens in scherven te breken. Liam die Alyssa sloeg, en Mackenzie was samen met Niall weggelopen. Woedend wilde ik Liam wegduwen, wat even duurde om hij was veel sterker. 'Wat doe jij nou?! Zeggen dat Alyssa Mackenzie sloeg, en dan sla je haar zelf?!' riep ik en hielp Alyssa omhoog die bang naar Liam keek. Ze had haar hand op haar wang en tranen in haar ogen. 'Kom. We gaan naar Niall, die vindt je tenminste wél aardig. Demi zal je ook leuk vinden, Louis en Harry zijn ook aardig. Penelope en Douglas ken ik zelf nog niet zo goed' vertelde ik, terwijl ik Alyssa mee naar beneden nam. Nog snel wierp ik Liam een vernietigende blik toe. 'Ik snap echt niet waarom Liam en Mackenzie zo doen. Liam vooral niet, hij is juist de aardigste en de vriendelijkste. Weet je zeker dat je niks verkeerds heb gezegd?' vroeg ik.

    Alyssa Janice Johnson

    'Ik feliciteerde Liam alleen maar dat ie vader werd' fluisterde ik. Liegen was echt geweldig makkelijk. 'Ik snap er niks van' mompelde Zayn terwijl hij met me de trap afliep. Zo liepen we naar de tuin waar Niall en Mackenzie zaten. 'Doe maar aardig. Misschien was het niet de bedoeling van haar' fluisterde Zayn in mijn oor en ik knikte. Zayn trok me op zijn schoot en ik keek naar Niall. 'Hi. Ik ben Alyssa Johnson' stelde ik mezelf voor. Een nepglimlach, waarbij je niet kon zien dat het nep was, kwam er op mijn mond. 'Jij moet Niall zijn. De vrolijke Ier' grinnikte ik. 'Oké, dit is de laatste keer dat ik je alleen laat, dat beloof ik je. Dalijk stap je nog boven in glas, dat wil ik niet. Tot zo' zei Zayn en hij tilde me van zijn schoot af en ik ging weer op de stoel zitten. Zayn liep naar boven en chagrijnig keek ik naar Niall. 'Eerder de lelijke, dikke Ier. Scheve tanden, eet als maar door. Varken' mompelde ik naar Niall.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [trololll.

    Niall James Horan.
    Ik hoorde wat gepraat en het meisje komt met Zayn naar beneden Hi. Ik ben Alyssa Johnson' glimlacht ze en ik glimlach even zwak, misschien was ze toch niet zo erg en waren het Mackenzie haar stemmingswisselingen. 'Jij moet Niall zijn. De vrolijke Ier' grinnikt ze en ik glimlach terwijl ik knik "Niall Horan" stel ik me voor. Zayn mompeld iets over glas opruimen en Alyssa kijkt chagerijnig naar mij 'Eerder de lelijke, dikke Ier. Scheve tanden, eet als maar door. Varken' Mijn ogen worden groot en vullen zich met tranen. Ik kon zo slecht tegen dit. "waarom doe je dit Zayn aan" fluister ik bijna huilend. Ik wist ook wel dat ik niet de knapste was en scheve tanden had en veel at maar dik was ik niet, anders zou Zayn eht me wel zeggen of Liam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alyssa Janice Johnson

    'Denk je nou echt dat ik van Zayn hou? Laat me niet lachen. Ik doe dit alleen maar om beroemd te worden. Zo krijg ik binnen de kortste keren een contract voor model te staan' grijnsde ik. 'Zayn heeft niks door, arme stakker. Ik hoorde dat je in verwachting bent van een tweeling? Wat lief. Worden ze net zo lelijk als jij?' vroeg ik aan Mackenzie en ik schoot in de lach. 'Hopelijk word het een miskraam. Zou alleen maar goed zijn, dan krijgen ze geen slechte ouders. Denk je nou echt dat Liam bij je blijft? Zodra die twee geboren zijn vlucht ie weg' zuchtte ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Niall Horan
    'Denk je nou echt dat ik van Zayn hou? Laat me niet lachen. Ik doe dit alleen maar om beroemd te worden. Zo krijg ik binnen de kortste keren een contract voor model te staan' Ik slik even om mijn droge keel droog te maken. 'Zayn heeft niks door, arme stakker. Ik hoorde dat je in verwachting bent van een tweeling? Wat lief. Worden ze net zo lelijk als jij?" vals kijkt ze naar Mackenzie 'Hopelijk word het een miskraam. Zou alleen maar goed zijn, dan krijgen ze geen slechte ouders. Denk je nou echt dat Liam bij je blijft? Zodra die twee geboren zijn vlucht ie weg' Boos kijk ik haar aan. Ik was nooit snel boos maar dit ging me te ver "Mackz ga naar Liam ik wil niet dat er iets met jou gebeurd" Boos ga ik voor haar staan "Denk je echt dat je stoer bent, iedereen te lopen kleineren. Je weet niet hoe zielig je bent. Mensen lopen uitschelden en uitspugen, en weet je warom om dat je jaloers bent. Dat jij niet echt van Zayn houd en Mackenzie iemand heeft die van haar houd en zij van iemand heeft om te houden. Haarkinderen gaan prachtig worden, je bent gewoon jaloers. En dat je mij kleineert mij best, ik ben het gewend maar je houd Mackenzie er verdome buiten. En als jij Zayn pijn doet dan doe ik jou pijn" sis ik boos Mijn ogen spwen vuur en als mijn blikken konden doden lag ze hier allang dood op de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Oh God, daar kwam ze weer. "Jesus! Hou eens op dat achterlijke gedoe van je!" Wat was ik blij dat alles werd opgenomen. Dit keer kon ik me niet inhouden en sloeg haar op haar kaak en duwde haar zo in het zwembad in. "Bitch dat je bent." Siste ik en trok Niall omhoog. "Niet huilen." Zuchtte ik en veegde zijn tranen weg. "Niets van haar aantrekken."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ik grinnik even als ze in het zwembad valt. "bitch dat je bent" sist ze en trekt me weer omhoog. Nog steeds voelde ik me gekwetst, ik deed misschien tegenover haar alsof het geen pijn deed maar dat deed het wel. Ik had genoeg haters. "Niet huilen" zucht ze "ik huil niet" mompel ik met een schorre stem en ze veegde wat nats weg. Dus ik had wel gehuild "niets van haar aantrekken" Ik bijt op mijn lip "Ik wil niet dat ze Zayn pijn doet, hij had het zo moeilijk met Perrie maar hij gaat me never nooit geloven" fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga terug naar de buren...we gaan daar eten:8 haha tot straksxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Terug van werken... wat heb ik gemist?]

    Demi Lovato

    Ik borstel mijn haar en loop dan de trap af naar beneden. Ik had het nieuwe meisje nog niet ontmoet maar misschien was ze wel heel leuk. Zayn had een relatie met haar dus dat betekende vast iets goeds. Mijn blik valt op Niall die sipjes op de bank zit. 'What's wrong?' Ik ga naast hem zitten en kijk hem bezorgt aan.

    Mackenzie Lou Arretez

    Zuchtend keek ik Niall aan en plofte neer op een tuinstoel. "Ik vind het vreselijk om te zeggen, maar het is Zayn's probleem. Hij geloofde mij en Liam niet en ik ken hem langer dan Alyssa. En zeker Liam." Mompelde ik en staarde naar de grond. "Als hij mij niet gelooft, geloof ik hem niet. Hij heeft er zelf voor gekozen." Ik haalde mijn schouders op en haalde diep adem. "Dat je iemand een miskraam toewenst." Siste ik en rolde met mijn ogen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Thanks Jolene....]
    Niall Horan
    Verdrietig staar ik voor me uit, het was niet de eerste keer dat iemand het me vertelde en al een aantallen keren begon ik te twijfelen, was ik echt niet dik? of lelijk? Kon ik wel zingen.? Ik werd uit mijn gedachte gehaald "Ik vind het vreselijk om te zeggen, maar het is Zayn's probleem. Hij geloofde mij en Liam niet en ik ken hem langer dan Alyssa. En zeker Liam." "Als hij mij niet gelooft, geloof ik hem niet. Hij heeft er zelf voor gekozen." ik knik "maar nog" Dat je iemand een miskraam toewenst.
    Ik knik en staar voor me uit "what 's wrong?" hoor ik Demi's stem en ik probeer me groot te houden. "alyssa is een stom wijf die het doet voor de roem" mompel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan