• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mousider schreef:
    Misschien kan er net zoals bij de wedstrijden dat je pas een RPG mag maken wanneer hij goedgekeurd is ofzo.
    Ik weet ook niet of dit een goed idee is hoor, ik bemoei me nooit zo met RPG zaken. Ik heb het liefst dat het gewoon van Quizlet verdwijnt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mensen nog ideeën om de problemen te verhelpen? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Mensen nog ideeën om de problemen te verhelpen? (:


    Ja, ik weet dat het cru klinkt, maar zou het ook niet zoiets zijn om mensen voor een rpg te kunnen afwijzen? Ik weet dat je sociaal moet zijn en Quizlet een site is waar socialiteit aan de pas komt, maar bepaalde mensen die hun rol niet volledig afmaken en dan ook nog eens gaan one-linen heb ik liever niet in een rpg.
    En ik weet niet of dit al mag, maar mensen gewoon uit de rpg zetten als ze niet volgens de regels hanteren? Mag dit eigenlijk al wel? Ik zie het vaak bij regels staan, maar ik zie het nooit gebeuren, ook al houdt een persoon zich niet aan de regels.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Als ze zich niet aan de regels houden en het voor de rest verpesten lijkt het me dat je ze eruit mag zetten, toch?
    Althans, ik heb het wel eens gedaan ;$ Maar afwijzen komt er niet, dat weet ik nu al. Helaas pindakaas.
    Ik vind wel dat als je duidelijke eisen stelt in een RPG en dat mensen zich dan inschrijven dat ze zich
    er wel aan moeten houden, ik ken er zat die dit niet doen.. Gaan ze eerst zeggen: OH het is wel veel zeg,
    zoveel kan ik niet schrijven, maar ik schrijf me toch in. --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waar ik ook een hekel aan heb is het sneltrein effect. Althans, zo noem ik het. Dat mensen enorm gaan one-linen en korte posts van like drie regeltjes en dat er zo in slechts één dag drie topics vol zijn. Zodat je telkens weer moet vragen waar ze zijn gebleven en als je dan weer bij bent raak je weer zo de draad kwijt. Hier kick ik echt op af bij RPG's.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Waar ik ook een hekel aan heb is het sneltrein effect. Althans, zo noem ik het. Dat mensen enorm gaan one-linen en korte posts van like drie regeltjes en dat er zo in slechts één dag drie topics vol zijn. Zodat je telkens weer moet vragen waar ze zijn gebleven en als je dan weer bij bent raak je weer zo de draad kwijt. Hier kick ik echt op af bij RPG's.


    Dat zijn ook geen echte RPG's, dat zijn meer de digidier.nl meespeelverhalen ;p Maar inderdaad, sneltrein effect vind ik wel een goede, maar daar heb ik ook een hekel aan ja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er wordt gewerkt aan een apart systeem voor de rpg's (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Devourer schreef:
    Waar ik ook een hekel aan heb is het sneltrein effect. Althans, zo noem ik het. Dat mensen enorm gaan one-linen en korte posts van like drie regeltjes en dat er zo in slechts één dag drie topics vol zijn. Zodat je telkens weer moet vragen waar ze zijn gebleven en als je dan weer bij bent raak je weer zo de draad kwijt. Hier kick ik echt op af bij RPG's.


    Of mensen die een topic spammen met off-topic berichten, daar irriteer ik me ook snel aan. Vooral als je dan een post moet terugzoeken in al die berichtjes en soms een abo op een topic hebt, zoals ik vaker heb. Voor mij is het overzichtelijker om een abo erop te nemen, maar het is heel vervelend als iedereen dat topic met berichtjes gaat vullen waarin een gesprek wordt gevoerd. Ik bedoel, we hebben toch gastenboeken?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh gaaf, wat is het idee ongeveer? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo disscussie gesloten. Er komt een apart systeem voor `) Geen ophef meer of alles.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Weet je, ik begrijp waar je vandaan komt maar ik ben dit soort topics echt zo zat.
    Daarbij vind ik je laatste "mogelijke oplossing" gewoon grof, want als je eerlijk bent dan zou je het zelf ook helemaal niet leuk vinden mocht een RPG waarin jij actief bent gesloten worden omdat iemand anders het plot maar niks vindt. Dat is gewoon klinkklare onzin gezien niet iedereen hetzelfde leuk of goed vindt.
    Daarbij kun je niet zomaar topics laten sluiten omdat je ze vervelend vindt, want er zijn nu eenmaal users die inderdaad niet veel kunnen schrijven. Mogen ze daarom niet meer RPG'en? Moet ze daarom maar opsodemieteren naar een andere site?

    Ik heb een goede oplossing; zie je een RPG dat je niet aanstaat, kijk er dan gewoon niet meer naar. Zoals Galinda zegt, er wordt gewerkt aan een apart forum dus als alles goed gaat heb je binnenkort geen RPG's meer bij je actieve topics staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Endure schreef:
    Oh gaaf, wat is het idee ongeveer? (:


    Er wordt nog volop gediscussieerd over de mogelijkheden


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roane schreef:
    Weet je, ik begrijp waar je vandaan komt maar ik ben dit soort topics echt zo zat.
    Daarbij vind ik je laatste "mogelijke oplossing" gewoon grof, want als je eerlijk bent dan zou je het zelf ook helemaal niet leuk vinden mocht een RPG waarin jij actief bent gesloten worden omdat iemand anders het plot maar niks vindt. Dat is gewoon klinkklare onzin gezien niet iedereen hetzelfde leuk of goed vindt.
    Daarbij kun je niet zomaar topics laten sluiten omdat je ze vervelend vindt, want er zijn nu eenmaal users die inderdaad niet veel kunnen schrijven. Mogen ze daarom niet meer RPG'en? Moet ze daarom maar opsodemieteren naar een andere site?

    Ik heb een goede oplossing; zie je een RPG dat je niet aanstaat, kijk er dan gewoon niet meer naar. Zoals Galinda zegt, er wordt gewerkt aan een apart forum dus als alles goed gaat heb je binnenkort geen RPG's meer bij je actieve topics staan.


    Je hoeft me niet zo aan te vallen en kom op zeg, sommige besteden er serieus geen aandacht aan. Als iemand een RPG opent met als plot "6 vrienden gaan op vakantie" en niks meer of minder, dan is er geen tijd ingestoken en meestal openen zulke mensen talloze RPG's. Gewoon dikke spam dus. En het maakt mij niet zoveel uit dat ze tussen actieve topics verschijnen, ik kan me alleen voorstellen dat anderen dat vervelend vinden. En zo grof is het werkelijk waar niet als er een user is die honderden RPG's met "slechte" plotten opent.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je hoeft me niet zo aan te vallen en kom op zeg, sommige besteden er serieus geen aandacht aan. Als iemand een RPG opent met als plot "6 vrienden gaan op vakantie" en niks meer of minder, dan is er geen tijd ingestoken en meestal openen zulke mensen talloze RPG's. Gewoon dikke spam dus. En het maakt mij niet zoveel uit dat ze tussen actieve topics verschijnen, ik kan me alleen voorstellen dat anderen dat vervelend vinden. En zo grof is het werkelijk waar niet als er een user is die honderden RPG's met "slechte" plotten opent.
    Ik ben het met Roanne eens. Ik vind eigenlijk dat de meeste mensen in dit topic echt grof reageren. Ik vind niet dat ze je aanvalt want ze heeft volledig gelijk. En om ook nog mensen werk aftekraken vind ik al hellemaal tof worden. Als je het vervelend vind klik er dan niet op, want meestal kan je aan de titel afleiden of het zoiets is al een ´slecht uitgedachten RPG´. Je kon het ook gewoon rustig aan een mod melden hoor. Want volgensmij is zo een idee al een keer eerder afgewezen dat er geen forum werd gemaakt voor RPG´s.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 15:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Ik ben het met Roanne eens. Ik vind eigenlijk dat de meeste mensen in dit topic echt grof reageren. Ik vind niet dat ze je aanvalt want ze heeft volledig gelijk. En om ook nog mensen werk aftekraken vind ik al hellemaal tof worden. Als je het vervelend vind klik er dan niet op, want meestal kan je aan de titel afleiden of het zoiets is al een ´slecht uitgedachten RPG´. Je kon het ook gewoon rustig aan een mod melden hoor. Want volgensmij is zo een idee al een keer eerder afgewezen dat er geen forum werd gemaakt voor RPG´s.

    Dat jij vind dat Roane volledig gelijk heeft, is een mening, maar jij vermeld het alsof het een feit is. Dat is het niet. Wij zeggen ook niet dat wij volledig gelijk hebben, maar we vinden het wel irritant, ik in elk geval wel. Er zijn genoeg goed uitgedachten RPG's, maar wanneer er daar users aan mee doen die maar enkele zinnetjes schrijven, doe ik er al automatisch niet aan mee. Dat lijkt me beter dan dat ik in dat topic loop te bitchen en te zeuren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.