• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jemima schreef:
    Eigenlijk zou er ook iets moeten zijn van dat je niet 100 keer dezelfde rollen mag gebruiken :x
    Van sommige mensen zijn de personages echt áltijd hetzelfde soort type :x


    True. En vaak ook standaard achternamen. Dat vind ik ook zo hatelijk. Probeer dan like een achternaam te nemen die niemand heeft.


    26 - 02 - '16

    Jemima schreef:
    Eigenlijk zou er ook iets moeten zijn van dat je niet 100 keer dezelfde rollen mag gebruiken :x
    Van sommige mensen zijn de personages echt áltijd hetzelfde soort type :x


    Dat gaat dan weer te ver, maar dat zou wel iets kunnen zijn wat de rpg starter even verhelpt (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vinden jullie een blacklist idee niet een beetje disciminerend? Iedereen moet mee kunnen doen met een RPG. En ik gok dat het iedereen wel eens is gebeurd dat je zonder het te laten weten ben vertrokken.

    Op zich vind ik een topic net zoals wedstrijden wel een oke idee, al heb ik er nu niet zo veel last meer van RPG`s, aangezien ik expres niet meedoe. Ik weet dat ik geen tijd heb :) Het kost de mod's alleen wel super veel tijd, terwijl ze al heel druk zijn!


    It's never gonna happen, Guys.

    Endure schreef:
    (...)

    ja echt he!! Vandaar het blacklist idee, haha. Maar het ergste vindd ik nog dat je ze dan wilt helpen weer in te springen en daar doen ze dan geen bak mee. Sowieso durft er bijna niemand in te springen vakt me altijd op.

    Dat precies ja. Ik doe zelf aan welgeteld 1 RPG mee (The Walking Dead: Boat of Doom) waar ik altijd rond de +/- 350 woorden probeer te typen per post, de laatste tijd zelfs nog meer. Ik snap niet waarom mensen zich voor zoveel aanmelden en het dan na een paar posts al beu schijnen te zijn. Zeer irritant voor mensen die wel gewoon verder willen met die RPG.


    ars moriendi

    Juist omdat dat goedkeuren veel tijd kost zeivik juust dat wij "verkeerde" rpgs horen mogen te melden (: we kijken.toch vaak op rpg subforum, alleen moeten mods zoiets wel even melden dat het kan en mag en wanneer dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh sorry! Daar heb ik overheen gelezen! :)
    Maar ik snap jullie ergeringen (is dat een woord?!) wel hoor! Ik heb dat ook altijd vervelend gevonden^^ daarom ben ij nu tijdelijk gestopt met RPG


    It's never gonna happen, Guys.

    Jemima schreef:
    Eigenlijk zou er ook iets moeten zijn van dat je niet 100 keer dezelfde rollen mag gebruiken :x
    Van sommige mensen zijn de personages echt áltijd hetzelfde soort type :x


    Dat vind ik wel een goed idee. Sommige mensen gebruiken steeds hetzelfde personage terwijl andere mensen juist een uniek personage proberen te verzinnen om de RPG misschien wat leuker/interessanter te maken.


    Physics is awesome

    Rhyme schreef:
    Oh sorry! Daar heb ik overheen gelezen! :)
    Maar ik snap jullie ergeringen (is dat een woord?!) wel hoor! Ik heb dat ook altijd vervelend gevonden^^ daarom ben ij nu tijdelijk gestopt met RPG


    Ergernissen is een beter woord ervoor, denk ik.


    Physics is awesome

    Dat woord ja! Ik kon er niet op komen! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat van mensen die niet meer opdagen herken ik. Doe zelf nu mee aan 3 RPG's en allemaal zijn ze op het moment een beetje dood. Vooral bij 1 hebben er van de 9 deelnemers ofzo nog maar 4 echt goed gepost.... De rest heeft gewoon niks van zich laten horen.... Daar erger ik me wel aan. Ik wil graag RPG'en maar als mensen niet meer komen opdagen waardoor het dood loopt...


    Stenenlikker

    Je kan iemand niet verplichten om een ander personage aan te maken, vind ik. Dat is de keuze aan iemand zelf. Als jij dat niet wilt, moet je maar een besloten RPG aan maken met de mensen die jij wilt, niet een open RPG.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    Je kan iemand niet verplichten om een ander personage aan te maken, vind ik. Dat is de keuze aan iemand zelf. Als jij dat niet wilt, moet je maar een besloten RPG aan maken met de mensen die jij wilt, niet een open RPG.


    Of gewoon in de regels van je RPG zetten dat je niet wil dat iemand met een personage gaat spelen dat ze gebruiken in een ander RPG.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 23:08 ]


    Physics is awesome

    Huoriel schreef:
    Je kan iemand niet verplichten om een ander personage aan te maken, vind ik. Dat is de keuze aan iemand zelf. Als jij dat niet wilt, moet je maar een besloten RPG aan maken met de mensen die jij wilt, niet een open RPG.


    Zoiets is volgens mij tegen de regels.

    Soorten topics
    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    - Eén smiley-topics
    - Eén woord-topics
    - Een stelling-topic, dit mag alleen een moderator doen.
    - Een topic dat over een onderwerp gaat waar al een algemeen topic over is, zoals; ‘[Algemeen] Valentijnsdag’
    - Dubbele topics. Hiermee worden topics bedoeld die dezelfde inhoud, letterlijk en globaal, hebben als een eerder gemaakt topic.
    - "Plaats een reactie op mijn foto’s" topics
    - Rollenbekendmakings topics, zie overige forum regels
    - Promotie topics als er al eerder een topic voor deze story gemaakt is (bijvoorbeeld een rollen topic), zie overige forum regels
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!
    - Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    -"Ik ben het niet eens met een waarschuwing" topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    -"Waarom is die persoon geband?" topics. Stuur de moderators via een pb een bericht.


    26 - 02 - '16

    Ah sorry, daar heb ik dan overheen gelezen :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik doe nu mee aan een origineel galactik football rpg!:)


    You were born original, don't die as a copy.