• Je kan nog altijd meedoen! Geef je op en doe mee!
    Het rollentopic




    100 jaar na de val van He Who Must Not Be Named, is de wereld weer in oorlog. Er zijn twee verschillende clans opgericht, die beiden streven om hun eigen doelen te evenaren.


    Axis en Anguis. Mensen noemen ze de 'goede' en 'slechte' clan.

    Wizards die afstammen van de Deatheathers hebben Anguis opgericht en vele volgelingen opgetrommeld. Ze houden zich schuil in het oude huis van the Malfoys, die in deze tijd niet meer bestaan. Door het huis te gebruiken als hun schuilplaats, laten ze zien dat the Malfoys vroeger trouwe dienaren waren. De clan bestaat uit honderden leden en heeft nog geen leider. Hierover maakt iedereen ruzie, wie moet hun aanvoeren? Er zijn verschillende kandidaten die zichzelf moeten bewijzen tegenover de rest van de clan.

    Axis is het tegenovergestelde. De leden van deze clan stammen af van vroege leden van The Order of the Phoenix. Ze streven naar het goede en proberen de andere clan 'uit te roeien'. Ze beseffen echter één ding niet... Ze zijn zelf ook verantwoordelijk voor de oorlog. De strijd tussen goed en kwaad blijft altijd bestaan, maar het houdt de oorlog ook stand. Hoe gaat Axis ervoor zorgen dat ze de overhand krijgen en Anguis kunnen overheersen?

    Hogwarts blijft doorgaan. Lessen worden gegeven, Houses zijn in strijd met elkaar en de de Quidditch Cup moet heroverd worden. Echter heeft elke leerling een achtergrond. Ze zijn geboren in een clan. Opgevoed met tradities uit hun familie en ideaalbeelden van hun clan.
    Natuurlijk zijn er ook jongeren die het hier niet mee eens zijn. Waarom moeten deze twee clans in gevecht met elkaar zijn? Waarom kunnen ze niet in vrede met elkaar leven?
    Daarom besluit een groepje van verschillende afdelingen een derde clan op te richten...

    Hoe gaat dit aflopen? Dat is aan jullie.



    Ravenclaw:
    - Rena Calanthe Thompson | Chaser (aanvoerder) | Axis - Huoriel
    - Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis | Bonacieux
    - Chase Alexander Holt | Axis | WillNotLearn
    -
    -


    Slytherin: Op het moment mag je geen Slytherin meer aanvragen, totdat er bij elke andere House 2 personen zitten.
    - Lacey Elyssa Blackbourne | Anguis - Requille
    - Lucy Rosean Delacroix | Seeker (aanvoerder) | Anguis - Macabre
    - Georgia Yare Rae Roux | Anguis - Lizor
    - Alan Christopher Martinez | Axis - Huoriel
    - Draven Malum | Keeper | Anguis - WillNotLearn

    Hufflepuff:
    - Caine Sainsford| Keeper | Anguis - Requille
    - Evelyn 'Eve' Cathy McAllister | Anguis - Macabre
    - Sean Emanuel Hastings | Anguis - Lizor
    -
    -

    Gryffindor:
    - Caleigh Ohndreya McBryar | Chaser (aanvoerder) | Axis - Glucio
    - Isiz “Izzy” Laine Fairchild | Axis - Jemima
    -
    -
    -

    Volwassenen:

    Anguis:
    -
    -
    -
    -
    -


    Axis:
    -
    -
    -
    -
    -


    School Crew:

    Schoolhoofd: Marina Barlow | Axis - Huoriel
    Assistent schoolhoofd:

    Leraren:
    -
    -
    -
    -
    -


    Wij hebben een aantal regels en we verwachten dat je je hier aan zult houden:
    * Jou personage heeft in geen enkel geval een relatie tot een bekend HP personage. Geen Dwayne Dumbledore of Sam Weasley.
    * 16+ mag, maar houdt het wel realistisch
    * Niet Godmodden zonder toestemming van het desbetreffende personage
    * Jij maakt je karakteromschrijving, houdt je hier dan ook aan
    * Geen perfecte personages (Mary-Sue)
    * Minimaal 8 regels per post.
    * Geen herhalingen van de vorige post in je eigen post. Puur en alleen je eigen post.
    * Je kan niet wisselen van clan. Bijvoorbeeld: Je zit eerst bij Anguis en gaat dan naar Axis. Dit is onmogelijk.
    * Je hoeft niet persé bij Anguis te zitten als je in Slytherin zit, of bij Axis als Gryffindor je House is. Houses zijn persoonsgerelateerd, Clan's vanuit de familie.
    * Maximaal 2 leerlingen en 1 volwassene per persoon.



    Alleen Huoriel of Requille maken een nieuw topic aan

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:54 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    WillNotLearn schreef:
    (...)
    Draven Malum
    'Dit is al mijn tweede coupé en als je je bek houdt heb ik er geen problemen mee,' zegt ze met een glimlachje en keek vervolgens na een haar door haar haar gehaald te hebben naar buiten. 'Wat is er gebeurt met je eerste coupé?' Vroeg ik haar als eerste, 'Je kan ook altijd bij Bodewijn en Kachel gaan zitten.' Zeg ik vervolgens, het laatste vergezellend met een glimlachje die eigenlijk alleen de mensen die ik mocht zagen -en dat waren er erg weinig.- Ze keek me aan toen ik vroeg hoe haar vakantie was geweest en krabde ongemakkelijk op haar achterhoofd toen ze waarschijnlijk nadacht over haar antwoord. 'Eh- wel oké,' mompelde ze vervolgens vaagjes en leek die woorden met tegenzin uit te spreken, 'En die van jou?' Vroeg ze vervolgens.
    'Ging wel, pa was bijna de hele tijd weg om dingen voor Anguis te regelen, al zijn we wel naar het zwerkbal kampioenschap geweest. En de huiself liet steeds van alles vallen' Antwoordde ik, de huiself was echt aan vervanging toe en was al erg oud.


    {Als Rena iemand nodig heeft om het op af te schuiven mag ze best naar Draven x'D}

    Lucy
    Hij vroeg wat er was gebeurt met de eerste coupé en onbewust grinnikte ik spottend.
    ''Ach, Roux besloot haar arrogante kop weer eens te laten zien,'' zei ik, haar naam uitsprekend alsof het vuil was. Was het ook, naar mijn mening.
    Draven opperde dat ik bij Bodewijn en Kachel kon zitten, en ik wist dat hij dat glimlachje niet aan veel mensen liet zien. Ik lachte.
    ''Die twee hebben geen hersens, het enige wat ze doen is eten. Dan kan ik net zo goed alleen zitten,'' grinnikte ik, terwijl ik een beetje speelde met mijn golvende haren.
    Een zucht rolde over mijn lippen bij het idee dat ik voorlopig nog wel even kon niksen in deze trein, voordat ik Hogwarts op zijn kop zette.
    Ik keek op toen Draven vertelde over zijn vakantie. Zwerkbal kampioenschap... daar kan ik alleen maar van dromen. Een huiself hadden we wel, maar ik zag hem amper lopen. Hij deed alleen het werk voor mijn vader; ik kreeg amper de kans om dat waardeloze ding te commanderen.
    ''Dan neem je toch een nieuwe,'' mompelde ik droogjes, doelend op de huiself.


    [Ik reageer zo met Evelyn. Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik heb te horen gekregen dat als ik nu niet écht mijn best doe, ik blijf zitten dit jaar. :/ Ik voel me dus behoorlijk klote en moet veel tijd in school stoppen. asdfghjkl fml.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draven Malum
    Ze andwoorde dat Roux haar rust had verstoord in de vorige coupé waarin ze had gezeten, ze sprak haar naam dan ook uit alsof ze een vies ding was, een vuiltje dat hoe lang ze ook zat te schrobben er niet af kreeg.
    Ik stemde in toen ze zei dat Bodewijn en Kachel beide geen hersens hebben, ze waren beide dommer dan het achtereind van een koe. Ik liet een spottend lachje horen toen mompeldend opperde om gewoon een nieuwe huiself te nemen, 'Ma wil dat ding niet kwijt' zeg ik dan vervolgens en sta op, 'Ik ben zo terug' deelde ik mee schoof de coupé open en vervolgens achter me dicht. Ik liep door de gangen opweg naar de wc waar ik moest lachen toen Tompson langs me rende/liep, onder de roze smurrie.
    'Staad je goed Tompson!' riep ik haar na toen ze de meisjes wc's invluchte. Zelf liep ik de jongens wc's binnen om even later weer naar buiten te lopen, eigelijk hopend dat ik nog een eersteklasser tegenkwam die ik kon vervloeken en hielt mijn wand draaiend tussen mijn vingers.

    {Post geschreven.. poef! post weg -.-''}

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 8:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Haha ik was al bang dat de RPG nu al dood liep :(
    Macabre: dan moet je écht bezig met school. Blijven zitten is nooit leuk. )

    Rena Thompson

    Nog net voordat ze de wc in was gevlucht, hoorde ze een spottende opmerking voorbijkomen. Hier was ze dus al bang voor. Met een spimpele spreuk had ze de roze smurrie van zich af gekregen en het blauwe Ravenclaw gewaad was tevoorschijn gekomen. Snel haalde ze haar vingers door haar haren en glimlachte ze tegen zichzelf in de spiegel, voordat ze de wc uitstapte. Ja hoor, Draven was de boosdoener geweest.
    ''Nee Malum, blauw is meer mijn kleur. Maar toch bedankt voor het complimentje,'' zei ze met een knipoog. Draven Malum had haar wel vaker spottende opmerkingen toe gegooid, vooral als ze weer iets onhandigs deed. Ze had hem nooit echt gemogen, maar hij was beter dan andere Slytherins. Zijn opmerkingen bevatten af en toe zelfs inhoud, wat zeldzaam was in die afdeling.
    De gang liep langzaam leeg, omdat de commotie blijkbaar was afgelopen. Malum stond nog in de gang, met zijn wand tussen zijn vingers. Waarschijnlijk klaar om een vloek uit te spreken. In haar ooghoek zag ze haar, nog roze, hutkoffer staan. Een zucht verliet haar lippen en haar eigen wand kwam weer te voorschijn. Met een simpele zwaai was haar hutkoffer weer schoon.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 14:04 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Draven Malum
    Toen ik de gang al bijna uit was hoorde ik een deur opengaan en vervolgens Rena's stem te horen, een stem die me bedankte voor wat zei als een complimentje. 'Hm, jammer dat je het eraf hebt gehaald. Je zag er beter uit toen je gezicht bedenkt was.' Zeg ik zonder om te kijken, ze was een Ravenclawer, een onhandige ook nog waardoor het leuker werd om haar te beledigen, of spottende opmerkingen naar haar toe te gooien aangezien ze me een reden gaf om het te doen. Ik liep op haar voor en keek om toen ik haar bij een roze hutkoffer zag staan, blijkbaar had die er ook onder geleden, met een zwaai van haar toverstok was het roze weg. Ik slaakte een zucht toen ik achter haar Bodewijn en Kachel aan zag komen lopen, de twee domste, dikste en idiootste Slytherins die Hogwarts waarschijnlijk ooit heeft gehad. Maar ze konden afgezien van dat alles nog aardig goed anderen vervloeken, en het nadeel daar dan weer van was dat ze vaak bij me waren -blijkbaar hadden ze dringend behoefte aan iemand die hun moest vertellen wat ze moesten doen-, en ik had zo'n idee dat als ik zou zeggen dat ze hun hooft in de wcpot moesten stoppen ze het zouden doen.

    {Bodewijn en Kachel zijn een soort Korzel en Kwast (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    [is Lucy gedumpt?
    Ik ga zo werken though x_x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hij komt zo terug.. hij moest naar de wc.. Dat moeten mensen ook wel eens weet je -gayhand-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sean Emanuel Hastings || Hufflepuf
    Rena is al weg gerend. Ik probeer door de drukte terug naar mijn coupé te komen. Al sinds dat ik voet in The Hogwarts Express zette zijn mijn gedachten ergens anders. Ik zie mijn moeder de hele tijd voor me... haar laatste glimlach naar me voordat ze stierf. Ik haat het. Waarom moet deze plek nou weer al die gedachten opleveren? Ik haal gefrusstreed een hand door mijn haar. Haar glimlach doet me pijn. Blijf sterk Sean, je red het wel. Haar laatste woorden klinken door mijn hoofd heen. Als je naar me zou kijken dan zouden de meeste personen niet zien dat er überhaupt iets aan de hand is, maar goed ook. Ik wil niet zielig zijn. Ik wil geen medelijden. Ik wil doen wat mijn moeder zou willen dat ik deed: verder gaan met mijn leven.
    Op dat moment bots ik tegen iemand op, ik schrik op en val achterover.
    "Shit, sorry," mompel ik snel, dat heb ik dan weer. Ik kijk naar degene tegen over me... Chase, die ben ik wel eens vaker tegen gekomen volgens mij, maar echt veel gesproken hebben we niet met elkaar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    |Kun je quote, Cheryl? (: |


    kindness is never a burden.

    Jemima schreef:
    Isiz Laine Fairchild
    Jason zegt dat gezelschap altijd welkom is, niet dat dat iets uitmaakt. Als ik niet welkom was geweest dan was ik ook gewoon hier gaan zitten. Beter dat dan bij de eerste of tweedejaars.
    'Helemaal als ik dat gezelschap ben,' grinnik ik dan quasi-arrogant. Het verbaasde me eigenlijk om hem te vinden zonder een meisje in zijn coupé, aangezien er altijd wel een paar rond hem hangen, alsof hij een één of andere beroemdheid is. Waarschijnlijk hopen ze zijn vriendin te worden. Hij verslindt er wel een paar per jaar, ik snap niet dat die meisjes zo naïef zijn dat ze niet in zien dat hij ze niet echt leuk vindt, maar dat hij ze enkel gebruikt. Sommige meisjes vergeten dat waarschijnlijk als hij ze vleiende woorden toefluistert.
    'Dus, nog iets in gedaan in je vakantie?' vraag ik. Hopelijk gaat hij niet eens heel verhaal ophangen over zijn vakantievriendinnetje, misschien heb ik dan nog liever die jonge kindjes. Schaamteloos laat ik hierna mijn blik over heen hem glijden. Ergens kan ik wel snappen dat meisjes iets in hem zien, hij heeft mooie ogen, is gespierd en heeft een lage, aantrekkelijk stem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis - Anguis- Ravenclaw.
    Jace glimlachte niet terug naar Isiz toen die iets quasi-arrogant grinnikte. Hij kruiste zijn voeten over elkaar, zakte was onderuit in de zachte zetels van de coupé en sloot voor een moment genietend zijn ogen. Ook toen Isiz terug startte met praten opende Jace zijn twee blauwe kijkers niet. Hij snoof en luisterde naar de zachte stem van de vrouw in zijn coupé die hem een vraag stelde.
    Jace had niet veel zin in een diepgaand gesprek en ging Isiz dus ook zeker niet over oom Frederick vertellen. "Het gebruikelijke," antwoordde hij daarom, wat op Hogwarts gelijk stond aan rokken jagen en streken uithalen. Dat was tenminste het gene wat hij iedereen had verteld het jaar nadat zijn ouders naar Azkaban trokken en Jace verstoten werd door de familie DiLaurentis. Sindsdien herhalende hij dat steeds opnieuw.
    Niet geïnteresseerd in de saaie vakantie van Isiz, trok Jace de capuchon van zijn jas over zijn blonde lokken en luisterde naar het geluid op het perron en toen het fluitje dat aangaf dat de trein zou vertrekken. Hij hoorde de ademhaling van Isiz en het gebonk van haar hart; Jace had een uitstekend hoorvermogen. Het klonk erg zacht, erg gedempt, maar luid genoeg om het te horen. Isiz' ademhaling was rustig, in vergelijking met dat van de meisjes achter hem in de gang van de trein. Jace glimlachte zelfgenoegzaam en een stille grinnik rolde over zijn lippen.


    kindness is never a burden.

    (first time, geen idee hoe dit werkt, so bear with me)

    Justin Grimbearer - Anguis - Gryffindor
    Hij was bijna telaat gekomen voor de trein en twijvelde eigenlijk om wel eens te gaan, maar toen hij terug dacht aan zijn verleden, stapte hij vastberade de trein in. helemaal in de achterste coupe zat ik dan, ik kende nog niemand en keek naar mijn kleine koffer waar zijn bij elkaar gesprokkelde kleding in zat. toen ik keek naar de andere mensen in de trein zag ik het verschil pas, hun hadden allemaal mooie kleding aan en grote koffers bij zich. Daar zat ik dan in mijn joggingsbroek en versleten gympen.

    hiddegr schreef:
    (first time, geen idee hoe dit werkt, so bear with me)

    Justin Grimbearer - Anguis - Gryffindor
    Hij was bijna telaat gekomen voor de trein en twijvelde eigenlijk om wel eens te gaan, maar toen hij terug dacht aan zijn verleden, stapte hij vastberade de trein in. helemaal in de achterste coupe zat ik dan, ik kende nog niemand en keek naar mijn kleine koffer waar zijn bij elkaar gesprokkelde kleding in zat. toen ik keek naar de andere mensen in de trein zag ik het verschil pas, hun hadden allemaal mooie kleding aan en grote koffers bij zich. Daar zat ik dan in mijn joggingsbroek en versleten gympen.


    [Het is de bedoeling dat je minimaal 8 regels schrijft, bovendien was je personage nog niet goed gekeurd :x]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 16:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    aah oke sorry dat wist ik niet, doe ik het volgende keer anders;)

    (Sorry for the delay~)

    Rena Thompson
    ''Erg origineel Malum,'' morde Rena. Hij was altijd zó hoog van zichzelf maar straalde helemaal niks uit. Hij is dan wel knap, vind maar een meisje om dat te ontkennen, maar hij straalt geen aantrekkingskracht uit. Het enige wat je zag was die arrogante smoel van hem, waar Rena het liefst haar vuist in wilde steken. Al vanaf het begin dat hij haar was gaan treiteren, had ze een soort haat ontwikkeld. Elke keer als ze hem zag, borrelde er iets van binnen, waardoor ze nog liever haar wand in zn strot wilde drukken dan hem lief aankijken.
    ''Ik weet niet wat jou probleem is, Malum, maar ik heb geen zin in jou gezeik en wat er dan ook bij komt kijken,'' zei ze, doelend op de twee kleerkasten die hem schenen te beschermen, ''leer echte mensen kennen,'' gromde ze.
    Rena maakte aanstalten om weg te lopen, tot ze zich omdraaide.
    ''Ohja, wij gaan jullie zó inmaken dit jaar met Quidditch. Be aware of the chaser, Malum,'' zei ze schijnheilig. Ze knipoogde naar hem en draaide zich abrupt om.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Isiz Laine Fairchild - Axis- Gryffindor
    Jason geeft een nogal kort antwoord terug, het komt zo ongeveer neer op meisjes versieren en streken uithalen. Ik kan me lastig voorstellen dat hij dat echt de hele vakantie heeft gedaan, maar goed, als hij het niet vertellen wilt dan niet. Jason trekt de capuchon van zijn jas over zijn hoofd en is niet eens zo beleefd om te vragen hoe mijn vakantie was, hij houdt zijn ogen zelf gesloten. Oké, ik neem terug dat ik heb gezegd dat ik snap wat meisjes in hem zien. Hij mag er dan wel goed uitzien, hij heeft ook een ego die niet onderdoet voor die van de Slytherins.
    Ik besluit nog maar wat muziek te luisteren nu het nog kan en vis mijn iPod uit mijn tas. Op Hogwarts zal die het niet veel doen door de “magische lading” die er in de lucht hangt, en wanneer die het wel doet dan zal dat gepaard gaan met veel geruis. Nu kan ik er gelukkig nog enigszins fatsoenlijk naar luisteren. Om voor de rest nog iets te doen te hebben haal ik ook een boek – The Host – uit mijn tas en begin daarin te lezen terwijl Feel Again van OneRupublic door de oortjes van mijn iPod klinkt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered