Endure schreef:
Idd, maar als we rpgs met zulke flut plitten mogen melden en dat ze dan gesliten worden,.mm dan gaan mensen denk en hoop ik ook meer nadenken. +sorry mobiel )
Ik denk dat je dan ook weer een discussie krijgt over de grens. Wat is een plot dat echt niet goed is? Voor jou ligt die grens misschien lager als voor anderen, daar krijg je ook weer oneindige ruzies over.
Ik vind wel dat er wat aangepast mag worden aan de RPG. Ikzelf RPG ook met One Direction, maar al die plotten waarbij ze in een huisje worden gegooid en wel zien wat er gebeurt vind ik veel te achterhaald. Als je al iets wilt met One Direction, probeer dan iets origineler te zijn. Daarbij lopen alle rpg's met One Direction in een huisje snel dood.
Maar niet alleen One Direction, ook andere rpg's hebben plotten die zo slecht zijn als een kapotte zeef. No offence, maar een paar jongeren die naar een Prom Night gaan is ook niet bepaald origineel. Nu heb ik er niks tegen als mensen dat leuk en interessant vinden, maar zulke rpg loopt altijd dood. Geef het drie weken, maximaal.
Reading a good book is like taking a journey.