• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het idee van Mousider is wel handig, dat een RPG eerst goedgekeurd moet worden voordat het rollentopic er van geopend mag worden. Zo wordt er ook opgelet dat er niet te veel van dezelfde RPG's komen en dat is al één "probleem" minder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Endure schreef:
    Idd, maar als we rpgs met zulke flut plitten mogen melden en dat ze dan gesliten worden,.mm dan gaan mensen denk en hoop ik ook meer nadenken. +sorry mobiel )


    Ik denk dat je dan ook weer een discussie krijgt over de grens. Wat is een plot dat echt niet goed is? Voor jou ligt die grens misschien lager als voor anderen, daar krijg je ook weer oneindige ruzies over.
    Ik vind wel dat er wat aangepast mag worden aan de RPG. Ikzelf RPG ook met One Direction, maar al die plotten waarbij ze in een huisje worden gegooid en wel zien wat er gebeurt vind ik veel te achterhaald. Als je al iets wilt met One Direction, probeer dan iets origineler te zijn. Daarbij lopen alle rpg's met One Direction in een huisje snel dood.
    Maar niet alleen One Direction, ook andere rpg's hebben plotten die zo slecht zijn als een kapotte zeef. No offence, maar een paar jongeren die naar een Prom Night gaan is ook niet bepaald origineel. Nu heb ik er niks tegen als mensen dat leuk en interessant vinden, maar zulke rpg loopt altijd dood. Geef het drie weken, maximaal.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zou bijna een blacklist willen voorstellen waar mensen opkomen als ze vaak haast plotlize rpgs openen of vaak niks meer van zich laten horen in rpgs opkomen :p

    maar again. Als mods een topuc openen met de melding dat we zulke rps mofen melden, dan scgeelt dat ook al een hoop. (and again. Sorry mobiel typt kut)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DamnBieber schreef:
    (...)Dat is echt bullshit. Meestal staat er bij een RPG dat het 3 of meer regels zijn dus daar klopt niks van.

    Lol maar drie regels is ook niks. :'D

    Ik ben het overigens met Mousider eens, dat het eerst goedgekeurd moet worden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Endure schreef:
    Ik zou bijna een blacklist willen voorstellen waar mensen opkomen als ze vaak haast plotlize rpgs openen of vaak niks meer van zich laten horen in rpgs opkomen :p

    maar again. Als mods een topuc openen met de melding dat we zulke rps mofen melden, dan scgeelt dat ook al een hoop. (and again. Sorry mobiel typt kut)
    Hier ging ik dus hellemaal stuk om. Ik vind ook eigenlijk dat je RPG''S niet hoeft aftekraken ookal gaat het over hetzelfde. Want wat ik steeds vaker merk is dat er best wel veel aanvallende berichtjes worden getypt naar RPG'S van dit is niet goed dat is niet goed.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Macabre schreef:
    (...)
    Lol maar drie regels is ook niks. :'D

    Ik ben het overigens met Mousider eens, dat het eerst goedgekeurd moet worden.
    Dat denk ik ook. Maar ik vind niet dat er een max of limiet moet worden opgesteld..............


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Dat denk ik ook. Maar ik vind niet dat er een max of limiet moet worden opgesteld..............

    Hoe bedoel je dat?
    Kijk, ik vind een RPG pas echt 'goed' als mensen ook posts van 8-10 regels kunnen schrijven zonder per se alles te herhalen wat de tegenspeler doet. Het punt is dat er ontzettend veel 1D RPG's zijn, bijvoorbeeld, die allemaal dezelfde 'basis' hebben. Zelfde geldt voor THG overigens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je dat?
    Kijk, ik vind een RPG pas echt 'goed' als mensen ook posts van 8-10 regels kunnen schrijven zonder per se alles te herhalen wat de tegenspeler doet. Het punt is dat er ontzettend veel 1D RPG's zijn, bijvoorbeeld, die allemaal dezelfde 'basis' hebben. Zelfde geldt voor THG overigens.
    Ja en meestal zijn de kwartskwellingen ook hetzelde.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het zou inderdaad wel handig zijn als een RPG plot eerst goedgekeurd word, want nu komt er ongelooflijk veel spam van RPG's. Hoewel ikzelf ook wel RPG schrijf ik toch lange teksten en steeds meer schrijven gewoon een paar zinnetjes. Die korte posts spammen het hele topic vol, waardoor het in een week al vol is. Dat is echt uitermate irritant, waardoor ik ook niet mee doe aan RPG's waarbij users meedoen die dat flikken.
    Kan er niet geen topic aan gemaakt worden waar iedereen zijn / haar idee van het plot neer dondert? Zoals dat stellingen-gedoe, etc. Anders blijft dit maar doorgaan, so I'm in with the others.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik vind het goedkeuren echt onzin. Ik snap dat als je het zelf niet leuk vind, het irritant is. Nu wil ik niet zeggen dat ik het er niet helemaal mee eens ben. Maar Dan zou ik eerder zeggen, dat er gewoon een soort rpg forum kom ofzo. of dat het een soort of, oftopic word maar dan wel in een apart rpg gedeelte. Maar sommige rpg gaan verbieden vind ik onzin.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tortura schreef:
    Het zou inderdaad wel handig zijn als een RPG plot eerst goedgekeurd word, want nu komt er ongelooflijk veel spam van RPG's. Hoewel ikzelf ook wel RPG schrijf ik toch lange teksten en steeds meer schrijven gewoon een paar zinnetjes. Die korte posts spammen het hele topic vol, waardoor het in een week al vol is. Dat is echt uitermate irritant, waardoor ik ook niet mee doe aan RPG's waarbij users meedoen die dat flikken.
    Kan er niet geen topic aan gemaakt worden waar iedereen zijn / haar idee van het plot neer dondert? Zoals dat stellingen-gedoe, etc. Anders blijft dit maar doorgaan, so I'm in with the others.

    Precies, en als het zo snel gaat raak ik de draad ook snel kwijt. :'D Ik heb het ook druk met school en dan kan ik gewoon niet 24/7 RPG'en. Als mensen dan gaan spammen met korte posts.. tsja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amen naar jullie, dames.

    Ik heb jarenlang op een site gezeten waar het uiterst normaal was om een goed plot te bedenken, anders werd je topic er zo uitgeknikkerd. Het was een vereiste om je post minimaal 300 woorden lang te maken, had je dit niet dan kon je de post niet eens plaatsen. Het was een geweldig systeem en we hoefden niet eens rollen te reserveren/goed te keuren omdat we van elkaar wisten dat we het konden.

    Wat ik altijd wel fijn vind, is de rollen van anderen goedkeuren. Zo kun je one-liners eruit halen en goede RPG'ers mee laten doen. Lijkt misschien op discriminatie, maar het is eigenlijk heel fijn omdat je zo minder kans hebt op negatieve aandacht, een leukere tijd voor jezelf hebt en je topic loopt minder snel dood.

    Maar dan moet je wel een goede verhaallijn hebben ;)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Iets waar ik me dood aan erger zijn mensen die zich aanmelden voor een RPG en op een gegeven moment gewoon met de noordenwind vertrekken en niets meer laten horen. Het mooie is dat dat vaak juist de mensen zijn die zich bij talloze RPG's aanmelden.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Iets waar ik me dood aan erger zijn mensen die zich aanmelden voor een RPG en op een gegeven moment gewoon met de noordenwind vertrekken en niets meer laten horen. Het mooie is dat dat vaak juist de mensen zijn die zich bij talloze RPG's aanmelden.


    ja echt he!! Vandaar het blacklist idee, haha. Maar het ergste vindd ik nog dat je ze dan wilt helpen weer in te springen en daar doen ze dan geen bak mee. Sowieso durft er bijna niemand in te springen vakt me altijd op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eigenlijk zou er ook iets moeten zijn van dat je niet 100 keer dezelfde rollen mag gebruiken :x
    Van sommige mensen zijn de personages echt áltijd hetzelfde soort type :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered